voor meiden die nog een wagen moeten halen er zijn via internet erg voordelige sites, kanje zo 200 schelen of meer en af en toe zijn er in bepaalde plaatsen in nederland mega sales, waar je voor 400 al een complete quinny hebt!
Hey meiden. Zo dat was weer veel om door te lezen. @ Mystic: meid ik duim héél hard voor je mee! @ Iedereen die naar de vk/gyn/echo moeten: heel veel succes. Ik ben vanmorgen ook even "extra" bij de gyn geweest. Kreeg ineens zo vreemd gevoel in mijn buik, met steken enzo. Ik mocht direct even tussendoor bekeken worden, en heb ons hummeltje snel even in beeld gezien. Gelukkig was alles goed (flink gegroeid sinds de laatste echo!). Als ik weer onzeker wordt mag ik gewoon extra tussendoor komen. Dat is een hele geruststelling. Ik heb ook nog niks kunnen vinden met de Angelsound, proberen dit weekend nog eens. Fijne dag allemaal.
hoi dames! Ik zag een vraag voorbij komen over de Angelsounds wij hebben de baby vanaf 10 weken kunnen horen ongeveer in het midden net boven je schaambot, het is duidelijk te onderscheiden van je eigen hartslag daar deze ongeveer 2 x zo snel gaat ( 160 slagen per minuut ) @ Rebbel hier alles goed! rond en gezond! @ kim veel plezier met de echo vandaag! xxx
Hai allemaal! Weet eigenlijk niet zeker of ik me ooit hier heb gemeld, maar vooruit maar weer! Vandaag mijn eerste echo gehad en.... TWEE kloppende hartjes! JOEPIE! Zag er een beetje tegenop, je hoort zo vaak dat het mis gaat... en had me er ergens op voorbereid dat het misschien wel eens niet zo mocht zijn... Heel diep van binnen had ik ook wel nagedacht over de mogelijkheid van een tweeling... En JA! WOWIE! Enorm blij! Hoop voor alle augustusmama's dat het zo voorspoedig gaat als bij mij (zelfs nog niet echt heel misselijk geweest, alleen moe) en mogen er maar vele gezonde blije baby's geboren worden! Hm... de kans dat ik een augustusmama word is wel enorm afgenomen ineens... Misschien toch eind juli, mijn eigen verjaardag?! Het is allemaal okay!
hey proficiat met je twee babytjes ik had een vraagje had je een voorgevoel dat het tweeling kon zijn of zo omdat je zei dat je daar wel aan dacht of mss dat je snel groeide groetjes veel succes aan iedereen die vandaag een echo laat maken
Wat een k*tdagen zeg ! Eerst zit ik zelf met alle problemen met die vreselijke infecties en bijbehorende pijn de afgelopen dagen Nu heeft oma gisteren weer een scan gehad in verband met kanker en blijkt dat de laatste soort medicatie haar ook niet meer kunnen helpen de tumoren waren gegroeid en opereren is geen optie meer want ze heeft al geen borsten meer en geen maag. Het zit nu op de longen, alvleesklier en de lever, de arme schat is al zoveel afgevallen dit is echt een klap.. Ze vecht nu al dikke 3 jaar en de doktoren vinden haar een lopend wonder maar het is nu dan toch einde verhaal En vanmorgen werden we wakker gebeld door mijn man zijn broertje, opa is met spoed naar het ziekenhuis gegaan in zwolle. Hij heeft vanmorgen een zware hartaanval gehad, de kransslagader zit potdicht en wordt met spoed geopereerd KAN HET NOG GEKKER ! IK KAN ER EVEN NIET MEER TEGEN HOOR
Meis toch! De wereld is gewoon niet eerlijk! Ik heb dit helaas ook al 2 x meegemaakt dus als je iemand nodig hebt om mee te praten ik ben er voor je ok! Heel veel sterkte voor jou, je vriend, en jullie families in deze verschrikkelijk zware periode! xxx en een hele hele hele dikke knuffel!
@ Mystic Sun; jeetje, wat heftig. Ik wens je heel veel kracht en liefde toe, vandaag en alle dagen. Wat kun je in zo'n geval zeggen?! Mijn hart gaat naar je uit... Ik hoop ook dat jij zelf snel weer opknapt! Sterkte, meis! @ Irissa; Had inderdaad al een vermoeden. Had geprobeerd of ik contact kon maken met het kleine wezentje in mijn buik, maar ik kon telkens niet contact maken met één zieltje. Hoop dat je mij nog kunt volgen ! Had al het gevoel dat het twee zieltjes waren, twee kindjes, twee unieke wezentjes... En inderdaad. Het viel verder de verloskundige direct op dat ik een erg opgezette buik had - en dat was mij ook al wel opgevallen, maar ja, dat had ik ook meestal voor mijn menstruatie... Daar zocht ik niet zoveel achter. Het was vooral het gevoel dat er twee waren... En dat klopte !
Jemig mystic sun! Wat gebeuren er toch allemaal nare dingen bij jullie! Heb er geen woorden voor! Wil je sterkte wensen in deze moeilijk periode! Dikke knuffel
Hoi, @Jeetje Mystic,wat maken jullie allemaal mee zeg op dit moment. Hoeveel kan een mens hebben heh,ik wil jou en je man heel erg veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. Ik hoop dat het lichamelijk ook snel beter met je gaat hoor.. En weet je kan altijd hier je verhaal kwijt! Sterkte! @Miranda,gelukkig is alles goed met jullie beebje @Licrys,WOW Van harte gefeliciteerd met jullie 2 babytjes,leuk joh! Nu ben ik niet meer de enige van de augustusmama's,nu denk niet dat we dat gaan halen heh! Ik heb ook heel erg veel last van moeheid,niet normaal meer! Geniet er van meis! Hier gaat t zn gangetje,ik ben net klaar met werken en kan bijna niet meer lopen van de pijn,wan ellende. Ik word er zo chagrijnig van Ben wel helemaal superblij met onze kindjes maar op dit moment kan ik niet veel,alleen werken,thuis klein beetje bijhouden en slapen,zo sneu voor mn schatje.... Het zal ook wel over gaan maar merk er nog niks van.. Zo ben het ff kwijt...... Liefs Dais....
@Miranda: Fijn dat het allemaal goed gaat met jullie beebje! Helemaal super dat je ten alle tijde langs mag komen zeg! Dat moet een fijn gevoel geven! Hebben ze nog gezegd waar die steken vandaan kwamen? Had denk ik met het rekken van je baarmoeder en de banden te maken? Liefs
@ Esprit: Ze denken wel dat het van het oprekken van de baarmoeder komt. Kindje was ook al flink gegroeid sinds de laatste echo en mijn buik ook wel. Maar het is zeker fijn dat ik zo langs mag komen. @ Daisy: meid wat vervelend dat je zo'n pijn hebt. Ik had afgelopen zondag last van mijn heupen, maar dat is nu gelukkig weer over. Had je dat tijdens de zwangerschap van Merel* ook zo erg? @ Mystic: meid, het lijkt voor jullie niet op te houden met de ellende. Heel veel sterkte met alles. Liefs Miranda
Ik heb eentje ook gezien op site, dus complete Quinny buzz Capri met reiswieg en voetenzak alles voor 570 euro! Die wil ik gauw halen Maxi Cosi krijg ik al, dus geen probleem! Mystic: Neej he, dat mag niet bij jou gebeuren, heel veel sterkte meid! Het is zo lullig en niet eerlijk Wij zijn er voor je meis!
Oww, haha! Soms schrijf ik niet goed ivm mijn slechte gehoor, maar goed Hopelijk snappen jullie wel wat ik bedoel, haha!