Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Ik ga met mijn moeder en mijn schoonmoeder naar de 9-maanden-beurs. Worden de kaarten op datum verkocht of kun je kaarten kopen en dan nog bekijken welke dag je heen gaat?

2. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Oja, Claire, ik vindt piercings super, heb een knopje in mijn neus (echt gepierced, AU) en ben er nog niet zat van! Ik wil er ook wel 1 in door mijn wenkbrauw, maar mn ventje vindt dat iets te veel van het goede...Tattoo vindt ik ook wel erg mooi, maar dat lijkt me zo machtig zeer doen, kben niet zo'n held, hahaha wordt nog wat over 9 maanden...

3. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Alieke, wat shit hè dat bloedverlies! Heb het prcies zo, en wil me geen zorgen malen...want komt zo vaak voor, maar toch hè! Gelukkig mag ik dinsdag weer naar de VK ter geruststelling, vindt ik erg fijn!

4. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    hahhaha ja precies! we houden ze gewoon zwaar voor de gek net doen of we een beetje dom zijn maar ondertussen! hihi!

zover ik kan vinden kan je inderdaad de entreekaart voor alle dagen gebruiken!

he maar een tattoo valt alles mee qua pijn hoor heb er 4! alleen ik zou niet aanraden er een op de bovenkant van je voet te laten zetten hihi auw!

xxx

5. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Wow Austin wat een bijleesaktie, tjonge jonge zo mooi kan ik ze niet maken hoor,...

Maar euhh Lies WAS heel druk, nu na de neurofeedbacktherapie ben ik bijna lui geworden hoor. Ik ben wel hoogbegaafd, heb jij dat ook Kim? Maar het drukke is er nu dus af,..Heeft wat pijn, moeite en geld gekost maar dan heb je ook wat! niet dat ik nou zo slim en veel diploma's heb hoor, niet één om eerlijk te zijn.

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ Austin bedankt wat gelukkig alleen wel scheeld is dat ik woesdag al mag/moet.
    en amsterdam is zekker lekker centraal
    enne over die tatoe op de boven kant van je voet.heb ik ook aleen deed het bij mijn geen pijn.wat eerder pijn deed is die aan de binnen kant van me pols.dat is een s want mijn vriend en ik heten allebei in het begin van de naam met de s.en dat willen wel met het kindje ook.maar die heeft me toch een pijn gedaan. :confused: als dat me eerst was dan had ik er nooit meer een genomen denk ik :rolleyes:

7. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    hallo dames, afgelopen woensdag bij de verlosk. geweest. Alles goed, alleen mijn bloeddruk was "wat" laag: 91/49. Dat is ook het enige waar mijn verlosk. zich zorgen over maakt. Hoe mijn lichaam dit verwerkt. Ben zelf ook wel benieuwd.
    brenda

8. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    fijn dat alles goed gaat met je beepje!
    wat kan je daar eigenlijk aan doen een te lage bloeddruk?
    xxx

9. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Vanmorgen weer bij opa geweest in het ziekenhuis, hij ligt nu nog steeds alleen op een kamer op de intensive care.
    Hij krijgt medicatie voor de bloeddruk en ligt aan de beademing, maar sinds vanmorgen ademt hij heel af en toe weer zelfstandig en de rest krijgt hij automatisch nog van de machine.
    Ook hebben ze hem extra bloed gegeven.
    Ze hebben de kunstmatige coma ook verlicht, hij ligt nu wel met zijn armen vastgebonden omdat hij de tube eruit wilde trekken van de beademing, maar hij reageert nu zelfs af en toe door zijn vingers te bewegen en je ziet dat hij zijn ogen open wil doen maar lukt nog niet helemaal, maar dat zou in de komende dagen beter worden zeiden de zusters.
    Morgen krijgt hij een longpunctie want ze weten nog steeds niet waarom hij het zo benauwd heeft en waar die vlekken op de foto's vandaan komen en wat het zijn.
    Al met al ging het een héél klein beetje beter met hem zeiden de zusters, dus gelukkig maar, maar ja ze weten nog niet wat de oorzaak is dus kunnen hem daar nog niet aan behandelen, dat blijft dus nog even afwachten helaas, hij is namelijk nog niet stabiel.
    Oma houdt zich heel sterk, maar ze heeft dan ook steun van een hele grote familie, en we lossen mekaar af in het ziekenhuis op de bezoekuren, het is even zwaar dat op en neer gereis maar ja wat moet je anders...
    Ik hoop dat ik over een paar dagen nog beter nieuws heb.

10. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Blijf me erover verbazen wat jij te verwerken krijgt tijdens je zwangerschap, Mystic. Blijf goed op jezelf passen!

xx

11. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ik ook hoor pfffffffffffffffff, maar we slaan ons er wel door alleen heb ik nog niet echt kunnen genieten van mijn zwangerschap maar hopelijk kan ik dat straks dubbel en dwars inhalen ;)
    Gelukkig roept mijn kereltje mij weleens tot "halt" om eens aan mezelf te denken...als hij er niet was...
    Maar ja , het leven kan heel raar lopen, dat zien we nu wel weer.

12. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Nou meiden, kheb mijn hoofd ook maar is in mijn fotoalbum gezet..wie weet herkennen we elkaar wel op de 9-maanden-beurs! :)

13. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ mystic fijn om te horen dat het allemaal wat beter gaat en dat ze hem goed in de gaten houden en alles goed testen! natuurlijk voor oma heel fijn dat ze steun krijgt van de gehele familie! petje af hoor dame je hebt het maar te verduren!

@ Esprit mooie foto hoor!

xxx

14. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    @Esprit, nice picture, ik dacht ff spieken misschien ken ik je wel ergens van. vrienden van ons wonen in kampen :D en het is ook niet zo heel ver bij ons vandaan :D

@ alle nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd.

Een vriendin van mij is ook zwanger, joehoe echt super. Ze moet alleen nog een 1e echo krijgen. Morgen zal het voor haar zover zijn, zo spannend voor haar :D

We gaan als alles goed gaat ook samen naar de 9 maanden beurs. Wanneer weten we nog niet. Op de vrijdag zal het wel weer mega druk zijn. Zijn er dames die enig idee hebben wanneer het een beetje de rustigste dag is? Ik hou niet zo van lange rijen en geduw enz :D word ik agressief van :) :oops: :evil:

15. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    Mystic sun: sterkte met je opa, en doe zelf ook rustig aan eh!

marie: welkom bij augustusmama's!

Hiero: alles goed, 30 januari een echo, ben benieuwd! voel me wel nog erg moe en soms wat depri...2 baby's in een jaar is zwaar! maar ze hebben later wel lol saampies! ik ga nu verder met bijlezen, jullie kleppen wel veel, maar ja, we zijn ook met z'n 99-en!fijn wiekent !

16. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hoi Hoi,

@Mystic,heel fijn om te horen dat het weer wat beter gaat met je opa!
    Idd meid,je krijgt wel alles tegelijk voor je kiezen,maar gelukkig heb je een lieve vriend die goed op je let,mooi zo!

@Esprit,mooie foto hoor,ik vind het wel leuk om te zien hoe sommige eruit zien,dan weet je ook met wie je praat!

@Jikke,wordt je u extra in de gaten gehouden?
    Ik heb ook een beetje te lage bloeddruk vandaar vdat ik me dat afvraag?
    Gelukkig is alles goed met je beebje...

@Claire.leuk nieuws meid,wanneer is de grote dag?

Ik wil nog ff zeggen dat ik het heel prettig vind om ervaringen uit te wisselen maar ik kan echt niet alles bijhouden,ik ben er soms wat langere tijd niet en dan is er al weer zoveel gekletst,ik ga niet alles terug lezen dat wordt soms echt teveel snappen jullie dat?
    Het zijn er idd ook ZOVEEL,hihi!
    Ik ga niet nar de 9 maanden beurs,wij willen tuurlijk naar en tweelingenbeurd,weet alleen nog niet waar en wanneer maar dat komt goed!

Ik ebn nu pas begonnen met mn 9 maanden dagboek in te vullen,erg he.
    Ik kon me er iedere keer niet toe zetten,maar we moeten anders vergeet ik alles weer en dat is ook niet leuk heh!

Ga zo nog ff foto maken van mn buikkie en zet m gelijk erin!

Liefs Dais..

17. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    daisY; hier ook nog niet begoonen met mijn 9 maanden dagboek, hij ligt nu klaar op de eettafel, ik moet er echt aan beginnen anders is het niet eerlijk tegenover de tweede babay want gwyneth heeft al een vol dagboek liggen, toch leuk voor ze om na te lezen later!

Enneh, ik kom er ook niet aan toe om alles bij te lezen, er wordt echt teveel geklept!

Ik was vrijdag trouwens in de prenatal om de doos op te halen die je krijgt als ja al bevallen bent, er zit dan fruithapje in en een slabbetje en een scheermesje, kortingsbonnen etc. Ik wilde me ook meteen weer aanmelden voor de babydoos voor zwangere meiden, ik heb ze nog nooit zo raar zien kijken! het gebeurt denk ik niet zoveel dat er iemand zo snel achter elkaar weer zwanger is?!

18. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    O jawel, ik ben allang begonnen met het 9 maanden-dagboek.
    En daarbij maak ik ook nog een 9 maanden scrapbook.
    Vind het echt leuk om dit soort dingen bij te houden. Ik schrijf er ook echt alles in van iedere week. Temperatuur, gewicht, buikomtrek, etc. Ik prop het er gewoon bij, ook al is er geen plekje voor "gereserveerd".

Ik ga nu trouwens ff de echofoto's in m'n album zetten van onze eerste echo. De foto's zijn niet duidelijk, want het verstopte zich steeds. Daarom krijg ik 11 februari nog een echo. Kijken of het dan wel op de foto wil.

19. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    *little me; jah de kwaaltjes geven me nog enigzins hoop! en mn groeiende buikje ook :)

*petrabr; thnx voor de info, als alles goed is met de beeb ga ik zeker ook naar de beurs! en wat ben ik blij voor je dat je nekplooimeeting goed was!
    wat een fijn bericht! en mij lijkt maart ook een goede meeting datum leuk!

*espirit; dank je zit al in de startblokken om de spulletjes in te slaan! hou je op de hoogte :) piercen is niet fijn nee, maar tis maar een prikje, en t gekke is ik ben volgepierced maar als ik een injectie moet raak ik helemaal in de stress!haha..
    haha ga eff je hoofd uitchecken lol

*mik25; thnx voor de info. ik vind wel dat je t zwaar hebt hoor dat je mannetje en jijzoveel werken, poeh zou helemaal kapot zijn! veel plezier met je visite!

*passiepaard; ja had weer eff de motivatie om te forummen, misschien ook omdat ik nerveus ben voor de nekplooimeting en de uitslagen. hihi trouwen, aan de ketting die mannen gnagna..
    ik ga niet met een buikje trouwen, want wil heel graag met zn drietjes trouwen! geniet van je je lekker zondag (koppie thee op de bank?)

*marie; gefeliciteerd en welkom! er kunnen er altijd meer bij :D

*binnabinna; update van t medium volgt zeker haha ben wel benieuwd of ze wat dingen kan zeggen die alleen ik weet of zo. welke kleertjes bedoel je? sorry ik ben zeef! we tellen samen af naar woensdag :(

*aliekelepink; ik snap dat je niet kan wac hten tot de volgende controle, wachten is zo lang! liefst zou ik een personal echoscopist op oproepbasis hebben die me elk moment eff kan checken! neem je rust en maak je nie druk om t reageren. we weten dat je er bent :) neem je tijd en zorg goed voor jezelf
    *hopelijk voel je je wat beter met t feestje!*

*muis80; oww jij met kerst haha spannend he? dubbel zoveel spanning en vernieuwende dingen, wat leuk voor je meis :) en ja zonder de meds had ik waarschijnlijk blijven hangen in hysterie dus het is maar even tijdelijk beter zo. ik heb mn eigen zaak gehad in amsterdam, maar na heel veel stress ben ik er verleden jaar mee gestopt, daaarna nog wel in loondienst als piercer gewerkt tot ik in de ziektewet kwam door een burnout. wanneer ga jij trouwen en jij wel buik of niet? haha leuk he? ben benieuwd, traditioneel of iets anders?

*austin; ja ik weet heb zelf ook 15 piercings (vroeger had ik er over de 20, maar ja je wordt ouder he ;) was wel heel grappig bij de gynocoloog, met mn intieme piercing haha hij zat wel een beetje te koekeloeren haha
    trouwdatum staat nog nie vast maar ik doe aan t einde van mn bericht eff een update over wat de plannen daarover zijn :) enne ik verf mn haar gwoon, bruin is volgens mij geen prob, maar blond zou ik nie zeker weten? wegems de peroxide ofzo

*mystic sun; ik blijf nog steeds voor je duimen en die onzekerheid is killing! wat een stress voor jou nu zo erbij zeg! sterkte meid! gelukkig steunt je kerel je dat heb je ook hard nodig nu! en maak daar gebruik van,, laat je lekker verzorgen!

*daisy1975; grote dag nog nie geplanned!
    oww shit heb ook nog nie zo'n dagboek :( maar snel kopen dan. en ik snap dat je nie op iedereen reageerd hoor, iedereen heeft soms zin om te reageren en soms toch gwoon nie? ga ook je buikfoto checken!

mijn update:
    de trouwerij vind voorlopig nog niet plaats aangezien we met ouders en schoonouders graag op mauritius in afrika willen trouwen, dus we geven iedereen ook de gelegenheid (ouders) om te sparen en wij zelf ook natuurlijkl. het is de bedoeling om hopelijk met z'n drietjes te trouwen, dat zou mijn droom zijn!

verder ga ik zo even met mn mannetje naar t strand even uitwaaien en gedachten op orde zetten voor de belangrijke dag woensdag. morgen gesprek dus met medium brrrrrrrr....spannend. hou jullie op de hoogte!

zijn er nog vegatarische meiden op dit forum?
    ben gwoon benieuwd :)

kus voor jullie allemaal!
    claire

20. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Claire,wat lekker ff uitwaaien.....
    Is zeker spannend morgen,ben heel benieuwd meis!

Ik ben zeker geen vegetarier,werk bij een keurslagerij....
    Veel plezier saampjes en succes morgen!

Foto's staan erin!
    Doeiiii

Liefs Dais...

Deel Deze Pagina