Ik ben bang dat daarvoor dit topic veel te groot is. Moet je kijken, 100 augustus-mama's! Ik had het laatst met een vriendin over dit forum, en toen vertelde ze dat ze tijdens haar zwangerschap op een ander forum zat (weet zo niet meer welk), waar maar een stuk of 25 op zaten. Met 10 (geloof ik) van hen spreken ze nog regelmatig wat af. Een hecht clubje geworden dus. Ben bang dat dat hier niet gaat lukken. Zijn er trouwens geïnteresseerden in een "meeting" ofzo?
@ Bemy: soms is het inderdaad ook moeilijk om goede woorden te vinden om te reageren op slecht nieuws. @ Femke: welkom hier! @ Noura: echt gaaf dat je zon mooi kindje hebt gezien. Ik wens je toe dat je er echt van kan genieten! En leuk dat je nu een banner met foto én tikker hebt. @ Passiepaard: vervelend dat jij je ook niet gesteund voelde met dat je er zo zonder familie voor staat. Sorry dat ik daar niet eerder op gereageerd had. Heb je wel vriendinnen of collegas (en een lieve partner?!) om je zwangerschap mee te delen? @ Petra: Ik doe inderdaad ook mn best om ieders verhalen in grote lijnen een beetje te onthouden, maar dat is best moeilijk. Soms weet ik nog wel dat er iets bijzonders was, maar dan weet ik niet altijd meer bij wie dat verhaal hoorde Of ik haal twee mensen door elkaar Aantekeningen maken tijdens het lezen is voor mij echt noodzakelijk! @ Joy: jee meid, dat is heftig! Het klinkt alsof je wel helemaal achter je beslissing staat en het beste voor jou en je kindje doet. Maar het is niet makkelijk. Heel veel sterkte en als wij iets voor je kunnen betekenen door met je mee te leven, dan weet je ons hopelijk te vinden! @ Esprit: ik denk dat je Passiepaard of iemand anders bedoelt met je reactie. Op mij had je juist heel lief gereageerd toen ik het moeilijk had (als ik het me goed herinner )
Zie je, iedereen begint al een beetje last te krijgen van die dementie Nee, nu zonder gekheid, ik vind het ook super moeilijk om de juiste woorden op slecht nieuws te vinden. Ik ben wel bijna 24 per dag online hier en als ik ook achter de pc zit vernieuw ik constant de pagina om wel bij te blijven wie er met wat zit... Het is gewoon té moeilijk, wat zeg je in godsnaam als er klap na klap valt hier op het forum? Kan moeilijk 5 berichten achter elkaar gaan zetten met de zelfde tekst. Ik denk dat iedereen, schrijver of lezer, zich best inleeft in ieders situatie hoe moeilijk deze ook is, alleen zijn de woorden soms nóg moeilijker te vinden. Mijn petje af voor de dames die wel altijd de goede woorden klaar hebben * dikke pluim* Vanaf nu gaan we gewoon voor iedereen proberen om een passend stukje tekst te vinden ( tenminste is mijn bedoeling ) Snap ook dat sommige meiden wat minder tijd hebben als ik dus ik verwacht niet dat iedereen overal op reageert, dan zitten we in april al op 2000 pagina's Morgen even een blokje halen om aantekeningen te maken anders komt er van het goede voornemen ook weer niets terecht...
@ joy heb je nu besloten om alleen het kindje op te gaan voeden? het is soms misschien wat pittiger maar mijn moeder heeft het ook gedaan met twee kleine kinders...en je weet we zijn hier allemaal om naar je te luisteren en met je te praten! @ Noura ik ben blij om te horen dat alles goed gaat met jullie beepje kan me voorstellen dat het toch elke keer ontzettend schrikken is! @ Diana het lijkt me hartstikke leuk om met z'n allen wat leuk te gaan doen! @ alle dames hoe hard ik ook mijn best doe om elke x alles bij te lezen van iedereen ( en het me meestal ook wel aardig lukt om overal op te reageren ) is het ook weleens moeilijk om op bepaalde dingen te reageren, dingen die ik niet meemaak en dus niet goed weet hoe daarop te reageren. Ook moet ik eerlijk zeggen dat het soms weleens moeilijk is als je het ene negatieve na het andere leest dan moet je zelf ook uitkijken dat je daar zelf niet helemaal in opgaat.......ook valt het me weleens op dat als er iemand komt met leuk nieuws en daarna iemand met minder leuk nieuws er totaal niet gereageerd kan worden op iemand met leuk nieuws...dit houd diegene weer bezig en voor diegene is het dan ook weer moeilijk dat daar niet op gereageerd word.....denk dat het voor iedereen ook gewoon moeilijk is om de verhalen van zo veel meiden bij te houden maar we gaan het gewoon proberen! dikke x
Ja leuk een meeting! Dat zou echt grappig zijn, waar spreken we dan af, in het babypark, hihi? (ligt wel in het midden van het land)
Meeting? Ja leuk! Moeten we alleen wel een accomodatie vinden waar we terecht kunnen met al onze beebjes! Hihihi.....
oei nou is er wel heel veel op mijn bericht gereageerd. het was alleen dat ik er een beetje verdrietig van werd, en ik zat met zorgen, maar ben nu weer vrolijk hoor. dus zand erover. en hecht clubje, ja dat is moeilijk met zovelen. ik was bij mijn zoontje bij de decembermamas en daar hebben we ook meetings gehad, echt heel leuk! in februari is er weer een, maar ik weet niet of het me lukt. austin het is steeds schrikken, maar ik heb er toch wel een goed gevoel over. en het was zeker leuk om een springend babytje te zien, want nu leek het echt op een babytje. oh bij reageren kun je onderin de laatste pagina`s teruglezen (scrollen) diana ik had op 24 okt. mijn menstruatie, maar kwam na de echo wat later uit. he esprit vervelend van het bloedverlies, fijn dat je dinsdag komen mag nou fijne zaterdag avond nog
Verheugden jullie je nou alleen maar op je eerste echo of was je ook bang, ik heb me toch doemscenario's in mijn hoofd, niet normaal, wordt er helemaal hyper van,... Stel nou dat het dood is, met 5 weken gestopt met groeien, missed abortion. Ik haal me van alles in mijn hoofd. Steeds zeg ik "Lies, stoppen nu!" dr is geen enkele aanwijzing dat er iets mis zou zijn, maar jeetje wat ben ik bang opeens,.. Misschien komt dat omdat ik steeds in weken kon rekenen naar de echo toe, maar nu is het vast zo vrijdag,...bbrrr
@duha ja dat ken ik heb ook af en toe last van.dan ben ik wel even bang.heb gelukkig ook woesdag een echo @Chantico.ik heb daar ook last van echt erg als ik een paar keer de trap op ben geweest ben ik hele maal op. @noura dat is goed nieuws dat uitsrijkje goed is. weer een stukje veder. @Joy72 heel veel sterkte daar mee. @Passiepaard jeetje dat is zekker wel moeilijk omdat zonder ouders en schoonouder te doen.heb dat niet helemaal mee gekregen.maar dat is niet niks. @ Femke: welkom hier! @ Diana het lijkt me hartstikke leuk om met z'n allen wat af te spreken.maar volgens mijn wonen de meeste allemaal in het zuiden haast niemand rond amsterdam.dus wordt voor mijn moeilijk @ Passiepaard ik ben soms ook heel bang dat er niks zit.gelukkig hoef ik nog maar even te wachten.en dan gaan we eerst naar de vk dus dan hoor ik eerst het hartje en dan pas om kwart over 4 zien we de baby.dus als we geen hartje worden wordt het een lange midag.maar ja ik denk steeds maar het is goed het zit goed.hoop het! @ alle meiden. wat ik tegen woordig doe is een tweede inet pagina open en dan daar al mijn antworden in schrijven want ik vergeet ook alles en al hele maal de namen. vandaag naar de sauna geweest was heerlijk.alleen het bubbel was niet lekker.maar ja dan gewoon wat anders doen.ga nu maar lekker tv kijken. liefs sabrina
hey meiden sorry dat ik niet veel gereageerd heb op mensen en de lijst een beetje verwaarloosd heb. sorry sorry sorry ik hoop dat het snel beter gaat maar heb het erg druk (werk zes dagen per week) en ben heel heel erg moe nog steeds. dus................... vandaag naar kidsfactory geweest en mijn man is met alle kin derwagend over de kiesels gelopen en hij is helemaal gek van de bugaboo cameleon dus die word het waarschijnlijk of misschien de quiny buzz maar die vonden we minder.................... nou meiden kim gaat naar bedje toe. tot morgen hoop ik gr mik
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *(16-07-2008): # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen *(26-07-2008): # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje *(27-07-2008) # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????? *(28-07*2008): # Jeldou 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *(30-07-2007): # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *03-08-2008: # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # MamavanLunu 24 jaar 2e kindje # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen *04-08-2008: # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????? # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje (verwacht een tweeling) *05-08-2008: # Jordanne 28 jaar 3e kindje # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ????? # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *06-08-2008: # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????? *07-08-2008: # Tuti 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????? (# Zoe10 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje) # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # 1245 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????? *08-08-2008: # Diaantjuh 23 jaar 1e kindje # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Zibelle 34 jaar 1e kindje # Charissa1979 28 jaar 2e kindje *09-08-2008: # Bojenna ...jaar 1e kindje # Carina2412 22 jaar 1e kindje # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????? *10-08-2008: # Luckyone ...jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Debbie2007 30 jaar 1e kindje # Arri ? jaar 1e kindje *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje # CynthiaB 26 jaar 1e kindje *13-08-2008: # Claire24 24 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ denkt zelf: meisje # Marleen83 24 jaar 1e kindje *14-08-2008: # Priscilla R 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Subke 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ???? # Wendyvdploeg 27 jaar 1e kindje # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????? # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje *15-08-2008: # Boogschutter 29 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Anoul26 27 jaar 1e kindje # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling) *16-08-2008: # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????? # Jelske1978 29 jaar 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Tammie 26 jaar 1e kindje *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Jennifer70 37 jaar 1e kindje ?????? *18-08-2008: # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ??????? # Diantee 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje 19-08-2008: # Mvjason 22 jaar 2e kindje *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar 1e kindje *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen # Fleur1 24 jaar 1e kindje # Foreverfriend 31 jaar 1e kindje? # Kimm1988 20 jaar 2e kindje # Shraron 25 jaar 1e kindje # Naannaan 28 jaar 1e kindje # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje *22-08-2008: # Linka76 31 jaar 2e kindje # Jerl74 33 jaar 2e kindje # Claudia86 21 jaar 1e kindje *23-08-2008: # Kelly83 24 jaar 1e kindje # Muis80 27 jaar 1e kindje # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ???????? *25-08-2008: # Linnie83 24 jaar 1e kindje *26-08-2008: # Mystic sun 29 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender:jongen / Denkt zelf: ????? *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje? # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje *30-08-2008: # Irissa 24 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Kims 21 jaar 1e kindje *31-08-2008: # Kim1205 27 jaar 1e kindje # Lise 32 jaar 2e kindje # Lululuusje 29 jaar 1e kindje # Biebela 28 jaar 1e kindje # lindaa 22 jaar 1e kindje * kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje (*01-09-2008) # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen (*04-09-2008) # Aqua77 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen Nog zonder datum: # Nickyz 21 jaar 1e kindje # Delayla 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen * ER ZIJN 98 AUGUSTUS-MAMA'S* Meiden geef even door als er nog gegevens missen!!!!
Dag dames, Ben vanavond terug gekomen van vakantie! Een week wintersport achter de rug Erg leuk, maar wat was ik steeds MOE! Pff, niet normaal. En aangezien niemand nog weet dat ik zwanger ben behalve mijn vriend, is het soms lastig het verborgen te houden, maar het is wel gelukt Eindelijk zie ik mijn banner weer, en morgen ben ik dus alweer 8 week zwanger, gaat snel! Hoop dat alles met jullie ook goed is! X Lise
*marleen83 gefeliciteerd met je zwangerschap! we zijn beide 24 en uitgerekend op dezelfde datum. leuk! en ook mn eerste kindje *mystic sun. meis ik duim dubbel hard voor jou, en ik weet hoe je je voelt in deze onzekere tijd. en wat een verschrikkelijk nieuws van je oma en opa! ik kan me goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. ach meissie toch ik hoop dat je oma je kleine nog kan meemaken! en het klinkt erg somber je nieuwe bericht over je opa *diana81. wat leuk zo'n angelsound! als er een wonder gebeurd en mn zwangerschap gaat door ga ik er zeker ook 1 aanschaffen! helaas weet ik niet hoe je het op je myspace moet zetten, heb mijn eigen echo wel op mn myspace bij de foto's gezet. maar het lijkt me supergaaf om dat te doen, als je het erop hebt staan linkt me je ms eff door kan ik het ook bekijken! *espirit. wat ben ik blij dat alles ok was! ga heerlijk genieten en ben blij dat je je dat zelf ook toestaat! maar wat een domper zeg van je werk! oww kan me er ook over opwinden (voor jou weliswaar) wat een bastards! en fijn dat je terecht kan voor een echo als je je zorgen maakt! maar dat nare bloedverlies is echt veel stress! *mik25 ik heb ook nadat ik het hele huishouden heb gedaan echt spierpijn in mn rug en steekjes in mn buik! begint jouw buik nu ook al een beetje te groeien? ik heb de laatste week echt een groeispurt ondergaa, en alweer nieuwe positibroek moeten kopen! heb je geen hubby die je kan ontlasten? lees net van zn hoofdpijn, hoop dat alles goed uitpakte! *akietje. ik ben ook alleen nog maar afgevallen. mn eetlust is totaal weg door de misselijkheid maar ook door de stress. nu de zwangerschapklachten wat minder worden ben ik wel alweer 2 kilo aangekomen. ik was in totaal 6kilo afgevallen. *Jelske1978, wat fijn dat je je hummeltje al hebt zien bewegen! helaas heb ik dat nog niet mogen zien, hopelijk bij de nekplooimeting dat ik dan iets zie! *miranda3xmama, wat fijn dat je terecht kan voor de extra controles! dat lijkt me een fijn en gerustellend idee! ik sta ook onder volledig toezicht maar dat is omtrent mijn situatie. heb je je kindje al zien bewegen op de echo? en wat leuk dat je meiden er zo goed op gereageerd hebben! fantastisch! en gefeli met je mijlpaal! yes! *Licrys, ow wat spannend een tweeling! lijkt me wel dat je gemende gevoelens erover kan hebben ja, maar ben blij dat je er blij mee bent! 2x zoveel geluk! *Loutje83, ik zal je zo'n beslissing nooit kwalijk nemen, en je moet je er ook nie schuldig over voelen. als je er nog niet klaar voor bent of je situatie is niet goed voor zo'n kleine dan was het misschien beter zo. er zijn een hoop mensen met verdeelde opvattingen hierover die ik accepteer, maar zo denk ik er over. ik wens je nu een hele fijne zwangerschap toe nu je er klaar voor bent! en wat fijn dat je een huis hebt toegewezen gekregen! *aliekeleppink, ja de afscheiding is hier ook niet normaal haha, soms dik wittig en soms meer een soort van vocht. *rebecca5, ik heb ook heel erg last gehad van de klachten, spierpijn in benen en rug, en bij mijn lies (bandenpijn?) ook pijn in mn borsten, en constant misselijk. en ik moet je eerlijk zeggen dat ik ook zoiets had van, nou ik weet nie of ik dit allemaal nog zo leuk vind :s maar sinds een week zijn de klachten al iets verminderd. dus ik hoop dat het bij jou ook afzwakt! en over het feit dat je denkt van mij hoeft t eff niet meer is hardstikke normaal, want zwangerschap is niet alleen maar leuk het is ook verschrikkelijk afzien, zowel mentaal als fysiek en uiteraard uitputtend. dus gemengde gevoelens zijn ok! *Passiepaard, ik hoop dat je griep snel over is! ik heb een paar weken geleden ook een hevige buikgriep gekregen en dat is gwoon akelig! beterschap meis! vond je andere stukje ook heftig, en kan me vinden in het feit om de verhalen van anderen te lezen dat heb ik ook. veel sterkte meis *lauwie, wat lief dat je aan me denkt! in het onderstaande verhaaltje geef ik even een update. *Aqua77, jeetje meis wat een ellende jij allemaal op je bord krijgt is niet normaal. ik ben er stil van en mn oprechte deelneming. sterkte in deze supermoeilijke periode *Muis80, wat fijn weer wat van je te horen! *Littleme, wat fijn dat het zo goed gelukt is met de angelsound! ik heb er nog geen ervaring mee dus kan je ook nie uitleggen, maar ik deel mee in je happydance! *Joy72, een vriendin van mij heeft ook adhd, en slikt ook concerta, maar zij heeft erg last van de rebound, jou zoon ook? zij krijgt er dan ritalin bij om de rebound op te vangen. wat een rot situatie met je vriend, wat zwaar moet dat zijn! *steun* *chantico, wat lief dat je aan me denkt, hieronder volgt een update. ik had heel even afstand genomen, maar dus doe ik maar weer mee, wel een dubbel gevoel maar ja. en ben blij dat je uitslag ok was! *noura, heb je pb bericht beantwoord zoals je misschien al had gezien. ik ben blij dat de echo goed was en ben zoooo superbenieuwd naar maandag voor je! udate: mijn break van t forum had voornamelijk te maken met het feit dat ik even nie geconfronteerd wou worden met andere goede en slechte verhalen. ik voel me nu wisselvallig. aanstaande woensdag de nekplooimeting en uitslag van de bloedtest. daaropaansluitend een gesprek met de arts. de zenuwen zijn ietsje minder, omdat ik nu oxazepam heb voorgeschreven omdat ik totaal in paniek was. de periode die we ook moesten afwachten was 2 en halve week, en ik dacht dat ik gek werd. dus vandaar. maar ik voel me depressief en alsnog wanhopig. toch kan ik op sommige momenten nog wel een beetje aan de toekomst denken en hopen op een wonder (hoe klein die ook is) toch is er gister nog iets leuks gebeurd; ben ten huwelijk gevraagd door mn vriend! foto's van de asociaal gweldige ring volgen nog! **tip: bij miss etam hebben ze erg leuke zwangerschapsbroeken voor een leuk prijsje** maandag ga ik naar een medium en misschien pikt ze iets op over de kleine! ik hoop t. maar ben natuurlijk sceptisch. jullie hadden t over werk: ikzelf ben piercer hihi das wat anders dan een juf ieder zn ding! mijn vriend is grafisch ontwerper en illustrator. hij studeert nog steeds aan de kunstaccademie. verder ben ik verliefd op de babyspullen van rockstarbaby! oww wat stoer! zelfs mn moeder vind t gweldig! voor de meiden die ik vergeten ben sorry! maar om alles up te daten persoonlijk naar de meiden is al zo';n werk! maar ik hou jullie nu vaker op de hoogte en zal ook zeker vaker jullie verhalen lezen! *nieuwe zwangeren gefeli! *en meiden met de echo's binnenkort veel succes! een dikke nachtkus van claire weet iemand wanneer de 9 maanden beurs is? en zijn er nog meer meiden omgeving den haag?
ZOOOOOOO Claire, jij hebt je bent gedaan zeg! Ik snap je helemaal dat je even afstand wilde doen van hier maar als ik t goed begrijp heb je wel nog steeds kwaaltjes... ( dat is toch een goed teken !? ) Hier gaan we er helemaal vanuit dat het goed zit. Betreft een meeting, ik denk inderdaad dat er meer meiden in het Zuiden van 't land wonen. Voor mij zou het in ieder geval ook moeilijk worden om af te reizen naar het midden van het land omdat ik ZO bang ben om autowegen te rijden *schaam*. Lijkt me wel leuk om iedereen eens persoonlijk te ontmoeten. Lise, fijn dat je hebt kunnen genieten van je vakantie die echo volgt vast snel hoor, nu vliegen de dagen voorbij. Joy, he bah wat lijkt me dat moeilijk zeg! Hoe sta je er nu tegenover? en je ex man - vriend? Mystic, zijn er nog veranderingen bij opa en oma? En hoe is het nu met jezelf? voelt je lijf wel weer wat beter aan? Mik, denk je ook een beetje aan jezelf? 6 dagen werken... pfff daar moet ik als ik niet zwanger zou zijn nog niet aan denken laat staan nu... Zou het met de ADHD te maken kunnen hebben dat je toch iets meer aan kunt als iemand zonder ADHD? Misschien stomme vraag *sorry* Hmmz... denk en hoop dat ik nu weer een beetje bij ben. Heb nog altijd dat blokje niet bij de hand dus wordt tijd dat ik die erbij ga zoeken zodat ik zeker weet dat ik niemand vergeet! Fijne dag gewenst allemaal vandaag
hoi allemaal, ik ben vandaag 13 weken en vind het echt niet normaal hoe snel het gaat. Voel me nog steeds prima, gelukkig @ passiepaard: bij mij is het genieten echt begonnen na de eerste echo, ik dacht dat ik 10 weken was en bleek bijna 12 te zijn en het belangrijkste: er is echt een minimensje in mn buik aan het groeien, ik hield nog steeds een slag om de arm zodat ik niet al te verdrietig zou zijn als het mis zou zijn. Je leest zoveel verdrietige verhalen, weet ook niet of ik daar goed aan doe om zoveel te lezen. Maar ik was dus ook schijtzenuwachtig voor die eerste echo en ik hoop dat het voor jou net zo gaaf wordt, want ik ben echt sindsdien met mn hoofd in de wolken @ claire: van harte gefeliciteerd met je huwelijk, onwijs gaaf, volgens mij is de 9 maanden bers in februari en ik woon in bergschenhoek, ben geboren in den haag en opgegroeid in delft. ik heb trouwens de uitslag gehad van de nekplooimeting en alles is in orde iedereen een fijne zondag
mij lijkt een meeting ook erg leuk en het maakt niet uit waar die wordt gehouden, beetje centraal is wel makkelijk denk ik. Is in maart een idee? dan beginnen we er denk ik allemaal wel echt zwanger uit te zien. @ lise, heb je het naar je zin gehad op wintersport? onwijs knap dat je het verborgen hebt kunnen houden, want met 8 weken leek ik verdacht veel op doornroosje. Heb je geskied of gesnowboard? @ chantico, toen ik jou voor het eerst zag op dit forum dacht ik dat jij een vriendin van me was, heb echt door je berichten zitten speuren naar aanwijzingen, want zij zegt dat ze geen kinderen wil, heet chantel en haar vriend nico. maar je bleek het niet te zijn. heb echt om mezelf zitten lachen, hoe kom je aan je naam?
@ Claire, ik ga heel hard voor je duimen meid dat het allemaal goed komt met jullie hummeltje! Dat je maar gauw alle producten van Rockstarbaby mag gaan inslaan (die zijn zo superstoer!)! Gefelicteerd met je verloving zeg! Liefs