Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Littleme

Littleme Actief lid

25 okt 2007
    141
    0
    0
    Limburg
    Aqua ik duim voor je mee!

En ja, het is inderdaad MIJN schat :)

( heb ondertussen wel gevonden hoe je het op moet nemen dus dat ga ik vanavond even doen. )

2. Littleme

Littleme Actief lid

25 okt 2007
    141
    0
    0
    Limburg
    Om op te nemen met de Angelsound:

Start - bureauaccesoires - opnamerecorder

Als je dan op de rode knop drukt begint ie op te nemen, nogmaals zelfde knop dan stopt ie :)

3. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Nou bij de mijne ligt het niet aan de suiker heb al is alles biologisch geprobeert (heel het eten dan ) geen suikers geen kleurstoffen geen smaakstoffen.Heb ik toch lang vol gehouden maar geen resultaat.
    Mijn zoon slikt concerta en als die dat niet heeft is het niet te houden .Hij heeft het dan ook in een heel ernstige vorm .Me dochter doet het ook zonder dat gaat allemaal wel.

@Diana81 ik heb dat als ik me uitrek niet echt fijn gevoel

@nickyz spannend zeg succes vanmiddag.

4. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @Aqua77 jij ook een fijne echo toegewenst

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant

Mijn moeder had dat een tijdje geleden ook. De dokter noemde dat de zeemansziekte. En ze had er reistabletjes voor gekregen en die hielpen na 2 dagen. Ze had er toen nog wel last van, maar niet meer zo hevig.

6. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Aqua en Joy72,heel veel succes met jullie echo vanmiddag en geniet van jullie kleintje!

@Aqua,ik duim ook voor je!

7. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Nou, we zijn net terug uit het ziekenhuis waar we bij opa waren.
    Vannacht hebben ze bij hem een buis in de keel aangebracht en hij wordt nu kunstmatig in coma gehouden, het ziet er niet goed uit :cry: :cry: :cry:
    Hij krijgt extra zuurstof maar zijn bloed neemt die zuurstof niet meer op, oma heeft vanmiddag een gesprek met de artsen.......ik vrees het ergste.

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Aqua veel succes vanmiddag en ook met je evenwichtsstoornis. Meisje van mijn vorige zw-gym had er ook last van. En dat hield een hele tijd aan. Schijnt na je zwangerschap vanzelf weer over te gaan. Hoop voor jou dat het echt met een week minder is.

Oh, Mysic sun, als ik je zo hoor praten, denk ik gelijk weer aan mijn vader (28-11-2007 overleden) die hele IC staat me ook zo tegen. Alles slangen en schermpjes en dan zo'n levenloos lichaam in bed. Bleh. Hoop voor jou dat je opa deze afdeling snel in goede staat mag verlaten. Helaas was dat bij ons niet het geval.

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Jeetje Mystic, dit komt me allemaal wel heel bekend voor. Mijn vader heeft precies hetzelfde gehad. Ook zo'n tracheostoma in zijn nek enz.. En slechte zuurstof opname, gatsie. Hoe oud is ie?
    Hij kwam erin met een hartaanval?
    Heel veel sterkte!

10. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ Mystic meis ik vind het zo klote voor jullie! ik hoop op een wonder! het is gewoon niet eerlijk! veel sterkte voor de familie en jullie!

@ Aqua meid wat is dat nou toch weer? dat kan je er ook echt bijhebben! veel beterschap!

xxx

11. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ Daisy vanavond komt mijn nieuwe buikfoto! maar volgens mijn meetlint ben ik sinds vorige week 2cm in omtrek bijgekomen....

wanneer komt jouw nieuwe foto?

xxx

12. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hoi meiden,

Mystic Sun: Veel sterkte!

Aqua: Beterschap!

Hier eigenlijk geen nieuws. Ik zie nu echt dat mijn onderbuik dikker begint te worden. Kreeg ook al opmerkingen van een aantal mensen :D echt leuk!

Liefs, Puck

13. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ben benieuwd dan...
    Ik denk dat we in het weekend weer foto's gaan maken,s'avonds ben ik veel te moe,haha...

-x-

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @LittleMe; gaaf zeg dat je het hartje gehoord hebt! Zie het idd al voor me, "X marks the spot". :)
    @MysticSun; veel sterkte toegewenst zeg!
    @Aqua; beterschap!
    @Alle dames met een echo vandaag; veel plezier!

Hier verder niet veel nieuws, zit nog steeds ziek thuis. Heb dinsdag wel gewerkt, maar 's avonds was het weer mis. Heb nu homeopatische druppels tegen misselijkheid, en die lijken tot nu toe te helpen. Alle eten van vandaag zit er nog in. Dat was gister wel anders.... Zit niks anders op dan ff lekker uit te zieken..

Tot gauw dames!
    Xx

15. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    In 1 van mijn eerdere berichten staat dat hij opgenomen was met een hartaanval, maar kan niet alles telkens opnieuw vertellen hopelijk wil je dat begrijpen, maar je kunt mijn berichtjes wel terug lezen.
    Momenteel heeft hij dus longontsteking erbij gekregen en heeft vocht achter het hart en de longen en hij gaat hard achteruit, daarom houden ze hem kunstmatig nu in coma.
    Hij is 83 jaar.

16. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @Mysticsun, veel sterkte
    @Aqua, beterschap.

Ik ben vandaag toch 'n partij Akelig! pfff. . . .
    Het is bijna net griep ! Toch nog tussendoor even de kans gekregen om m'n bloed te laten prikken.

Nu weer aftellen naar 07 februari is onze volgende echo of eigenlijk nekplooi-meting.

Groetjes,

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

hihi alweer 11 weken vandaag, nog een week tot de magische grens! ;)

@aqua: ik duim voor je dat je een goed echo hebt!

@mystic: wat naar zeg! heel veel sterkte meid!

liefs rebbel

18. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    @Mystic Sun: Heel erg veel sterkte!
    @ Diana81: Ik heb bij het niezen inderdaad ook van de steken zo bij mijn lies, echt geen prettig gevoel.
    @Littleme: Wat leuk, ik ga vanavond weer eens op zoek, kijken of ik al iets kan vinden, maar denk dat het nog te vroeg is.

Dames met vandaag een echo, hoe is het gegaan?

Hier verder weinig nieuws, alles gaat heel erg goed, alleen ben nog ontzettend moe.
    Buikje begint ook een beetje te groeien, wel leuk hoor.

En vandaag precies tien weken, nog twee weken en dan zijn we uit de gevarenzone!

19. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey dames!

Ik heb t ook met uitrekken en ook wanneer ik hard aan het meezingen ben met de radio, hihi...Ik had laatst met omdraaien in bed, ging te snel en kreeg echt pijn, de VK zegt dat dat de banden zijn, dus ik vindt het prima... :)

Mystic sun, wat een ellende meid! Heb echt met je te doen! Dikke knuffel hoor!

Hier gister weer bruinverlies gehad en een klein stolsel, schrik weer, dus VK gebeld om 22.00...ze reageerde heel lief en heeft met echt gerustgesteld...ze vertelde dat ze gemiddeld om de 2 dagen zo'n telefoontje krijgt! Ook zij ze dat de kans zeeeeeeeeeeer klein is dat we een MK krijgen want de echo's (al 4 nu) zijn allemaal super en het kindje groeit goed! Ik mag volgende week dinsdag weerkomen (terwijl ik eigenlijk met 5 weken pas hoefde te komen) om te kijken of we een hartje kunnen horen...lukt dat niet, omdat t nog te vroeg is gaan we weer een echo maken...Zij zei dat ze desnoods elke week een echo maakt, als dat ons gerust stelt! Zoooo lief hè! Ik heb ook echt wel het gevoel nu dat het goed zit en dat ik bij de 20% hoor die af en toe verlies hebben, maar ik ga natuurlijk geen nee zeggen tegen een echo hè! :)
    Vandaag bij mn moeder geweest en haar gezegd dat ik haar vlg week ophaal om mee te gaan naar de VK, ze straalde helemaal! Dat doet me dan ook zo goed hè! Kan ik lekker ins frummeltje laten horen/zien aan Oma, hihi.... :D

Meiden met een echo vandaag: vertel vertel!

Nou kga gestrekt op de bank, hele dag op pad geweest en ben bekaf, pffff....

Oja, aan de adhd'ers, ik werk er alle dagen mee (ook doordat ze gedragsproblemen hebben) en er NIKS mis mee hoor! Wordt er alleen af en toe heeeeel moe van...... :)

Liefs

20. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Nou toevallig ben ik niet druk hoor. Ik heb alleen een gigantisch concentratiestoornis en obsessieve compulsieve dwangstoornis in schoonmaken gehad maar die is aardig ingedamt tijdens de sessies neurofeedback.
    Ik heb dus eigenlijk nu nog ADD, de hyperaktiviteit is eruit,...

By the way, willen jullie weten wie ik ben? Ik heb een foto in mijn album geplaatst en een foto van mijn paard, weten jullie meteen wie mijn nickname voorsteld.

Bye bye

Deel Deze Pagina