Ik vind dat helemaal geweldig die kleine kleertjes en mutsjes. Maar ik heb mijzelf beloofd dat ik een stelletje kleertjes mag kopen zodra er op een echo te zien is wat het geslacht is. Anders koop ik weer van de creme kleurige setjes en die hebben we natuurlijk al. Verder hebben we alleen maar ROZE! (Blauw zal ook wel eens leuk zijn) Hopen dat er vóór de 20 weken echo al wat te zien is.
he dames, ik ben nu ook al zoooo benieuwd wat het wordt! Wow! stiekum hoop ik op een meisje hihi, maar natuurlijk gezondheid gaat voor! Maar je mag wel dagdromen hé! hihii Ik moet me ontzettend inhouden wat dingen kopen betreft pfff hihi Mijn moeder heeft een shirtje voor mijn man gekocht; met erop: "my daddy is stronger than your daddy" Bij de h&m vandaan! Supercool! Lekker in grijs dus ze kunnen het beide aan, jongen of meisje! Errug leuk!
vanaf wanneer is het geslacht te zien? hoeveel weken? dan gaan wij meteen op pretecho! we kunnen niet wachten hihihi! miranda3xmama, ik hoop dit keer op blauw voor jou! hihihi Zou gaaf zijn hé!
Het grappige is dat als ik van anderen hoorde dat ze zwanger waren, ik niet kon wachten totdat ik wat voor ze kon kopen. Nu ik zwanger ben, ben ik veel rustiger daarin, maar soms besef ik het ook nog niet helemaal hoor, hahaha! Heb me ook voorgenomen om me niet helemaal gek te kopen aan kleertjes, ben benieuwd of ik het vol kan houden!
Bij de 20 weken echo is er eigenlijk altijd wel te zien wat het geslacht is, mits de baby goed in beeld ligt. Maar omdat ik elke twee weken een echo krijg is er misschien al eerder iets te zien! (hoop ik hoor). Ik vind ook dat je best een beetje voorkeur mag hebben.
Haai meiden Heb me toch maar aangemeld bij de vk. 15 januari intake en echo, ben benieuwd. Over het geslacht, met 16 weken hebben wij een echo gehad en toen was al te zien dat Lindsey een meisje was. Heb bij de 2e ook weer geen voorkeur, meisje is makkelijk qua kleertjes maar jongen is natuurlijk ook super leuk.
he jeldou, wij hebben dat shirtje ook gekregen van mijn schoonzusje hahaha vond 'm ook echt super schattig, en aangezien mijn man aan body building doet vond ik het ook erg toepasselijk hahahaha! ik wil ook graag een meisje hoor hihi maar belangrijker is een lekker gezond kindje! xxx
Hi meiden, Gezellige boel hier zeg! Leuk dat er al zoveel bijgekomen zijn. Ik lees wel tussen de berichten door dat iedereen het spannend vindt! Ben ik daar niet de enige in Na wat dagen van afwezigheid, ook maar weer eens een berichtje van mij. Ik ben ziek! Ben grieperig en m'n hoofd zit vol, dus ben ook half doof... apotheek gebeld en mag aan de neusdruppels gaan dus hopelijk gaat het snel beter. Ze vertelde ook dat het heel veel voorkomt in zwangerschappen, want je neusslijmvlies ofzo zet op door je hormomen... Ook weer wat geleerd dus... Ik heb trouwens 2 januari de 1e echo! Spannend! Groetjes, Visjes
Ik vind trouwens ook dat je best een voorkeur mag hebben! Zolang je het maar geen drama vindt als het toch het andere geslacht wordt! Een jongetje lijkt ons wel erg leuk! Maar een meisje ook hoor haha
ja ben echt wel super nieuwsgierig! De mensen om me heen welke ik het verteld hebben denken allemaal dat het een jongetje word als ze naar mijn buik kijken, alleen mijn schoonmoeder is er heilig van overtuigt dat het een meisje word maar dat is dan ook de enige! mijn broer heeft al 2 meiden dus dan is een jongetje natuurlijk super leuk, mijn schoonbroer heeft 2 jongens dus dan is een meisje weer super leuk.....hahaha zolang het maar een lekker gezond klein dingetje is! wat denken jullie dat het word bij jullie? ik denk dat het bij ons een jongetje word. xxx
Volgens de geslachtskalender krijgen wij een jongen. Maar aangezien wij nu al 3 meiden hebben kan ik moeilijk geloven dat het dit keer een jongen zou zijn. Mijn denk dat dit zeker weten weer een meisje is, en ik ga er eigenlijk ook een beetje vanuit. Maar ik hoop ook wel een heel klein beetje op een jongen. Maar zoals jullie wel kunnen begrijpen ben ik al dolgelukkig als alles deze keer goed gaat. En van mijn part worden het er ook 2 ook, alles liever dan dat het weer fout gaat.
Ik ben vandaag voor de intake bij de VK geweest. 22 januari mag ik weer en hopelijk is dan het hartje te horen en ik kan zelf een afspraak maken voor een echo eind januari. Dat duurt nog lang! Volgens de Chinese kalender krijgen wij weer een meisje, bij de vorige twee klopte het maar of dat nu weer zo is? Wat is stom vind is dat veel mensen denken dat mijn man graag een jongetje zou willen. Dat dachten ze ook toen Amy geboren werd: O vind je het niet jammer dat het geen jongetje is? Wat een onzin... alsof dat iets uitmaakt? Ik ben wel nieuwsgierig! Een meisje vind ik gewoon leuk, k3 zei de verloskundige vandaag al en een jongetje is gewoon heel erg nieuw dus dat is ook leuk. (alleen weten we al 5 jaar geen jongensnaam, we waren steeds heel blij dat we een meisje kregen )
he dames, volgens de geslachtskalender krijgen wij een meisje hihi! Wat zit er een verschil tussen de echo datums van iedereen! Ik hoop voor kerst nog te mogen! hihi greetzzzz
ben bang dat het hier weer mis gaat... verlies sinds vandaag wat sliertjes rood bloed, de vk gebeld en krijg de 11e een inwendige echo! ik zit er ff door heen nu...
jeetje meis, dat is echt super klote. weet je zeker dat het niet goed zit? kon de vk niet eerder tijd voor je maken, moet je nog zo lang wachten ook nog.... meid onwijs veel sterkte toegewenst en probeer nog een beetje positief te blijven...gewoon voor jezelf en je mannetje... xxxx
ze zegt dat het nu geen zin heeft om een echo te maken, daar is het nog te vroeg voor... ik vind het heel moeilijk om positief te blijven want de vorige keer ging het zo ook mis... liefs rebbel
ik wou dat ik iets kon zeggen of doen zodat je je beter voelt... is je mannetje bij je? misschien even iets met z'n tweetjes gaan doen, even afleiding...filmpje of uit eten of zoiets? gewoon even proberen je gedachten te verzetten....ik weet makkelijker gezegt dan gedaan, maar gewoon voor jezelf. je bent in mijn gedachten en ik hoop voor je! xxx
Ohw Rebbel, ik hoop zo voor je dat het goed komt! Ik zal voor je duimen! Ik ben net bij de huisarts geweest. Mijn bloeddruk was iets hoger dan dat ik normaal heb (niet schrikbarend hoog ofzo) volgende week nog een keer opmeten. Toen ik thuis kwam gelijk VK gebeld om een afspraak te maken. 31 December heb ik het intakegesprek en 8 januari de 1e echo. Zo, ben nu ook wel moe van alles van vandaag. Zo eten en dan lekker op de bank hangen. Hebben jullie het ook al dat je (spijker)broek niet altijd meer even lekker zit? Ik heb dat vooral aan het eind van de middag al, dan doe ik maar wat makkelijks aan. Ben ik nu zo'n zeurkous?