Heej meiden, ik laat ook weer ff van me horen. Ik heb niet veel te melden eigenlijk ,ben zo verschrikkelijk moe.... @Claire,ook wij krijgen 22-01 en combinatietest,spannend.... Het is ook verschrikkelijk voor jullie zo,al die onzekerheid daar wordt je gek van! Als je maar weet dat je her altijd terecht kan! Sterkte en ik denk aan jullie! Meiden ik ben er weer vandoor en het ziet ernaar uit dat ik ook niet meer kom vanavond. Fijne avond! Liefs Dais...
jaa ik wil ze ook wel van jou weten! echt appart dit, maar wel grappig! nou vandaag ben ik echt beroerd.. hele ochtend overgegeven hihi.. en nu nog niet opgeknapt! heb jij ook kwalen loutje? ik heb ook rare eetbuien zo nu dan..HIHI
was wel misselijk maar heb medicijnen van de huisarts gekregen en die werken erg goed..hele dag geen last van..zijn ook speciaal voor zwangere vrouwen.. Ja heb steeds trek in brood en ik droom over een big mac haha
hahahah oohww lkkr een big mac! als ik aan eten denk voel ik me misselijk en hongerig tegelijk! hihi nou hoop dat ik me morgen ook weer wat beter voel.. had vanochtend lkkre croissantjes gegeten met een jus.. wel zonde hoor!
Weer even bijgelezen.. Iemand vroeg wanneer je het beste een pret echo kunt laten maken. Ik ben van mening dat dit het beste gedaan kan worden tussen de 16 en 25 weken. Vanaf ongeveer 16 weken kunnen ze het geslacht ook bepalen ( in sommige gevallen eerder maar goed even het gemiddelde genomen). Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik hem met 25 weken en dan past de beeb nog mooi in beeld Alle dames met een goeie echo gefeliciteerd. Alle dames in onzekerheid, sterkte en ik zal voor jullie duimen.... Nog een cola verslaafde Ik kan er wel liters van naar binnen werken. Doe ik maar niet en probeer dan iets anders te nemen haha maar goed werkt niet altijd Dingen waar ik meer trek in heb gekregen zijn: cola, sate, chips, melk ( ook liters) patat ( ) Vanavond lekker een avondje stappen met mijn lief. De kleine mag bij opa en oma slapen. groetjes
Toch vreemd dat er zoveel uitgerekende datums aan het veranderen zijn. De één is langer zwanger dan gedacht, de andere juist weer korter. Ipv augustus-mama's zijn we nu de eind juli-begin september mama's. Maar wat kan ons dat schelen! Ik denk dat ik binnenkort onze meiden ga vertellen dat ze een broertje/zusje krijgen. Denk dat ze héél blij zullen zijn. De jongste wil géén zusje meer (liever een broertje), de oudste juist wel weer. Dus er is altijd één van de twee tevreden. Meiden die ook in spanning zitten: sterkte en succes met wachten. We helpen elkaar erdoor heen.
Hey meiden! Mijn onzekerheid van vanochtend werd vanmiddag toen ik naar de w.c ging bevestigd! Ik ging plassen en bij het afvegen had ik bruin bloedverlies en een ieniemienie-stolseltje! Maar ik had geen krampen!Paniek en huilen. Hebben de VK gebeld, wa sin gesprek. Toen de huisartsenpost en mochten gelijk door naar het ziekenhuis. We mochten gelijk een echo laten maken en GELUKKIG zagen wij ons beebje bewegen en het hartje kloppen! Het beebje zag er heel goed uit en was goed gegroeid! Wat een opluchting zeg, huilen huilen en toch ook weer lachen tegelijk! Pfff.....Ze zei dat er waarschijnlijk een bloedvaatje was geknapt, al een poosje geleden en dat dat kwam doordat mijn baarmoeder aan het oprekken is. Dat bloed is samengeklonterd en vormde zo dat stolseltje. Het bruine bloed was gewoon oud bloed! Dus alles was ok, moest wel rekening houden met nog meer bruinverlies, maar thuisgekomen was het al weer helderwit gelukkig! Oh meiden wij zijn zo ongelooflijk blij en opgelucht, doe nu nog wel huilen, maar van geluk en alle spanning valt van me af! Ik heb me wel voorgenomen het erg rustig aan te doen, kga niet meer zwaar tillen e.d...heb toch het idee dat het ook daar een beetje van gekomen is... Liefs van een erg blije, opgeluchte mom-to-be!
lol wat ;leuk joh lekker aan de meiden vertellen. veel plezier ermee ze zullen wel erg blij zijn. ik heb er even augustus tussengepropt hoor bij je uitleg want er zijn nog steeds heel veel augustus mama's meer als juli en september mama's. ik mag dinsdag weer voor een echo spannend. maar mijn datum blijft hetzelfde want de vorige keer is de beeb al opgemeten.
hoi meiden. nou wij hebben vandaag onze wagen gekocht ben er erg blij mee.staat al een foto van in het album dat is aleen wel een internet foto. als het goed is heben we ook een wagen bak dus dan is de wagen helemaal af.voor de rest heb ik gisteren heerlijk mac donalds gegeten maar dat is als avond eten niet handig had toch honger s'nachts niet normaal. voor de rest ben ik erg moe net als iedereen.maar ja gaat wel over. ga vroeg me bed in. kussss
Esprit, gelukkig is er niks aan te hand, pfff! Ik had afgelopen woensdag ook de bloedverlies, maar komt door dat dat mijn baarmoedermond is verwond omdat ik problemen had met ontlasting. Pfff, dat was wel schrikken.
Natuurlijk mag de echo niet ontbreken in mijn album, dus heb m ff toegevoegd! Wat een verschil met de 8-weken-echo hè! Zo blij! Maandag moeten we nog naar VK, wil ik ook echt wel weer een echo, lekker ons frummeltje weer bekijken! Liefs
@Esprit: Gelukkig dat alles goed is. Pff kan me goed verstellen dat je erg geschrokken bent, en nu weer super gelukkig na de goede echo. Ben blij voor je! @Claire: Ik ga voor je duimen meid. Het geeft niks dat je hier je verhaal doet! Ik denk dat iedereen je wilt steunen en ook de mama's waarbij het allemaal minder verloopt mogen natuurlijk hun verhaal doen. Pff wat zullen de dagen lang voor je duren in deze onzekerheid! Helaas kan ik je geen antwoord geven op je vragen...... Ik denk aan je en ga heel hard voor je duimen dat ook jij een augustus mama mag gaan worden..... Ik heb 24 januari weer een echo en moet dan ook doorgeven dat ik een combinatietest wil gaan doen. Dus geen idee wanneer we deze dan krijgen, denk snel, want ik ben dan al elf weken zwanger. Verder voel ik me erg goed, alleen nog wel erg moe, maar misselijk ben ik gelukkig bijna niet.
Goedemorgen meiden! @Esprit,wat ontzettend fijn om te horen dat alles goed is met jullie beebje,ben helmaal blij voor jullie! Veel plezier bij de VK morgen... @Binnabinna,hele mooie wagen hoor! @Even nog ver de pretecho,weet zo ff niet meer wie het vroeg maar wij hebben het toen met 23 weken gedaan,erg duidelijk! @Babsie,en was het leuk gisteravond,wel gezelli zo een keer saampjes eruit he! @Claire,heel graag gedaan hoor,ik weet wat het is.... Jeetje meiden,mn buik gaat echt hard joh,ik had nog 1 broek die ik aakon maar die tijd is nu ook voorbij,ik heb maar 1 zwarte zwangerschapsbroek en die heb ik aan om te gaan werken dus al met al heb ik nu niks meer om aan te trekken Ik heb wel positiekleding hangen van Merel* toen maar dat is allemaal zomer dus kan ik niks mee nu,we moeten maar ns gaan shoppen dan.... -x-
Goede morgen meiden. @ Esprit: wat super dat alles toch goed is. @ Mik: ik bedoelde ook eind juli TOT begin september mama's. Dat is dus inclusief alle augustus-mama's. Ik zal eens proberen om een foto van onze kinderwagen in mijn album te krijgen. En een foto van de babykamer. Misschien tot later.
nog maar 2 daagjes en dan onze eerste echo. pfff . . . ik vind het superspannend. Ik kan het nu nog nauwelijks allemaal geloven. (ondanks ik toch misselijk ben) Maar ik denk dat het na de 1e echo allemaal wat echter wordt?
goeimorgen meiden ik dacht ga even de bekleding van de wagen wassen.maar dat is nog ingewikeld.zit met schroefjes vast.en een hele kleine dus moet nu eerst naar me vader om zo'n kleine schroevedrijer te halen.dat is wel balen. dus het moet nog even wachten. liefss sabrina
goedemorgen dames! sorry ik heb deze x niet bijgelezen... wilde jullie even een hele fijne zondag toewensen! dikke x
Snap ik wel hoor. Maar ik ben eigenlijk ook een juli-mama. De gyn. heeft mijn datum ook opgeschoven, maar ik laat hem op 1 aug. staan. Daar kom ik zelf volgens alle kalenders gewoon op uit. Maakt ook niet uit, dan ben ik toch wel bevallen. Als ik logisch nareken ben ik over ongeveer 7 weken al op de helft! (loop niet langer door dan 37 weken). Dat is nog te overzien, toch? Nou mag ik niet klagen hoor, heb nog geen één keer de 40 weken gehaald (de 1e keer 37,5 weken, de 2e keer 37,6 weken). * Hoe denken jullie over die 40 WEKEN, lang of denk je dat het meevalt?