Mystic: wat is dit nu allemaal, wel goed nieuws van opa! Maar meisie wat een zorgen heb je, hopelijk is het snel over. Misschien wat letterlijk voor je oma,..men zegt wel eens "als leven lijden wordt, komt de dood als een verlossing" als ik lees dat oma al zo afgevallen is en al zo lang knokt, laat haar dan maar rusten. Ik heb het zelf met mijn opa meegemaakt en was 'blij' dat hij opgaf, hij was zo moe en pas 64 jaar. Maar wel moeilijk voor jou en je familie. Heel veel sterkte voor jullie allen, en doe je voorzichtig vanavond? Je bent zelf ook nog niet de oude he? xx
Even controleren of ik nu een enkel berichtje kan plaatsen. Ik ben zo blij dat onze meiden het nu weten. Onze oudste was de laatste weken zo treurig en boos (waarom wilde ze niet vertellen!) Maar nu ze weet dat er weer een baby op komst is is ze ineens veel vrolijker. De jongste vind het ook geweldig leuk. We hebben gisteravond ook nog een vakantie besproken, één weekje weg in de meivakantie. Ik heb er nu al zin in! DIT WORDT EEN SUPER JAAR VOOR IEDEREEN!
weet niet meer wie het vroeg maar ik werk in de kinderopvang.en bij ons is het mogelijk om voor een korte tijd exstra dagen komen.daar betaal je dan gewoon wel voor. wat ik weet van gast ouder op vang is dat ze het meestal bij hun thuis doen.maar zou inderdaat even op inet kijken wat de prijsen zijn. liefsss
Goedenavond allemaal! Jeetje wat heb ik een onwijs zware dag vandaag! Ik kon op mijn werk de hele dag wel slapen. Ik ben ook zo blij als ik op de 12 weken ben dan kan je het lekker vertellen dat lijkt me ten eerste natuurlijk onwijs leuk maar ook een stuk makkelijker. Mysic Sun wat een verhaal weer heel veel sterkte!
@Mystic Sun: veel sterkte meid. Een moeilijke tijd voor je. Ik heb vandaag iedereen op kantoor het blijde nieuws verteld. Was leuk! Verder weinig nieuws. Nauwelijks klachten, alleen moe. Jarissa is gelukkig weer beter, dat scheelt enorm. Hoe is de echo verlopen vandaag dames?
@Sjarlottuh daarom heb ik het op me werk maar verteld en is heel pretig want wordt nu een beetje ontzien.
Hallo kan iemand mij vertellen hoelang het intake gesprek duurt bij de vk?moet daar morgen namelijk heen..xxx
hey meiden nou het was in een woord FANTASTISCH eerst een co assistent (mohammed adi!) die kon de kleine niet goed in beeld krijgen (is nu al verstoppertje aan het spelen , ) maar uiteindelijk kwam de arts en die had hem zo in beeld. oh wat heerlijk zo'n kleine frummel met een hartje twee armpjes twee beentjes (die je goed zag want die kleine rekte zich constant uit ) superdruk die kleine lijkt op zijn moeder (ik heb adhd hihihihi) mijn man schreeuwde in een keer naar de gyn ''en wat word het?'' de gy lachen . nee meneer dat kunnen we nog niet zien. mijn bloeddruk was alleen erg hoog dus die moet even in de gaten gehouden worden. 150/70. alleen de bovendruk was te hoog. inderdaad miranda dit gaat een onwijs te gek te wijs helemaal leuk jaar worden voor ons met heerlijke kindjes om ons heen allemaal een dikke kus van kimmie
Ik zou ook graag nog een weekje weg willen in het voorjaar. Maar helaas . . . Mijn man wil al z'n vrije dagen opsparen voor als ik "zwangerschapsverlof" heb (weet niet of je het ook zo noemt met een eigen zaak). Misschien dat ik hem wel kan overhalen voor een lang weekend centerparcs ofzo.
@ Diana: We hebben vorig jaar ook geen vakantie gehad omdat Lindy* precies in de bouwvak geboren is. Vandaar dat we ons nu wél even een lekkere vakantie gunnen, maar wel vóór de zomer. Hoe we dan uitkomen met de vrije dagen van mijn man rond de bevalling zien we dan wel weer. Hij vind het ook belangrijk dat we lekker uitgerust zijn voordat de zomer begint. Daar ben ik het helemaal mee eens.
Wij hebben waarschijnlijk ook de meivakantie vrij. Nog even kijken of ik ook vrij kan krijgen en zien dat we het eens worden over de bestemming! Ik kwam er vandaag achter dat mn uitgerekende datum wel heel ongelukkig valt gezien de zomervakantie. Mn vriend heeft te maken met een bedrijfsstop en heeft dus 4 weken verplicht vrij. En ja hoor, ik ben uitgerekend op zijn eerste werkdag na zn vakantie. Getsie. Dan heeft hij dus vrij tijdens mijn verlof vooraf (daar zit ik niet zo op te wachten) en als ik bevallen ben, moet hij juist volop werken. Helaas niets aan te doen.
Hier ook alles rustig, wel vanacht erg slecht geslapen, dus was vandaag niet vooruit te branden op mijn werk, het leek wel of de klok niet vooruit ging...... Mik: Wat een geweldig nieuws, leuk leuk leuk. Mystic Sun: Jee meid wat een ellende allemaal, heel veel sterkte met alles! Wij willen begin mei ook nog een weekje (de laatste keer met zijn tweeën) naar de zon. Heb nog niet geboekt, maar wil het weekend even gaan zoeken! Begin maart gaan we wel nog een weekje naar Oostenrijk.
meiden '' ff vraagje dekens en lakens zijnn in de aanbieding bij de hema en met onze kleine gaat het goed dus wil graag dingen kopen. maar hoeveel van alles. als je een wieg ledikant en wagen hebt? en moet je wel lakens kopen of gebruik je een dekbed ? ik dacht zelf: -drie lakens voor ledikant, wieg , en wagen dus negen in totaal -twee dekens voor wieg en twee voor ledikant? als de meiden het weten graag even advies want straks koop ik weer veel te veel! hihihhiih gr mik
Hoi loutje83, ligt eraan of je voor het eerst zwanger bent of niet. Dan zijn er nl veel meer vragen te beantwoorden. De laatste keer bij mij was ik met ong. 15 minuten weer weg, maar dat was dan ook al mijn 4e zwangerschap. Ik moet morgen ook om 8.50 uur. Heb er zin in, ook al weet ik dat je het hartje met 8 weken nog niet kan horen. Je voelt je op dat moment wel echt zwanger. (heb nl zo goed als geen klachten). groetjes, brenda (mijn echte naam).
dit is eigenlijk mijn 2e hiervoor heb ik een abortus ondergaan..was er gewoon weg nog niet klaar voor en de middelen om het kindje alles te geven wat het nodig zou hebben waren er niet..maar dan nog heb ik er tot nu toe veel spijt van..dus mensen neem het me aub niet kwalijk dat ik dit heb gedaan...(ben toen niet naar de verloskundige geweest alleen naar de huisarts)
Hoi Mik, in de wieg heb ik een grote deken, dubbelgevouwen, in de wagen een kleine. De kleine heb ik nu samen met de grote in het ledikant van Hanne (nu 4 mnd oud) en in de wagen een dekbed wat daarbij hoort. Mag eigenlijk niet, volgens de geleerden, maar ze ligt er alleen maar in als vervoersmiddel en niet om daar elke keer in te slapen. Ik heb dus 1 grote, 1 kleine deken en een klein dekbed. Als de kleine straks geboren word is Hanne ruim 11 mnd en gaat ze onder een dekbed slapen in het ledikant en krijgt de baby de dekens. groetnis brenda