Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Tientonners :confused: stttttttttttttttttttttttttttttttttttttt :)

2. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    ik denk zeker rond deze tijd word dat steeds erger omdat de baby natuurlijk steeds sneller groeit en dus ook de baarmoeder, er komt dus steeds meer gewicht op je banden te staan, volgens mij is het wel normaal dat je dat een hele dag kan voelen ik heb er soms ook langere periodes last van.

mocht je je echt zorgen maken dan zou ik gewoon je VK bellen om je 100% gerustgesteld te voelen.

xxx

3. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    ik wil niemand beledigen hoor! kijk maar in mijn album ik denk dat ik ook zeer zeker bij het clubje hoor hahaha! jij hebt ook al een prachtige buik!

xxx

4. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Gaat idd echt hard, kan bijna niet geloven dat er maar 1 inzit, misschien hebben ze toch verkeerd gekeken :) :) :)
    Zal met een week of 3 wel weer een foto plaatsen ;)

5. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    ja dat denk ik ook steeds! zou dat kunnen? heb tot nu toe 1 echo gehad....gisteren vroeg een vrouw zelfs aan mij hoe lang ik nog moest "je bent ongeveer 6 maanden denk ik" zei ze :confused: hahahaha geef daar maar eens antwoord op!

xxx

6. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Klinkt me heel erg bekend in de oortjes :) :) :)
    We zullen zien, onze volgende echo is op 5 februari ;)

7. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    We hebben de helft van het geld en de negatieven maar daar hebben we ook geen ....aan, de helft is te donker, 30% te flets en 20% staat Rene met zijn ogen dicht :cry: :cry: :cry:

8. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Thanks voor de reacties! Gelukkig heb jij er ook af en toe last van Austin...bedoel niet zo van hahaha, maar stelt me gerust dat dat gevoel dus een vaker voorkomend iets is!

@ Linka: Ja was nog een foto uit de tijd dat ik nog heerlijk aan de cola-beerenburg zat! Hihihi...Nu heb ik vaak een verlept koppie door de vermoeidheid, hahaha....Alles voor t beebje hè!

9. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    IK WORD GEEN TIENTONNER!

whahahah spreek me over drie maanden hier nog eens op aan!

10. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
  11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hi,

Baby te huur lijkt me echt te triest voor woorden maar we gaan het toch kijken,mn schattie is nieuwsgierig,hihi...

@passiepaard,owja,ja sorry mn geheugen is ook echt als een zeef....
    Ben wel heel erg benieuwd ja!
    Wij hebben trouwens Dinsdag een combinatietest,volgens mij is dat altijd zo en niet apart en nekplooimeteng?

@Esprit,bedoel je meer onderin je buik?
    Dat herken ik ook wel,ik denk toch dat het idd toch met de groei van je baarmoeder te maken heeft.
    Ik heb ook het idee dat ik af en toe harde buiken heb,zou dat al kunnen?
    Ik las dat iemand dat ook had,weet alleen niet meer wie,sorry!

@Austin,tientonner? :confused: :confused:
    Eigenlijk ben ik er wel een klein beetje bang voor.....
    Maar als ik zo eens rond kijk hiero dan valt mn buikkie toch wel mee tegenover jullie(omdat ik er dan 2 heb) :D

@Mystic,mooi buikje heb je zeg! :thumup:

@Linka,jij hebt ook al een mooi buikje zeg,ik zag m net pas :oops:

Ik ga zo maar ns lekker mn pyama aantrekken,heerlijk en dan en lekker kopje koffie erbij,met een koekje tuurlijk ;)

Laterzzz

12. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    Zo heb ff foto's in me album geplaatst van mij en van me mannetje.
    Ik zal zo der ook even een foto maken van me buik...

13. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    tja ik vind dat baby te huur ook echt belachelijk, vreemde mensen die zich daar voor opgeven :s

14. Littleme

Littleme Actief lid

25 okt 2007
    141
    0
    0
    Limburg
    Ik heb dat ook, uurtje ofzo dan is het weer minder maar als ik dan weer wat ga ondernemen is het er weer
    Zal gewoon groei zijn, als je je dan beweegt breng je extra spanning op je banden en spieren zodat je ze weer wat langer voelt.
    Bij mij wisselt het wel af, ene dag links andere dag weer rechts.

15. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ linka ja narcissen...wat is dat nou toch weer!

@ mystic ja hihihi wie weet zijn het er inderdaad twee ik moet 2 februari...dat zou wel schrikken zijn he!

@ Passiepaard wat verschrikkelijk! kan dat echt niet uitstaan snapt hij dan niet hoe belangrijk dat is voor jullie!

@ Esprit hihi geen punt hoor maak me er ook niet druk om.

@ daisy wat is dat toch dat baby te huur daar heb ik nog niets over gehoord klinkt wel erg ziek!
    misschien had ik een ander woord moeten gebruiken dan tientonner... wil niemand beledigen.

@ loutje ook al zo'n mooie buik, volgens mij begin je het nu bij veel meiden te zien!

xxx

16. Littleme

Littleme Actief lid

25 okt 2007
    141
    0
    0
    Limburg
    :) wat een mooie buikjes bij iedereen al!
    Mijne begint ook langzaam maar zeker, zal morgen een nieuwe foto plaatsen.

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @Austin wat een prachtige foto's van het trouwen.wij gaan ook trouwen nog voor aug maar dan met een heel klein clubje mensen en wel iets mooi's aan maar geen trouw jurk maar als ik dat zie dan wil ik dat wel.

@Mystic Sun jeetje wat een mooi buik ben jaloers.ben al wat gezeter dus je ziet haast een verschil op zich gelukkig gaan het pas over 3 weken vertelen aan iedereen.

@Passiepaard jeetje wat vindt ik dat erg om te lezen zeg.ik ben zelf gek op foto's en ook het maken heb de bruiloft van me oom en tante gefotografeert maar dat is wel heel erg zeg.

@Daisy1975 dat was ikke.alleen als ik heel veel gedaan of getild heb.maar ja kan niet anders in mijn werk (kinderopvang)

@Loutje83 gaaf hoor al die buiken(ik wil ook en dan niet me eigen vettt :evil: )

hier niks gebeurt.ben aflevering gemist aan het kijken.erg makelijk.want ret het soms savonds niet.

liefss

18. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Goede avond dames...

Was ik ook weer ff :) ben sinds vandaag weer echt goed te pas gelukkig...kwam ook weer na een week weer buiten, heerlijk is dat dan hoor....die frisse lucht :) Het is voor mij wel een hele klus om steeds alles bij te lezen, dus ik kan niet steeds reageren op goede of slechte verhalen...wel als ik ze natuurlijk heb gelezen en ze onthou, ik doe mn best ok :)

Claire, wou je ff laten weten dat ik het grappig vind dat wij echt gelijk lopen...dat viel me ff op :)

19. Chantico

Chantico Niet meer actief

Pfff ik vond het bijlezen al veel, netjes reageren lukt zeker niet. Moet nl snel van de computer af, want m'n vriend moet er op.
    Ik heb de halve dag geslapen, net wat gegeten en ben al wéér moe. Beetje bankhangen en vroeg naar bed denk ik. :D

Ik ben trouwens ook nog niet aan een 9maanden dagboek begonnen. Heb er wel één in huis en heb wel dingetjes geschreven en gemeten, maar moet het er nog netjes in gaan zetten.

20. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant

Ja det heb ik dus ook,ik werk dus bij een keurslagerij en dat is hele dag lopen en voorover toonbank in en tillen,terwijl ik dit eig niet meer wil doen aar soms is het ff niet anders.
    Dan voel ik mn buik ook errug goed en voelt ie harder aan dan normaal?

Deel Deze Pagina