@ Mystic en daisy... wat een vervelende berichten. Iedereen heel veel sterkte! Na het horen van jullie berichten, sta je toch altijd weer even met beide benen op de grond. En sta je ook even stil bij het verdriet van anderen. Heel veel sterkte en ik heb bewonderen hoe jullie blijven 'praten'! liefs, Pien
Ik doe mijn best hoor, maar soms is het zo moeilijk. Maar samen met mijn meiden lukt het prima om lekker te dagdromen. Dat is een hele steun hoor.
*breek in* Daisy, ik lees net dat je vandaag niet zulke goede berichten hebt gekregen. Ik vind het ontzettend rot voor je en ik wil je heel veel sterkte toewensen en hopelijk krijgen jullie snel wat meer duidelijkheid! *breek uit*
Jeetje Daisy, wat een k*tnieuws zeg! Ikheb zo met jullie te doen! Kzit hier met tranen in mijn ogen, kwilde dat ik watvoor je kon doen! Meis een hele dikke knuffel en ik ga heeeeeeeeeeel hard duimen dat t goed gaat komen! Het is toch nie eerlijk! Miranda, kan me je onzekerheid goed voorstellen hoor, zo ligt geluk en verdriet wel weer heel dicht bij elkaar! Maar bedenk je meid, dat je blijft genieten van jouw mooie wonder hoor! Liefs
Esprit, je hebt hele mooie echo meis! ! Idd, leven is toch hard, klopt, we moeten ook aan leuke dingen denken idd
hey meissie blonderen is echt met poeder en waterstofperioxide. dit word bijna noit gedaan. meestal als mensen blond haar hebben wortd het gewoon met verf gedaan. blondeer is ook niet van gezegd dat het slecht is voor je kindje de damp daarentegen is veel sterker als dan verf. dus je moet xtra goed ventileren. maar in principe word er altijd geverfd en bijna niet geblondeerd.ik heb er voor geleerd! zo preek van kapster kim hihhihhihihihihihihih
@Daisy: Jeetje wat een kl*te nieuws. Ik denk aan jullie, dikke knuffel vanaf hier. @Mystic: Heel veel sterkte meis. Wat een rot tijd voor je. Hoop dat je Opa vredig zal gaan inslapen. @Claire: Heel veel succes morgen. Ook ik wordt soms wat onzeker wanneer er slecht nieuws is gekomen. En tegelijk sta je weer met beide benen op de grond. Wat is het leven toch soms oneerlijk! @Esprit: Mooie echo heb je hoor! Ik ga lekker mijn bedje in, ben weer helemaal op!
@mik: ik geloof je hoor, maar iedereen zegt wat anders en omdat het niet iets is wat persé nodig is stel ik het liever uit! @esprit: mooie echo meid! @mystic en daisy: nogmaals veel sterkte meiden! @claire: ik duim voor je morgen! slaap lekker meiden! liefs rebbel
hey meiden, door mijn drukke verjaardag en buikgriep (denk ik, weet deze dagen toch niet wat de reden van overgeven is...) heb ik dagen niet kunnen lezen en reageren. heb wel de laatste berichten gezien. daisy, wat schrikken meid! gek dat je dan toch al zo'n gevoel hebt. kan het ook nog meevallen of is het echt slecht nieuws? ik vind het zo erg dat sommige mensen zoveel rottigheid achter elkaar meemaken. na alle verdriet van merel had ik jullie de ideale zwangerschap gegund. die gun ik natuurlijk iedereen, maar helemaal aan jullie! ik hoop dat er een manier is waarop het toch helemaal goed komt met jullie kleintjes. dikke knuffel voor deze onzekere dagen. en mystic sun, voor jou geldt hetzelfde. jij krijgt ook wel heel veel ellende tegelijk op je bordje. verdrietig van je opa en ook zo moeilijk voor je oma. en natuurlijk voor jullie allemaal! en dat terwijl je zelf ook al niet fit bent. ik wens jullie heel veel sterkte. ook voor jou een dikke knuffel! claire, heel veel succes morgen! ik zal aan je denken! ik ga morgenochtend op cursus en kom donderdagavond pas weer thuis. vrijdag zal ik wat uitgebreider reageren (als ik nog wat energie over heb). ik heb echt bewondering voor de meiden met een beroep met lichamelijke inspanning. ik red mijn kantoorbaan maar met moeite (omdat ik vrije dagen neem). liefs van lauwie
@Mystic Sun Sterkte hoor is niet niks. @ Daisy1975 wat een akelig nieuws. Hoop voor je dat het allemaal goed komt zal voor je duimen. Sterkte dikke knuffel. @claire24 hoop dat je goed nieuws zult krijgen. @miranda3xmama eng he vind ik ook al die nare berichten. vooral als je gaat lezen word je heel onzeker. @Lise hoor je vaker hoor dat je last krijgt van je ogen ik heb het ook en heb geen lenzen en bril. @lauwie vervelend he die buikgriep heb hem ook al gehad. Aan de dames met goede echo gefeliciteerd . En de dames wie vandaag een echo krijgen succes. Hoop dat ik niemand vergeten ben er staat ook zo veel . Heb geprobeert me best te doen. Hier gaat het wel allemaal heb 2 dagen hoofdpijn gehad en hopelijk is dat nu weg . Lag er gister al om 18:00 in me bed omdat ik zo moe was en daar last van had. Vandaag zit ik op de 12 weken dus dat is weer een mijlpaaltje
Allereerst: Daisy en Mystic heel veel sterkte in deze periode! Wat een ellende.. Aangezien ik 5 dagen in de week werk, heb ik ook niet zoveel tijd om het hele forum dagelijks bij te houden. Dus het kan zijn dat ik idd niet altijd reageer! spijt me... O ja - hoe kon ik het vergeten - gisteren de eerste echo gehad: alles was perfect! Het bewoog mooi en alles zat erop en eraan. Het was echt een gaaf moment om te zien, maar dat zal iedereen wel hebben met een (goede) eerste echo! Succes iedereen die vandaag voor de echo gaat !
hoi meiden! iedereen met een echo succes vandaag! @joy: gefeliciteerd met je 12 weken mijlpaal! @lauwie: succes met je cursus! @boogschutter: gefeliciteerd met je goede echo! ik ga weer werken, tot later! liefs rebbel
Goedemorgen allemaal! Net aangekleed en zometeen me dochtertje wegbrengen naar school en ze heeft vanmiddag kinderpartijtje, daarna gaat ze naar haar vader, elke woensdag pappa dag. Ga ik vanmiddag even weer dozen inpakken als ik niet zo erg moe voor ben. Fijne dag allemaal en ik ga straks ook werken om half 10.
@rebbel nou meid je moet doen wat je inderdaad zelf het beste lijkt als je maar weet dat het geen kwaad kan. en ja persoonlijk (maar ik ben kapster) zou ik niet met een uitgroei rondlopen hihihihihihihih @lauwie gefeliciteerd en gelukkig dat je buikgriep over is. veel plezier op je cursus @joy72 & miranda trek je niet teveel aan he van die vervelende berichten tuurlijk is het verschrikkelijk maar dit gebeurt niet bij jouw. als je je hele zwangerschap moet stilstaan bij alles wat kan gebeuren heb je geen leuke zwangerschap. en van je zwangerschap moet je genieten als alles goed gaat toch? en gefeliciteerd met je mijlpaal joy @boogschutter78 gefeliciteerd met je goede echo! meiden fijne dag toegewenst. ik heb het vandaag niet zo druk dus tot laterz. gr kim