oei vervelend jeuk, lekker insmeren helpt mischien nou geen tijd om verder te lezen, ik moet zo weg, naar de nekplooimeting, best spannend. tot straks
@ linka heel veel plezier vandaag! sorry wist niet dat het aankomen gevoelig bij je lag en begrijpelijk, deze x gaat het vast een heel stuk beter! dikke x @ Joy meis neem rustig je tijd en als je wilt praten zijn we er voor je! @ Esprit ik hoop dat de ARBO arts je baas compleet onderuit veegt! ben blij dat je je minder zorgen maakt om je bandenpijn nu komt en gaat echt met vlagen hihi! SUPER dat je het hartje gehoord hebt! dan voel je je meteen een stuk zekerder he! @ missyN heel veel succes vandaag bij de VK en beterschap met de kleine! hou je ons op de hoogte? @ Chantico is echt niet fijn zo vaak uit bed moeten! ik heb dat inderdaad ook dat mijn borsten jeuken en vooral mijn tepels! @ Noura veel succes met de nekplooimeting! xxx
Hier ben ik het weer! Is goed gegaan met echo, volgens echo is nu 8 weken en 6 dagen, dus weer een dagje verschoven. 22 aug neej, 25 aug neej en nu 26 aug. Pfff! Haha! Ik zei al ik ben gewoon 9 weken zwanger ! Gelijk heb je zei ze, haha! En intake gesprek is goed gegaan en veel informatie, mijn vriend zo verbaasd dat ze nog gegevens hebben van mij bij de zwangerschap van Myrna, ja natuurlijk En 6 jaar geleden was zo'n praktijk nog niet, maar nu is alles veranderd, kwam ik mijn oude verloskundige die mijn bevalling deed tegen, ik vond heel leuk om haar weer te zien! Maar goed, we zagen in echo dat er nog bloedstolsel in zitten van die bloedingen vorige keer dat baarmoedermond verwond was, waarschijnlijk zit ie nog in baarmoeder, maar kan nog gaan verliezen die stolsel, maar ik moet dan wel voorbereiden dat ik niet in paniek moet raken Dan weet ik hwet, maar toch wel akelig om te horen. Baarmoeder zit nog achter, komt nog wel vanzelf naar voren Ik ga zometeen echo scannen en dan in album doen. Ik weet het niet of ik openbaar mag zeggen, maar die zeggen dat goed gaat met pino, maar tsja, weet ik ook niet, ben nogal twijfelaar, pfff ja weegschaal, !
Meis, neej hoor, is niet zo erg gevoelig, ben al overheen, alleen ben ik wel bang dat ik zo weer krijg maar lag ook aan AD
Super linka dat je echo goed was! Zou je dan zelf niet zo'n echo-apparaat aan willen schaffen, zodat je elke dag kunt gaan kijken! Ik kan er geen genoeg van krijgen! Wat vervelend van van die stolsels, wel fijn om te weten dat dat niet van je kindje komt! ja, ben er super zeker geworden van het horen van het hartje Austin! Dat doet me zo goed! Heb inmiddels al weer 5x geluisterd hihihi... Ik hoop ook dat de arbo-arts me gaat helpen en mn baas op zijn mietertje geeft! Hmmm...rokje, decolleté hihihi...zul je net zien is het een vrouwlijke arts, hahaha.... Ik hoop gewoon dat ik serieus genomen wordt en dat we er uit kunnen komen, heb gewoon echt geen zin aan dit gezeur! We wachten het wel af....jump zo in de auto... Noura succes met de meting! En jeuk, ja hier ook, vooral op mn borsten, velletje hangen er al aan en de laatste tijd ook op mijn buik, echt gekriebel.... Liefs Liefs
Poe poe dat was even lezen zeg. @ Claire: het is zeker fijn om extra controles te krijgen, tijdens de laatste echo was de baby flink aan het bewegen. De eerste mijlpaal hebben we te pakken. @ Muis: we hebben nog niks gekocht voor de baby, geen zin met dat slechte weer. Nu gaan we morgen. We zijn ook heel blij met onze mooie meiden hoor. @ Alieke: ik heb dat ook steeds, dat twijfelen de week nadat je een echo hebt gehad. We moeten er gewoon op gaan vertrouwen dat alles goed is. @ Mystic: fijn dat het iets beter gaat, maar vergeet jezelf niet hoor! @ Daisy, Mystic en Loutje: mooie buikfoto's. @ Daisy: Ik ben sinds gisteren in mijn 9maanden dagboek begonnen. @ Passiepaard: wat enorm balen dat je trouwfoto's niet gelukt zijn. @ Esprit: het is ons ook nog niet gelukt met de Angelsound hoor. Volgens de gyn. is mijn baarmoeder naar achteren gekanteld waardoor het nog niet lukt. Vanavond nieuwe poging. @ MissyN: veel succes vanmiddag, hopen dat alles goed is. @ Chantico: ik heb ook last van jeuk, wordt er soms gek van. @ Noura: succes bij de nekplooimeting. @ Meiden met goede echo's: gefeliciteerd. Meiden er staan nieuwe foto's in mijn album. Een van mijn buik en twee van de babykamer.
Oja, Esprit, succes he bij die gesprek, ik hoop dat er oplossing is! Ja, ik wil idd elke dag een echo, ik vind zo geweldig ! Hahaha!
Meiden bedankt! Ik houd jullie op de hoogte! @Chantico, ik heb ook ontzettend last van jeuk, met name mijn borsten, buik en (hele) rug. Het schijnt dat balnuem van Kneipp erg goed is, ga vanmiddag maar eens even kijken. @ Esprit, veel succes bij de Arbo... Hopelijk valt het allemaal mee en krijgt je baas op zijn @*&#^* En wat fijn zeg dat je het hartje hebt gehoord! Zit zelf erg te twijfelen om er 1 aan te schaffen. @Noura, succes! @Linka, meid fijn dat de echo helemaal goed was! En bij mijn zoontje werd de datum ook elke keer verschoven, achteraf bleek mijn eigen aangehouden datum toch wel te kloppen. Het ene kindje groeit herder dan de andere. @Miranda, meid wat een mooie buik zeg! En zo'n supergezellig kamertje, helemaal top! Als ik zou naar jou buik kijk, draag ik erg laag net als bij mijn zoontje. Ik heb echt een buik onder mijn navel zeg maar. Maar misschien komt dat omdat ik zo lang ben (bijna 1.90) Nou meiden ik ga zoonlief even op bed leggen en dan lekker douchen xxx Nicole
hey meiden jeetje wat schrijven jullie toch veel. ik kan best begrijpen dat mensen het teveel word. vooral als je hele dagen werkt. @ missyn rustig aan doen he meis met je buik. ik heb ook heel veel last van mijn buik. vooral na het werken, ik werk drie dagen in de thuiszorg en dan sta je de hele dag te bukken tillen etc, dus na twee klanten van drie uur ben ik totaal opgebrand. @ esperit. gefeliciteerd dat je het hartje hebt gehoord. en veel succes bij de arbo arts laat hem een poepie ruiken hihihihihihhihh @ chantico ik heb ook veel jeuk maar smeer me nu elke ochtend na het douchen van top tot teen in met buikcreme.borstencreme en bodylotion. en dat helpt echt hoor. @ linka gefelciteerd meid met je goede echo. en nu gaan genieten. ik ga weer aan het werk meiden. gr kim
Sorry mensen dat ik niet echt alles bij heb gelezen. Heb twee avonddiensten gehad. En dan heb ik geen tijd om te lezen. Probeer alles echt wel bij te houden, maar is gewoon moeilijk! @Esprit: Hopelijk komt het helemaal goed bij de Arbo. Super dat je het hartje gehoord hebt. @Mystic: Wat een rot nieuws allemaal zeg. Heel veel sterkte de komende tijd! Hopelijk knapt je Opa snel op! @nieuwe dames. Welkom en gefeliciteerd. @iedereen met een goede echo ook gefeliciteerd. Vandaag heb ik ook mijn echo gehad. En ja hoor het hartje klopte. Ben een dag verder als gedacht. Dus kom nu op 15 augustus uit. Wat echt super was, we waren aan het kijken en toen maakte de baby echt een sprongetje super om te zien zeg. Nu ga ik echt genieten!
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *(16-07-2008): # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen *(26-07-2008): # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje *(27-07-2008) # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????? *(28-07*2008): # Jeldou 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *(30-07-2007): # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *03-08-2008: # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # MamavanLunu 24 jaar 2e kindje # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen *04-08-2008: # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????? # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje (verwacht een tweeling) *05-08-2008: # Jordanne 28 jaar 3e kindje # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ????? # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *06-08-2008: # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????? # marie 27 jaar 1e kindje *07-08-2008: # Tuti 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????? (# Zoe10 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje) # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # 1245 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????? *08-08-2008: # Diaantjuh 23 jaar 1e kindje # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Zibelle 34 jaar 1e kindje # Charissa1979 28 jaar 2e kindje *09-08-2008: # Bojenna ...jaar 1e kindje # Carina2412 22 jaar 1e kindje # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????? *10-08-2008: # Luckyone ...jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Debbie2007 30 jaar 1e kindje # Arri ? jaar 1e kindje *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje # CynthiaB 26 jaar 1e kindje *13-08-2008: # Claire24 24 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ denkt zelf: meisje # Marleen83 24 jaar 1e kindje *14-08-2008: # Priscilla R 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Subke 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ???? # Wendyvdploeg 27 jaar 1e kindje # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????? # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje *15-08-2008: # Boogschutter 29 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Anoul26 27 jaar 1e kindje # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling) # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????? *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Tammie 26 jaar 1e kindje *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Jennifer70 37 jaar 1e kindje ?????? *18-08-2008: # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ??????? # Diantee 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje 19-08-2008: # Mvjason 22 jaar 2e kindje # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ denkt zelf ????? *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar 1e kindje *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen # Fleur1 24 jaar 1e kindje # Foreverfriend 31 jaar 1e kindje? # Kimm1988 20 jaar 2e kindje # Shraron 25 jaar 1e kindje # Naannaan 28 jaar 1e kindje # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje *22-08-2008: # Linka76 31 jaar 2e kindje # Jerl74 33 jaar 2e kindje # Claudia86 21 jaar 1e kindje *23-08-2008: # Kelly83 24 jaar 1e kindje # Muis80 27 jaar 1e kindje # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ???????? *25-08-2008: # Linnie83 24 jaar 1e kindje *26-08-2008: # Mystic sun 29 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender:jongen / Denkt zelf: ????? *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje? # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje *30-08-2008: # Irissa 24 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Kims 21 jaar 1e kindje *31-08-2008: # Kim1205 27 jaar 1e kindje # Lise 32 jaar 2e kindje # Lululuusje 29 jaar 1e kindje # Biebela 28 jaar 1e kindje # lindaa 22 jaar 1e kindje * kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje (*01-09-2008) # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen (*04-09-2008) # Aqua77 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen Nog zonder datum: # Nickyz 21 jaar 1e kindje # Delayla 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen * ER ZIJN 101 AUGUSTUS-MAMA'S* Meiden geef even door als er nog gegevens missen!!!![/quote]
@miranda3xmama; mooie foto's hoor! Je buik groeit ook al aardig! @Daisy, Mystic en Loutje: jullie hebben ook al mooie buikfoto's hoor! Zal ook weer eentje maken en ff in mijn album zetten. @Esprit; succes bij de arbo vandaag! Van je af bijten hoor! @MissyN; Veel succes vanmiddag! @Chantico; gelukkig heb ik nog geen last van jeuk, had ik bij Jamie wel heel erg veel last van. Smeren, smeren en smeren en vooral niet krabben, want daar werd het alleen maar erger van, hihi! @Noura; spannend hoor, veel succes bij de nekplooimeting! @Mystic; nogmaals veel sterkte met je opa de komende periode. @Happy1980; Blijft gaaf he, zo'n echo! Ik mag volgende week weer voor de 2e keer, heb er nu al zin in! @Linka; ook nog van harte met je goede echo! Leuk he? Oké. Nu ga ik ff Jamie op bed doen en lekker ff onder de douche stappen. Vanmiddag lekker shoppen met Jamie, even naar het tuincentrum lekker snuffelen, altijd leuk! Tot later dames!
Ik zag net dat er alweer oktober-mama's zijn. Dat gaat echt snel zeg. Ik was in 2007 ook een oktober-mama.
Hoi Latoya, ik zocht in de lijst van augustusmama's wanneer je uitgerekend was, maar kon je er niet op vinden... Dan zouden we met 102 augustusmama's zijn!