hey meiden, jeetje lekker weekend hoor. elke avond om tien uur helemaal brak en dan om half negen weer opstaan omdat ik klaar wakker ben. ach zo heb je wat aan je dag toch? vanmiddag visite mijn vriendin met haar man met de kleine van 1,5 jaar en ze is ook zwanger 3 sept uitgerekend.! @claire de negen maanden beurs is van 13 febr tot 17 febr en je kan via prenetal kaarten bestellen. piercer leuk joh ik wilde ook piercings maar mijn man is daar niet zo gek op dus nu ga ik voor een tatoo op een plek die niet zo erg in het zicht is... gefeliciteerd met je verloving en rustig aan he laat je niet gek maken. en ja om nog even antwoord te geven op je vraag. mijn man werkt ook vijf dagen plus een beetje per week. dus................ @ litleme door de adhd doe je natuurlijk wel meer als een ander mens en kan je lijf ook wel meer aan denk ik . ook in mijn hoofd doe ik altijd meerdere dingen tegelijk en dat word mijn man wel eens teveel hihihihhihihihiihhi ik werk in de thuuizorg drie dagen per week en drie dagen voor mijzelf als kapster in mijn eigen salonnetje in huis. dus ja die moet ik nog opbouwen en ik moet dus wel zoveel werken maar ja komt wel goed hoor! zonde trouwens dat je de autowegen niet opdurft zou je het niet gewoon een keertej willen proberen met je man naast je ofzo wantr het is toch wel erg fijn hoor om het te kunnen. ik woon zelf in castricum dus vind het niet erg om naar het midden van het land te komen. (noord-holland. @ petrab gefeliciteerd meissie met je goede nekplooimeting! allemaal een dikke knuffel van kim
Mik, ik kán het wel maar ik durf gewoon niet meer. Als ik toch zou rijden kom ik aan als één brok zenuwen *lol* Heb 5 jaar geleden een auto-ongeluk gehad en voel daar nog steeds de schade van. Ik zit dus de hele auto rit in de achteruit-kijk spiegel te loeren of niemand te dicht op me rijdt. Buiten de spits durf ik wel een paar meter autobaan te rijden maar ben zo blij als ik er weer af ben...
@ esprit: gefeliciteerd met je 12 weken, joepie de.............poepie, weer iemand over deze kleine maar toch wel magische grens! @ mik: ik heb het ook al in je album erbij geschreven, maar wat een onwijs gave foto, echt een stralende bruid, wanneer ben je getrouwd? enne.....1 deze dagen zullen de oktober 2008 mama's er wel bij komen, schuiven wij weer een maand op, is toch niet normaal hoe snel dat gaat
Hey meiden, FF vraagje van niet-zo'n-heel-erg-computer-wonder: Ik krijg telkens wanneer ik wat onder mijn banner wil bijschrijven het bericht dat mijn onderschrift te lang is, grom! Is er een manier om daar meer ruimte te kunnen krijgen? Zo moest ik namelijk al verwijderen dat we in juni 2007 een MK hebben gehad en dat deed best wel zeer, net of ik daarmee dat wondertje wilde wissen (snappen jullie?) wat ik dus nog elke dag bij me draag! Liefs
Pfff, een dagje niet hier geweest en nu al zoveel berichten, ik kan niet alles bijhouden! Gisteravond was ik bij mijn vriend's thuis en zijn broer was er ook ff. Vandaag gaan wij even naar Speelkasteel voor Myrna, ze heeft zin in ! Wat was echt rot weer buiten, pfff! Morgen echo, hoera ! Heb onwijs zin in
@Littleme: Maar met de trein durf je wel wat verder? Want we komen uit alle delen van het land (ik toevallig wel weer uit het zuiden) en dus lijkt mij, het midden van het land, ook het gemakkelijkst. Ik dacht dat het misschien wel leuk was voor een eerste meeting op de 9 maandenbeurs, maar ik ga op de vrijdag. En ik kan me voorstellen dat niet iedereen op de vrijdag wil/kan gaan. En ik ga ook met een paar vriendinnen, dus ik weet niet wat die ervan zouden vinden. Maaruh . . . ik zal tegen die tijd vertellen wat ik aan doe die dag (of misschien zet ik wel een gekke muts op). Als je me dan ziet mag je me best aanspreken. Lijkt me leuk. Je maakt trouwens kans op een half jaar of een babyleven lang gratis pampers als je bij prenetal of online je kaarten koopt (met 4,- korting). Zie: http://ticketservice.rai.nl/default.aspx?ID=7025 @Esprit: Ik geloof dat de banners van deze site ook wat minder plaats innemen, dan heb je misschien ook meer plaats voor je tekst.
Jeetje Claire wat een bijleesaktie heb jij gedaan, pfoeee knap hoor! Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk,z e zeggen wel dat je niks van voelt als je getrouwd bent maar dat is niet zo hoor, ze kunnen nu niet meer 'zomaar' weglopen, whahahah. Grapje, nee hoor, die verbintenis is gewoon mooi en waarm, zeker als er een kleintje komt toch iets extra. Ga je met buikje trouwen of erna? Mik: Ja ik denk wel dat wij meer aankunnen dan zonder de ADHD, ik raasde ook maar door, van s'ochtends 7 tot s'avonds half 10 om dan vervolgens geheel te crashen en dood naar bed te gaan, hierin werkelijk geen minuut zitten of rusten he? Hoe heb ik het gedaan? ben blij dat het nu anders is,.. Super dat je de lijst weer hebt bijgewerkt. Ik lag vanmorgen in bed te bedenken dat ik eens een poging moest wagen om dat te doen, maar gelukkig jij hebt het al gedaan. Dank! Lise: heeft een fijne wintersport achter de rug met haar grote kleine geheim(pje), fijn meis. Jammerdta je zo moe was en dus niete cht hebt bij kunnen tanken maar we gaan richting de 13 weken dan wordt de vermoeidheid minder zegt men. Petrabr: wat fijn dat de uitslagen goed waren zeg! Nu kun je lekker gaan genieten, ik denk echt dat ik een rotweek krijg/heb. Ik wil rust, genieten en spullen kopen voor wuppie, zucht was het maar volgende week zondag! En dat van die oktober-mama's daar dacht ik ook opeens aan (in datzelfde bed vanmorgen) Ja, we gaan hard voor je het weet hebben we echt allemaal een buikie, joepieeee Ik voel me beter vandaag, maar dat had ik gistermorgen ook, kom fris als een hoentje uit bed, toen heb ik de besteklades uitgesopt en de magnetron en toen was ik helemaal brak. Nu durf ik niks te gaan doen, zodat ik dat akelige gevoel niet weer krijg,.. Fijne zondag allemaal!
hoi meiden! ik heb echt 8 pagina's gemist ofzo! en nu geen tijd om alles bij te lezen! maar alles goed hier? hier gaat het wel goed! alleen moe..... liefs rebbel
Weer een tijdje niet hier geweest, maar wat is er weer veel geschreven zeg (heb dus lang niet alles bijgelezen....) @ Diana81: ik ga ook op vrijdag de 15e naar de 9maandenbeurs. Misschien dat we elkaar zien haha @ Claire: gefeliciteerd met je verloving. Veel succes en plezier met de voorbereidingen!
Hi meiden, Giseren was voor mij een lekkere dag. Ik ben heerlijk gaan lunchen in roosendaal met een vriendin. Een van de weinigen die weet dat ik zwanger ben, dus dat is heel fijn o m er gewoon over te praten. Daarna even bijgeslapen en 's avonds naar mijn schoonmoeder goermetten, want die was jarig. Ondanks dat ik helemaal geen zin had ( ze weten het nog niet) was het een ontzettend gezellig avond. Binna Binna bedankt voor de link voor de sauna. Ik hou ok ontzettend van de sauna en weet niet zo goed wat ik met den. tegenstrijdige verhalen. ik ben natuurlijk nog geen 3 maanden.. Ik ga aanstaande dinsdag het eens aan de gyn. vragen, want volgend weekend heb ik een super- de luxe 5 sterren hotel incl sauna/ wellness geboekt ( cadeautje voor mijn moeder. Ik zo er erg grag in gaan, maar alleen met toestemming. Na die 3 maanden ga ik zowiezo. ik heb de afspraken al gepland Sabrina in ieder geval heel veel plezier! geniet ervan. Linka ik vind ht werken met kids echt geweldig. Ik krijg er een hele boel voor terug, ondanks dat ze ook wel vermoeiend zijn. Maar minstens 1x per dag zit ik echt met en big smile p mijn gezicht om ik ze zo leuk vind. Alieke ik hoop dat je door al je was hen bent. Wij hebben gelukkig 1x per week een werkster Dat helpt echt. De wassen en boodschappen dat is mijn ding, maar de rest hoef ik alleen maar bij te houden. ustin: id jmme dat er gen mama collectie bj de H&M in RSD is, Ik denk dat wanneer het bij mij nodig is, dat ik ook via internet wat ga bestellen. Helaas zie je bij mij nog helemaal niks. Ik vind trouwens dat je een prachtige buik hebt ( ben jaloers) En volgens de verloskundige is het in orde, dus maak je geen zorgen, maar pronken ermee! Boogschutter: en hoe reageerde je vriendin? Miranda wat hebben jij en e meiden ( trouwens wat een knappe dames) gekocht voor de beeb? Duha wat een lef zeg dat je je baan nu hebt opgezegd. Maar ik kan het ook wel begrijpen als je er met tegenzin heen ging, dat is dan ook niets. Zeker niet in de zorgsector. veel plezier met de echo woensdag. Desangel gefeliciteerd met je zwnagerschap. 12 weken is idd erg lang, maar tegen ons kun je bijna van 's ochtend vroeg tot 's avods laat je verhaal kwijt. Noura wat fijn dat de uitslag goed was, maa weten ze nu al waar het vloeien vandan komt? Zoals je zelf al ens schreef misschien hoort het wel bij je. Fij n dat je echo zo mooi was. gefeliciteerd. Even over het niet altijd reageren op alle berichten. Ik denk dat dat er bij iedereen wel eens bij in schiet, vanwege de hoeveelheid berichten die we achterlaten, maar ook vanwege alle vermoeidheid, drukte thuis en op het werk, misselijkheid etc. Sorry als het soms overkomt als negeren, maar dat is absoluut niet de bedoeling!. Ik heb vandaag wat energie, dus probeer ik even en inhaalslag te maken, maar de afgelopen week ben ik een paar dagen alleen aanwezig geweest als meelezer. Voor iedereen die het nodg heeft een digi-knuffel van mij! Joy wat vervelend zeg de situatie waar je inzit! Sterkte ermee. ik ga met een nieuw bericht beginnen anders vindt het echt aso. Kus muis
Hallo allemaal, Ik wil me ook graag aanmelden bij de augustus moeders als het nog kan. Jullie zijn al met een heleboel. Ik ben 6 augustus uitgerekend. Ik wil iedereen succes wensen en ik hoop dat ik alles mee kan lezen want af en toe gaat het hier zo snel! Gr. Marie
@claire24 ben blij dat je weer wat van je hebt laten horen.hoop dat alls goed gaat en dat het meduim wat kan vertelen. en gefeliciteed met je verloving en hoe zien die kleertjes er dan uit je maakt me nieuwschirig @mik25 leuk he kinderwagens testen.en nu ik hem in huis heb kijk ik er ook iederdag even naar. @Lise lekker he op wintersport wij gaan dit jaar niet.maar willen volgend jaar zekker weer.heb je ook nog geskiet of zo? @Littleme dat is wel vervelend dat je niet op de snel weg durft.rij je wel auto of dat ook niet.mijn colega is ook zo bang tot ze moest omdat haar man heel ziek was en ze naar het ziekenhuis moets.maar nu doet ze het ook niet meer. @petrabr gefeliciteerd dat de nek plooi meting goed is.mooi he die mijl paal 13 weken. @Linka76 veel plezier met de echo morgen @Passiepaard zo jij hebt er zin in op zondag ochten.je moet ook af en toe je rust nemen hoor. @marie welkom bij de augustes mama's nu zijn we zekker met 100 mama's Vandaag voel ik me heerlijk uitgerust.komt vast omdat het eens een rustig wiekend is geweest.aleen gisteren avond voelde ik me even heel beroerd.maar liep toen ook van onder leeg.en heb nu nergens meer last van gelukkig. weet nog niet wat we vandaag gaan doen.weet aleen dat ik aan het aftelen ben tot woesdag. liefs sabrina
Hallo lieve dames, Allereerst wil ik beginnen met het reageren op elkaar. Het is echt niet zo dat ik iemand wil negeren, soms schiet het er gewoon bij in. Ik probeer echt wel om 1x per 2 dagen even op iedereen te reageren, maar soms benik zo druk, dat ik alleen even mijn neus wil laten zien en dan pak je er een paar diegn uit die je bij blijven. Over de meeting, lijkt me zeker wel erg leuk. En midden van het land vind ik prima! Claire, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Wat klinkt dat toch deftig zeg. Heel veel plezier met de voorbereiding en hopelijk gaat alels ook goed met jullie kleintje. Muis, ik heb ook een schoonmaakster hoor, maar die doet helaas de was niet. Maar mijn huis wel! De was is zo goed als klaar, nu alleen nog strijken Gisteren had ik zo'n ontzettende slechte dag, ik was moe, had buikpijn en kon me nergens toe zetten eigenlijk. Ook had ik gisteren weer wat bruinverlies. net als hoe ik het met de kerst had gehad. Weer een bruin streepje, 1x, en niets met afvegen. Zal wel weer een paar dagen zo zijn. Heb ik me op ingesteld nu, kan het nooit tegenvallen. Nu anderhalve week na de echo ga ik me toch weer zorgen maken. Raar is dat he. Kan niet wachten tot de volgende controle. Ben morgen al 11 weken! Dames, ik kom wel weer reageren, misschien vanavond, maar ligt eraan hoe ikm e voel. We hebebn vanmiddag feest. Hopelijk ben ik niet zo heel moe! Een fijne dag!
Oh ja de 9 maanden beurs Ik ga op vrijdag met mijn moeder Wij gingen elk jaar al naar de huishoudbeurs, dus nu pakken we natuurlijk voronamelijk de 9maanden beurs! Heb er zin aan!
Claire gefeliciteerd met juliie voorgenomen huwelijk. Leuk he ik ben met kerst ten huwelijk gevraagd. Toch even een leuk bericht tijdens deze meilijke tijd voor jullie. Goed dat je even wat medicijnen hebt gekregen waar je enigzins rustiger van wordt. Piercer dat is idd wat anders dan juf zijn. Leuk heb je een eigen zaak? Ik heb een jaar of 4 in den haag gewoond tijdens mijn studie. Petra wat een goed nieuws dat de nekplooi meting in orde was. Lise ged om te horen dat je een goede vakantie hebt gehad. Heb je zelf ook geskied? Petra wat jij had met chantico, had ik ook met Liesbeth uit zevenbergen. Ik wist in het bgin nog niet dat je liesbeth heette, Ik heb namelijk een collegaatje uit zevenbergen.... Littleme vervelend zeg dat je die angst voelt. wel begrijpelijk. Een meeting is voor mij geen punt. Lijkt me wel leuk. Linka veel plezier vandaag met je dochtertje. Leuk dat je morgen al weer voor een echo mag. Groetjes Muis PS nou hoop ik echt dat ik niemand vergeten ben.
@ Diana ik woon in Noord-Brabant en maakt mij niet uit waar we afspreken hihi! maar lijkt me wel super super gezellig! wij willen inderdaad ook naar de negenmaandenbeurs en op zich een leuke plek om af te spreken maar denk ook dat veel meiden met aanhang zullen gaan... @ passiepaard meis toch het is zo'n prachtig wonder wat in ons groeit probeer te genieten ik weet dat dat soms echt heel moeilijk is maar het lijkt me voor jou ook niet fijn om zo negatief te denken, na de echo voel je je vast een stuk beter! en probeer gewoon lekker rustig aan te doen beetje bij beetje dan ben je misschien niet zo snel moe? @ binna veel plezier met de echo vrijdag! en meis Amsterdam is wel lekker centraal misschien dat we naar Amsterdam kunnen komen. @ Desangel nog gefeliciteerd! en welkom! @ Esprit late reactie maar wat een klootzakken op jouw werk! misschien nogmaals een gesprekje aangaan? Ik vroeg me ook al of hoe je meer kan zetten in je onderschrift ik kreeg het ook niet voor elkaar maar inderdaad woordjes en zinnen inkorten helpt wel een beetje. @ Mik meis overwerk jij jezelf niet! wel gaaf dat je je eigen kapsalon hebt! heb je zelf je haar ook gedaan op je bruiloft? Leuk gezicht he met die wagens over dat padje hahaha heb me blauw gelachen! maar is wel de beste manier om de wagens te testen! heb er toen met een wagen overheen gelopen ( weet niet meer welke ) maar die was wel zo gammel die rammelde bijna uit elkaar hahahaha! leuk dat je vriendin ook zwanger is dan kan je lekker ervaringen delen en samen shoppen! @ Lise lekker hoor meid een weekje er tussenuit! Lijkt me wel goed voor je lijf die frisse berglucht! knap dat je niets hebt kunnen zeggen....bij sommige mensen kon ik het echt gewoon niet voor me houden hihi! @ mystic meis is er al wat meer nieuws? hoe gaat het met je oma? hebben ze al kunnen ontdekken wat je opa precies mankeert? @ Claire meid ik ben blij om wat van je te horen! en het lijkt mij ook echt super positief dat je nog steeds last hebt van alle kwaaltjes ook al zijn ze soms wat minder fijn! ik hoop dat je straks een super beweeglijk beepje ziet tijdens de nekplooimeting! Wat een gaaf beroep! ik heb ook een aantal piercings...is echt verslavend hihi! gefeliciteerd met je huwelijksaanzoek wat fantastisch en ja we willen je super associale ring natuurlijk wel ff kunnen bewonderen, wanneer gaan jullie trouwen? @ Littleme lijkt me echt super klote om zo'n angst te hebben na je ongeluk heb je dat ook als je bv. met je man in de auto zit en hij rijd? @ Petrabr meid wat vliegt de tijd voorbij he en ja voor je het weet schuiven we allemaal weer een maandje op! voor je het weet passen we niet meer door de draaihekjes in de supermarkt hihihi! super om te horen dat de nekplooimeting goed was gefeliciteerd! maart vind ik een prima idee, kunnen we allemaal naar een afgesproken locatie waggelen hihi! @ Linka onwijs veel plezier met Myrna vandaag ze heeft er vast veel zin in! en ja het is echt klote weer het lijkt compleet nergens op...ik vond vanmorgen zelfs mieren in huis....normaal leven die allang niet meer, er klopt helemaal niets meer van! veel plezier met je echo morgen! @ rebbel ach meis nog steeds zo moe? hier alles goed! veel plezier bij de VK donderdag! @ jelske veel plezier morgen bij de VK! @ muis lekker meid zo fijne dag! nog wat gekocht? wanneer ga je het je ouders vertellen? ja op internet kan je ook leuke mode vinden....je zou je helemaal scheel kopen! dank je wel ben er ook trots op en ben blij dat jij zegt dat het in orde is hihihi! dit word trouwens ook zo'n associaal lang bericht hihi! @ Marie gefeliciteerd met je zwangerschap! en welkom bij deze enorme groep trotse aanstaande mama's @ alieke he meid wat vervelend dat je je zo vervelend voelde! hopelijk voel je je vandaag een stuk beter! klote dat je een beetje verlies had maar probeer je inderdaad niet te veel zorgen te maken en te blijven genieten! het gaat hard he! voor jet het weet zitten we al weer op de helft! hier alles goed! weet iemand of je je haar blond en bruin kan verven tijdens de zwangerschap? ik heb altijd een soort coupe de soleil ( gedaan met plankjes ) en vraag me af of het slecht kan zijn om te verven? veel plezier op deze mistroostige zondag! hopelijk ben ik niemand vergeten! dikke xxx
wauw!2 dagen niet geweest en nu al zoveel tekst..tis niet bij te houden! maar een meeting lijkt mij ook hardstikke leuk maar dan wel ergens in oktober wens jullie allemaal erg veel succes met de zwangerschap... liefs
Austin, je mag rustig je haar verven hoor tijdens je zwangerschap. Ik heb mn haar al weer 3 keer bijgekleurd sinds ik zwanger bem, is echt geen probleem! Ik verf het namelijk blond, om mensen te verrassen met mijn overweldigende slimheid, hihihi......