hihi dank je! ja ik maak me ook onwijs veel zorgen over Claire nu, het duurt gewoon veels te lang! ik wou dat iemand haar msn of hotmail of telefoonnummer had! xxx
Foto van de babykamer staat in mijn album! Is wel een foto vanuit een folder, dus niet helemaal duidelijk, maar zo hebben jullie een beetje een idee...Ik wildan wel de muren een andere kleur, in elk geval een muur in lichtbruin (beetje leverkleur) en denk dan de ander beetje crèmig....de kamer wordt verder aangekleed met de kroontjes-serie (maar niet overdreven).....
Oja, hahahahaha dat schapenkleedje zit er ook niet bij hoor, hahahahahahaha! Echt alleen de meubels en de mandjes in het kastje zitten er bij...We hebben een hele mooie grote klamboe er bij in cremekleur....
voorlopig rijdt ik nog, gaat gelukkig nog prima, merk wel dat ik een klein beetje voorzichtiger ben en mn 3 jarige eerst longeer voordat ik erop ga. van harte zibella en prachtige echo naat rebbel ik doe lekker met je mee hoor met het zweven op de wolk, voel me zo goed esprit wat ben je er al weer vroeg bij terwijl het waarschijnlijk laat is geworden gisteren. Met het babynichtje gaat het fantastisch, wat een schatje is het, echt genieten en zelfs de luiers omdoen gaan een soort van goed, hihi. vriendlief is ook helemaal weg van haar en we denken erover om haar te houden misschien tot later, ik ga nog even prrr prrr zeggen enzo
Austin, ben ik je echt vergeten? Sorry, het is absoluut niet mijn bedoeling geweest. Heb wel gezegd hoe geweldig ik je kamertje vind . Hoop dat je er niks blijvends aan over houdt . Hoe lang is de levertijd eigenlijk op een kinderkamer? Esprit: Fijn dat je zo leuke avond hebt gehad. Meiden met de 12 weken grens: Gefeliciteerd! Zo ik ga vandaag ruimen in huis. Donderdag zijn de nieuwe meubels gekomen en die moeten nu ingeruimd en dan komt eindelijk ooko het kinderkamertje een beetje leeg! Kan ik langzaam daar aan gaan beginnen! Fijne dag allemaal!
Goeiemorgen allemaal. Wat een mooie dag weer. Ik voel me heerlijk vandaag! Wou ik ook even zeggen, als tegenwicht voor dat ik vaak wat makkelijker over kleine zorgjes schrijf dan over hoe goed ik me voel
Austin! mooie kamer ja ! Wow dat je zoveel hebt gedaan voor je trouwjurk daar moet je idd trots op zijn, heerlijk!
goeimorgen meiden. wat leuk dat iedereen al bezig is met de kamertjes. en wat een leuke zie ik voor bij komen.wij hoeven alleen maar een bedje.want wij hebben de luxe dat wij een inloop kast hebben dus daar gaan de meeste kleertjes en nu gaan die nog in een kast die dient als comode. en daar door hoeven we alleen maar een bedje.en ik wil het bedje van prenatal in de kleur roze of blauw dus moeten even wachten tot we weten wat het wordt. en als het goed is gaat het kindje eerst in me vriend ze wieg.en komt er beneden in de woon kamer ook een klein wiegje krijg ik van me ouders.en dat kan je dan daarna als een bandje gebreuken zal we even een foto zoeken. gistreren uit eten geweest met me colega's was een afscheids feestje en zijn naar een trafestiete club geweest.heb gewoon buik pijn gehad van het lachen.echt niet normaal. daarna nog even lekker gestapt aleen was op een gegeven moment echt moe.en had een hele zware buik beetjee raar.maar ja was erg gezellig liefs sabrina
Binna: Leuk dat je gisteren heb genoten ondanks je beetje zwaar had! Lekker hoor inloopkast, handig! Hahaha! Dat scheelt je geld
Wij hebben gisteren een nieuwe klamboe (lime) voor boven het ledikantje gekocht. We hadden eerste een hemeltje, maar ik wilde iets anders. Ook nog een nieuwe positie(spijker)broek gekocht, die was nu 26 ipv 89 (en is ook nog heel mooi ook). Misschien moeten we ook nog een nieuw badje kopen, want de andere kan ik nod niet weer vinden. Nog even over de bevalling; ik mag absoluut niet over de mijne klagen maar ik vond het ECHT niet leuk hoor. De 1e duurde 7 uur, de 2e 3 uur en de laatste ook 7 uur(maar die is helemaal vanuit het niets opgewekt dus dan valt dat ook wel mee). En het is wel waar dat je de (meeste) pijn snel vergeten bent. Maar deze keer zie ik er enorm tegenop. Tijdens de bevalling van Lindy* heb ik een ruggeprik gehad, dat was aan de ene kant heel fijn maar aan de andere kant ben je totaal de controle over je lichaam kwijt. Dat vond ik best eng. Maar we zullen wel zien hoe het deze keer gaat, ik hoop ook weer op een snelle bevalling. En trouwens: je hebt ook geen keus, want de baby MOET er gewoon uit dus je MOET wel bevallen. @ ALLE meiden met goede echo's: gefeliciteerd. Ik mag maandag weer heen JOEPIE!
Esprit schreef: Met 12 weken is de kans op een miskraam veel kleiner, maar de kans blijft aanwezig...met een goede echo, keurig op schema qua groei en zo, is de kans op een miskraam extreem klein...wat ik begrepen heb is kans op een miskraam 2à3% na een positieve echo..... Maak je je daar nog erge zorgen om dan? ja best wel sorry! ,volgende week ga ik weer voor echo en ben best nerveus vooral omdat mijn kleintje niet bewoog, ook al zagen we het hartje kloppen. en ik ben 8 dgn teruggezet en niet bewegen dat houd me bezig, stom hé ik weet het, ben soms heel onzeker, en hier lees ik zo vaak dat ze hun kleintje volop zagen bewegen op de echo bij 10 wkn. _________________
@Jikke: ik heb al eerder gelezen dat sommigen bewust kiezen voor een nekplooimeting en anderen niet. Gezien mijn ervaring met kinderen met beperkingen wilde ik hierover een aantal dingen kwijt, maar ik zou pagina's vol kunnen typen hieromtrent. Ik wil hier niks mee bereiken, ik wil alleen mijn ervaringen met jullie uitwisselen. Wie ben ik om anderen te zeggen wat ze wel of niet moeten doen. Ik heb gewoon een bredere kijk op kinderen met een handicap meer is het niet. Ik weet er gewoon veel over en het is misschien ook beter dat ik er niet verder over uitwijd. Geen enkele test biedt zekerheid en dat weet ik ook en inderdaad is het heel jammer wanneer je je onnodig zorgen maakt. Het is allemaal niet zo simpel ... grtjs zibella x
Hallohallo! Ik ben een paar daagjes weggeweest en heb jullie dus nog helemaal niet laten weten hoe mijn echo was: SUPER! De kleine is al bijna 5 cm en was druk aan het headbangen! Hahaha echt zo leuk om te zien Wurmpie groeit precies volgens de regel en ik ben dus nog steeds de 10e uitgerekend. Ik kon alle vingertjes tellen, hij schopte regelmatig in mijn overvolle blaas en heeft een schattig wipneusje! Naja, ik heb me dus helemaal voor niets zorgen gemaakt. Vanmidag ga ik even bijlezen van de laatste dagen en ook reageren. Nu eerst even ontbijten. Heel veel liefs! Merijn
Hallo dames, Ik kom na een paar dagen weer lezen. Heb het erg druk gehad de afgelopen week, dus sorry geen tijd om hier te komen. Nu heb ik gewoon minstens 25 pagina's moeten bijlezen en heb ik vanalles voorbij zien komen, weet alleen niet meer wat bij wie hoorde. Ik reageer maar een beetje algemeen dus. Over de nekplooimeting. Wij doen die ook niet. De kansberekening zegt voor mij niet genoeg en ik zou het kindje nooit laten weghalen. De 20 weken doen we dan wel weer. Niet om het weg te laten halen mocht er iets niet goed zijn, maar om vroegtijdig hulp te krijgen. Alle goede echo's, van harte gefeliciteerd! Bij mij was de termijnecho ook al bij 9wkn 2 dagen, dus ook best vroeg. Zie mijn kindje dus nu een tijdje niet! Natas1 dacht ik, gecondoleerd met ja tante! Mystic, gecondoleerd met je opa Gisteren lekker geshopt met me moeder bij prenatal. Weer een paar leuke dingen gekregen! Erg leuk! Ik ben minder onzeker, maandag 12 weken en mijn buikje groeit wat. Vind het heerlijk en voel mte trots! Dit weekend ben ik weg. Wij gaan naar scheveningen. Lekker uitwaaien aan het strand en morgen naar Tarzan. Ik kom dus maandag pas terug. Zal ik vast weer veel moeten bijlezen! Allemaal een heel fijn weekend en probeer te genieten van de zwangerschap. Bij mij lukt het ook weer steeds beter!
Waar heb je die gekocht, Miranda? Lijkt mij ook wel leuk en handig (augustus!) En Duha, gefeliciteerd met je mooie echo!