@ Daisy: dat je dat is opgevallen, ik heb er gewoon overheen gelezen en snapte hem eerst ook niet! Dom hè.
Ahum Sorry maar er ging volgens mij iets fout,haha... @Miranda,jij ook dubbel? Hij doet een beetje vreemd vindt je niet?(de site he) Het viel me gelijk op,ik moest gelijk aan slagroom denken,sorry maar ben een beetje melig...
Haha! Ik weet dat niet om mij uit te lachen hoor, als ik goed bekijk heb je idd gelijk in dat ik fout heb geschreven, hahaha! Lekker slagroom he !
Haha! Ik weet dat niet om mij uit te lachen hoor, als ik goed bekijk heb je idd gelijk in dat ik fout heb geschreven, hahaha! Lekker slagroom he !
Miranda,lastig he! Linka,ach ja moet kunnen he... Nou meiden,ik moet nu echt eens gaan poetsen,pffffff.... Mijn schatje doet vanavond met mij samen de badkamer lief he..... Ben zo blij met hem! Tot strakkies!
Miranda,lastig he! Mooie wagen trouwens Linka,ach ja moet kunnen he... Nou meiden,ik moet nu echt eens gaan poetsen,pffffff.... Mijn schatje doet vanavond met mij samen de badkamer lief he..... Ben zo blij met hem! Tot strakkies!
tjonge jonge wat kletsen jullie veel! Ik kan het niet bijhouden, heb al wat pagina's terug gelezen, maar toch...kan iemand trouwens voor mij op de lijst erbij zetten dat het mijn tweede kindje is please? (binnnen 1 jaar, maar dat is een ander verhaal, hahaha!)ik ben jennifer, 17 augustus, ik denk dat het weer een meisje wordt! en het is dus de tweede, thanks!
even advies aan jullie: wij hebben voor de eerste zwangerschap een superdeluxe kinderwagen aangeschaft en nu verwachten we dus de tweede baby al. heeft iemand jullie ervaring of je dan misschien de oude kinderwagen kunt inruilen voor een dubbele versie? het is een mountainterrain buggy en we hebben hem nog never nooit gebruikt omdat Gwynnie altijd in de draagzak mee gaat honden lopen in het bos...dus hij is werkelijk nog gloednieuw...gekocht bij kidsfactory amsterdam...wat denken jullie?
Even wat beter nieuws: Opa is gedotterd maar moet ter observatie nog even in het ziekenhuis blijven, tot zover gaat alles nog goed met hem. Hopelijk blijft het ook zo ik ga vanavond samen met mijn man en onze dochter bij hem op bezoek in zwolle.
Gelukkig maar Mystic Sun Jennifer, helaas geen idee, hier ook snel een 2e, ik hoop dat ze dan net kan lopen , of iig zitten op de wagen. Met zo'n ouderwets zitje. Ik heb ook nog even een vraagje, het is nogal een verhaal en graag hoor ik jullie mening. Hoewel het nog pril is, moet ik toch al een KDV aan gaan schrijven. Mijn eerste zit voor anderhalve dag op een KDV, dit moet minimaal 2 dagen worden. Dus voor de 2e gaat dit ook gelden. Mijn schoonmoeder past ook 1 dag in de week op, ik weet niet of ze dat ook nog wil met 2 kleintjes tegelijk, maar dat hoor ik pas over een tijdje, want ieder jaar gaat zijn 2x 10 weken op vakantie. Met 1 kind al lastig op te vangen, maar met 2 wordt dat natuurlijk nog lastiger. Is een gastouder misschien een optie? Zijn deze kosten hoger? Komen deze aan huis. Kan ik voor 2 dagen opgeven en evt 2x 10 weken 3 dagen in de week. Nou hoop dat jullie het nog begrijpen, maar ik zou graag ideeen, prijzen en opties horen van jullie. Alvast bedankt,
Wij gaan voor een duo wagen. We hebben nu een Quinny freestyle xl, die gaat dus verkocht worden. (nog liefhebbers?) (pb me maar). We hebben een duo van het merk Kees gezien, lekker simpel en niet te duur. Wat een weer hier zeg Vanmiddag even lopend de stad in geweest, terugweg pff regen regen... was eigenlijk wel lekker Hoe zijn de echo's gegaan van de dames die vandaag moesten? groetjes
ow over de gastouder optie, op internet zitten een heleboel die een prijsindicatie kunnen geven. even googlen
ik heb gisteren al mn kennissen en vrienden een mailtje gestuurd met een foto van de echo, krijg dus sindsdien de hele tijd telefoon en mail. Is echt super. Ik hoop voor iedereen van de augustus mama's dat ze snel op de 12 weken zitten want ik vond het echt super moeilijk om het een beetje geheim te houden. Ik ben er normaal gesproken toch al zo slecht in en dit is zo leuk om te vertellen!
@Mystic,gelukkig weer iets positief! Sterkte vanavond meis! @Jennifer,helaas ook ik kan je niet helpen.. @Petrabr,wat leuk he,haddenze al iets verwacht of kwam het totaal onverwachts voor sommige? Ik ben eindelijk klaar,heb ook nog ff de badkamer gedaan,oei had i het maar niet gedaan Nu kan ik helemaal niet meer krom,ik lijk wel 9 maanden zwanger zo loop ik nu,irri,gggrrrhhh..... Ja dames hoe is het met de echo's van vandaag?