Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

ik lees morgen weer bij, krijg zo visite!
    er staan foto's van onze echo in mijn fotoalbum!

liefs rebbel

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Esprit,wat naar voor je zeg!
    Veel beterschap ermee!
    Enne een paracetamolletje maakt niet zo heel veel uit hoor!
    Mijn ventje ligt op bed,vanmorgen nog niks aan de hand en nu hartstikke ziek!

@Rebbel,het blijft toch echt een wondetje he!
    Heel mooi!

Nah ik ga maar ns een soepie eten aangezien ik alleen moet eten...
    Doeiiii

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @ Diana81 : van genieten komt even niet veel nee..... komt straks hopelijk wel weer goed.
    Als ik maar wel op tijd ben met alles, vooral de kdv hijgt me nu in m'n nek. Maar eerst Chris z'n operatie.

@ Rebbel : wat issie mooi!

@ Daisy : gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!

4. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    @Babsie; we zijn inderdaad in Groningen uit eten geweest, de Parelvisser (een visrestaurant), was echt heerlijk!

Ik kan iedereen aanbevelen om er eens met z'n tweetjes op uit te gaan, lekker even het hoofd vrij maken :)

5. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Een aanrader dus dat restaurant. Ik ken het niet. Kom toch regelmatig in Grunn :D Waar zit ie als ik vragen mag. De brandweer zijn wij laatst geweest.. errrugg lekker daar...

6. marie

marie Lid

13 jan 2006
    41
    0
    0
    Noord Holland
    Hallo allemaal,

Hier ben ik ook weer sinds lange tijd. Sorry maar ik kon niet alles bij lezen. Ik heb wel verschillende pagina's bijgelezen maar niet alles.

Ik wil in ieder geval Mystic alsnog heel veel sterkte wensen.
    En daisy houd moet. Ik wil je alvast heel veel succes wensen.
    De andere mensen die ook geen leuk nieuws hebben sterkte.

Verder iedereen die goed nieuws had super gefeliciteerd!

Zelf heb ik afgelopen donderdag mijn 12 weken echo gehad. Zag er super uit en erg druk aan het bewegen. Nu heb je pas echt door dat het leeft.

Meiden succes allemaal!

Ps. ik heb vandaag ook al mijn kraamzorg aangevraagd. Ben ik erg vroeg hiermee of hebben jullie dat ook al gedaan?

7. Galadrose

Galadrose Lid

24 jan 2008
    39
    0
    0
    Medisch analist
    Nou, ik ga proberen om wat mensen persoonlijk te beantwoorden hoor, vergeef me als ik wat vergeet!

@Marleen, ja, dat is schrikken he, een druppel bloed, ik heb het ook al een paar keer gehad, mijn hart zat echt in mijn keel toen. Bij mij was het wel steeds na harde ontlasting, en nu is het al een tijdje weg.

@ Rebecca, succes met je echo morgen, hoop dat je ongerustheid meteen weg is, ik had er ook last van hoor. En nu weer, mag over 2 weken voor een 3de echo (ben dan 12 weken) en vind het nu alweer spannend.

@ Natas, jee, wat een toestanden. Kan je morgen niet gewoon mobiel met de gyn bellen? Of de telefoon doorschakelen? Sterkte met alles!

@Esprit, paracetamol kan echt geen kwaad, beloofde de VK mij. 4 per dag moet kunnen. heb er laatst ook een genomen vanwege knetterende koppijn. Maar zeker, ok met een beetje schuldgevoel.

@Marie, nee hoor, je bent niet te vroeg met de kraamzorg, heb het ook al gedaan en ben nu 10 weken. Schijnt op plekken al vol te zitten.

Volgens mij had ik mijn eerste hormonenstorm afgelopen middag. Snauwen tegen hubbie, chagerijnig doen en toen kwamen natuurlijk de tranen. En hubbie was echt super lief. Zei dat ie zich had voorgenomen ondanks hoe ik ook doe tegen hem, de komende 7 maanden, dat ie me toch lief blijft vinden en dat ik de hormonen lekker de vrije loop moet laten. Ik Smolt! Heb het echt getroffen met hem, hij doet zo veel voor me!
    Ben echt doodmoe nu.
    Fijne (werk)week allemaal!

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    dat heb ik ook galadrose, dat gevoel van het treffen met je lief! heb echt een kanjer. Is gek hè als je jezelf zo hoort snauwen. Ik kreeg een onwijze huilbui omdat ik vond dat de hond lullig deed (ging dus nergens over) maar echt tranen met tuiten van: ik doe altijd lief tegen hem en nu kijkt hij zo lullig als ik hem iets vraag blablabla, moest er een uurtje later ook onwijs om lachen

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hmmm idd de brandweer! Lekker gezellig én lekker eten! Ik ben ook een rasechte Groningse! (maar nu in Brabant!)

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hey allemaal, weer veel gelezen, kan niet overal op reageren, ben niet zo lekker. Natas1 sterkte met alles, probeer ook je rust af en toe te zoeken hoor!
    De rest: succes allemaal!

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik wil geen domper zetten op je vooruitzichten maar dit is juist 1 van de slechtste periodes om een pup in huis te hebben. In je verlof voor je bevalling ben je veel te hoogzwanger om die drukte (en al gebroken nachten) te hebben. En daarna komt je pup altijd op de 2e plaats. En dat is in die periode gewoon heel onhandig. Zindelijk worden is erg moeilijk als je pup nodig moet en jij bent net aan het voeden/verschonen of zoiets. Ik heb al verschillende pups opgevoed (waaronder blindegeleidehonden in wording) maar ik zou dat zeker nu niet doen.

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Over naar achter gekantelde baarmoeder: ik heb het ook en had zowel in mijn vorige als bij mijn huidige zwangerschap al snel een behoorlijke buik. Ook voor het voelen van leven maakt het weinig uit. Je voelt het zelf nl. van binnen. Dus waar je baarmoeder zich ook bevindt, je voelt het echt wel.

13. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    he dames goedeavond!

sorry dat ik even niet persoonlijk ga reageren maar ben voor de verandering echt gebroken!

vandaag zo'n beetje alles gekocht voor de babykamer: de babykamer zelf, badje, box, klamboe, matrasje, dekentje, lakens etc. etc. etc.
    was best vermoeiend maar wel super leuk!

@ miranda meis heel veel plezier morgen

@ daisy lieve schat gefeliciteerd met je nieuwe huissie! enne voorzichtig zijn met dozen sjouwen he!

dikke xxx en tot morgen
    werk ze weer :( bah!

14. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    oh vergeet ik bijna helemaal te vermelden...gisteren was ik met de angelsounds naar de baby aan 't luisteren en mijn man en ik zouden zweren dat we twee hartjes hoorde :confused:

zaterdag maar ff afwachten!

xxx

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    littleme, pien, naat80 en chantico,
    bedankt voor de wijze woorden en/of geruststelling!
    ik voel me al weer een stuk geruster. ik weet niet wat ik had.
    had al de hele zwangerschap een goed gevoel erover en laat me dan ineens door zoiets aan het twijfelen brengen. ben weer gerust, maar vind het toch fijn dat we as vrijdag een echo hebben en niet pas de week erna zoals ik eerst eigenlijk wilde.

ik ga nu snel slapen, want ik heb morgen een lange en zware dag.

natas1, veel succes morgen!

liefs, lauwie

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dat meen je toch niet :confused: ? Nou nou daar word ik wel nieuwsgierig naar!

@Esprit, ik heb zelfs ook paracentamol ingenomen, het werd nog erger met hoofdpijn, ik kan NOOIT die hoofdpijn verdragen, ik heb vroeger margraine gehad, dus nu niet meer maar hoofdpijn wil ik niet hebben..... Na uurtje is opgehouden en ik kon weer genieten....

Voor meiden die niet lekker zijn beterschap!

17. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik had van de week ook erge hoofdpijn maar voordat ik zwanger was hielp bij mij paracetamol al niet want werd daar alleen maar zieker van haha ..
    dus heb het ook niet ingenomen..
    maar werd wel naar van pijn aan me hoofd helemaal misselijk enzo.. na een uurtje was het weer weg echt heel vaag..

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Voordat ik zwanger was nam ik inbruphen (ik weet het niet hoe je schrijft) en helpt heel goed bij mij, die is enige, paracentamol wat minder, maar duurt nog wel even. Maar nu ik zwanger ben neem ik absoluut niet inbrupofen.

Maar voor het eerst in 3 maanden GEEN hoofdpijn gehad terwijl ik 1 a 2 keer per maand kreeg.

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @austin: whaaa! :confused: dat zou wat zijn meid! als ik je buik zo zie zou ik niet verbaasd zijn! ik ben benieuwd! ;)

20. Niet meer actief

Als ik de indruk heb gewekt dat je zorgen maken 'raar' is... SORRY! Niet de bedoeling. Ik maak me ook regelmatig zorgen (je had me vorige week moeten zien vlak voor de 1e echo.... :( ) Maar echt waar: het beste advies is... probeer je niet druk te maken over dingen waar je geen verstand van hebt (medische zaken). Stel deze vragen zo snel mogelijk aan een VK of huisarts. Dit forum kan natuurlijk ook helpen (maar... wees je bewust dat ook hier bijna alleen maar leken zitten en dat er soms heel suffe dingen worden gezegd.. hoe goed bedoelt ook!)

Ik vind het soms ook moeilijk om te genieten van de zwangerschap. Het is tenslotte topsport (toch?) maar het lukt meestal toch wel... vooral omdat ik me geen zorgen probeer te maken! :)

Iedereen heel veel succes met genieten !

Deel Deze Pagina