Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Hoi Meiden,

Nou ik heb me vandaag voor het eerst ziek gemeld.
    Ging bijna onderuit onder de douche. Kreeg zwarte vlekken voor me ogen.
    Ik me nog heel positief aangekleed, maar zie lijkbleek en het zweet brak me uit.
    Dus toch maar thuis gebleven. Heb nu nog steeds benen als lood en een erg zwaar hoofd.
    Hoop dat het bij één dagje blijft.....
    Weet iemand of dit ook bij de kwaaltjes hoort?

Morgen naar de VK voor een echo, zal het dan wel even vragen.

Iedereen met een echo vandaag, succes.

Claire ik duim voor je vandaag en hoop op een goede echo!

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Kan zijn lage bloeddruk naat..... Rust maar lekker uit!

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi allemaal, ik weet dat het zo niet werkt op de wereld, maar ik verwacht elke keer alleen maar roze wolken verhalen te lezen en schik elke keer weer van de spannende en nare tijden die sommige beleven. Ik kan me er bijna geen voorstelling van maken hoe slopend het moet zijn om op de volgende echo te wachten.

Mystic en Daisy, onwijs veel sterkte en succes

Lise, wat moeilijk hè om het nog stil te houden, ik hoop voor je dat de tijd snel gaat en dat je het van de daken mag schreeuwen

esprit, prachtige echo, heel gaaf voor je! is het vloeien nu ook minder?

Voor dat ik het vergeet.........claire: onwijs veel succes vandaag

boogschutter: ben je nu ook helemaal hyper nu je de baby op een echo hebt gezien?

kim, ik begin me nu ook wel te ergeren aan mn eigen uitgroei die ik normaal zelf bijwerk, maar ga het nu toch maar even bij de kapper laten doen

naat, toevallig had ik net ook duizelingen toen ik uit bad stapte, volgens mij hoort het er allemaal bij.

ik heb vandaag lekker een vrije dag en ga lekker de hele dag lummelen, heerlijk. dus waarschijnlijk tot dalijk

4. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Mystic en Daisy, ik wil jullie allebei veel sterkte wensen. Ik heb er gewoon geen woorden voor.
    verder heb ik even niks te schrijven want ik ben er echt stil van.

liefs

Philly

5. Delayla

Delayla Actief lid

5 jun 2007
    303
    0
    0
    spannend,ik mag zo voor het eerst naar de vk.

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    delayla meid veel plezier vandaag

mystic, heel veel sterkte en kracht voor nu en de komende tijd!

daisy, wat een verschrikkelijk nieuws! hebben ze ook je bloed getest?
    ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik heb ook vaak genoeg gehoord, dat een dikkere nekplooi, er vaak een gezond kindje kwam. gaan ze nu nog verder onderzoeken? en kan je snel terecht met je zorgen en vragen?

claire jij ook veel succes vandaag

esprit ik ben superblij dat jij een mooie echo gehad hebt! zit bij jou de placenta wel op een normale plek?

ik kom later weer, moet straks nog een paar uurtjes werken

7. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Delayla: veel plezier bij de vk, spannend maar wel leuk zo'n eerste afspraak!

Daisy: Ik ben er stil van, waarom nou? Je moet moed houden, misschien maakt je andere beebje het ook wel heel goed (als dat kan, dat weet ik niet maar zo praat ik mezelf maar moed in richting jullie). Ik vind het echt niet eerlijk voor jullie, voor niemand maar jullie hadden je portie verdriet wel gehad dacht ik zo,..

Mystic: Wat triest, zo jong nog. Waarschijnlijk is opa al overleden als je dit leest. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Denk ook aan jezelf he in deze tijd, moeilijk maar je hebt je beebje bij je!

Lise: Jij gaat goed, gelukkig! We kunnen wel wat goed nieuws gebruiken hier, nadat onze ogen weer geopend zijn van het verdriet van andere meiden.

Esprit: Mooie echo foto hoor, gek hoor zo'n beebje in je buik, ik heb vrijdag mijn eerste echo ben ook zo benieuwd.

Claire: Vandaag de echo, wacht in spanning af hoe het nu is met je beebje.

Joy: Joepie 12 weken mijlpaal vandaag, fijn!

Naat: Rustig aan en beterschap. geen idee wat het is hoor. Ik heb het niet,..

Met mij gaat het nog steeds niet beter, ga van bad naar bed vv. Straks komt iemand mijn honden uitlaten, zou wel iemand willen die eens een stofzuiger door het huis haalde. Rene komt laat thuis, staat dan eten te maken voor de beesten te zorgen etc. Jammer toch dat ik geen ouders heb, op dit soort momenten voel je dat wel, die zouden allang even ed handen hebben laten wapperen hier. Vooruit maar, kan het stof zich verzamelen, ruimt het straks als ik beter ben makkelijker op ;)

8. Littleme

Littleme Actief lid

25 okt 2007
    141
    0
    0
    Limburg
    Dacht dat het Naat was met die duizelingen en zwarte vlekker voor de ogen: kan ook een suiker tekort zijn, zeker omdat je ook daarna het trillen en koud zweet beschrijft.
    Je kunt proberen om dat even iets te nemen waar heel veel suiker in zit, bij wijze van spreken gewoon een lepel suiker wat je normaal ook in de koffie doet.
    Snoepjes of een glas frisdrank doen het ook :)
    Daarna even ergens gemakkelijk gaan zitten met opgetrokken benen, dit om te voorkomen dat je niet flauw valt ( dat gevoel zul je wel even hebben ) als het goed is gaat je suikerspiegel dan weer lekker omhoog en kun je vlug iets klaarmaken wat iets meer verantwoord is om te eten :)

Ik heb het zelf ook regelmatig ( al van kinds af aan gehad ) en meestal voel ik me na een kleine gezonde maaltijd dan de rest van de dag weer prima.
    Heb ook altijd een rolletje snoepjes of een flesje frisdrank bij me.

9. Littleme

Littleme Actief lid

25 okt 2007
    141
    0
    0
    Limburg
    Heb de mijlpaal bereikt! *happy dance*

Meiden met echo vandaag, heel veel succes!

10. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ lauwie veel plezier op je cursus!

@ joy en littleme he meissies gefeliciteerd met jullie mijlpaal!

@ boogschutter gefeliciteerd met je goede eerste echo!

@ linka bah dozen inpakken hihi maar moet toch gebeuren!

@ kim he meis met jou ook alles goed? dank je voor je advies over verven, mijn beste vriendin is ook kapster en ook lerares kapster en die zei ook al dat het geen kwaad kon dus volgende week zijn mijn haartjes weer mooi hihi!

@ Naat jeetje meis kijk je uit? blijf maar lekker thuis ja! weet niet of dat bij de kwaaltjes hoort...i.i.g. veel plezier met je echo morgen!

@ Petrabr ik ben jaloers wil ook lekker thuis lummelen hihi!

@ Delayla veel plezier meid!

@ passiepaard meissie toch! ik wens je onwijs veel beterschap en petje af voor je ventje hoor!

ik heb geen zin meer vandaag bah! wil lekker naar huis maarja dat gaat helaas niet!
    p.s.: jeetje zit vandaag al weer op 15 weken gaat echt snel nu!

dikke xxx

11. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    ja ik ben zelf uitgerekend rond mijn eigen verjaardag!
    Daar moest ik zo om lachen toen ik het hoorde, wat een mooier verjaardags cadeau kan je krijgen?
    Ik ben nieuw hier dus voor elke augustusmama hier...veel succes en plezier!
    Augustus is een leuke maand om je verjaardag te vieren..ik kan het weten!
    :)
    groetjes Femke

12. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Binnabinna,ik denk dat jij je vergist hebt in namen want ik ben Daisy en mijn overleden dochtertje heet Merel*...

@Zibella,dank je meis..
    Pas jij ook goed op jezelf?

@Esprit,mooie echo hoor meis!

@Claire,ik denk aan je vandaag!
    Mn duimen draaien hiero..

@Lauwie,we weten nog helemaal niks,wel weten we dat re iets an de hand is maar wat is een groot vraagteken?
    Veel plezier op cursus meid!

@Joy,proficiat met je 12 weken,superr!

@Boogschutter,fijn om te horen dat de echo goed en mooi was!
    Heb je ook een foto?

@Naat,misschien idd je suiker,moet je wel ff in de gaten houden hoor.

@Petra,geniet lekker van je vrije dag!

@Philly,dank je wel mies..
    Hoe gaat het verder met jullie?

@Noura,ze hebben ook bloed afgenomen ja en verdere onderzoeken zullen er ook nog wel gaan komen.
    Ze hebben het ook al over een vruchtwaterpunctiegehad duss..
    We weten echt pas meer als we terug moeten en dat is pas 5-2,nog 2 hele lange weken....
    Hoe is het met jou?
    GFijn om te horen dat het bi jullie goed was,supernieuws!

@Passiepaard,alles wat er aan 1 kind mankeert heeft het andere kindje ook(Afwijkingen dan he)daarom vinden wij het zo vreemd omdat de 12,5 heeft en de ander 3,5 en aangezien ze identiek moeten zij denken wij niet aan een afwijking maarja je kan er niks van zeggen hoor.
    Ik zou willen dat ik wat voor je kon doen meis,snap heel goed dat je op zulke momenten je ouders mist!
    Doe je het rustig aan.

Austin,het gaat echt hard zeg,proficiat met je 15 weken!

Nou meiden,ik ben lekker werken,toch nog wat afleiding opzoeken want als ik alleen thuis zit ga ik overal aan denken en dat is ook niet bevordelijk he!

Fijne dag!
    En ik hoop op goede berichten als ik straks thuis kom!

Liefs Dais..

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    @ Austin, ja inpakken moet toch gebeuren ;) Wij willen toch samen kind opvoeden dus ik moet wel bij hem intrekken samen met Myrna, wij verheugen zich al, van flat naar gezinswoning!
    Wow, je bent al 15 weken zo ver, ben stiekem jaloers :) ! Want dan kan ik gewoon openbaar zijn!

Vandaag contract binnengekomen van TNT, ze weten het nog niet dat ik zwanger ben, over paar weekjes ga ik pas vertellen, ik ga straks lezen en tekenen en is voor hele jaar, dus mooi is dat ;)

14. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik wist nog niet dat jullie nog niet samen woonden, maarja is inderdaad wel handig ja hihi en lekker zoveel meer ruimte!
    Moet eerlijk zeggen na de 12 weken vliegt de tijd echt voorbij heb ik het gevoel ben er op een hele andere manier mee bezig nu...

Gefeliciteerd met je contract! inderdaad gewoon tekenen en daarna pas vertellen!

xxx

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    daisy je bent een lieverd, en ik hoop echt dat ze jullie onnodig bang hebben gemaakt, want je moet natuurlijk niet meteen van het ergste uit gaan, ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het.
    vervelend dat je zo lang wachten moet. en een vruchtwaterpunctie kan ook pas later, maar je kan ook vragen om een spoeduitslag bij een punctie dan heb je bij 2 of 3 dagen al uitslag!

nou ik zou gaan werken maar krijg er niemand te pakken, dus denk dat er niemand is. dan ben ik onverwachts denk ik maar vrij :)

heb net een superleuk koopje gedaan, 2 positiejeans op mp, nieuw, en zitten superlekker. een skinnyjeans, en een recht model. denk niet dat ze tot het eind zullen passen, maar voorlopig kan ik vooruit. maar pas ook mijn eigen broeken nog, als ik niet te veel eet in de loop van de dag :)

linka leuk zeg samenwonen

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihi ik heb gisteren ook bij prenetal een spijkerbroek gekocht drie kwart van noppies.
    en bij h&m een stoffen zwarte broek!

onwijs leuk
    !

gr kim

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dank je en neej we woonden nog niet samen, we hadden niet zo haast ;)

18. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    mik zwarte broeken zijn ook mijn favoriet, zeker als je wat verder bent dat kleed altijd mooi af.
    de broeken van noppies zijn heel fijn, ik heb ook een mooie krijtstreep van queen mum zit ook super

19. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Hoi meiden,

Ook ik schrijf niet zo vaak, omdat de groep erg groot is. Maar ik lees wel iedere dag mee!

Ik wil Mystic en Daisy heel veel sterkte toewensen. Ik denk aan jullie.
    Daisy, wat moet jij toch allemaal meemaken... Het is allemaal zo oneerlijk. Sterkte.

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Oh, Daisy, wat een kl*te bericht! Heel veel succes om deze dagen door te komen met al die onzekerheid! Hopelijk volgende week positief nieuws.

Mystic, hoop dat je het allemaal een plekje kan geven. Is niet niks iemand in laten slapen.... Of heb je alleen afscheid genomen en toen weggegaan?

Deel Deze Pagina