Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Die van mij noem ik gewoon meisje ( omdat ik denk dat het dat word)
    en had het sind gisteren nog niet gezien dus kon me nog geen voor steling maken.maar het is inderdaat net een alian. maar hou het op mijn meisje klink wat liever. wij willen starks ook een 3d/4d echo laten doen.dan ben ik helmaal wel erg benieuw hoe dat er uit ziet.

2. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Welkom nieuwe mama's! Veel plezier en steun toegwenst op dit kwebbel-forum!

Alle meiden met een goede echo: GEFELICITEERD!

Natas: Gecondoleerd zeg! Wat ee verdriet! Sterkte met het verwerken en het geven van een plekje!
    Wat fijn dat het met je kindje allemaal goed gaat en de meting heel goed was! En wat super van je dat je een afdrukje hebt meegegeven, zou ook een actie van mij zijn, is zo heel erg speciaal!

Ik duik mn bed in dames, heb ook zo'n hoofdpijn erbij...ik heb nl een whiplash en door de zwaarte van mijn (.)(.) komt er heel veel druk op mn nek te staan, bleh, niet fijn! Dus maar lekker plat....

Fijne avond allemaal!

Liefs

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    De vorige zwangerschap was het Junior. Nu Brusje.

Hier nog steeds weinig klachten. Gisteren prima controle bij de VK. Brusje heeft een landhuis tot z'n beschikking. Mega veel ruimte maar hartje was mooi te horen.

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hoe lang heb je al een whiplash Esprit?
    Wat naar! :(

5. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Over kort lontje gesproken.
    Maar goed dat ik daar vandaag last van had. Anders had ik weer over me heen laten lopen.
    Normaal ben ik behoorlijk verlegen en durf ik niet echt voor mezelf op te komen. Handig met een eigen zaak.
    Ik had dus een soort van probleem/meningsverschil met het bedrijf dat voor ons de horlogereparaties doet. Nou, het scheelde echt weinig of ik had weer over me heen laten lopen.
    Maar ik werd me toch giftig! Nu heb ik toch nog "gewonnen"!

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    1 hoeratje voor Diana met haar zwangerschapslontje:

hoera :)

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou hier nog 1 dan : HOERA :)

8. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Danke danke!
    Ik heb wel zowat de hele middag erom liggen janken, maar ben toch trots op mezelf :)

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Aaah...ben jij ook al zo'n gevoelig ding? Hier nog zo één. Geloof me, ik vind het heel knap wat je gedaan hebt, ik weet hoe zo'n moeite het je kost!

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hey we zijn op dezelfde dag getrouwd!

11. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Ach, ook op 06-06-06?
    En dan heb je als nickname Ingeltje?

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahaha maar dat komt door mijn naam Inge!

13. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    lieve schat

Gefeliciteerd met je goede echo.
    Ik moet zeggen dat ik niet op iedereen reageer en ik vind het niet erg dat niemand op mij reageert.
    Maar ik snap best dat als jij de moeite neemt om iedereen iets terug te sturen dat het jammer is dat je (bijna) geen reactie krijgt op je goede echo. Voor jou is dat een echte mijlpaal natuurlijk.
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook op bericht van Claire zat te wachten, gewoon omdat ze zo'n verdrietig nieuws heeft gehad en ik erg benieuwd ben hoe het is afgelopen.
    Wat niet wegneemt dat ik blij ben voor iedereen met goede echo's, maar dat spreekt voor zich!

liefs

Philly

14. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Meiden, morgen ben ik er weer om op iedereen te reageren.
    Ben nu net thuis en onwijs moe, ga dus lekker mijn bedje op zoeken.

En inderdaad laten we proberen het hier een beetje gezellig te houden..... Iedereen doet zijn best, maar er zijn een hoop dames en het valt niet altijd mee om op iedereen te reageren.

Helaas nog geen nieuws van Claire.... Geen nieuws, goed nieuws hoop ik dan maar.

Slaap lekker allemaal!

15. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    aha.
    Ik neem aan dat jullie het niet "in stijl" hebben gedaan.
    Wij deden onze openingsdans op 666 number of the beast, van Iron Maiden.
    Volgens mij kon de familie het niet zo waarderen als onze vrienden. Ach ja, wij hadden gewoon lol.

16. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Mijn man wil het geboortekaartje dadelijk ook "in stijl" maar dat wil ik helemaal niet. Ik vind het wel genoeg geweest.
    We sturen de laatste jaren ook al van die vage kerstkaarten (zie mijn album). Mijn man werkt bij een drukkerij en wil daarom aparte kaarten laten drukken.
    Als kerstkaart, prima. Maar toch niet als geboortekaartje!

17. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Ik vind dat supercool, je bruiloft moet reflecteren wie jullie zijn en waar jullie van houden.
    Wij kwamen het gemeentehuis binnen op een nummer van American Nightmare (ook een lekkere bak herrie) en ook op het feest zijn er flink wat stevige nummers voorbij gekomen.
    Uiteindelijk heeft iedereen op de dansvloer gestaan en was het echt leuk, precies zoals wij het wilden en het paste ook echt bij ons.
    Het is toch jouw feestje, jammer voor die andere mensen :)

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Geweldig! Helemaal goed toch?! Wij zagen ook de humor van de datum wel in hoor! Lekker je eigen dag er van maken:)

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey meiden,
    ben ik weer terug van de cursus!

@naat, voel je je weer helemaal goed, sinds het 'douche incident'?
    @mariel, ik heb het idd ook een keer in de douche gehad. zelfs nog overgegeven erna. ga nu liever in bad als het kan :)
    @petra, ik heb precies t zelfde! ook koud en zou ook wel de hele dag in bad willen liggen. jammer dat t maar 38 gr mag zijn. heb speciaal babybad thermometer gekocht omdat ik anders zo in een bad van 40 gr ga. vind t nog moeilijk om niet te smokkelen.... ook jammer dat de vk de sauna afraadt.

@daisy, gatver wat is onzekerheid toch naar! hou je taai, meid!

@noura, fijn die langere afspraak bij de vk. blijft toch vervelend dat bloedverlies!

@ siria, femke, monique, galadrose en fleur: gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

@merijn, hoe was de echo? of had je dat al weer geschreven? sorry dan!

@miranda, hebben de vissen t overleefd?

@loutje en linka, gefeliciteerd met jullie nieuwe huizen! wij hebben een nieuw huis gekocht. oplevering aug/sept! :) tja, je kan niet alles plannen! zijn al veel te blij dat t toch gelukt is om zwanger te worden, dat je ons niet hoort klagen over de samenloop van omstandigheden.

@muis, ik heb t ook van mijn buik. wil ook geen strakke broek of de kat op mijn buik. de kat denkt daar alleen anders over..

@rebbel en rachel84, gefeli met de 12 weken!

@pien en tammie, fijn een goede echo!

@nickyz, mooie echo en buik!

@zibella, fijn van de kleine nekplooi

@mystic, gecondoleerd met je opa. wat een lief gebaar van je dochter. veel sterkte hoor!

@chantico, nog ruim een week en dan kun je los bij h&m mama!

@passiepaard, fijn zo'n tante. en bloedprikken is goed te doen hoor. alleen niet kijken.

@esprit, wat een vervelend gedoe op je werk. en een whiplash, dat is ook vervelend zeg. heb je een auto ongeluk gehad?

@linka, wij doen ook geen nekplooimeting.

@sabrina, wat een spannende middag hadden jullie dan! fijn dat jullie baby met de inwendige echo wel goed te zien was.

@natas1, wat een week! gecondoleerd met je tante. wat lief dat je het fototje aan haar meegegeven hebt. bijzonder hoor. veel sterkte.
    en fijn van de 12 weken en de nekplooi!

@pendrag, leuk het hartje! volgende week de eerste echo?

@diana, hebben die korte lontjes ook nog een voordeel! haha!

en ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik ben heel lang vegetarier geweest. eet nu wel vlees (maar niet alle soorten), maar geef er weinig om. helemaal nu ik zwanger ben, heb ik meer zin in een vegetarische schijf dan bijv in gehakt. eet jij anders nu je zwanger bent? dingen extra voor voedingsmiddelen ofzo?

en ik ben ook dol op lief! kan niet wachten tot ik vanmezelf leuke t-shirtjes, sokjes, speeltjes, etc mag kopen. 13 weken ofzo denk ik. vandaag bij h&m op de kinderafdeling gekeken met een collega. zo anders nu dan hiervoor. wel heeel leuk!

sorry voor iedereen waar ik niet op gereageerd heb! misschien een idee als je echt graag een reactie wil om het nog een keer te schrijven? ik moet steeds zoveel bijlezen dat ik wel eens ergens overheen lees.

slaap lekker allemaal meiden! kus

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden! :D

nou alles was goed hoor bij de vk! :D
    we hebben het hartje gehoord en alles was prima in orde! geen echo gehad, maar morgen krijgen we die met de nekplooimeting.
    ik vond het alleen zo jammer dat ik nu te laat was om het op dvd te laten zetten, en nu mag ik dus maandag nog komen voor een extra echo en zetten ze het op dvd!

verder heb ik niet bijgelezen, ben echt kapot nu, ik zal morgen beter mijn best doen! ;)

slaap lekker meiden!

liefs rebbel

Deel Deze Pagina