moranda ik heb dat ook eens gehad, was blij dat ik thuis was,lijkt me niet zo'n fijne dood voor zo'n vis, snakken naar adem. Ik ga de honden maar uitalen dan heb ik nog wat frisse lucht gehad,.. Geen nieuws van Claire zie ik,.. Duha : hoe was je echo?
Hey ladies! Nog niks van Claire gehoord? Jeetje hoop dat ze alsnog met positief nieuws komt.... We krijgen zo bezoek,pfff,net thuis van werk,manlief heeft dat afgesproken,maarja komt goed. Fijne avond meiden!
@Daisy1975 sorry (zwanger 8)) @Meer meiden leuk he al die zwagerschaps kleding ik het ook een spijkerbroek van h&m en een spijkerrokje van prenatal @ noura dat is wel heel prettig dat je dan alles kan vragen. @Siria gefeliciteerd en welkom hier @Femke32 gefeliciteerd en welkom hier @Linka gefelicieteerd met je contract @naat80 en hoe was het bij de maseur en veel suces morgen. @duha hoop dat alles goed is gegaan @miranda3xmama tis weer eens een ander vissen kom een vaas. @ claire hoe was je echo? mijn echo was heel goed.ben 1 dag veder dan we dachten dus nu een hele mooi datum 28-08-2008. het was zo gaaf om dat mee te maken.bij de vk was ook alles goed.en omdat ik nog niet zo ver was krijg ik 19 feb weer een echo. voor de rest was het een hele aparte dag.want we willen ook trouwen en dat hebben we vandaag ook geregeld we gaan 16 mei trouwen.zo leukkkkk dus een druk jaar voor ons we worden alebei 25 krijgen een kindje en gaan trouwen en dat in een jaar. zal de echo zo even in me album zetten heb ook een nieuw buik foto liefs sabrina
Ook ik kwam even snel kijken voor ik naar de masseur ga of Claire al heeft gepost. Helaas nog geen nieuws....... Tot straks, kom dan toch nog even kijken, ben wel erg benieuwd namelijk.
@ Sabrina Van harte gefeliciteerd! Wat een mooi jaar wordt 2008 voor jullie of eigenlijk is dat het natuurlijk al! Samen 50! Trouwen en een kind! Wow. Ik wens jullie een heel mooi jaar toe! Pien
Dag dames, Ik weet niet wie het vroeg, maar ik heb nog geen echo gehad Als ik het hier zo lees hebben de meeste dat al wel gehad. Bij sommigen is het al eerder gebeurd, bij bijv. 6 weken (speciale reden misschien), maar mijn vk praktijk maakt de eerste termijnecho tussen de 10 en 12 weken. Ik ga vlg week donderdag heen, met 9wk en 4 dagen Moet dus nog even geduld hebben en als er iets is wat ik niet heb....haha! X voor jullie allemaal! Lise
Morgen termijnecho! Spannend! Omdat we gekozen hebben voor de combinatietest krijgen we nu een echo en dan volgende week of de week daarna weer een. Op zich wel prettig maar ook elke keer weer spannend. Met een nieuwe baan is de vermoeidheid soms gewoon teveel maar gelukkig heb ik een lang weekend om bij te komen. Dromen jullie ook zo vreemd? Bij mij huppelen echt de vreemste wezens door mijn dromen heen Iedereen met een mooie echo en / of de 12 weken grens: GEFELICITEERD! Pien
Hi meiden, Ik heb het er maar druk mee, werk, huishouden, vriendinnen, familie. En dan natuurlijk jullie allemaal Het lukt me gewoonweg niet om elke dag te schrijven. Excuses. Nu 2 pagina's nast elkaar geopend en ga ik er eens lekker voor zitten en eens goed reageren. Passiepaard ik hoop dat je je al wat beter voelt en sterkte ermee, Wat een vervelende situatie. Kan me voorstellen dat je je ouders mist op deze momenten. Mystic: Gecondoleerd met je opa en heel veel sterkte de komende tijd. Ingeltje je mag ook met ons meebeppen hoor. Wel een waarschuwing we beppen soms echt te veel. Loutje gefeliciteerd met jullie huisje. Fijn zeg dat het gelukt is. Esprit wat fijn dat je echo goed was. Ooh daisy wat een slecht nieuws. Ik leef met je mee. Ik hoop dat je snel duidelijkheid gaat krijgen. Een dikke knuffel van mij. Claire ik ben aan je aan het denken. Allerlei positeive gedachten. Hopelijk komen deze uit. Naat heel goed dat je even voor jezelf kiest. Doe maar even rustig aan en wie weet duurt het maar een dagje. Anders toch idd even vragen aan de huisarts ofzo. Linka leuk zeg dat je gaat samenwonen. Ik zat me al af te vragen hadden zij ook een nieuw huis gekocht? Ik wist niet dat jullie nog niet samenwoonden. Super dat je een contract hebt. Een m ooie handtekeing zetten! Noura fijn dat je eerder terecht kan bij de vk. Lijkt me zeker goed dat je eens uitgebreid kunt praten over het vloeien, want het blijft toch iets wat heel vervelend is voor jou que onzekerheid. Femke en siria welkom hier. Naat ik smacht ook naar osseworst, filet americain, rosbief. OOh ik bleef er dit weekend maar aan denken. Maar toch maar een broodje gezond ( kaas) genomen. Ik eet het uit verveling bijna elke dag. Maar goed nog maar een maand of 7 volkhouden. is zo voorbij toch? Petra ik ga die vega variant zeker proberen. bedankt voor de tip Sabrina gefeliciteerd met jullie huwelijk en goede echo. Alle mensen die de 12 weken grens hebben gehaald. ook van harte. Nou ik heb mijn best gedaan. Ik kruip lekker mijn bedje in. Mijn vent is toch niet thuis is aan het solliciteren. Wie weet gaat hij van baan veranderen. Spannend allemaal. Verder gaat alles met mij wel goed. Ik heb alleen het idee dat mijn buik uitstaat. Net alsof ik hem niet in kan houden. Snappen jullie wat ik bedoel.? Een hele fijn aavond in ieder geval. Liefs muis
Neej, ik woon nu met mijn mooie Myrna in 3 kamersflat zonder lift en ik heb lat relatie met mijn vriend, hij heeft al een koophuis en wij gaan bij hem intrekken omdat beter is voor ons allemaal, alleen opvoeden wil ik niet in mijn flatje zonder lift en 2 slaapkamers en mijn vriend wil gewoon samenwonen, dus het is ook gewoon beter samen 1 huis. Het is ook spannend voor ons natuurlijk ! Jaaa, ga zeker mooie handtekening zetten en morgen inleveren Grappig van je buikje, haha! Tsja, ik heb ook dikke buik, dat vind ik toch heerlijk en Myrna vindt dat zo prachtig
he meiden goedenavond! sorry dat ik verders ff op niemand reageer maar ben zo benieuwd naar Claire is er al iets bekend? Ik ben onwijs aan het duimen voor je meis als je dit leest! xxx
hey muis ik heb dat ook van me buik.echt raar maar hoordt er bij zei de vk.en me colegas's zeggen dat ze me buik ook verander van vorm vinden en zat vandaag foto's te kijken en zie het ook wel. lieffsss
Hier ben ik weer. Ben weer helemaal knoopvrij! Kom altijd weer helemaal chill thuis als ik geweest ben en voel me dan ook heerlijk nu. Zo lekker mijn bedje in. Helaas nog geen post van Claire..... Clair ik duim nog steeds voor je. Sabrina: Gefeliciteerd met je huwelijk. Muis, die buik komt mij ook bekend voor. We zullen er toch aan moeten wennen, want ook die zal de komende maanden alleen maar groeien. Nou slaap lekker allemaal. Ga morgen weer proberen om gewoon te gaan werken. Sta wat vroeger op en ga wat rustiger aan doen, kijken of dat helpt.
hoi meiden! @claire: hoe was het vandaag meid? ik duim voor je! @austin: al 15 weken! super! @nickyz: gefeliciteerd met je mijlpaal! @binnabinna: gefeliciteerd met je goede echo! ik zit morgen ook op de 12 weken! morgen ook naar de vk en vrijdag de nekplooimeting! spannend! owja... wat si eigenlijk een normale bloeddruk? ze zeggen altijd dat ik een lage bloeddruk heb, maar ik weet eigenlijk niet wanneer hij normaal is! liefs rebbel
Hmmz nog altijd geen bericht van clair... Ben de hele dag al de site aan het vernieuwen als ik even uit bed rol maar nu nog steeds niets... Clair, hoop écht dat alles goed is gegaan! Rest van de meiden, ik probeer morgen weer op iedereen te reageren, sorry voor gisteren en vandaag maar voel me echt ziekjes ( niet van de zwangerschap ) Tot morgen
Normaal is alles met een onderdruk beneden de 100, hoe korter op de 100 hoe hoger je bloeddruk is, vanaf 100 is in de medische wereld de grens van hoge bloeddruk. Vooral je onderdruk is belangrijk, de bovendruk niet in eerste instantie.
Nog even snel kijken of Claire al gepost heeft, maar nog niet dus....Hoop dat alles goed is meis! Heb het eelt op mn duimen van het duimen! Dikke knuffel meis! Liefs