Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Tuurlijk stel je je dan niet an meis, en wanneer mensen wel gemeen denken dan zijn ze gewoon erg dom! Maar het ene hou je beter vol dan het andere en dat is logisch! Bij het kappen hoef je niet constant t bukken of te tillen, dus dat is niet te vergelijken met je werk bij de thuiszorg! Daar zal je baas toch ook wel begrip voor hebben?! Hij/zij moet jouw ander werk, wat wel te doen is voor jou aanbieden! Ookal is het kantoorwerk, als je buikie maar genoeg rust krijgt!

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    mik
    je moet voor je zelf op komen.en ander gewoon laten denk.want als ik dat zo lees.heb je harde buiken.en daar is het nog veelste vroeg voor.je moet goed om je zelf denken.en anders werk je de halfe dan.jij gaat nu voor op de rest hoor.

liefss sabrina

3. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Dat kun je echt al goed zien hoor dat verschil :confused:
    Die van mij gaat ook superhard en mijn man is helemaal verleifd op "ons" buikje.
    Hopelijk hoeft hij me later niet te rollen als ik zo door blijf groeien :D :D :D
    MAAR BEN ER OOK HEEL TROTS OP ;)

4. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Zo meiden jullie schrijven echt te veel heel. Wanneer ik op de laatste pagina ben om te lezen ben ik alweer vergeten wat er op de eerste paar pagina's stond. En zeker zo uit mijn werk ben ik niet meer de fitste.

Daisy: veel succes met de nekplooimeeting morgen
    Mama van Lindy*, ik snap dat het heel dubbel is, hierbij een dikke knuffel.

Esprit: Jammer he, dat wanneer je de Arbo erbij haalt ineens wel alles kan. Maar gelukkig is het wel voor je geregeld.

Meiden die ander zwaar werk doen, wat ze moeilijk vol kunnen houden, denk vooral aan jezelf. Jij en het kleintje zijn nu het belangrijkste. Wat een ander ook zegt, denk aan jezelf en stel je grenzen.

Gelukkig heb ik geen lichamelijk zwaar werk. Werk met cijfers en moet wel de hele dag mijn hoofd erbij houden, maar tot nu toe weet ik het gelukkig aardig vol te houden. Maar wel veel krampen/zeurderig gevoel in mijn buik, ga het er donderdag dus wel even met de VK over hebben.

De Angelsound is inderdaad helemaal super. Heb gisteren voor het eerst het hartje gehoord. Wij zaten ook samen helemaal te stralen op de bank.

Alle meiden met een goede echo vandaag, helemaal leuk!

Voor de nieuwe meiden, welkom!

Ik heb donderdag weer een echo en deze keer gaan mijn man en mijn moeder mee. Mijn moeder kijkt er al helemaal naar uit. Al wordt dit hun vierde kleinkind, ik ben de enige dochter, en voor haar is dit heel speciaal. Bij de volgende echo wil ik mijn schoonmoeder meenemen.

Al een aantal pagina's terug werd er gevraagd voor een meeting. Lijkt mij erg gezellig! Dus ik ben er wel voor in! Ben in het bezit van een auto, dus de eventuele plaats maakt mij niet uit.

Pfff wat een hoop augustus mama's al. Het wordt een drukke tijd voor de VK's haha.

Nou meiden ik ga lekker mijn bedje opzoeken, ben weer eens helemaal op na zo'n werk dag.

Weltrusten allemaal.

5. MissyN

MissyN Actief lid

10 sep 2007
    140
    0
    0
    Ik werk op een verpleegafdeling met dementerden.
    De bewoners die er nu zijn en bijkomen worden steeds zwaarder (tilliften enzo)
    Niet echt bevordelijk dus. Ga morgen met mijn teamleidster bellen en overleggen hoe we dat donderdag aan gaan pakken.

6. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    haha ja! dat worden superbeebs!

7. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    @missyn; krijg woensdag de nekplooimeting nadat er een afwijking bij onze beeb is geconstateerd. in de borstholte zit vocht, waar normaal de longentjes moeten ontwikkelen. dus volop zenuwen hier en veel stress...is alles goed gegaan met de echo?

8. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    MISS ETAM hebben ze errug leuke broeken! en zwangerschapsrokken!

9. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Komt me bekent voor. Werk dan wel niet met dementerende maar wel op een afdeling met somatische zorgvragers (lichamelijke beperkingen)
    En ik vind het nu ook al echt zwaar worden hoor. Heb donderdag gesprek met unithoofd en dan ga ik het ook zeker bespreken!

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Bij H&M hebben ze ook leuke kleren! Ik heb daar leuke skinny broek gekocht wij blij!

11. Littleme

Littleme Actief lid

25 okt 2007
    141
    0
    0
    Limburg
    Pfff! waar halen jullie dat spraakwater vandaag zeg ;)
    Ik ben een beetje ziekjes dus ik redt t niet om op alles te reageren.
    Moet zometeen voor de 2e afspraak bij de VK komen.
    Voor de zekerheid gisteren nog zelf even het hartje gezocht ( en gevonden ) en we kwamen erachter dat onze wurm z'n koffers heeft gepakt uit z'n lekkere holletje :)

Ik probeer als ik me weer wat fitter voel om even op iedereen weer te reageren!

Fijne dag allemaal, en meiden met echo of vk bezoek succes!

12. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Nou meiden, straks weer naar de VK. Kijken of zij weet waar dat bloedverlies vandaan kan komen! Vanmorgen weer fijn het hartje beluisterd, Kan er geen genoeg van krijgen!
    Mak me ook niet echt zorgen, omdat het hartje te horen is, maar wil wel graag weten of er nog meer bloedverlies aan zit te komen, kan ik me beetje op voorbereiden dan!

Fijne dag allemaal!

13. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Egopost: ik blijf zo ziek, ben gisteren gaan werken maar het lukte niet, 2 uur eerder naar huis gegaan, nu net bij de huisarts vandaan. Plasje gebracht, lijkt blaasontsteking of beginnende nierbekkenontsteking. Door de buikgriep van vorige week was de afweer natuurlijk slecht en heb ik praktisch niet gegeten en heel weinig gedronken.

Ik heb zo'n buikpijn met uitstraling naar rug en benen. Ik hoop maar dat het dit is, en dan flinke dosis antibiotica, ik ben geen voorstander van medicijnen tijdens zwangerschap maar dit is niet te doen!

Nou zijn mijn contractbesprekingen ook deze week, die spanningen maken het er niet beter op.

Sorry voor mijn geklaag, zodra ik me beter voel zal ik weer reageren hoor. Zag wel een goed gesprek van Esprit. You go girl! Die baas kan echt wel een paar maanden wat regelen hoor!

14. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ daisy ben benieuwd wat je baas vandaag zegt, als je het niet trekt dan trek je het niet wel aan jezelf blijven denken hoor! veel succes vandaag met de nekplooimeting meissie! en nog gefeliciteerd met je mijlpaal! helemaal super! enne gefeliciteerd met je schoonouders!

@ miranda ik denk dat mijn man en ik mijn moeder en schoonmoeder meenemen naar de 21 weken echo.

@ queenbee veel sterkte op je eerste werkdag weer! je hebt trouwens super netjes gewinkeld! petje af hoor hihi!

@ Petrabr ja ja we doen allemaal ons best! goed om te lezen dat je je goed voelt!

@ linka wat een prachtig beepje! AD is inderdaad rotspul! ik heb het een tijdje gebruikt toen de scheiding van mijn ouders omhoog kwam.

@ Diana ja hoor dat snap ik heel goed, ik kom uit Brabant en daar doen we aan carnaval dus lekker uit je plaat hihi!

@ Joy dank je! ga zeker een kijkje nemen!

@ SM591 spannend hoor meis! ik kan je hier niet meer over vertellen wij hebben gekozen om dit niet te laten doen. veel plezier met je 1e echo!

@ Esprit dat is super nieuws meid! ja achterlijk van je baas maar vond 'm zowieso al niet erg symphatiek over komen!

@ Noura ik wil inderdaad ook thuis bevallen, hoe zit dat eigenlijk met de andere meiden?

@ MissyN wat een prachtig beepje hebben jullie! gefeliciteerd met de goede echo!

@ sjarlottuh hopelijk kun je snel terugkomen voor een echo!

@ Kim misschien kun je het aangeven bij je baas en laat deze je makkelijkere klanten doen?

@ Esprit wat een prachtige buik meis! ben er maar trots op! ben blij dat je je nu een stuk zekerder voelt!

@ Naat gefeliciteerd dat je het hartje hebt gehoord!

@ alvast heel veel sterkte voor morgen lieve schat!

@ littleme veel plezier met je echo direct!

@ passiepaard meis heel veel beterschap ik hoop dat je je snel beter voelt!

zullen we proberen alvast een datum te prikken zodat we allemaal een bepaalde dag vasthouden om af te spreken? iemand misschien suggesties waar we af kunnen spreken?

Dikke xxx

15. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Jeetje ik had 44 pagina's bij te lezen! WOW!

16. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Hi allemaal,

Nog even snel voordat ik weer naar mijn werk race...
    Ik heb een BABY IN MIJN BUIK! juich juich. Hij is nu 2,6 cm groot en had een hele goede hartslag. Ik ben zo gelukkig. Ik kon wel janken toen ik het hoorde.

Ik zal vanavond wel even bijbeppen, moet nu echt gaan.

Liefs muis

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik had toen gebruikt na de bevalling, 2 jaar lang. Scheiding is ook niks, me ouders zijn ook gescheiden en ik zelfs uit elkaar met vader van Myrna, pff! Leven is hard idd ;)

Maar nu denk ik heerlijk aan beepieeee :p !

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wat wordt er toch veel geschreven, niet om bij te houden.

Vandaag moest ik voor intake naar de gynaecoloog (vanwege hartafwijking in de familie) en onverwacht kreeg ik weer een echo. Zo mooi. Het hoofdje en de armpjes en beentjes waren al te onderscheiden. En het belangrijkste: het hartje klopte nog steeds erg goed.

19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik weet niet meer wie met het idee kwam, maar ik open nu ook steeds 2x de pagina zodat ik direct kan typen. Goed idee hoor!

@ Daisy: super ook al 12 weken, en succes met de nekplooimetingen!

@ Austin: bedankt voor je lieve woorden, en ik MAG niet thuis bevallen dus er is geen andere optie voor ons.

@ Mik: leuk hè als het voor beide kanten het eerste kleinkind is, dan is alles nog zo nieuw.

@ Esprit: super dat het zo goed geregeld is, en mooie foto.

@ iedereen met een goede echo: gefeliciteerd.

@ Claire: hel veel succes morgen met de nekplooimeting.

@ Passiepaard: beterschap meid.

Zo dat was het weer.
    Viel me deze keer mee om weer bij te lezen. ha ha ha.
    Hier alles goed, kan alleen het hartje nog steeds niet vinden met de Angelsound.
    Gelukkig vorige week een mooie echo gezien, dus ik maak me (nog) geen zorgen, kan komen door naar achteren gekantelde baarmoeder.
    Gewoon maar blijven proberen en afwachten.

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hey meiden, wat zijn jullie allemaal al lekker ver! Heerlijk om te lezen dat er zoveel goede echo's zijn! Ik mag over 3 weken mijn echo...pff zenuwen hier hoor! Hoop ook ergens dat ik misschien tóch nog in augustus uitkom, niet dat het niet gezellig is in september, maar ik ken hier nog zoveel meiden van de NODlijst!
    Ik ben sinds een paar dagen ook erg misselijk in de middag & avond geworden. Maar gebruik nu gemberpillen, heerlijk, werkt goed.
    xxx

By the way, waar ergens is jullie laatste lijst? Ben nieuwsgierig wie er allemaal nog zijn!

Deel Deze Pagina