Hai dames...ik denk dat ik me hier ook ff aanmeld als jullie dat goed vinden natuurlijk Ben er niet zo heel vaak, omdat ik me vaak slecht voel Maar ik ben 10 augustus uitgerekend als alles goed gaat natuurlijk...dus het lijkt me wel leuk om met jullie te babbelen
Hey meiden. Ik ga zo even een buikfoto maken. Kijken of er bij mij ook veel verschil is te zien. Meiden die voor contr. of echo gaan:succes! Allemaal alvast een heel fijn weekend gewenst.
30 oktober, maar ik had een onregelmatige cyclus, namelijk 30-26-22... Bij mijn 1e echo kwam ze op 9 augustus uit, maar ik moest mijn eigen berekening maar aanhouden zei ze. Maar als op allerlei sites enzo 30 oktober invult komen ze bijna allemaal op 5 augustus uit. @Latoya3Stars; welkom hier en nog van harte met je zwangerschap!
Hee ik ben er weer Alles zag er goed uit voor zover dat op te meten was *lol* het is nu al een echte slaapkop. "het" lag erbij alsof 't een lekker relaxstoel onder de kont had, alleen wat ongemakkelijk als je op de kop moet zitten lijkt me... Uit de meting van het hoofdje zei ze dat t ongeveer 11 weken 3 dagen oud was, meting van het lijfje komt uit op 11 weken precies maar ik mocht lekker mijn eigen telling aanhouden van 11 weken 2 dagen
Thnx QueenBee...jij ook! En geniet ervan...Littleme, hoop dat ik 24 jan ook weer een goede echo heb...vind het allemaal zo spannend! Hoe voelen jullie je eigenlijk?
Uhm... moet afkloppen maar heb alleen nog maar last van vet haar... voor de rest alleen last gehad van vermoeidheid maar dat begint nu langzaam beter te worden
Pff...nou, ik voel me soms dagen zo beroerd en ik eet amper....ik heb gewoon geen trek en dan heb ik soms van die kokhalsneigingen....pff, hoop zo dat dit snel over is en dat ik dan weer gewoon kan eten....
Ik voel me behalve misselijk en moe verder heel goed. Maar die klachten kunnen ook komen doordat ik al bijna 2 weken ziek thuis zit met griep, wat trouwens vandaag gelukkig stukken beter gaat!
Ik zit ook weer een week thuis...net begonnen bij mn nieuwe baan en meteen 2e week ziek....Tjah, kan er ook nix aan doen...Moet dit weekend maar goed aansterken....
Das wel het beste hoor, even goed uitzieken. Ben ook tussentijds aan het werk gegaan, maar dat heeft me meer kwaad dan goed gedaan....
Precies, dan kun je beter ff goed uitzieken....ik hoop zo dat de misselijkheid snel verdwijnt...Ik wil zo graag gezond blijven eten voor ons kleintje, maar het lukt me gewoon niet en ik eet ook alleen maar dingen waar ik zin in heb...is dat wel goed?
Ik heb ook niet echt veel gegeten de afgelopen dagen, omdat alles er weer uit kwam, maar het schijnt dat je kleintje daar wel tegen kan. Maar ik zou sowieso proberen wat fruit binnen te krijgen, met een beetje yoghurt ofzo en een beschuitje. Dat kreeg ik er wel in.
Thnx, nou ik heb vandaag ook nog nix gegeten...alleen een kopje thee en ik heb een bidon met rosevicee....Strax maar ff proberen een boterham ofzo te eten...:s
Ja, ik doe mn best...maar het is zo moeilijk omdat je geen trek hebt....en dan eten tegen je zin, bleg! Maar ik moet wel..... hoe moeilijk het ook is..dan maar steeds kleine beetjes eten...
In ieder geval veel suc6 ermee! En beetjes eten is ook goed hoor! Ga ff m'n zoontje uit bed halen, ligt te teuten dat hij eruit wil, hihi! Tot later!
Latoya3Stars: Welkom hierzo Ik hoop dat je naar je zin hebt hierzo en gefeliciteerd met je zwangerschap!
@Passiepaard: paarden en babies zijn prima te combineren. Na de bevalling van Jarissa ben ik al snel weer gaan rijden. Op Pendrag dus (vandaar mijn nick). Helaas bleef het maar niet klikken tussen ons en daarom is hij verkocht. Ramira is mijn ex fokmerrie(tje). Haha, ik wou geen merrie en geen kleintje. Maar het was liefde op het eerste gezicht. Van mijn andere paard heb ik denk ik geen foto's in mn album. Kijk nog wel eens voor je. O ja, voor de bevalling heb ik zelf niet gereden. Dit omdat Pendrag toen nog niet zadelmak was. En omdat het nogal een lenige etterbak is/was, vond ik het geen goed idee om daar voor het eerst zwanger op te stappen. Vandaar. Anders had ik zeker wel zwanger gereden.