Ja, dat is gemakkelijk als je in den Haag woont. Ben jaloers, maar toch zou ik niet uit "mijn" limburg weg willen. Ik ben trouwens ook niet vegetarisch. En ik begrijp eerlijk gezegd ook niet dat er mensen zijn die dat wel zijn. Nou ja, alleen als je allergisch bent voor vlees snap ik het, maar anders . . . Je moet van goeie huize komen om mij te kunnen overtuigen dat het beter is om geen vlees te eten. Ik bedoel het niet verkeerd hoor, je moet gewoon doen wat je wil, maar vanuit hier een stukje onbegrip.
*daisy haha je moet lekker vleesje eten hoor. ik vroeg het me gwoon af en heb helemaal nie van die vervelende opdringende principes dat ik mensen er van wil overtuigen om geen vlees te eten! je fotos heb ik gechecked en wowww wat eeen superbuik! daar mag je trots op zijn! *diana81; het was gwoon een intresse vraag en mijn bedoeling dat andere meiden op dit forum misschien voedingsadvies of dergelijks hebben. ik vind dat je iedereen in zn waarde moet laten. ongeacht je de motivatie wel of niet begrijpt. en ik hoef ook zeker niemand te overtuigen, zo'n persoontje ben ik nie, ik laat iedereen in zn waarde!
weet iemand trouwens wanneer dat teleac programma over de ontwikkeling van de baby komt? kan er namelijk nix over vinden! en zijn er nog mensen die vanavond naar dat programma baby te huur gaan kijken?
@claire24, Dat programma wil ik ook gaan kijken. Lijkt me wel geinig. Ik zou er alleen zelf niet aan moeten denken om mijn kind daar voor te lenen. In ieder geval niet aan totaal onbekenden... Ik ben ook niet vegetarisch. Goh even uitwaaien daar heb ik ook wel zin in . Ik heb lange tijd bij de zee gewoond en kon daar altijd heerlijk van genieten. Helaas kan ik nu niet zo ff naar de zee wandelen :S have fun ..
Ik ben vegetarisch, niet helemaal uit overtuiging hoor, (hoewel ik wel een enorme dierenliefhebber ben) ik lust gewoon geen vlees. Mijn man eet geen groente dat lust hij weer niet, heel lastig met uit eten gaan of eten bij familie/vrienden. Zo Daisy jij hebt ook een mooi buikje zeg! Weet je dat je nog steeds de foto van de vuurpijlk tegoed hebt? Ik krijg hem niet klein genoeg om te kunnen uploaden, zal mijn prins eens even vragen, ik ben zo'n digibeet Claire: dat teleac-programma komt morgenmiddag om 16:05, en dat baby te huur ga ik niet kijken denk ik, het lijkt me nergens op slaan, zou mijn kind ook nooit voor zoiets achertlijks uitlenen, mijn kindje is zowiezo niet te leen. Ik ga wel Boer zoekt voruw kijken, wat een eenvoudig leuk programma is dat! En "over mijn lijk" volg ik ook, tranen zitten toch al los,... Diana: is de Crea Bea onder ons, knap hoor. Ik hou wel een dagboek bij, ik heb alle info, kaartjes en testfoto's ingeplakt en ik heb een babyboek. hmm als ik het zo zie doe ik nog best mijin best voor iemand die helemaal niet crea is! Ladies: kunnen jullie de nekplooimeting wel zonder combinatietest laten doen? Wij wilden dat maar dat doen ze hier niet, het is of de combi-test of niks,.. Waarom is dat? Per saldo geeft toch geen van beiden een sluitend antwoord, dan moet er eerst meer onderzoek plaats hebben gevonden.
@claire24 wat spanned he woesdag. ik bedoelde die kleertjes van het merk wat je zei wat je zo leuk vindt.kan er even niet op komen. wat een gave tatoe heb je trouwens liefs sabrina
Austin: ik vind jouw trouwfoto's zoooo mooi, mijn trouwreportage is mislukt door een overspannen in scheiding liggende fotograaf, ik heb helemaal niks. Wel film, maar geen mooie reporatge, snik snik
hey meiden, ' Hier weer ff zo'n zenuwpees-vraag hoor! maar hebben jullie nou ook nog last van die krampen in je buik? Ik ben nu al 12 weken, maar i.v.m eerder bloedverlies (nu niet hoor) vindt ik dat toch ook wel weer erg spannend! Zou het groei van mijn baarmoeder zijn? Of moet ik meer rust nemen? Liefs Esprit die af en toe gek wordt van haarzelf
Ik heb wel echt pijn in mijn buik als ik nies, of heb jij het doorgaans? Ik geloof dat wat ik heb bandenpijn wordt genoemd. Als jij echt krampen hebt en dan ga ik er van uit dat het niet je darmen zijn, moet je misschien toch nog wat rustiger aan doen. Sterkte!
Ik heb wel last van af en toe buikpijn maar dan heb ik inderdaad te veel gedaan. Ik begin nu ook weer wat last van mijn rug te krijgen. vorige zwangerschap had ik last van mijn bekken. Gelukkig loop ik nog steeds bij de fysio.
Ik ben weer wat bijgelezen maar wat een werk meiden. Over het reageren: ik lees het meeste en post maar heel weinig. Ik merk dat ik het hier gewoon te druk vind. Die discussie hebben we in het begin al gehad maar voor mij zijn 100 meiden er gewoon teveel. Daar komt dan nog bij dat er toch een groot verschil zit tussen de 1e en een 2e. Ik ben met andere dingen bezig merk ik. Qua zwangerschap gaat het hier verder prima. A.s. woensdag weer de 1e controle bij de VK. Wel weer gezellig. Is een leuke praktijk. In het voorjaar gaan ze verhuizen en krijgen ze hun eigen echo-apparaat. Dat is toch wel handig als het eens nodig is. Aan de andere kant heb ik er waarschijnlijk weinig aan omdat tegen de tijd dat het bij de VK zover is, ik gedeeltelijk bij de gyn. onder controle ben. Nou ja, we zien wel! Negenmaandenbeurs sla ik over. Vind het persoonlijk zonde van mn tijd. Erg druk. Ben vorig jaar naar de Jongegezinnenbeurs geweest. Vond het voor 1 keer leuk maar heb nu niet de neiging nog een keer te gaan. Wat meeting betreft: met het clubje van Jarissa (de februarimama's) hebben we net gisteren onze derde meeting gehad. Was opnieuw heel erg gezellig!
@ passiepaard dank je wel! deze foto's zijn toevallig door mijn broer gemaakt die van de fotograaf staan er niet op, ik zal er weleens een opzetten van de fotograaf. Wat onwijs klote dat je geen foto's van het trouwen hebt! heb je ook geen foto's van vrienden of familie? @ Esprit meid ik denk inderdaad dat dat bandenpijn is dat voel je in je liezen als je niest, hoest of iets zwaars tilt. je moet zoveel vragen als je wilt hoor meid daar zijn we voor! xxx
Dat merk ik ook wel. Ik heb het meestal al te druk om alles te lezen Vaak ga ik er vluchtig door heen en soms reageer ik, als ik de tijd wel even heb. Ik ben toch voornamelijk met de kleine, werk, huishouden bezig :S zucht.... haha...
Ik heb eigenlijk constant een zeurend gevoel in mijn buik...Af en toe wanneer ik te snel een beweging maak krijg ik een steek en wanneer ik moet niezen is het idd ook wat sterker, maar vindt het zo raar dat het zo zeurend aanwezig blijft...net of ik ongi moet worden...vindt dat wel raar met 12 weken.... Herkent iemand dit?
@Passiepaard jeetje dat is wel heel erg vervelend. van je foto repotage. ik denk dat ik gek zou worden.heb je wel een schade vergoeding voor gehad? @Esprit als je daar last van hebt terwijl je daar voor heel erg bezig ent geweest dan kan het zijn dat je last hebt van harde buiken.dat heb ik ook al gehad.anders weet ik het niet weet niet meer wie er over begone is.maar ik ben ook met een 9 maande dagboek bezig van anne geddes.en ben een foto boek aan het maken digtaal bij kruitvat.en dat is eigelijk ter vervangen van het eerst baby boek.schrijf daar ook heel veel in.ook straks van de echo en die foto's doe ik er ook in.en zoals me vriend ze verjaardag (want dan gaan we het aan iedereen vertelen met de echo dus gaan dan foto's maken en daar in zetten) liefs sabrina
Pfff, alweer pagina's voorbij gegaan, ik heb niet alles gelezen, ongelofelijk! Hahaha, door het weeks kan ik wel alles bijhouden maar in het weekenden niet ! Vandaag was heel erg gezellig in speelkasteel, heerlijk! En daarna zijn we naar oude goede vriend van mijn goede vriend die tweeling hebben, heb ik hun voor het eerst ontmoet, het was gezellig en geslaagd. @ Austin, idd, mieren moet het allang dood zijn, weet je wat ik raar vind, er groeien al naricissen buiten! @ Esprit, leuke foto van jezelf, lekker spontaan ! Ja dank je voor jullie succes voor mijn echo morgenochtend, ik vind allemaal zo spannend! Ik heb geen kwaaltjes meer, alleen als ik thee drink word ik beetje misselijk van, doe ik niet meer. Alleen nog pijnelijk borsten, Hoera, lekker rustig! Haha! Fijne avond verder!
Nou, ik heb net eindelijk een buikfoto gemaakt, ik groei echt als kool dus werd het nu wel even tijd voor een kiekje. Hij staat in mijn album