Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @Mystic Sun ik weet niet wat ik moet zeggen.maar in ieder geval heel veel sterkte met alles. dikke knuffel

@ merel. o dat is wel heel erg schrikken en dan nu ook nog eens zo onrustige pierode ga je dan in. hoop dat het alle maal goed komt.

en nu even over me zelf ben zo moeeeeeeee
    echt niet normaal meer.moet morgen voor het eerst naar de vk en zal het dan wel even aan geven. had van morgen ook nog eens last van diaree :evil: dus was nog al aan het baalen.maar ja morgen de echooooo
    me colega's vonden dat ze me buik wel wat anders vonden gaan worden.meer een zwager schaps buikje :)

liefs sabrina

2. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    Meid ik leef met je mee..echt super veel sterkte!

Liefs

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    DAISY EN MYSTIC SUN

VEEL STERKTE MEISSIES.

IK DENK AAN JULLIE
    '
    xxx KIM

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

even over het reageren, ik vind het super dat we met zoveel meiden zijn, maar ik vind de groep echt tƩ groot om alles bij te kunnen houden! er zijn hier meiden die overdag gewoon kunnen reageren, maar omdat ik hele dagen werk en niet op mijn werk achter de pc kan kruipen, kan ik het vaak niet bij houden! daar komt dan ook nog bij dat ik veel moe ben en vaak de puf niet heb...

maar heb nu alles flink bijgelezen en ga dus even reageren! ;)

@claire: gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijlk en succes morgen!

@petra: gefeliciteerd met de goede uitslag van de nekplooimeting!

@austin: ik heb naar de kapper gebeld en die zeiden dat bruin verven niet zo'n kwaad kon, maar blonderen raden ze daar af! op internet waren ze er ook niet 100% zeker van dat het geen kwaad kan, dus ik stel het liever uit...

@esprit: fijn dat alles nu goed geregeld is op je werk! gefeliciteerd met je mooie echo en wat heb je een mooie buik! :D

@mystic: heel veel sterkte meid! pas goed op jezelf hoor! dikke knuffel!

@missyN: top! gefeliciteerd met je goede echo!

@linka: ook jij gefeliciteerd met je goede echo!

@chantico: ook ik heb last van jeuk, vooral mijn borsten! toch maar een creme halen! ;)

@noura: super dat je zo'n goede uitslag hebt van de nekplooimeting! gefeliciteerd! :D

@daisy: oh wat erg meid! heel veel sterkte! ik hoop dat het mee valt!

@passiepaard: beterschap meid!

@muis: gefelicteerd met je goede echo!

liefs rebbel

5. zibella

zibella Actief lid

30 aug 2007
    157
    0
    0
    Onderwijzeres
    Ik heb al een tijdje niet meer geschreven, maar heb toch wel geregeld meegelezen.
    Ik vind het niet altijd gemakkelijk om slecht nieuws te lezen, want daar word ik zelf heel bang van. Het blijft me dan bij ...
    Het goede nieuws geeft mij dan weer goede moed.

Ik ben nog steeds misselijk, kan daardoor niet goed eten en lust bijna niks. Ben daardoor verzwakt.

Ik ga helaas niet op iedereen reageren, omdat het gewoon niet haalbaar is.

@Voor degenen die nieuw zijn, welkom :)

@Mystic: heel veel sterkte! Ik vind het heel erg voor je!

@Barbara: ik hoop dat je gauw weer gelukkig mag zijn!

@Daisy: ik weet niet goed wat zeggen ... ik hoop dat je gauw meer weet. Ik denk aan jou!

zibella x x x

6. Sjarlottuh

Sjarlottuh Actief lid

20 jun 2007
    148
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedenavond!

Daisy en en Mystic Sun onwijs veel sterkte de komende tijd!

En alle meiden die een nieuw huis hebben heel veel klusplezier!

Ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld en we mogen volgende week donderdag 31ste al komen voor een echo, terwijl het erg druk is dus ik ben helemaal blij, als de echo goed is gaan we het lekker aan iedereen vertellen!

7. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    ahh das een goeie! nog helemaal nie aan gedacht!

8. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Mystic: heel veel sterkte met dit grote verlies.
    Ik denk aan jullie.

@ Lieve Daisy: Ik was er zo van overtuigd dat je met goed nieuws zou komen.........
    Ik weet echt even niet wat ik tegen je moet zeggen.
    Meid in gedachten ben ik bij je.
    Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen.

Liefs Miranda

9. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    gefeliciteerd en wat fijn!

10. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    *mystic en daisy ik leef heel erg met jullie mee! ik wou dat ik wat van de onzekerheid van daisy en de pijn van mystic kon afnemen! ben er helemaal verdrietig van :(

11. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    ik zou willen dat ik alle meiden hier kon troosten en feliciteren en actief kon reageren, maar vanavond lukt dat even niet, aangezien we morgen zelf de uitslagen krijgen sta ik stijf van de stress. dank je meiden dat jullie aan me gedacht hebben, mn hoofd is btj zeefje dus bij naam weet k nie meer.

ik denk aan jullie allemaal, zelfs morgen als ik in t ziekenhuis ben.

kus

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    ;) Hier hebben wij toch tippen, dat is toch even fijn!

@Daisy, ik ben zo sprakeloos, had graag gehoopt dat goed zou komen, sterkte meis en ik denk aan je!

13. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Lief dat jullie meeleven meiden,thanks!
    Ik krijg nu ook vele telefoontjes,iedereen ging er vanuit dat het goed zou zijn met onze 2 ukkies.... :(
    Ik had vanmorgen al zoiets van,als er iets mis is sta ik er niet raar van te kijken...
    Ongelooflijk,wat is het leven toch hard heh!

@Claire,ik wil jullie morgen ook heel veel sterkte wensen!
    Ik hoop dat je een beetje kan slapen vannacht!

@Alle dames die morgen een echo krijgen,veel plezier en succes!

Ik ga lekker bij mn vent hangen,hij was er zooo van overtuigd dat alles goed zou zijn!

Fijne avond meiden!
    Liefs Dais..

14. Littleme

Littleme Actief lid

25 okt 2007
    141
    0
    0
    Limburg
    He bah!
    Daisy en Mystic, heel veel sterkte, moed en hoop vanuit hier gewenst...

Meiden met morgen een echo, heel veel succes en plezier.

( beetje een bericht met een dubbel gevoel... )

15. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik wordt altijd zo enorm onzeker als er slecht bericht is gekomen.
    Dan sta je altijd weer met beide voeten op de aarde, en weet je weer hoe hard het leven kan zijn.
    Ongelovelijk...................

16. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Meiden met minder goed nieuws, sterkte!

17. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedenavond dames!

@ Daisy alles moet gewoon goed zijn met jullie kleintjes het is niet eerlijk jullie verdienen het zo erg! ik zit hier met tranen in mijn ogen! een hele dikke x!

@ Mystic ach meis toch ik vind het zo onwijs klote voor jullie! gelukkig hebben jullie als familie goede steun aan elkaar en kunnen jullie elkaar zo door deze verschrikkelijke tijd heen helpen! een hele dikke x en knuffel voor jou en je familie!

@ linka denk inderdaad maar lekker aan je beepje meis dat is even het belangrijkste ( naast myrna en je mannetje natuurlijk! )

@ sjorsje gefeliciteerd dat is super natuurlijk! en dat soort verassingen zijn natuurlijk altijd welkom!

@ he lieve ingeltje hoe is het met jou meis? ik zie over 3 weken je eerste echo...spannend hoor! fijn dat je iets tegen de misselijkheid hebt gevonden wat ook daadwerkelijk werkt!
    je mag ook best voortaan hier kletsen hoor hihi!
    gezellig!

@ JEEE loutje dat is super nieuws! gefeliciteerd!
    wij verhuizen ook begin maart dat is toevallig nou dan hebben we allemaal nog heel wat inpakken en verhuizen voor de boeg!

@ Esprit meis dat is super en voor je moeder natuurlijk ook helemaal te gek!

@ passiepaard vervelend zeg! maar wel fijn dat je weet wat het is! doe maar lekker rustig uitzieken! veel beterschap!

@ Petrabr dat had ik inderdaad in het begin ook, ik wilde persee in het ziekenhuis bevallen maar mijn vriendin is thuis bevallen en kon me daarna ook wel heel goed voorstellen waarom....enne een zondag lijkt mij ook altijd prima ik werk ook van maandag tot en met vrijdag.

@ claire meis veel succes morgen en probeer lekker vroeg naar bed te gaan des te eerder is het morgen!

ik ga zo lekker in bad en dan mijn bedje in. jullie zijn in mijn gedachten meiden!

een hele dikke x

18. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Blijf aan de leuke dingen denken he meis! is juist zo belangrijk!

xxx

19. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    @Mystic en Daisy; veel sterkte! Ik denk aan jullie!

Wat Rebbel al aangaf, ik werk ook hele dagen, alleen de vrijdag ben ik vrij. Dus ook ik kan overdag niet reageren en moet aardig wat pagina's bijlezen wil ik op de hoogte zijn. Dus reageren op iedereen lukt me niet en het ontbreekt me ook aan energie om dat te doen. Hoop dat jullie dat begrijpen. Natuurlijk leef ik met iedereen mee, of het nu goed of slecht nieuws is. Sowieso is het fijn dat iedereen zo met elkaar meeleeft! Geeft een goed gevoel!

Verder gaat alles goed hier, heb alleen last van mijn ogen, vooral mijn linkeroog. Die is een beetje rood, geen idee waarvan. Dus heb vandaag mijn bril opgedaan naar het werk ipv lenzen. Vind het een heel ander gezicht, maar het is niet anders. Moet wel wat kunnen zien! ;)
    Daarnaast voel ik bijna mijn buik groeien. Het zijn nu vooral de ingewanden zeg maar die uit gaan zetten, als ik probeer mijn buik in te houden gaat dat met moeite, haha! Op het werk wil ik het pas over 1 maand vertellen, dan ben ik 3 maanden zwanger en zit ik rond de veilige periode voor mijn gevoel. Hopelijk zien ze het niet eerder. Dat geldt ook voor mijn (schoon)ouders. Wij willen het hen op 23 februari vertellen, als ik precies 3 maanden zwanger ben. Ik heb al een leuk idee via internet opgedaan om het te vertellen!
    Nou, dikke kus van Lise

20. Even snel Mystic veel sterkte wensen en Daisy... pfff.... daar heb je toch geen woorden voor.... heel veel sterkte! Ik denk aan je!

Groetjes Jelske

Deel Deze Pagina