ik vind het nog steeds heel moeilijk om te genieten moet ik eerlijk zeggen ik heb dagen erbij zitten dat ik me echt zorgen maak of me kindje wel groeit en of het hartje nog klopt enzo.. denk dat dat na de twaalf weken wel minder wordt.. waarom ik dit heb weet ik echt niet want weet in me achterhoofd ook wel dat ik positief moet blijven maar vind het soms echt wel heel erg moeilijk.. groetjes
In begin had ik zo erg....maar nu zit ik heerlijk te genieten van me buik enzovoort, ik weet dat het goed gaat door positieve echo's, dus ik wil gewoon genieten dan onzekerheid voelen.
Kon het niet laten denk ik neem de laptop gewoon mee naar bed! ben zelf ook wel nieuwsgierig maar zal braag wachten tot zaterdag hahaha! hoe was je dag meis? heb je het leuk gehad? xxx
zit naar de achterlijke programma baby te hur te kijken wat een belachelijke show! wie geeft zijn kind nou voor zoiets af? ik irriteer me blauw hahaha! xxx
Verslaafde ! Haha! Ik kan ook niet zonder deze Maar goed, wij hebben leuk gehad en me vriend kwam ook na zijn werk, natuurlijk vond ik hartstikke leuk! Het was gezellige dag en me moeder kwam gewoon langs bij mijn zusje, dus. Vanavond om half 7 thuis gekomen en lekker Wraps gegeten (nou wel eerste keer voor mij dat ik had gemaakt, haha, gelukkig is wel goed gelukt ) Morgenochtend gesprek op nieuwe school van Myrna, kennismaking, dus ben benieuwd of ik daar leuk zal vinden voor Myrna. Op de school van Myrna vind ik GEEN goede school vanwege communicatie die ik erg belangrijk vind ivm mijn slechte gehoor en ook ziekmelding als Myrna ziek is of spugen dan bellen ze niet naar mij, dat vind ik verschrikkelijk! Dus ben benieuwd morgenochtend, vader van Myrna zal ook erbij zijn want hij is toch met mij mee eens. Ik ken paar vrouwen die doof zijn en sturen ook kinderen daar op school dus daar ben ik ook heel erg benieuwd naar Plus is ook iets vlakbij bij mijn vriends thuis, dus is ook goede optie
Maar meiden, ik ga nu lekker naar mijn bedje toe en lekker Mijn Geheim lezen, heerlijk relaxen! Welterusten meiden! Tot morgen!
Hoi, mag je paracetamol dan? had gister een migraine aanval en moest het zonder doen, was geen pretje. mij is verteld: geen medicijnen, maar doorbijten J
jaja goed verslaafd hahaha! gelukkig dat je zo'n goede dag hebt gehad! is altijd fijn he als je voor 't eerst een gerecht probeert en het lukt dan ook daadwerkelijk! dat is inderdaad achterlijk zeg dat ze je dan niet bellen vind ik echt schandalig! kan je toch nog goed door een deur met de vader van Myrna, ik bedoel geen irritaties ofzo? weet iemand waar ik een leuk boxkleed kan bestellen? xxx
De verloskundige zei tegen mij dat paracetamol wel mag. Maar maximaal 2 per dag, zei ze. Iboprufen mag niet.
Ook net weer baby te huur gekeken. Ik vind het wel leuk om naar te kijken maar ik kan me niet voorstellen dat ik mijn zoon daarvoor zou lenen... En nu heb ik zo'n zin in patat met mayo... schandalig maar ik denk dat ik de frituur aan ga zetten
Ik werd laatst 'snachts wakker en toen had ik zo'n zin in soep, dat ik 'snachts een blik soep op heb gewarmd. En de afgelopen week had ik kei veel zin in softijs!
Wow!? 2?! Dat zou wel een hele verrassing zijn! Dat baby te huur, daar kijk ik ook naar. Vind het ook zo raar dat mensen daar hun kind voor uitlenen! Mijn kind dus mooi niet! Slaap lekker meiden!
Austin, is het het kamertje geworden in je album? Mooie box trouwens, welk merk is dat? Ennuh . wat was het prijskaartje van al je shopacties, als ik vragen mag? Ik vrees dat het toch best wel wat gaat kosten als je echt iets nieuws wilt kopen dat helemaal naar je smaak is En twee hartjes?! Hebben ze op de eerste echo wel goed gezocht? Stel je toch eens voor ! Lauwie, fijn dat je je weer beter voelt. We hebben allemaal wel eens onzekere dagen. Hoofdpijn is echt in deze week, of niet soms Sterkte meiden! Jenny, mij is weer verteld dat je alleen kale paracetamol mag als het echt niet anders kan. En niet te veel op één dag. En niet te veel dagen achter elkaar. En zeker niet die met caffeïne ofzo. En ook geen asperines ofzo, echt alleen paracetamol. Pffff, veel niet hè! Maar gewone paracetamol dus wel. Vervelend dat je dat gisteren niet wist! Ik zat ook Baby te huur te kijken. Wie geeft zn kind inderdaad uit handen voor zoiets? Een meisje van 3 maanden zelfs! En ik vraag me ook af hoe goed die begeleiding oplet. Dat ene stel had het traphekje volgens mij 5 treden boven de grond gemonteerd. En een ander stel legde een grote baby, die al zelf kon zitten en klauteren enzo, in een ledikantje waar het matrasje nog in die hoge stand voor kleine babies gemonteerd zat Dat kind kan er volgens mij zo uit vallen! Ik hoop dat er hier niemand zó het ouderschap in stapt als die stellen (Ik kreeg trouwens meteen vreselijke zin in een hamburger toen die ene jongen die zat te eten op tv)
Tegen mij werd het ook gezegd toen ik heel veel buikpijn had door problemen met ontlasting dus mocht ik paracentamol nemen, kan geen kwaad, maar niet teveel hoor! @Austin: Ik lees het dat je nieuwe box hebt gekocht? Wow....! Boxkleed, weet ik neit waar leuke kan kopen, hahaha! Sorry ik moet ook nog voor pino kopen En ja ik kan wel door 1 deur met vader van Myrna, geen probleem, in begin wel kwam door zijn vriendin, maar nu heb ik volledig geaccepteert soms vind ik zo irritant de bemoeial van dr, soms heb ik geen last van. Up en down zeg het maar, alleen als hij alleen is en ik ook kunnen wij goed met elkaar praten, geen probleem Dat is wel fijn voor Myrna. Dus nu gaat veel beter dan toen. Hij heeft andere meningen dan ik, dat is 1 probleem ja met opvoeding, maar tsja, zo gaat het nou eenmaal met gescheiden ouders. Een ding vind ik hartstikke jammer, de overbuurvrouw van hun kwam naar me toe bij school van Myrna of ik zwanger ben (Ik heb samen met Myrna aan haar vader en zijn vrouw vertelt), feliciteerde mij enzovoort, toen dacht ik, pffffffffff, waarom nou? Toen heb ik smsje gestuurd naar haar vader dat ik eigenlijk niet zo leuk vond dat ze door hebt vertelt terwijl heel erg leuk zou zijn als Myrna ZELF vertelt, ze vindt gewoon heel erg prachtig en ik hoorde van mijn stiefmoeder dat haar zoon en zijn vrouw het vermoeden hebben, hehe ze hebben contact met vader van Myrna, hele goede band met elkaar, dankzij mij, dus heb ik GEEN contact meer met mijn stiefbroer en zijn vrouw, ze lullen maar lekker door over mij, altijd, pfff! Dankzij haar (vrouw van mijn stiefbroer) ben ik vertrouwen in dr kwijt. Ik zie hun nog wel bij mijn vader en zijn vrouw hoor, mijn vader en zijn vrouw begrijpen mij heel goed, ze hebben ook verzwegen toen ze aan hun vroeg of dat waar is of niet, wat ben ik blij met mijn vader en zijn vrouw! Toen vrouw van vader van Myrna zwanger raakte en iedereen wisten het BEHALVE ik, ik kwam alleen via via via op internet! Ik vroeg aan vader van Myrna, je wordt zeker vader, hij zei ja! Oh leuk! Gefeliciteerd, nou nu gaan ze lopen te vertellen dat ik zwanger ben! Flauw he! Lucht ff op Hahaha!
@Chantico: Hamburgeer? Dat moet ik niet aandenken, toen je zei over hamburger, toen dacht ik brrrrrrrrrrrrr, hahaha!
Moggel! @Austin,dat zou toch mooi zijn heh,alleen dan moeten er wat spulletjes weer bijkomen @Over de paracetemol,bij mij werd het ook afgeraden maar heb gelezen dat het geen kwaad kan voor je beebje,niet teveel tuurlijk... @Baby te huur,ook ik heb het zitten kijken en kan er met mn verstand ook echt niet bij,wie leent zn kind nu uit,zou ik echt nooit doen! Nu meiden,ik mag weer gaan werken. En ik moet straks naar de Arbo,ben heel benieuwd wat ze te zeggen hebben.. Fijne dag en iedereen vandaag met een echo of VK/Gyn,heel veel succes! Liefs Dais..
jezus dat is flauw zeg! is ze jaloers op je ofzo? Denk maar zo als ze het nog steeds over je heeft tegen andere is ze gewoon nog steeds zo met je bezig, eigenlijk wel heel triest! maar wel fijn dat je het wel goed kan vinden met de vader van Myrna als er verders niemand bij is! En inderdaad je vader en zijn vrouw zijn echt heel lief! heb je trouwens een beetje kunnen slapen? bij mij zit mijn buik echt in de weg is dat bij jou ook al? heb trouwens geen ene ^$#&#@^* om te gaan werken! hahaha! xxx
Laatste tijd kan ik niet zo goed op buik slapen, maar die staat nog niet helemaal in de weg, kan nog eventjes, maar ik werd weer met hoofdpijn wakker, ja ik denk dat ik verstopte neus heb, dat ik verkouden ben, ach kan gebeuren. Ik heb vandaag lekker vrij, hahaha! Ja, ik denk dat ze beetje jaloers is, ze is ook roddeltante, dus pas maar op, haha! toen Myrna aan haar vader vertelde dat ze broertje of zusje kreeg en toen kreeg haar vader beetje rood hoofd, vond ik wel rare! Hahaha! Werk ze meiden!