papa'tjes? Bah nou wordt ik ook nog melig, ben blij dat ik straks mag gaan werken zodat die melige bui wat kan zakken...
Mystic, fijn dat goed gaat met je opa! Die vandaag echo of bij VK hebben gehad of geweest, fijn dat goed is gegaan!
Hebben er hier al dames naar babykamertjes gekeken? Ben vandaag wezen kijken. Alleen kijken hoor ik heb zelf nog niks (helemaal nog niks)gekocht. Jullie al wel? Gr Bumba.
Tuurlijk bedoelde ik paTatjes. Papa'tje hebben voorlopig nog wel nodig, die moesten we maar niet opeten, niet waar?
hey meiden! ik kan jullie niet bijhouden hoor! ik heb vandaag bericht gekregen van het KDV hier in de buurt, heb me vorige week aangemeld en nu al bericht dat er plek is! echt super! ook heb ik me aangemeld voor kraamzorg! liefs rebbel
Hey meiden, Nou ik heb weer wat. Ik was vandaag weer gaan werken, maar dat was niet zo;n succes, want ik werd weer ontzettend duizelig. Ik ben rond 12 uur naar huis gegaan. Was eienlijk niet heel erg verantwoord, maar het was rustig op de weg en ik moest toch echt naar huis. Dus weer de dr gebeld en verteld wat ik allemaal had en dan mogen jullie raden wat ikheb! Een afwijking in mijn evenwichtsorgaan. Dat gaat zeker een week duren en ze hebben er niks voor. Het moet vanzelf weer genezen.... In de tussen tijd voel ik me alsof ik bezopen ben (weet je wel, alles gaat langzamer, heel de wereld draait als je een snelle beweging maakt en als ik loop, lijkt het of ik een week op een boot heb gezeten en voor het eerst aan wal kom). Heeeerlijk dus, want ik word er nog eens giga misselijk van ook! Groetjes, Barbara
Wel gekeken, nog niks gekocht. Maar kan wel lekker wegdromen als ik mezelf op mijn schommelstoel tussen ledikantje en commode zie tutten *zwijmel* zwijmel* Kan niet wachten, maar wil zeker eerst een goede echo hebben en dan op jacht, hihi Heb ook zin in de 9-maandenbeurs, hoop daar wat inspiratie op te doen.
Ik heb al wel een goede echo gehad. Mijn tweede echo is op 5 februarie. En toch durf ik nog niets te kopen voor de 3 maanden. En ik was juist altijd degene die zei: Als ik zwanger ben dan ga ik toch shoppen. Maar nu kom ik daar echt van terug. Misschien zelfs erna ook nog. Gr Bumba.
Hey meiden! Ff mn frustratie kwijt over mijn werk hoor, GROM! Ik werk normaal gesproken onregelmatig en krijg daar ook een toeslag over. Nu is dat door mijn klachten niet te doen en werk ik regelmatig en minder. Dit valt onder ziekte door zwangerschap! Nu heb ik vandaag te horen gekregen dat mijn ORT niet wordt doorbetaald, terwijl dat normaal bij ziekte wel gebeurd! Dat gaat me meer dan 100,00 per maand kosten! Dus omdat ik vindt dat ik de uren die ik kan werken gewoon wil werken en niet volledige de ziektewet in wil,en dus t goede wil doen voor mijn team en mijn groep, moet ik daar maar geld aan verliezen?! Ik ben zo boos en zo teleurgesteld! Collega's zeiden al, je bent te netjes geweest, je had je gelijk volledig ziek moeten melden! Maar zo zit ik niet in elkaar, wat ik kan werken wil ik graag werken, maar nu krijg ik ernstig de neiging om de te zeggen: STIK ER MAAR IN! Maar dat kan weer niet, want dat gaan ze nu natuurlojk niet meer accepteren! Zo zie je maar weer, mensen die het goed willen doen krijgen altijd een tik over de vingers, Whaaaaaaah! Zo gemeen!
Esprit, daar hebben werkgevers een apart potje voor hoor. Dat kunnen ze gebruiken als iemand door de zwangerschap niet of gedeeltelijk kan werken Gr Bumba.
heuj heb een huisje toegewezen gekregen tegen over een basis school lekkere rustige wijk en op loop afstand van het winkelcentrum. vrijdag mogen we komen bezichtigen
Wat uitzet betreft: hier 3 hoes- en 3 bovenlakens voor het ledikant. Voor de wieg 2. Voor het ledikant 2 dekens en voor de wieg 1. In de wagen heb ik altijd mn Bunker. Zie www.lodger.nl De bunker kun je dus gebruiken in je wagen (zowel kinderwagen als buggy) maar ook in je autostoel, lekker op schoot of op de bank. Bevalt mij heel erg goed. Te gebruiken vanaf geboorte tot ongeveer 3 jaar. Er staan wel foto's van in mn album. Wat betreft afscheiding: hier ook. Soms veel maar vooral vies glibberig. Hoort er allemaal bij. Gelukkig ga ik, behalve wat extra vermoeidheid, eigenlijk klachtenvrij door het leven. Een enorm verschil met mn vorige zwangerschap! Ik geniet nu echt.
nou wij hebben wel al een aantal dingen gekocht en nog niet eens een echo gehad.Wij hebben de kinderwagen al gekocht en wat kleertjes en ander spulletjes.Ik heb zo iets van het komt wel goed. voor de rest vandaag erg moe geweest was vrij en heb gewoon op de bank ligen slapen.erg he.maar ja het is ook wel goed.moet het gewoon rustiger aan doen. voor de geen met een goede echo gefeliciteerd. en ook voor de nieuw mama's liefs sabrina
Ik ben ook (net als velen) nog niet voor een echo geweest en heb ook nog geen afspraak (wel met de verloskundig volgende week). Ik vind de echo wel onwijs spannend want als ik diep in mijn hart kijk zou ik liever één kindje krijgen en geen tweeling. Bij ons zit het ook in de familie. Maar ik zou liever 2 x 1 kindje krijgen (als dit allemaal lukt). Vinden jullie dit raar of denken meer meiden zo?
ikke niet hoor.Want een tweeling is toch een groter verantwordelijkheid.en je kan ze niet het zelfde bieden als 1 kindje.al probeer je dat natuurlijk wel.
Ik kan me dat wel voorstellen. Een 2-ling lijkt me heel bijzonder, maar ook wel zwaar. Vooral als het je eerste kindjes zijn en je nog van niks weet. Ik zou heel blij zijn geweest met 2 hoor, maar vind het toch ook wel fijn dat het er maar 1 is. Kunnen we even wennen en oefenen Heb vandaag mijn 1e positiekleding gekocht. Wat voelde ik me raar zeg in die winkel. En natuurlijk zul je altijd treffen is het een verkoopster die ik kende. Nou ja, ga er vanuit dat ze het vaker vroeg weet en het niet overal gaat vertellen. Ik heb vandaag wat last van mijn buik. Een vreemd gevoel, gelukkig niet echt veel pijn. Verder gaat het vrij goed! gelukkig! Ik heb ook nog niets gekocht. Wel wat leuke dingen gekregen, maar zelf nog niets gekocht. Ik wacht ook tot de 9 maanden beurs. Dat kaartje koop ikbinnenkort even en daar ga ik echt heerlijk rondneuzen. Heb er zin in! Fijne avond allemaal!
nee dat is geen grapje. ik heb echt adhd .. wat dan? is niets mis mee hoor en valt goed mee te leven. hihihih gr mik