Trouwens, ik heb er ook last van dat ik me onder de douche niet goed voel. (duizelig, zwart voor de ogen) Ik moet eerst eten en daarna douchen, dat scheelt. Ik heb 's morgens meer tijd nodig nu...
Hier even een (kort) berichtje van mij. Er zijn steeds meer meiden die de 12 weken passeren, super! Volgens mij heeft nu bijna iedereen ook wel een echo gehad, of niet. Ik mag maandag gelukkig weer heen. Ik merk dat de vermoeidheid de laatste paar dagen een stuk minder wordt. Verder voel ik me heel goed. Een tante van mijn man heeft net met een naald aan een draad bij mij "gependeld". Je laat de naald dan boven je hand bewegen en dan laat ie het geslacht van je kind(eren) zien. Bij mij draaide hij 4 keer rond en bleef daarna stil hangen. Dat wil dus zeggen dat wij in totaal 4 meiden krijgen, en dat het ook deze keer géén jongen is. We zullen zien of ze gelijk krijgt. : : @ Meiden met goede echo's: gefeliciteerd @ Meiden die vandaag/morgen echo krijgen: succes. @ Iedereen die ziek is: beterschap.
een dextro wil nog wel eens helpen om snel weer wat beter te voelen. miranda, hier word ook de vermoeidheid minder, ik word weer mezelf, heerlijk. en pendelen heb ik ook eens geprobeerd, hij ging draaien, dus een meisje denk ik. maar geloof er niet zo in ben net terug gebeld door vk, ik mag een kleine week eerder komen en ze maakt een lange afspraak zodat we een duidelijk gesprek over het bloeden kunnen hebben, en ik mijn vragen kan stellen. volgende week donderdag mag ik komen. ik zal dan ook vaker langs mogen komen om het hartje te luisteren. ben hier wel blij mee.
@ mariel 77: heb even gespiekt bij je beebiesite! leuk gedaan zeg en wat een hartverwarmende reacties in je gastenboek. Ik ben nog steeds met volle teugen aan het genieten van mijn lummeldag, dat gaat me echt prima af. al in bad geweest, tukkie gedaan en een stukje met de hond gelopen en zit nu te twijfelen of ik nog een keer in bad zal gaan. ik heb echt megaveel behoefte aan warmte, hebben jullie dat ook? @miranda: wil je van tevoren weten wat het wordt? bij mij zijn de weddenschappen nu al niet van de lucht maar heb zelf geen idee wat het gaat worden. had je een voorgevoel bij je vorige zwangerschappen? @ noura: wat fijn dat je volgende week al je vragen kunt stellen en dat ze je goed in de gaten houden, zal vast wel een opluchting zijn Ik vind het toch wel onwijs knap van ons dat we ondanks de vermoeidheid zoveel schrijven en als ik naar mezelf kijk (ben een tikkie emotioneler dan normaal) toch fijn dat het ook echt wel gezellig is hier en dat iedereen zo met elkaar meeleefd! ik hoop dat claire vandaag goed nieuws heeft gehad!
Bah bah, effetjes een avondje niet kunnen lezen, zijn er al weer kei veel pagina's bijgeschreven. Tja, sorry, maar ik ga het niet bijlezen (dus kan er ook niet op reageren). Zijn er belangrijke dingen verteld? Vannacht ben ik een paar keer wakker geworden van een raar gevoel: Net alsof er iemand aan de binnenkant van m'n buik aan m'n navel aan het trekken was. Klinkt misschien raar, maar toch kan ik dat gevoel het beste zo omschrijven.
Hoi, Ik ben nieuw hier, en 14 augustus 2008 uitgerekend! Het was niet gepland, wel gewenst. Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!
Zo, daar ben ik weer eens, voedingskabel labtop was kapot, heb nu weer een nieuwe. Er is weer genoeg geschreven die paar dagen! @ Daisy: Ben er stil van. Heel veel sterkte, dikke knuffel! @ Mystic: ook voor jou en je familie heel veel sterkte. Dat waren de meest indrukwekkende dingen die mij zo opvielen, ik heb snel wat pagina's terug gelezen. Als ik iemand vergeet, sorry! Morgen ook de 12 weken grens! (gyn. houdt 07-08 aan) Afgezien van het feit dat mijn suikerwaarden te hoog zijn en streng onder controle sta, mag ik mijn handjes dichtknijpen wat de gebruikelijke zwangerschapskwaaltjes betreft, eigenlijk nog nergens last van gehad! Aankomend weekend gaan we lekker een weekend weg, heb er erge zin in! Liefs, Puck
@ PetraBR: Het vloeien is op het moment niet meer aan de orde, gelukkig maar, is echt geen pretje! @ Noura: Alles zag er prima uit, de VK heeft het niet gehad over mijn placenta, dat die verkeerd zou liggen of zo....neem aan dat het haar dan wel opgevallen was? @Claire; Hoe is t gegaan met je echo? Heb heel veel aan je gedacht vandaag! @ Austin, wat super zeg, al weer 15 weken, lekkerrrrr hoorrr! Meiden die nog meer de mijlpaal hebben behaald: GEFELICITEERD! is toch wel lekker hè om die periode dan achter je te kunnen laten! Sorry als ik mensen vergeet, maar ben zo moe...en is mn ma ook nog jarig, dus moeten nog weg vanavond, denk dat ik in de auto ook maar beetje ga dommelen.... Tot morgen dames! Liefs
Lieve Lieve Daisy, Ik lees net het verschikkelijk bericht..weer die onzekerheid, ik heb er geen woorden voor.. Ik ga een kaarsje voor jullie aansteken, want dit mag gewoon niet gebeuren. Na je afscheid bij de juli mama's weer snel in blijde verwachting en iedere gunde het jullie zo ontzettend..! Hou je hoofd recht meis, ik ken ook verhalen van babytjes die een verdikte nekplooi hadden en kerngezond zijn geboren..probeer je nu aan die gedachten vast te houden..hoe moeilijk het ook is! Ik wens je heel veel sterkte in deze onzekere tijd, en zal je blijven volgen tot hopelijk beter nieuws. Dikke knufffffff voor jou!
@Delaya: Hoe was het bij de VK? @Claire: Hoe is gegaan vandaag, heb duimen voor je gedraaid. @Passiepaard: Beterschap meis, knap lekker op! Littleme: Dit kwam ook al bij mij op, ga er eens op letten. Misschien moet ik mezelf ook wat meer tijd geven s'ochtens en eerst eten en dan douchen. Zal morgen ook de VK er naar vragen. Bedankt voor de tip/advies. En van harte gefeliciteerd met je mijlpaal, ik heb nog een week te gaan! @Austin: 15 weken alweer, wow wat gaat dat snel. Ik kan de tijd nog steeds niet vooruit denken, die eerste 12 weken lijken wel een eeuwigheid te duren! @Femke32: Welkom hier. @Daisy: Knap dat je weer bent gaan werken, ben echt heel hard voor je aan het duimen. Twee weken duurt op zo'n manier erg lang! Hoop zo dat alles gewoon meevalt. Jullie verdienen niet weer dit verdriet, dat heb je al genoeg gehad. Nou meis, kop op! En ik denk aan je...... Nogmaals een dikke knuffel vanaf hier. @Linka: Gefeliciteerd met je contract. Lekker gevoel of niet! @Miranda: Hoop dat bij mij de vermoeidheid ook snel afneemt! Pfff kan alleen daarom al niet wachten tot de twaalf weken om zijn! Hihi. @Noura: Wat fijn dat je een week eerder terecht kunt. @Seria: Welkom hier. @Puck: Lekker hoor zo'n zwangerschap met weinig kwaaltjes. Ik heb ook weinig last, alleen vermoeidheid en dan vanochtend die duizeligheid. @Esprit: Gefeliciteerd met je mama en een fijne verjaardag vanavond. Hebben jullie soms ook zo ontzettend zin in dingen die je nu niet mag eten. Ik ben echt helemaal gek op filet american en als ik nu iemand een broodje hiervan zijn eten, loopt echt het water me in mijn mond! Heb al tegen manlief gezegd, zodra ik bevallen ben, mag jij een broodje filet voor me halen. Wat zal die smaken! Ik ga vanavond lekker naar de masseur, heerlijk een avondje ontspannen! Pfff dat zal me goed doen. En natuurlijk morgen om 14.30 mijn echo. Ben benieuwd hoe de kleine het maakt daar in mijn buik. Ik begin trouwens ook aardig te groeien, zal binnenkort even een foto maken. Kan mijn gewone broeken niet meer dicht en ben nu cretief met elestiek zodat het niet zo openstaat! Tja misschien moet ik toch ook maar gaan kijken naar positiekleding. Volgens mij ben ik niemand vergeten en anders sorry! Fijne avond allemaal en tot morgen!
het is natuurlijk niet zoals de echte, maar de vegetarische filet americain van albert heijn is erg goed te doen en volkomen veilig, hihi
Thanx voor de tip. Ga ik toch eens proberen dan. Volgens mij is het vooral het niet mogen al genoeg om er ineens zin in te hebben! Ik heb nog een vraag voorbij zien komen, weet alleen niet meer wie deze vroeg. Ik wil in het ziekenhuis bevallen, gewoon omdat dit mij een veiliger gevoel geeft. En hier in Utrecht hebben ze hele mooie kraamsuites!
Hallo allemaal! Wat een nare verhalen allemaal. Ik leef echt heel erg met jullie allemaal mee. Er wordt teveel geschreven om op iedereen persoonlijk te reageren, maar in mijn gedachten ben ik bij jullie! Ik heb zometeen mijn tweede echo en zit echt in de zenuwen. Ik weet dat de kans groot is dat alles gewoon dik in orde is, maar ben otch bang dat het kindje gestopt is met groeien ofzo. Heb gewoon een naar leeg gevoel.. durf niet echt blij te zijn nu ofzo.. Bleeeeh.... De laatste dagen waren mijn kwaaltjes ook allemaal een stuk minder. Vanmorgen gelukkig weer flink mogen spugen dus dat is wel een goed teken geloof ik maar toch.... nog een uurtje geduld en dan hoop ik weer een mooi fotootje te hebben. Heel veel liefs, Merijn
@ Noura: fijn hè dat je weer een beetje jezelf word. @ Petra: ja wij willen voor de geboorte al weten wat het geslacht van de baby is. Bij onze eerste twee meiden hebben we het NIET geweten (de eerste dachten wij meisje de tweede een jongen), de zwangerschap van Lindy* WEL. Dat vond ik wel heel prettig. En we willen weten wie nu gelijk heeft: mijn man blijft volhouden jongen- ik zeg meisje. Maar het maakt ons totaal niet uit, als deze keer alles maar goed gaat. @ Naat80: ik hoop ook voor je dat je vermoeidheid minder word. Veel plezier bij de masseur. @ Siria: welkom hier en gefeliciteerd. @ Duha: ik ga ervan uit dat je je voor niets zoveel zorgen maakt, veel succes bij de echo. Ik heb dat ook vóór de echo hoor, ook zo'n lekkere piekeraar. Ik had net even onverwacht heel veel werk te doen, onze vissenkom is midden op tafel GEKNAPT. Dat was dwijlen, dwijlen, dwijlen......... ze zwemmen nu in een bloemenvaas. Morgen maar even een nieuwe kom kopen.
Oeps, arme visjes dat ze in bloemenvazen zitten, hihihi! Maar is maar goed dat ze even in kunnen natuurlijk! Heel zonde dat ie geknapt is
poeh vandaag drukke dag gehad...stond ontiegelijk te trillen op me benen/..ben blij dat ik thuis ben...
kom even kijken of claire al gepost heeft.... niet dus..... moet er gauw weer vandoor, moet straks naar school tot morgen