Ik snoep van 2 walletjes ! Ik 'hoor' bij de septembermama's, maar ik ken hier zoveel meiden nog! Ik denk overigens dat ik in augustus zal bevallen, mijn uitrekendatum ligt in het begin van september! Klets dus lekker dubbelop mee! Sniksnik...ontroer ontroer....pff je zou ze toch wat doen hè die hormonen! Van harte gefeliciteerd! Hmmm...wat een heerlijk gevoel moet dat zijn!
Rock Star baby is stoere babykleding/kinderkleding! Ontworpen door Tico Torres, drummer van Bon Jovi...Waar ik groot fan van ben en met een heleboel geluk zie ik ze in juni dit jaar weer optreden, als mn beebje het toelaat.... Nog geen concert gemist sinds mn 15e jaar, dus ookal moet ik heen in een bed op klossen, hihihi...
ola allemaal van harte passiepaard! en ik "hoor" eigenlijk bij de juli mama's maar daar kwam ik zo laat achter....dat ik ook hier blijf! ik ga dalijk een dag en een nacht op mijn babynichtje passen, is misschien niet zo heel bijzonder voor jullie, maar voor mij wel... heb namelijk nog nooit een luier verschoont of iets dergelijks. Ik heb er onwijs veel zin in en hou jullie wel even op de hoogte
Stak ze haar duimpje op? Wat machtig mooi zeg! Jullie beebje stelt jullie nu al gerust, dat je je geen zorgen hoeft te maken! Wat leuk, kan me indenken dat je ontroerd was!
@ Linka dat is lief van je schoonouders! wij hebben die van ons van mijn moeder gehad, wij hebben 'm overigens niet nieuw gekocht. @ Rebbel ik denk dat het afhankelijk is welk kamertje je wilt maar soms kan er best een langere levertijd opzitten. @ Galadrose dat is natuurlijk ook altijd een idee! @ Passiepaard oh meis gefeliciteerd wat een heerlijk gevoel! hihi wij doen dat ook maar dan in jongetjes vorm hihi! geniet er maar lekker van! enne krijgen we een foto te zien in je album? @ Ingeltje stout hoor hihi! nee hoor meid lekker doen, ik moet eigenlijk bij de juli mama's maar was daar zo druk! ik heb een foto in mijn album geplaatst van de kamer die we leuk vinden! wat vinden jullie? p.s. dat zwarte wil ik niet hoor veel te somber hihi! xxx
Ooooh wat een mooie kamer Austin! Tis dat ik er al 1 heb, hihihihi Grapje hoor, vind m wel supermooi!
Grom, mn banner verspringt maar niet vandaag....raar hè de ene dag is die al verder geteld en nu is het al 14.00 en nog staat op gister.....Ik doe m altijd als achter grond op mn pc, is het moment van de dag hahahaha....
@ Esprit & Petra thanks! vond 'm alleen wel een beetje duur...en nu wilde mijn schoonouders 'm betalen maar vind dat zo lullig! @ Esprit wanneer krijgen wie die van jou te zien in je album? @ Linka daar kijk ik inderdaad ook steeds, maakt mij niet veel uit nieuw of tweedehands ben met allebei net zo blij! @ Esprit ik haat dat wanneer je banner niet mee wilt, heb je al geprobeerd 'm opnieuw te plakken in je profiel? xxx
Ja, me vriend gaat vanavond kijken wanneer hij kan ophalen, ivm weekenddienst as weekend, stiekem wel jammer, want die email vroeg of ik echt interresse in heb enzovoort, natuurlijk! Snelle mailtjes! Alles zit erbij bij Quinny Buzz en ik heb voor 480 euro geboden. Afwachten Maar het kan ook gebeuren als iemand voor meer dan deze gaan bieden, duimen dat het niet zo gaat!
Mn vriend moet de foto's inscannen, ben niet zo'n wonder in omgang met dat ding! Ik geef een gil wanneer de foto's in mn album staan....
en deze vrouw heeft ook veel wagens, zowel nieuw als tweedehands (quinny speedi e.d.) en ze zien er echt als nieuw uit, superservice, ik heb er mijn wagen vandaan, die ze zelfs op gestuurd heeft. scheelt veel geld in de winkel
Goede middag meiden. Nog steeds niks van Claire gehoord? Ik weet echt niet meer wat ik allemaal gelezen heb, Was een beetje teveel. Oja, onze vissen hebben het overleefd, ze zwemmen nu weer in een nieuwe kom (heeft mijn moeder gisteren gekocht toen ik aan het werk was). Op donderdag passen mijn ouders de hele dag op de kids en dan doen ze allerlei klusjes in ons huis, dat is zo heerlijk; de was, eten koken enz..... @ Austin: super mooie babykamer hoor. Hoe gaat het verder met iedereen?
Dat is wel heeel erg fijn Miranda, heerlijk, kom je uit je werk en is het huis aan kant! Kijken of mijn moeder dat over en paar maanden ook gaat doen, hihihi....al denk ik dat de kans groter is dat ik mn kindje naar har toe breng i.v.m mijn nachtdiensten....