Hoi Dames, Alles goed met iedereen? Rebbel wat mooi dat er geen reden is om je zorgen te maken. Probeer ervan te genieten meis... Over het verhaal jongen/meisje... Volgens de kalender krijg ik een jongen, volgens een vriendin ook en ik denk zelf een meisje... Maar we zullen zien, het maakt me ook niet uit. Allebei lijkt me heel leuk dus... Verder voel ik me ontzettend beroerd, ik heb echt al gedacht dat dat zwanger zijn echt zo leuk nog niet is, dan kun je je ongeveer voorstellen hoe ik me voel want normaal denk je dat niet. Maar vandaag is tot nu toe de eerste dag dat ik me vrij lekker voel. NOG niet misselijk en NOG niet opgeblazen en NOG geen hoofdpijn. Hoop dat ik dit vandaag zo volhoud, maar heb er een hard hoofd in. Heeft iemand trouwens een tip tegen die misselijkheid en dat opgeblazen gevoel? Ze zijn van harte welkom...help Eimat de zwangerschap door...hihi (dat klinkt wel heel wanhopig)
Ze zeggen dat, verdeeld over de dag eten, helpt tegen de misselijkheid. Meer tussendoortjes zeg maar. En 's ochtends vóór het opstaan beginnen met een beschuitje of cracker.
He Eimat, Nou hier een "tip" ( hoop dat tie voor jou ook werkt ) als ik misselijk begin te worden eet ik een cracotte ( meestal meerdere hihi ) die zijn licht verteerbaar en vullen toch een beetje en dat helpt voor mij best goed, ook een glas water wil weleens helpen. ik heb eens gelezen dat de misselijkheid ook word veroorzaakt doordat je honger begint te krijgen dus moet je altijd zorgen dat je iets van een mini snackje bij je in de buurt hebt. hoop dat het helpt! xxx
he dames zou het misschien leuk zijn als we een lijst opstellen waarin iedereen zet wat zij verwacht dat het kindje word, wat de chinese geleerde zegt dat het word en daarna wat het echt word en dan zien hoeveel het er goed hadden en of de chinese geleerde het goed heeft? xxx
Toen ik gisteren een afspraak ging maken bij de verloskundige vroeg ze al of ik mee wil doen MvM. Ik vertelde dat ik me daar voor op zou gaan geven na het telefoongesprek. Dat hoefde niet zei ze, ze heeft mijn nummer genoteerd en geeft het aan MvM door. Ze worden 1 x per week door MvM gebeld en geven dan alle nieuwe zwangeren door. Ik wacht dus af... Volgens de chinese kalender zal ik een meisje krijgen. Ik vind het wel een erg leuk idee Austin!
Hey dames, Bedankt voor de tips, ik zal het proberen. Ik had ook al gehoord van iets vanille vla eten, kan ik dus ook nog proberen. Ik vind dat idee van de geslachten ook wel leuk, kun je toch zo achter de lijst van bevaldata zetten? Heb je gelijk alles van die persoon bij elkaar... Is maar een tip. Voel me trouwens nog steeds vrij goed vergeleken met de vorige dagen. Zou bijna gaan denken dat er iets aan de hand is
Ooh jee mijn buikje begint steeds vroeger op de dag op te zetten. Als dit zo doorgaat kan ik het echt geen weken meer stilhouden op mijn werk. Mijn broek knelt nu al en moet nog van alles doen. Straks barst ik er nog uit hihihi Liefs Zoe
Hallo meiden, ik ben ook weer terug van mijn werk. Alles goed met iedereen? Hier gelukkig wel. Ik vind het een goed idee Austin zal proberen om het op de lijst te krijgen.
Zeker een goed idee. Volgens de chinees krijg ik een meisje, volgens het naald en draad-trucje (kennen jullie deze ook?, kunt er ook mee uitrekenen hoeveel kinderen je zult kunnen krijgen en in welke volgorde hun geslacht zal zijn, bij mijn oma, moeder en zus kwam het uit ) krijg ik een jongen en mijn gevoel zegt ook een jongen... Het mag van mij allebei zijn,als het maar gezond is! Liefs
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008. *(21-07-2008): - Austin 25 jaar 1e kindje Kalender: jongen/Denkt zelf: jongen *(28-07*2008): - Jeldou 1e kindje *01-08-2008: - Diana81 26 jaar 1e kindje - Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje Kalender: jongen/Denkt zelf: jongen - Biancatje 30 jaar 1e kindje *02-08-2008: - Philly 31 jaar 2e kindje - Danoek 32 jaar 1e kindje *03-08-2008: - Eimat 23 jaar 1e kindje Kalender: jongen/Denkt zelf: - Visjes 24 jaar 1e kindje - Mik25 25 jaar 1e kindje Kalender: jongen/Denkt zelf: jongen - Esprit 29 jaar 1e kindje Kalender: meisje/Denkt zelf: jongen - Petrabr 31 jaar 1e kindje - MamavanLunu 24 jaar 2e kindje *04-08-2008: - MissyN 24 jaar 2e kindje - Natas1 40 jaar 1e kindje - Mandje 21 jaar 1e kindje *05-08-2008: - Jordanne 28 jaar 3e kindje - QueenBee 26 jaar 2e kindje *06-08-2008: - Rebbel 24 jaar 1e kindje - Littleme 25 jaar 1e kindje *07-08-2008: - Tuti 32 jaar 1e kindje - Zoe10 30 jaar 1e kindje Kalender: jongen/Denkt zelf: meisje - Rachel1984 23 jaar 2e kindje *08-08-2008: - Diaantjuh 23 jaar 1e kindje - Puck2008 29 jaar 1e kindje Kalender: meisje/Denkt zelf: - Zibelle 34 jaar 1e kindje *09-08-2008: - Bojenna 1e kindje
Is dit ongeveer wat jullie bedoelen? Nou moet ik alleen nog weten wie wat heeft op de kalender en wat je zelf denkt. Misschien via PB doorsturen aan mij?
@Esprit nee die test met een naald ken ik niet, wil je hem vertellen? Klinkt goed als hij in jou familie steeds is uitgekomen. Voor mijn gegevens: Kaleder jongen Ikzelf heb het idee dat het een meisje is. Liefs Zoe
Naald en draad trucje: Je knoopt een naald aan een draad van ongeveer 30/40 cm. De naald en draad hang je over de buitenkant van je hand, tussen hand en pols ongeveer. Dan moet je de draad+naald 10 keer op en neer bewegen, van boven naar beneden. Wanneer je bij de 10e keer bent trek je de naald+draad zo hoog op, zodat je de naald ongeveer 3cm boven je hand hebt hangen. Niet slingeren en de naald mag je hand niet raken! Wanneer de naald heen en weer gaat slingeren, krijg je een jongen, draait de naald rond krijg je een meisje en gebeurt er niks dan krijg je geen kinderen. Zolang de naald blijft bewegen moet je door blijven gaan, wanneer de naald eenmaal stil is gaan hangen moet je niet weer gelijk opnieuw gaan proberen, laat er ff een aantal uren tussen zitten. Ik heb het zelf al 5 keer gedaan en telkens kwam er het zelfde uit. Bij mij kwam er uit dat ik 7 jongens ga krijgen en daarna een meisje. Mijn Oma heeft 8 kinderen gekregen, afwisselend jongens en meisjes, het kwam precies zo uit met naald en draad. Mijn zus heeft 1 meisje gekregen en daar is het bij gebleven, precies zoals het uit kwam met de naald en draad..... Ik vond het wel grappig....of je er in moet geloven is een 2e, ga natuurlijk wel kijken of het uitkomt zo.... Liefs
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008. *(21-07-2008): - Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen *(28-07*2008): - Jeldou 1e kindje *(31-07-2008): - Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje *01-08-2008: - Diana81 26 jaar 1e kindje - Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje - Biancatje 30 jaar 1e kindje *02-08-2008: - Philly 31 jaar 2e kindje - Danoek 32 jaar 1e kindje *03-08-2008: - Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:................... - Visjes 24 jaar 1e kindje - Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen - Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen - Petrabr 31 jaar 1e kindje - MamavanLunu 24 jaar 2e kindje *04-08-2008: - MissyN 24 jaar 2e kindje - Natas1 40 jaar 1e kindje - Mandje 21 jaar 1e kindje *05-08-2008: - Jordanne 28 jaar 3e kindje - QueenBee 26 jaar 2e kindje *06-08-2008: - Rebbel 24 jaar 1e kindje - Littleme 25 jaar 1e kindje *07-08-2008: - Tuti 32 jaar 1e kindje - Zoe10 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje - Rachel1984 23 jaar 2e kindje *08-08-2008: - Diaantjuh 23 jaar 1e kindje - Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:................ - Zibelle 34 jaar 1e kindje *09-08-2008: - Bojenna 1e kindje
Hahaha...jaja..dan mag ik nog ff hè... Nee wij zouden graag 3 kinderen willen, als we dat geluk mogen krijgen.... zou betekenen dat we dan alleen maar jongens krijgen volgens de naald en draad truc..... Mijn moeder zou er ook meerdere krijgen, haar uitleg was hiervan dat ze waren gestopt met "klussen" na 3 gezonde kinderen.... Het ligt er dus aan wat je zelf wilt.....
@Esprit Nou dat ga ik binnenkort toch ook eens testen. Altijd leuk om te proberen, toch. maar 7 jongens, pffffff. Wil je zelf ook acht kinderen? Ik denk dat als we er hier twee of drie hebben rondlopen we er echt mee ophouden, Maar ach je weet t nooit. Liefs Zoe