Ow sorry meis ,weet ook niet hoe ik erbij kom,waarschijnlijk iemand door elkaar gehaald ofzo,ben er ook niet helemaal bij,sorry! Ik hoop iig wel dat het goed is met jullie beebje,dat staat vast! Alle meiden met een goede echo,ik ben helemaal bij voor jullie! @Noura,wat fijn dat alles goed is met je beeb,wij mogen morgen voor en meting,pff ben me toch nerveus.... @Miranda,mooie foto's meid! Sorry als ik weer iemand vergeet maar ik heb er helemaal geen zin in,ben net thuis van werk en ben zoo moe,ik wilde vandaag met mn baas overleggen dat ik wat minder ga werken want ik trek het niet meer hoor,was hij al weg,nu wil ik m eigenlijk bellen is dat raar? Ik moet Woensdag van 9.00u tot 18.00u,en ik weet zeker dt ik het niet trek ivm rug en benen,heb er zo'n last van xxx
Bedankt meid. De tijd gaat zeker snel, het is alweer bijna 6 maand geleden dat Lindy* geboren is. Ik zou een oktober-mama zijn, ben een augustus-mama geworden. Nu schrijf ik weer bij de augustus-mama's en wordt waarschijnlijk een juli-mama! @ Chantico: het "oergeweld" van een bevalling is echt niet te omschrijven. Ze zijn echt niet zo royaal met die ruggeprikken hoor, heb er meerdere keren om gevraagd maar kreeg hem niet. Volgende keer wil ik er zeker weten wel één, maar of ik hem krijg? @ Daisy: tuurlijk kan je hem bellen..... Mijn buikje komt volgens mij aardig in de buurt van die van jou of niet? Volgende week maandag weer een echo, en deze keer gaat "oma" mee. Bij de 20 weken echo gaat m'n man weer mee. Mijn moeder vind het allemaal enorm spannend en wil héél graag mee. Wie nemen jullie mee naar de echo's?
Echo zitten al in album! Ben zo blij en Myrna net laten zien en had net gesprek op school van Myrna, vader van Myrna was erbij, over overplaatsing naar andere school. Me moeder zei nog vanmorgen via smsje, lekker samen kleertjes kopen ! Ze heeft blijkbaar veel zin in
Oja over nekplooiing, ik wil toch niet weten, me vriend wil eigenlijk wel, maar er is toch weinig kans en zien het wel bij 20 weken echo of goed zal zijn of niet, je weet het maar nooit, maar testen enzovoort doen we dat niet
@Linka,wat een mooie duidelijke foto's,ik weet niet waarom maar ik denk dat het een jongetje gaat worden,ik zie het @Miranda,ik ga het liefste samen met mn schatje,er zal straks heus wel iemand komen die graag mee wil(oma's)maar eze keer wil ik het voor ons saampjes houden weet niet waarom maar is eenmaal zo. Als ze vragen om mee te gaan durf ik tuurlijk geen nee te zeggen! WHAAAAAA,ik heb net gebeld,etje wat ben ik toch een bang poeperd zeg,ik moest wel bellen want als ik dat niet ded dan zou mn schattie bellen... Hij zou er morgen naar kijken maar niks over ARBO gezegd,dit kost steeds mn eigen uren... Ben benieuwd wat hij morgen te zeggen heeft..... -x-
Ps,VANDAAG 12 WEKEN! \/ \/ \/ \/ De gyn zegt 1 dag eerder en dat tellen wij ook maar hier laat ik m gewoon staan!
Ik zat je foto's te bekijken en mijn gevoel zei,heej,jij bent een jongen Ja soms heb ik van die ingevingen,maar luister,ze zijn niet altijd waar hoor dus let maar niet op mi maar moest het ff kwijt....
@ Linka super om te horen dat de echo goed was! Vervelend om te horen van de bloedstolsels maar wel fijn om te weten dat als je ze verliest dat het dus niets schadelijks is. heb dat aankomen ook gehad met AD en toen ik ermee stopte viel ik ook zwaar af.... @ Esprit weet je al iets van de Arbo arts? ja het zou dan maar een vrouw zijn... je kan niet stoppen met luisteren he! vind het ook zo'n geweldig geluid! @ Miranda wat een prachtige buik heb je! en wat een onwijs schattig kamertje! ik snap dat het pijnlijk voor je is om nieuwe oktober mama's te zien...dikke knuffel voor jou meid en je word nu een prachtige en trotse augustus mama! @ Mik ik breek stiekem om de zoveel tijd in tijdens mijn werk om ff te antwoorden hihi! meestal doe ik er ook wel even over om het te posten zeg maar, telkens wat meer tekst hihi! @ Happy wat super! je voelt je vast helemaal top nu! geniet er maar lekker van! @ Queenbee niet normaal he! de VK's krijgen het maar druk hoor hihi! Tuincentrum....dat is veels te verleidelijk hihi ben helemaal dol op Intratuin maar geef altijd veels te veel geld uit hihi! heb je nog wat leuks gekocht? @ Diana ik gebruik van die creme tegen stretchmarks van Palmers die is echt heel fijn lekker vet ik smeer 'm ook op mijn borsten en billen...hoop dat het werkt! dat van dat winkelen geld ook zeer zeker voor mij hihihi! @ jikke kan me voorstellen dat het wachten lang duurt! gelukkig duurt het niet meer zo heel lang voor je voor de echo mag. @ Noura dat is vast een heerlijk gevoel dat de test zo positief was! en natuurlijk dat je lekker naar je beepje kon kijken! weer helemaal gerustgesteld? @ Lise verschrikkelijk is dat die eerste dag na de vakantie bah! kan me voorstellen dat je niet kan wachten meis! @ Joy dat klinkt super gezellig! ik heb helaas nog nooit van die winkel gehoord zit tie door heel nederland? @ Loutje ik ga voor jullie duimen dat jullie het huisje krijgen! xxx @ @
@Noura; super zeg dat het zo goed gegaan is en je lekker naar je beebje hebt kunnen kijken! @Lise; ik heb morgen ook weer mijn 1e werkdag, maar helaas niet na vakantie maar na 2 weken ziek zijn. Zal ook wel weer wennen zijn... Vast suc6 voor morgen! @Joy72; shoppen voor je beebje is altijd leuk... en idd, zijn hele leuke kleertjes met die teksten erop! @Loutje; spannend hoor! Nu idd maar hopen dat je snel een huisje krijgt... Btw, mijn huis staat te koop! @Jennifer; ik heb ook een hoog ijzergehalte (tussen de 8,5 - 9,0), maar ik lust nog wel vlees hoor! Hihi! @miranda3xmama; bij mijn volgende echo gaat mijn moeder en mijn zoontje mee. Dit omdat zij die dag moet oppassen en ik onder werktijd heen ga. Ze heeft er wel enorm veel zin in. Bij de 1e echo was mijn mannetje mee.. @Linka; mooie foto's hoor! Super om te zien he? @Daisy; van harte met je 12 weken! Op naar het 2e trimester! @Austin; heb verrassend genoeg niet zo heel veel geld uitgegeven. 2 plantjes voor in de kamer en een zakje potgrond. En 3 zakjes snoep...... soms leiden mijn hormonen een eigen leven wat snoepen betreft, hihi! Xx
poehpoeh dat is weer even een werk om alles bij te lezen! wel grappig dat iedereen nu braaf op iedereen reageerd, ben blij dat het de laatste dagen goed met bijna iedereen gaat. Voel me al een paar dagen heel erg zwanger, voelt wel prettig moet ik zeggen. ga nu lekker eten misschien tot later op de avond toedeloe
Dat viel mij ook al op! Leuk! Smakelijk eten.. Ik ben er ook vandoor,ff koken en daarna naar mn schoonouders,ze zijn vandaag 39 jaar getrouwd,wat een tijd heh! Fijne avond!
YES! BOERENBAL! Dalijk lekker boerenkool met worst eten en dan lekker als boer verkleed op stap. Snappen jullie dat ik dat leuk vindt?
Hier weer eens een berichtje van mij. Ik ben het er helemaal mee eens dat er meer op elkaar gereageerd moet worden, maar ik betrapt mezelf er vaak op, dat ik alles lees en dan overloop in mijn hoofd en maar niks neerschrijf! Heb nu ook weer geen namen onthouden, dus ga maar even in op de onderwerpen. Lief! Helemaal top dat merk. Jammer dat die kleintjes er zo snel uitgroeien en het best wel prijzig is dan. Moet zeggen dat het wel mooi blijft, dus nu maar bewaren voor de volgende. Koop ook wel eens via internet, marktplaats ofzo. Wat alle medische dingen betreft. Ik ben er ook niet voor om van te voren alles te weten enz. En ook tegen pijn bestrijding was ik voor de bevalling. Maar toen ik tijdens de weeen toch naar het ziekenhuis moest dacht ik, nu ben ik er toch. Ik vond ze ook helemaal niet moeilijk. Ik kreeg zo een spuitje, maar had evt ook een ruggeprik gekregen. Deze keer ga ik het waarschijnlijk weer thuis proberen, dus geen pijnbestrijding bij de hand, maar we zien wel. Verder weet ik het even niet meer, ga het eten opscheppen!
Toch vind ik heel leuk om te horen ! Austin, ja idd, wij zijn al geruststeld, die kan gaan verliezen of niet, dus maar dan weten wij van de voren dat het niet schadelijk is, idd AD is rot spul eigenlijk die je dik maakt, maar tsja, ene keer is misschien wel handig om te gebruiken als je tenminste zwaar depressief ben, maar bij mij was lichte postnale depressief. Het is al voorbij
QueenBee: Hahaha, plantjes zijn heel leuk maar geef mij maar gewone vetplanten dan vreten me katten niet op ! Lekker he snoepjes ! Hormonen he
sorry dat ik quote, maar ik heb ook informatie van de gynacoloog, en weet dat deze ook de combinatietesten laat uitvoeren. dat het een kansberekening is weet ik, en ook dat hoe ouder je bent hoe betrouwbaarder deze is. ik ben behoorlijk voorgelicht, dus eerlijk gezegd vertrouw ik meer op deze informatie! geloof niet dat mijn artsen er op uit zijn om een alleenrecht te scoren. het is een keus die geheel aan mijzelf was, en die ik ook zodanig genomen heb. in andere landen krijgt iedere zwangere vrouw deze test, dus mischien dat het daaraan ligt dat daar de kindersterfte lager is. en wat betrefd pijnbestrijding, dat brengt ook risicos met zich mee. mijn bevallingen zijn altijd zo snel gegaan dat ik het ziekenhuis niet eens zou halen, en pijnbestrijding is dan ook uitgesloten. maar mischien dat gynacologen het alleenrecht willen op bevallingen? ik vind de prenatale zorg in nederland goed, en ik vind het jammer dat er soms onrust gezaaid word. verder ben ik blij met mijn uitslag, ook al is er altijd een kans dat er iets niet goed is, of zal gaan.
linka ik had bij mijn zoontje ook met 11 weken stolsels in mijn baarmoeder, dikke schrik. maar ze zijn vanzelf verdwenen. en na 9 maanden een prachtig kind ehm wou iemand succes wensen met het huis? wie was dat ook al weer diana boerenbal? hihi veel plezier petra lekker he je zwanger voelen! lief, errug lief!
@Austin Ze hebben een site waar je ook kunt bestellen. Volgens mij zit hij niet overal .En in het echt zijn de kleertjes nog mooier dan op de site.Echt geweldige winkel. @lique80 ms is dat wel zo maar om er een paar dingen van te hebben wel heel leuk. Ze hebben ook meer dingen dan alleen kleertjes .En dat gaat wat langer mee. Was er helemaal weg van maakte echt me dag helemaal top kun je na gaan als dadelijk de baby er is en die het aanheeft