Dan was jouw cyclus waarschijnlijk langer. Ik weet ook niet hoe die calculator hier werkt. We zullen vanzelf meer te weten krijgen als we naar de gynacoloog of verloskundige ofzo zijn geweest.
Hoe pak jij dat trouwens aan? Ik belde de huisarts op om te zeggen dat ik een positieve test had, en vroeg of een afspraak moest maken. Zegt de assistente dat ik geen afspraak hoef te maken met de huisarts, maar dat ik een afspraak moet maken met een verloskundige. Tja, weet ik veel hoe en waar ik die vind! En hoeft er geen bloedtest gedaan te worden? Vind het maar een beetje vaag.
ja ik weet het ook allemaal nog niet , ik heb me huisarts nog niet gebeld maar ik moet idd wel een afspraak maken bij haar ook omdat ik mijn medicijnen niet mag gebruiken met zwangerschap, maar ik denk idd dat geen bloed ofzo hoeft te laten prikken als je er zelf zeker van ben dat je zwanger ben en ik las dat je rond week 6 je verlopskundige kan bellen voor afspraak temaken voor een gesprek ik weet het eiegenlijk ook nog niet zo goed en ben ook heel bang om dingen te regelen stel je voor dat het niet goed gaat laat je me nog weten hoe en wat je heb gedaan enzz
Heb net m'n vriendin even ge-smst. Zij is in juli bevallen van een zoontje. Zij zegt inderdaad ook dat je de pas 6e week een afspraak kunt maken met de verloskundige. Je kan schijnbaar wel al contact opnemen met moeders voor moeders, als je dat wil.
Gewoon een VK bij je in de buurt bellen, je hoeft niet te wachten tot je 6 weken bent. Zij vragen hoe ver je bent en plannen dan een afspraak voor je in rond 9 weken meen ik mij te herinneren. Je hoeft idd niet meer je huisarts te bellen.
Zo meiden, zal komende week wel druk worden hier...de laatste mama's melden zich bij ons aan die op 31-07-2008 zijn uitgerekend..dus snel zal de overgang naar augustus gaan plaatsvinden! Hoop dat jullie net zon gezellig clubje krijgen als wij
Jullie gaan een mooie tijd tegemoet. Geniet van de zwangerschap, voor je het weet zijn ze al 3 maanden en ben je weer aan het werk Onze kleine meid is 25 Augustus geboren. XXX
Augustusmoeders alweer, zow dan! Nou heel veel geluk en dat het net zo gezellig mag worden als in het Julitopic!
Hé Diaan, gefeliciteerd met je zwangerschap! Goh alweer augustus waar blijft de tijd. Groetjes Senninha (juli 2008 mama)
We zijn nog maar met z'n tweeën, of niet? Volgens de meeste andere sites ben ik uitgerekend op 2 aug. in plaats van 1 aug. Toch laat ik m'n banner zo even staat. Ook eerst eens kijken wat de verloskundige straks zegt. (straks = over een aantal weken)
Wat leuk, augustus mama's! Een hele fijne zwangerschap dames! Gefeliciteerd met jullie kleine wondertje. . . hihi voor je het weet zit je al op 20 weken (alleen in het begin kruipt de tijd wel, moet ik eerlijk zeggen hihi)
diana ja ik denk dat we maar met zijn 2en zijn alleen denk ik dat ik je ga verlaten ik had net verloskundige aan de lijn en die zei idd dat ik vnadaag 4 weken en 2 dagen zwanger ben en dat mijn uitrekende datum 29 juli is
gefeliciteerd augustus mama's wat gaat de tijd toch snel. ben zelf een aug mama 2007 mijn moppie is 26 aug geboren. geniet er lekker van. fijn zwangerschap toegewenst van ons
hallo! Misschien voeg ik mij hier ook wel bij... het is al zo druk in juli mama's en die hebben allemaal hun begin periode al gehad! Enne ze hebben al bijna 200 pagina's bij elkaar gekletst! Ik weet het ook net deze week, ben op 29 juli ongeveer uitgerekend, dus ik kan ook een aug. mama worden.. Zal ik ook wat meekletsen? Groetjes Jeldou