Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    @moniquekenitra: Jij ook welkom en gefeliciteerd en veel plezier!

@Petrabr: Hele dag buiten gewerkt, wat voor werk doe je dan eigenlijk? Ik heb vanmorgen buiten gewerkt wonder boven wonder was het lekker droog, haha!

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik begeleid een groep mensen met een verstandelijke handicap (hoog niveau) in het werken op een manege, sommige worden getraind voor een "normale" betaalde baan, helemaal te gek dus met mensen en paarden :)

hebben jullie dat ook dat je af en toe zo nodig moet plassen dat je illegaal gewoon in de wc plast in plaats van in het moeders voor moeders kannetje, ook al wil je graag andere helpen?
    en dat je soms ergens op reageert alleen maar om je banner te zien?

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Heerlijk joh met mensen en paarden te werken!

Ik werk bij TNT als postbezorgster en het is maar ong 2 uurtjes per dag hoor, ja soms moet ik even plassen, maar hou toch even vol, bij depot ga ik even plassen en dan lekker post bezorgen, haha! Neej ik neem kannen niet mee, ik doe maar 1 keer per dag want ben nogal vergeetachtig, dus heb ik laatste tijd niet zoveel zin in meer, al wil ik dolgraag helpen.....

4. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Nope wij ook niet!

5. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Nee, ik ook niet, hoor. Wij zijn na de MM eindelijk zwanger en ik werk met mensen met een verstandelijke beperking. Ons gevoel zegt dat we die test niet willen. Maar ieder zijn/haar eigen mening.

Nieuwe mama's, welkom hier!

6. Sjarlottuh

Sjarlottuh Actief lid

20 jun 2007
    148
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Rebbel ik duim voor je!
    @ Claire, waar ben je nou? Ik hoop dat je heel goed nieuws hebt gekregen!
    @ Mystic Sun heel veel sterkte de komende tijd.

Meiden hele fijne avond ik ben helemaal op dus ik ga lekker op de bank zitten en vroeg naar bed!
    Kus voor iedereen

7. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Hi, hi, dat heb ik ook weleens... dan moet ik zo nodig en dan ga ik niet naar boven waar de kannen staan. Maar ik doe het niet vaak, hoor.
    En heerlijk om je banner te zien! :)

Leuk dat jij ook werkt met mensen met een verstandelijke beperking!

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Aha, gelukkig, ik was al bang voor als mensen raar naar me kijken als ik niet doe, mijn vriend wil eigenlijk wel, nou ik niet hoor, aanzien dat ik in verleden abortus heb gehad heb ik nu heel erg angst heb dat ik weer moet mee maken, maar eigenlijk is niet voor nodig ben ik nu heel eg blij dat ik zwanger ben, maar eigenlijk mijn hartsvriendin heeft haar baby verloren afgelopen augustus 2007, bij 30 weken zwangerschap terwijl Delaisha bij 28 weken zwangerschap is overleden......Klap voor mijn gezicht en ook natuurlijk voor dr, ik leefde zo erg mee. Nu is zij mee bezig voor 2e zwangerschap geloof ik....

Nu hoor ik niks meer van haar sinds ze weet dat ik zwanger ben, we hadden afspraak gemaakt dat wij niet jaloers moeten zijn op elkaar enzovoort, maar toch hoor ik niks meer van dr en haar vriend heeft mij geblokkeerd en verwijderd op msn, vind ik niet erg hoor, maar is wel best raar namelijk.... Ze is huwelijk gevraagd door haar vriend, ik natuurlijk blij voor dr, maar ze zitten hoop in schulden, snap ik eigenlijk niet waarom gaan ze trouwen terwijl ze geld te kort hebben........ Ach het is hun probleem ik moet niet lopen zeuren, als zij maar hartstikke gelukkig is, maar ik maak me veel zorgen om en ik heb haar al bijna 2 maanden niet meer gezien. Haar vriend heeft mijn vriend niet gefeliciteerd voor zwangerschap en mij ook niet namelijk....Ze mogen elkaar niet helaas. Ze gaan verhuizen naar Enschede ivm fanicienele problemen en huis.

Maar ik heb haar niet meer gevraagd waarom ze niks van dr liet horen, omdat ik weet dat ze druk hebben, ong 1,5 jaar hadden wij ook onze vriendschap verbroken omdat ze zo druk had en mij niks liet horen, dus ik ben bang dat ze nu weer doet.......... Reageer ik niet meer daarop en ik wil geen ruzie maken enzovoort.

Is best wel jammer, maar ik weet het WIE mij waarderen, wie mijn vrienden zijn.

Lucht nu mij even op, zat heel erg mee en mijn vriend en ik praten vaak over.

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik wil ook even wat kwijt wat me dwars zit.en dat is dat er hier onswijs geklacht werd over het reageren.en dat als er iemand wat scheef er niet op geraageerd wordt.nou heb ik de afgelopen week en de week daar voor.zowat iederee dag op iedereen gereagerd.en wat gebeurt er nu.ik heb gisteren mijn EERSTE echo gehad en er reageren gewoon maar drie mensen.maar er iedereen vraagt naar claire die ook een echo heeft gehad.nou snap ik het best dat we ons zorgen maken want dat doe ik ook.maar het is ook erg leuk om op me kaars geluk te reageren.want ik geloof dat dit niet een forum is om alleen maar te klagen. vindt het erg jammer en ik ga dus niet meer op iedereen reageeren.

Mystic Sun: condeleerd wat is het toch erg snel gegaan.wel erg hoorheb er geen worden voor.

liefs sabrina

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik zie nu pas dat je echo binnen hebt in je album! Wanneer heb je echo gehad en hoe is dan nou gegaan? Ik heb blijkbaar je bericht overheen gelezen denk ik?

Iedereen kunnen idd niet op iedereen reageren, is ook zo, ik begrijp je heel goed Binna ;)

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @linka ik heb gisteren mijn echo gehad.en het is alle mal erg goed gegaan.was eerst naar de vk en daar konden ze het hartje niet vinden en moet toen nog de hele midag wachten want kon daar na pas naar de echo en die kon het ookniet zo vinden moest toen dus een inwendige echo.en daar was het meteen te zien. het zit heel laag. me vriend zij dus al meteen dat is dus voor lopig geen sex. het zit echt achter mijn schaam bot.

liefs sabrina

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Zo laag man? Mijn baarmoeder ligt achter, dat vind ik zelfs ook grappig. Maar hartstikke fijn dat goed is gegaan! Dat is belangrijkste ;) Weet je, ik vind heel goed van je dat je toch hebt gezegd dat je niet zo leuk vond, mijn complimenten! Natuurlijk moet je even opluchten idd :)

Wanneer moet je terug naar VK? Ik pas bij 15 weken zwangerschap.

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ik moet de 18 feb voor nog een echo omdat ze het termijn nu nog niet kon bepaalen en de 28 feb moet ik naar de vk en dan krijg ik ook de uitslag van de bloed onder zoeken.Moets gewoon 11 buisje met bloed. echt erg ben er gelukig niet bang voor.

ik vond het ook wel vervelend om het te zeggen maar vindt het ook vervelend dat het zo wordt gedaan.

liefss

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oeioei...wat een reactie zeg...maak je niet zo boos joh! Je bent niet verplicht om op iedereeen te reageren, met sommige mensen heb je iets meer concact, met anderen wat minder. Degene die nu erg in spanning zitten omdat er iets aan de hand is hebben nou eenmaal wat extra steun nodig. Probeer het niet zo persoonlijk te maken, dat is helemaal niet de bedoeling....

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Heel begrijpelijk! Gewoon eerlijk zijn :)

Aha, ik pas 3 maart naar VK, ik mag Myrna meenemen en dan hoor ik ook uitslag van de bloed, ik ga volgende week donderdga bloed laten prikkenk, gewoon opstaan en dan om precies 8 uur bij kliniek zodat ik snel koffie kan drinken als ik terug ben :)

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @Ingeltje ja maar je hebt niet alleen steun nodig als je in de stres zit.ook als je iets leuks te vertelen hebt heb je steun nodig.maar zal het voor jou ondhouden dat ik op jou aleen hoef te reageren als je stres hebt.bedankt he

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Prima hoor!

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ linka nou ik was ook optijd.en was aan de beurt en wat denke dringt zo bejaarde vrouwtje snel voor.dus ik lachen en dacht echt van ahhh.en toen mocht ik dus die vrouw zegt ach de bejaarde hebben het ook zo druk en zo'n haast.dus ik zeg ja weet er alles van.He toen ik op school zat in de supper makrt gewerkt en daar drongen ze ook altijd voor,

maar volgens mij begreep je niet dat ik bedoelde dat ik 11 buisje bloed moets prikken. :confused:

19. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Hoi hoi,
    Ik weet niet wat jullie hier allemaal bespreken maar sluit me graag bij jullie aan.

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    gezellig fleur

Deel Deze Pagina