Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ muis alles komt goed meis! dikke knuffel!

@ claire heel goed meis lekker positief blijven!

@ mystic hou jeons op de hoogte meid? veel beterschap!

@ nickyzz veel plezier!

@ binna mooie wagen hoor@ best wel een klus dat wassen hemaar denk maar zo scheelt wel een paar honderd euro!

@ jessica welkom en gefeliciteerd!

@ schatje bij mij wilde ze ook geen extra echo doen allen op 9 weken en de volgende op 21 weken :( maar dat verschilt per VK.
    ik heb daarom een afspraak gemaakt bij een onafhankelijk echografisch
    bureau ( ben niet zo geduldig ) :oops: maar kan je het beste even je VK voor bellen...

@ loutje mooie echo hoor!

@ aqua beterschap met je mannetje!

@ rebecca5, bemy en lindaa alvast veel voorpret voor jullie 1e echo!

@ kim you go girl! je werkt niet voor niets dus uitgeven die handel! als je jezelf niet kietelt wie doet het dan voor je...toch?

@ linka veel beterschap meis!

@ rebbel ben blij om te lezen dat alles prima gaat begon me zorgen te maken je schrijft steeds dat je zo moe bent enzo!

@ esprit super nieuws en idd. genieten nu he!

@ miranda super blij om dat te horen je verdient het om je super happy te voelen! onwijs leuk dat je meiden zo enthousiast zijn oh en super gave wagen!

voor alle andere dames die ik misschien vergeten ben onwijs fijne maandag toegewenst!

xxx

2. Mandje

Mandje Actief lid

19 feb 2007
    263
    0
    0
    Goeiemorgen!

Ik heb een vraagje, misschien heeft iemand hier ervaring mee.
    Ik was van plan om vanmorgen te solliciteren. Maar wat ivm de zwangerschap. Zou ik het hem vertellen of niet.
    Ik moet eerst even bellen en dan waarschijnelijk word er een afspraak gemaakt.
    Maar zeg ik het hem direct aan de telefoon of misschien wachten tot het gesprek :(

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    je hoeft niet te vertellen dat je zwanger bent. ik denk niet dat een werkgever zit te wachten op iemand die binnen korte tijd met verlof gaat.
    maar aan de andere kant, als je het niet verteld, dan moet je het binnenkort gaan doen, en dan zit je waarschijnlijk nog in je proeftijd. moeilijk

esprit super zeg, dat je echos goed zijn, en zeker gaan genieten nu

claire, wij mogen over een week voor de nt meting. het bloed is vorige week al geprikt. een dag erna krijg ik de uitslag van het uitstrijkje. ben daar ook zenuwachtig voor.

iemand zei dat ze met 11 weken moesten laten weten of ze een combinatietest gingen doen. weet nietmeer wie. maar ik dacht dat het bloed afnemen tussen 9 en 11 weken gedaan moest worden en de nekplooi tussen 11 en 13

4. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey mandje!

Je bent niet verplicht om te zeggen dat je zwanger bent hoor! Dus als ik jou was zou ik het voor me houden tot je aan genomen bent....
    ja of je moet al een megabuik hebben die je niet meer kunt verbergen, maar dan nog mag je daar niet op afgewezen worden!

Succes!

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Maud; tja, moeilijk, zeggen of niet zeggen. Ze komen er sowieso toch achter. Denk dat ik het niet zou zeggen bij mijn sollicitatie, of er moet al specifiek naar gevraagd worden ofzo. Maar idd, aan de andere kant als je het later verteld zit je misschien nog in je proeftijd...

@alle dames met een echo vandaag, heel veel plezier en geniet ervan!

Met mij gaat het nog steeds belabberd eigenlijk. Zit nu al een dikke week ziek thuis met griep en alles wat erbij hoort, zoals oorpijn, hoofdpijn en verkouden. Dit in combinatie met misselijkheid van de zwangerschap voelt dus niet echt lekker. Denk nog niet dat ik morgen weer aan het werk ga. Ach, het heeft wel z'n voordelen. Lekker op de bank hangen met de laptop op schoot, hihi! Maar zou natuurlijk liever gewoon buiten zijn enzo. Gaat wel weer over!

Xx

6. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Voor iedereen met echo vandaag succes.

Esprit super datn alles goed is en nu gaan genieten

Wij hebben zaterdag de kinderwagen gekocht.
    Kregen hem kado van mijn ouders. dus dat is echt wel tof van hun.
    ook eens gekeken voor een kamertje maar dat wordt nog ruzie denk ik. hihi.
    Ik weet het niet we komen er wel uit
    Ik heb een foto van de wagen in mijn album gezet.

Iedereen een fijne maandag

dikke kus Janine

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    queen bee beterschap

janine mooie kinderwagen, leuk dat je hem van je ouders hebt gekregen.

wij hebben hem van mijn opa gekregen.
    ik heb ook een foto er van staan in mijn album.
    we gaan er nog wel een duo wagen bij halen.

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @ mandje

ik zoui het wel vertellen in dat gesprek want of ze het nou nu weten of in je proeftijd? en dan weet je tenminste waar je aan toe bent toch?

gr mik

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Noura; thanx!

10. Chantico

Chantico Niet meer actief

Op een aantal zwangerschapsklachten na gelukkig vooral positieve berichtjes deze keer. :D

Hier ook alles goed. Ik ben vrijwel niet meer misselijk en mijn borsten doen ook niet meer zo'n pijn (de huid begint eerder wat te jeuken af en toe...) En ik hoef ook niet meer zo vaak naar de wc, m'n blaas heeft weer wat meer capaciteit. Zijn er nog meer die dat hebben?

@ Mandje: ik zou het wel zeggen, maar niet al aan de telefoon. Eerst een goede eerste indruk maken en als ze je dan uitnodigen voor een tweede gesprek het in dat gesprek ter sprake brengen, zou mijn strategie zijn. Officieel mogen ze je dan niet om je zwangerschap afwijzen, maar ze kunnen natuurlijk altijd wel iets anders bedenken. Maar dan hebben ze wel echt interesse in je getoond en wordt het voor hen ook moeilijker je af te wijzen. Want voor hen ben jij ook een goede kandidaat. En jij bent gewoon eerlijk geweest, dus kunnen ze je dat ook niet kwalijk nemen. Zo ik bij mij op mijn werk ook een zwangere collega aangenomen.

11. mamartine

mamartine Nieuw lid

14 jan 2008
    1
    0
    0
    Groningen
    Net al per ongeluk een nieuw onderwerp aangemaakt... oeps. Moet even wennen aan dit gebeuren.. Maar in ieder geval mag ik me ook als augustus-mama bij jullie voegen. Ook wil ik jullie van harte feliciteren met jullie zwangerschap. Geweldig gevoel he?! Lieve groet, M

12. Chantico

Chantico Niet meer actief

Welkom en gefeliciteerd Mamartine!

13. Mandje

Mandje Actief lid

19 feb 2007
    263
    0
    0
    Bedankt voor jullie reactie!
    Heb daarstraks gebeld, maar heb het juiste diploma niet.
    Dus dat word verder zoeken

groetjes mandje

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    jammer mandje

en welkom martine
    en gefeliciteerd

ik had daarstraks gezegd dat je voor 11 weken de bloedtest moest doen, is niet waar, kan tot 14 weken zag ik net op de site.

15. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Heej meiden,
    hier ben ik nog fftjes..

Hoe is het hier?
    Hoe waren jullie echo's vandaag?
    Kheb niet veel tijd vandaag,net gewerkt en nu poetsen en hachee opzetten,hoop dat het lukt,wordt mn eerste keer :oops:

Mn huissie moet schoon zijn,er komen woensdag weer kijkers,spannend!
    Verder buiten mn moeheid om voel ik me prima :thumup:

Liefs Dais..
    -x-

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Mandje; jammer zeg.

@Mamartine; welkom en jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!

Xx

17. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Oh, ik ben ook zoooo moe. Ga dadelijk even een dutje doen.
    Wij hebben ons huis ook te koop staan, maar dat staat nu op een laag pitje.
    We wachten nu sowieso met verhuizen tot de baby een aantal maanden is.
    Het andere huis moet namelijk ontzettend veel aan gedaan worden (wel lekker groot).

Wij zijn vanmorgen geweest voor onze eerste echo.
    De verloskundige zag het hartje kloppen, mijn man zag het hartje kloppen, maar ik . . . nou, ik zie het niet hoor.
    Gelukkig geloof ik ze wel.
    Het was een erg beweeglijk kindje.
    Eigenwijs, want het wilde niet op de foto.
    De echo-foto's zijn dus ook niet zo duidelijk.
    Gelukkig hebben we het ook op dvd gekregen, dat is echt mooi. Heb hem nu al 6 keer terug gezien.

18. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    geweldig joh!
    gefeliciteerd! word gelijk een heel stuk echter allemaal he!

xxx

19. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Hier was ik even weer...

Ben vanmorgen bij mijn huisarts geweest omdat ik og steeds buikpijn had en mijn kuur bijna is afgelopen voor de nierbekontsteking, ook was ik zaterdag en zondag groenig slijm verloren, best veel.
    hij heeft inwendig onderzoek gedaan en ik blijk een baarmoederinfectie te hebben, waarschijnlijk komt dit door de bacteriën van de nierinfectie, je veegt het af en ja dan komt het op een andere plek terecht.
    Het was erg vurig binnenin en opgezwollen maar de baarmoedermond was gelukkig nog goed afgesloten.
    Hij heeft een aantal dingen op kweek gezet nu.
    Ik heb nu antibiotica gekregen die ik 2x per dag in moet brengen (niet te ver) en aankomende vrijdag moet ik weer heen voor inwendig onderzoek om te kijken of de situatie is verbeterd.
    Zo ja, dan moet ik deze kuur 14 dagen gebruiken, misschien langer.
    Zo nee, dan moet ik naar het ziekenhuis en gaan ze kijken hoe het met de baby staat, want als de infectie echt daar naar binnengaat en bij de vrucht terechtkomt zijn we verder van huis en dan zal de zwangerschap moeten worden afgebroken en zal ik van binnen helemaal goed schoongemaakt moeten worden en moeten worden behandeld tegen de infectie.

Ik ben zo bang dat dit misgaat, heb de hele dag al lopen huilen, heb ik echt weer.
    Ik heb nog niet blij kunnen zijn met deze kleine wurm.
    Hopelijk blijf je zitten waar je zit en blijft alles goed op slot voor de infectie, ik hoop aankomende vrijdag op goed nieuws.

Duimen jullie mee?

20. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Ik duim zeker mee!
    Ik krijg er echt kippevel van.
    Hoop voor je dat het snel overgaat, en dat je snel kunt beginnen met genieten!

Deel Deze Pagina