Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    :confused: Ik heb ook gekeken naar sbs6 maar ehm volgens mij heb ik iets gemist :( denk dat ik mijn ogen nog even dicht heb gehad :oops: :)

Iedereen met een goede echo: Gefeliciteerd!

Ik heb nu al 2 dagen ontzettende buikkramp.. denk opstopping :( :( En wat last van banden die oprekken. Ik was alles al weer vergeten van de vorige keer maar nu is mijn geheugen weer terug :( De mama's die ook hun 2de (of 3e 4e 5e ....)krijgen, denken jullie wel al eens aan de bevalling?

groetjes en succes aan allen die vandaag naar vk of echo moeten :D

2. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    @Babsie; dit kindje wordt onze tweede, maar ik zit nog niet echt te denken aan de bevalling. De vorige keer is het best meegevallenn :) Ik denk liever eerst aan onze eerste termijnecho volgende week ;)

3. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    @lise, Ik denk er ook niet met angst aan hoor :D gelukkig niet. Alleen had ik er over gedroomd en nu zat ik er zo aan te denken hoe het dit keer zal gaan. Ik hoop niet veel anders dan de vorige keer :D

4. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames!

@ Mystic meid mijn condoleances voor jou en je familie, zorg goed voor oma ze zal jullie hard nodig hebben de komende tijd! dikke knuffel en x

@ binna gefeliciteerd met je eerste echo! is vast heel spannend geweest!

@ Esprit wat gaaf dat je een babykamer hebt gekocht! wij hebben ook een leuke op 't oog hihi!
    veel plezier bij de vrienden van Amstel!

@ SM591 super nieuws meis! wel ff schrikken in het begin! plaats je je echo ook in je album?

@ Zibella goed om te horen dat je meting goed was! gefeliciteerd met je mijlpaal!

@ Joy ik hoop dat het beter gaat met je rug!

@ Passiepaard meid wat fijn dat je zo goed geholpen word, soms moet je inderdaad eens wat overdragen!

@ Daisy meis hoe gaat het nu met je? kan me voorstellen dat het even allemaal te veel is nu...ben super trots op je dat je er toch op 't forum blijft! hele dikke x en knuffel!

@ Naat wat super zo'n goede echo! ga je een foto in je album zetten?

@ monique & galadrose & fleur & KVPtje welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

@ Rachel gefeliciteerd met het behalen van je mijlpaal!

@ Tammie gefeliciteerd met je mooie echo!

@ Linka ik doe ook geen nekplooimeting. jammer dat er inderdaad zulke vrienden bijzitten, ik heb helaas ook zulke vrienden gehad.

@ Natas gecondoleerd met je tante! wel gefeliciteerd met de goede plooimeting en je mijlpaal!

@ Pendrag gefeliciteerd met je goede bezoek aan de VK.

@ Diana YOU GO GIRL!

@ Rebbel wat een goed nieuws meis en veel succes vandaag met de plooimeting! wat fijn dat je terug mag komen zodat ze het alsnog op DVD zetten.

@ mik we zullen je missen probeer zo nu en dan idd nog eens langs te hobbelen in de tussentijd!

@ Puck veel plezier op je weekend weg!

Nog steeds niets van Claire gehoord? ik begin me nu echt zorgen te maken, hopelijk ligt het gewoon aan haar Internetverbinding ofzo!

Mijn man en ik zijn gisteren voor een kamertje gaan kijken en hebben een hele leuke gezien hihi! nu snel beslissen want er zit een levertijd op van 3 tot 4 maanden! verders nog wat accesoires gekocht voor onze Buzz, en heel wat kleren bij de Prenatal leuk hoor!

dikke xxx

5. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    @ lise, Oh jullie moeten nog voor de 1e, spannend! Wij moeten dinsdag voor de 2de keer heen. De 1e x was ik nog maar 7w en 5d.

6. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Over dat reageren...ik kan niet op iedereen reageren want ik kan niet eens bijlezen. Het is gewoon te druk hier...maar vind het gewoon leuk om te lezen...

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Heej Austin, is ook idd jammer, wij moeten maar doorgaan toch ;)

Buzz? Quinny Buzz? Hihi, die gaan wij ook kopen :)!

8. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Angst voor de bevalling heb ik ook niet.
    Maar ik ben wel bang dat ik met het persen wat meer eruit duw dan de bedoeling is (een drol bijvoorbeeld, sorry). Maar dat schijnt vaker voor te komen. Toch zou ik me dan ontzettend schamen, denk ik.
    En ik heb gedroomd dat ik aan het winkelen was en dat m'n vliezen braken. Alles liep onder, ik was zeiknat, en niemand wilde helpen. De mensen keken me aan alsof ik het in m'n broek had gedaan.
    Ook heb ik een keer gedroomd dat ik een drieling kreeg, waarvan één met een donkere huidskleur.
    Zei m'n man toen ik vertelde wat ik gedroomd had: Dat is die drol waar je bang voor bent.

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Whooooeeeehahahahaaahahahaaa die is goed! *Gniffel*

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    @puck, fijn weekend! waar ga je naar toe?

@esprit, wat een pech zeg! dat is vast een lastige periode geweest om mee om te leren gaan.

11. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ linka wij moeten inderdaad doorgaan!
    ja, dat vonden we toch wel de mooiste wagen! leuk dat jullie er ook een halen, wat voor kleur?

@ Diana dat heb ik nou precies hetzelfde! hahahaha zou toch wat zijn he! ik droom iedere nacht dat de baby er opeens al is en dat ik nog allerlei dingen in huis moet halen hahaha! kan niet wachten tot die kleine frummel geboren wordt!

@ Ingeltje heb je je nu bij onze "clan" aangesloten ( vind ik wel super gezellig hoor! )

xxx

12. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    @Diana81, Nou ik wil niet je niet bang maken hoor :) maar ehm van die drol gebeurd de meesten volgens mij wel. Je kunt het niet bepaald tegen houden :) :p . Ennuh het boeit je dan ook helemaal niet meer! :D

13. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Whahahaha Diana, das een goeie! Dat mannetje van jouw is wel gevat zeg!

T was idd een lange periode, maar ook al weer lang geleden en wordt vanzelf op mn vingers (nekkie) getikt als ik te ver ga, ben ook zo machtig eigenwijs af en toe...hihi...

Leuk is dat hè Austin, geld uitgeven voor je kleine hummeltje! Moet me echt wel inhouden hoor! Heb al wel een mutsje van Rock Star Baby in huis! Kon het niet laten! Was wel duur, maar vond dat ik mezelf en t beebje na zo'n goed echo dinsdag best mocht trakteren!

Maak me ook zorgen om Claire! Meis waar blijf je toch!?

Liefs

14. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja echt niet normaal, moet wel zeggen dat ik van sommige dingen wel schrik wat het kost...maar dat hoort er vast allemaal bij en ik denk maar zo de meeste aankopen zijn eenmalig ( kamertje, kinderwagen etc. )

en ik zeg altijd maar zo je moet jezelf kietelen een ander doet het niet voor je! dat is trouwens echt een kei gaaf merk!

Het zou toch geen slecht nieuws zijn he van claire?
    heeft iemand haar telefoonnummer of hotmail of msn?

xxx

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    @ Austin: Wat voor kleur, geen idee, maar voor 499 euro in Velserbroek wil ik echt gaan halen, alles inclusief plus maxi cosi, helaas alleen in zwart, maar vind ik ook hartstikke mooi. En andere winkel in Gouda voor 570 euro en kleur Aqua blauw zonder maxi cosi erbij.
    Ik let op uitverkoop, omdat wij van mijn schoonouders krijgen en wil ik gewoon rekening meehouden ;) Maar wij mogen al voor 700 euro uitkiezen, maar toch!

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Rock Star baby, nooit van gehoord, ben ik nou zo erg :oops: ?

17. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    hoe kom je dr op? :confused:

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hey esprit!

ik heb er om gevraagd, lijkt me ook super om het op dvd te hebben! :D
    de meting heb ik vandaag, erg spannend maar ook wel leuk, kunnen we lekker nog een keer spieken naar de kleine!

@austin: zit er echt zoveel levertijd op? dan moet ik ook maar eens informeren want we hebben er ook al een op t oog! :D

liefs rebbel

19. Galadrose

Galadrose Lid

24 jan 2008
    39
    0
    0
    Medisch analist
    He allemaal,

Ik reageer gewoon even op wat dingen die ik heb gelezen hoor, weet echt nog niet wie wat zei.

Iemand schreef wat over verstopping, ik doe nu al twee dagen elke ochtend een glas roosvicee laxo en dat werkt perfect!

En over babykamertjes, vanochtend kwam ik een gave site tegen: www.grenenstunter.nl . Daar kan je blank grenen houten kinder/baby kamers kopen en dan zelf behandelen. En ze zijn helemaal niet duur! Ik vind het heel gaaf en we gaan dat misschien wel doen, we hebben namelijk al mijn oude commode en hoeven er alleen nog maar een bedje en kast bij. Ik vind het een aanrader.

Veel plezier voor diegenen met een echo in het vooruitzicht!

20. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Meiden mag ik even wat zeggen?

Ik voel me de rijkste vrouw op aarde! heb net mijn wuppie gezien, 4,70cm GROOT (hihi). het was zoooo ontzettend leuk, heb zo zitten huilen, en lachen toen ze dr duimpje opstak (ja wij praten in meisjesvorm maar geen idee natuurlijk wat het is) het was zo gaaf, ik ga nog even nagenieten, en jullie berichtjes lezen, maar dit moest ik echt even kwijt!

Dikkek kus voor iedereen en een heel fijn weekend!

Deel Deze Pagina