hier ook een berichtje van mijn. vandaag een rot dag achter de rug.echt zo erg moe dat ik me er beroerd van voel.dus ben ook naar huis gegaan.gelukkig morgen lekker naar de sauna kan ik lekker niksen en relaxen. en qua werk: ik werk36 uur in 4 dagen in de week op een kinderdagverblijf. dat doe ik op de peutergroep. en op woesdagavond doe ik vrijwiligers werk voor het rode kruis.ik geen dan zwemmles en kinderen en mensen met een geestelijke of lichamelijke handicap. nou ga weer veder de film wildfire kijken.wat een film. liefs sabrina
Heee augustusmamma, ik kom stiekem even inbreken als septembermamma want ik had gezocht op paard....en kom als vanzelf in het augustusforum! Leuk om te lezen dat er nog meer (aanstaande) mamma's zijn met paarden. Ik heb zelf 2 paardjes in de tuin staan, en maak me wel een beetje zorgen hoe ik dat allemaal ga combineren. Maar dat komt hopelijk allemaal wel goed. Maarre leuk om te lezen dat ik niet de enige paardengek ben op dit forum (zo, ga nu snel weer terug naar mijn septemberforum)
Met opa is het nog steeds hetzelfde, de doktoren in het ziekenhuis weten nog steeds niet echt de oorzaak wat er nu echt met hem aan de hand is en doen allerlei testen. Op de foto's te zien heeft hij in beide longen een grote witte vlek, maar is geen vocht, ontsteking of tumor, dus wat is het dan wel ? Dat moeten ze nu dus nog uitzoeken en tot ze dat weten blijft opa in coma gehouden voor zijn eigen bestwil. Oma heeft het heel erg zwaar, maar probeert zich groot te houden... Met mij gaat het stukken beter, vandaag weer inwendig onderzoek gehad naar aanleiding van mijn baarmoederontsteking en zag er belovend uit zei de arts. Ook mijn urine vertoonde géén infecties meer, nu de kuur nog afmaken, duurt nog 1.5 week Dan is de grote vraag of dit effect heeft gehad op de baby, dat moet ik tot de volgende echo afwachten, ik blijf maar duimen maar heb verder gelukkig geen erge klachten meer of pijn. Mijn buikje groeit als kool, ben niet misselijk of duizelig meer en de moeheid valt ook best mee nu, alleen mijn borsten blijven gevoelig maar dat is een goed teken We zullen zien begin februari of alles OK is.
Goedemorgen! Mystic: Fijn dat jouw baarmoederontsteking wat opgeknapt en fijn dat baby daar blijft! Ik heb heerlijk geslapen 1 keer uit bed geweest voor wc meer niet, dat is best wel lekker en gisteravond heb ik PeterPan gekeken, leuke film joh!
Goedemorgen! @Petrabr,wat een mooie duidelijke foto heb jij van jullie kindje! @Binnabinna,heel veel plezier vandaag in de sauna! @Mystic,fijn om te horen dat het met jou beter gaat,iig positief nieuws he! Ik heb ook goed geslapen alleen was om 6.00u wakker en toen maar eruit gegaan.... Ben nu helemaal klaar om naat Tilburg te gaan,we gaan daar baby shoppen ofterwijl kijken,hihi..... Ik moet ook nog positiekleding hebben,iig een nette zwarte broek want heb vanaaf een etentje.. Moet lukken(hoop ik) Ik wens jullie een fijne dag ondanks het er niet al te best uit ziet buiten Liefs dais.. -x-
We vonden het gisteren heel leuk bij de verloskundige. Alhoewel mijn vriend vind prikken maar niks dus op dat moment heeft hij maar even de andere kant opgekeken Eindelijk ging ze luisteren... eerst hoorde ik eigenlijk niets (bleek ikzelf te zijn... ) maar toen.... JA! Hartstikke leuk zeg. Jullie hadden dat hoofd van mijn vriend moeten zien! Helemaal in de war en blij! Wat doe ik? Ik ben kort geleden begonnen in een psychiatrisch ziekenhuis waar ik de directie advies geef over hoe het beste de ondersteuning van de zorg te organiseren. Iedereen een heel fijn weekend!
Hi goede morgen, Ik heb weer bijna de klok rondgeslapen. Heb ook een poging gedaan om peter pan te kijken , maar ben weer in slaap gevallen. Echt te erg. Mystic sun goed nieuws dat ( voor zo ver er te zien is) de baarmoeder zich ged houdt. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt wat betreft je opa. Wat ik doe in het dagelijks leven is volgens mij wel bekend: Ik ben lerares. Ik sta voor groep 1. Ik ga straks even lunchen met een vriendin en daarna boodschappen doen. Mijn vriend is maandag jarig, Groetjes muis
@Linka76 Ik werk ook met kinderen.en het is wel zwaar maar je went er aan en krijgt er een hoop voor terug. @Mystic Sun ben blij dat het weer beter met je gaat en nu duimen voor opa en oma.en je kindje @Daisy veel plezier met shoppen.ik vondt het erg leuk om voor de kleine te kijken @SM591 gaaf he het hartje.heb ook zo'n zin woesdag is voor ons de eerst keer dan.Zou je het met je telefoon op mogen nemen?weet iemand dat? @muis al vast gefeliciteerd met je vriend.en eetze . ik gaat zo lekker naar de sauna genieten liefs sabrina
@mystic sun, gelukkig is de ontsteking nu beter. Hopelijk gaat alles ook nog steeds goed met jullie kleintje. Vervelend dat er over je opa zoeel onduidelijkheid is. @Diasy, heel veel plezier met het babyshoppen. En lekker genieten van het etentje vanavond! @SM591, wat leuk zeg het hartje. Fijn om te horen is dat! Ik kan ook niet meer wachten tot ik het weer hoor. @muis, lekker even lunchen in de stad. En dan die boodschappen voor verjaardagen, vreselijk vind ik die altijd En ik ben ook juf in groep 1 (en ook 2 en instroom haha) Linka76, dat zwaar valt wel mee hoor. Die kids zijn zo lief, dat ik de zwaarte van het werk vergeet. Pas als ik thuis op de bank zit knap ik af @binnabinna, lekker naar de sauna zeg. Ik deed dat ook altijd 1x in de maand, maar ik durf nu niet zo heel goed meer. Al die verhalen die ik lees spreken elkaar tegen. Ik ga maar eerst eens overleggen met de vk. En dan bekijken of ik wel of niet ga. En anders ga ik heerlijk over 9 maanden weer! Ik ga vandaag flink bezig met de was. Heb niet zo heel veel meer liggen. Ik ben heel slecht in het bijhouden van de was. Dus mijn lieve moeder heeft vorige week zo goed als alles weggewerkt voor mij. Nu moet ik dus zelf weer zorgen dat het goed komt. Maar ik zie er nu al tegenop om mat die wasmand naar de zolder te moeten sjouwen. Straks toch maar gaan doen, anders komt het nooit klaar. Dan nog een beetje hier in de kamer opruimen en boodschappen doen. En verder lekker rustig aan doen, daar is het weekend voor
Daisy heel veel plezier met shoppen. Wat een hoop leraressen hier. Wat ik doe in het dagelijkse leven, ik ben Financieel Administratief Medewerker en werk bij een franchice-gever van drie doe-het-zelf formules. Voor iedereen een hele fijne zaterdag, al ziet het weer er niet al te best uit. Wij gaan vandaag kijken voor een nieuwe auto. Een grotere, ook voor de kleine straks.
goedemorgen dames! @ Mystic he meis goed om te horen dat het beter met je gaat! alles komt helemaal goed! heel veel sterkte met je opa in deze onzekere periode hopelijk weten ze snel wat die witte stip is. @ daisy hihi dank je! lekker winkelen! wij zijn gisteren ook gegaan hebben een hele hoop gekocht! hydrofiele luiers, slabjes, maxicosi mobieltje, neusontstoppertje, moltons, etc we zijn echt helemaal los gegaan! hihihi! @ muis gezellig meis maak er een leuke dag van! ga je Roosendaal in of ergens anders? jammer dat ze bij de H&M daar geen positiekleding hebben maar in Breda wel, ookal is het daar echt een mini mini hoekje in die mega mega winkel! @ alieke ja leuk ik mag ook weer aan de was...maarja hoort erbij he! en de afwas is echt uit de hand gelopen en aangezien we in dit huis geen vaatwasser hebben dienen mijn handjes daar zeg maar voor en die hebben het al druk genoeg! @ Janine ik ben benieuwd naar je foto's meis! i.i.g. van dat jij hetzelfde hebt! gisteren gingen we dus de stad in en mijn man moest in "de tuinen" zijn dus ik was naar vitaminen aan het kijken enzo komt er zo verkoopster naar me toe zegt ze "oh wat leuk hoe ver ben je" dus ik zeg "3.5 maand" schrikt ze echt kei erg! Volgens haar was het wel heel extreem....en toen we vervolgens bij mijn schoonmoeder aankwamen zei die ook van "weet je toch echt zeker dat het er geen twee zijn...." maar als jullie allemaal zeggen dat het kan voorkomen maak ik me niet zo druk alleen de reacties zijn soms een beetje verontrustend....ik vind mijn buik prachtig alleen is hij misschien wel een beetje groot voor 14.5 weken... xxx
@aliekeleppink in finn land in het normaal om gewoon naar de sauna te gaan ondanks dat je zwanger bent. je moet alleen niet zo lang in de sauna blijven zitten maar de warme baden zijn ook lekker. en de infrarood cabine wordt echt afgeraden maar dat staat ook op de bordjes. anders kan je op deze site kijken http://www.oeiikgroei.nl/zwangerschapinfo.asp?id=278 liefs sabrina
Hallo iedereen! Wat fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat! Bij mij zie je nu ook al een buikje (kleintje, maar toch...). Dinsdag a.s. krijg ik mijn eerste echo ...spannend hoor! O ja, verder werk ik als 'hoofd secretariaat' op een advocatenkantoor. Vanavond ga ik uit eten met mijn vriendin. Zij gaat trouwen in mei en vanavond zal ik haar vertellen dat ik dus met een extra persoontje naar haar bruiloft kom (ik ben haar bruids'meisje' die dag...) Ben erg benieuwd naar haar reactie !
Haha hier hetzelfde probleem ik sliep om 21.00 uur en werd om 10.00 wakker meer dan het klokje rond dus. Oh ik moet boodschappen op de fiets doen maar het is zo'n vies weer, bah! Fijn weekend allemaal!
Hier moeten de boodschapjes ook nog worden gedaan vandaag op de fiets, maar het is idd hier ook verschrikkelijk slecht weer, alleen maar regen, om treurig van te worden bah bah bah...
Wij ook op de fiets, me vriend is zijn vriend aan het helpen met verhuizen met de vrachtwagen van zijn werk.