@ daisy ja dat zou wat zijn he, denk dat ik dan wel even raar sta te kijken! ja dat programma aaarrrgghhh en die kinderen zijn zo verdrietig omdat hun ouders opeens zijn verdwenen die huilen zich een ongeluk dat kan je toch niet uitstaan! @ Chantico ja dat is 'm geworden, het merk van de box weet ik niet geloof niet dat het iets bekends is. hihi wil je het echt weten? het was totaal 1450.- maar we kregen 99.- korting op de box omdat je die eigenlijk gratis kreeg bij een kamer maar wij wilde graag een andere...ja ben er ook van geschrokken, maar als mijn schoonouders het niet hadden betaald had ik het ook niet gekocht denk ik. ik heb mijn eerste en enige echo met 9 weken gehad en dat was allemaal vrij snel en kort....en de volgende zou ik eigenlijk pas krijgen met 21.5 weken dus heb ik zelf een afspraak gemaakt bij een ander bureau aankomende zaterdag....spannend hoor! maarre dames misschien dat ik nu gewoon paranoia aan het worden ben hoor maar als je nou naar mijn echo kijkt zien jullie dan ook meer uitstulpseltjes dan normaal? ( meer dan 4 ) xxx
hey allemaal! nou dat baby te huur vind ik ook echt erg! ik snap ook echt niet dat er mensen zijn die aan zoiets mee doen! @linka: lekker flauw zeg! @austin: wat heb je een leuke babykamer en box! geen idee waar je een leuk boxkleed kan kopen, ik heb die van mij bij moeders voor moeders gehad, en vind hem echt gaaf! nou even een halve dag werken en dan mag ik voor nog een echo en dan op dvd! fijne dag allemaal! lief rebbel
@Wat de paracetamol betreft zei mijn huisarts: "liever niet, maar als het echt niet anders kan mag je er gerust 1, maar gebruik met mate". @Austin Doe eens een kussentje tussen je knieën als je op je zij ligt, doe ik ook en dat slaapt stukken beter. Ik moet ook al sinds een poosje een andere slaaphouding aannemen omdat kleintje in de weg komt te zitten @Linka76 Ik ben ook zo verkouden al een paar weken en kom er niet vanaf, lastig hoor... @Daisy1975 Hoe gaat het nu meid? Wanneer mag je weer naar het ziekenhuis voor meer duidelijkheid? Ik duim voor je. Nou, ben er vroeg bij vanmorgen wegens de begrafenis van opa vandaag...wordt een lange en emotionele dag met de familie... Ik spreek jullie morgen wel weer groetjes
ik heb donderdag de eerste controle (11 weken dan) heb nog steeds geen echo gehad. Heb nu ook niet het gevoel dat ik weet wat het word dat had ik met ticho ook:S ik voel me zo onzeker dat er iets mis is:S ik ben zwanger ik voel me zwanger maar ben zo bang dat er iets is met de kleine omdat ik me zo anders voel als toen bij ticho:S afwachten donderdag ik hoop dat ze naar het hartje kunnen luisteren en dat ze wat horen:S voor de echo krijg ik van hun een verwijsbrief en dan moet ik een afspraak maken en dat is vaak 2 weken later:S dan ben ik 13 weken en dan de eerste echo pfff heb het gevoel dat, dat laat is:S nog meer mensen die dat gevoel hebben of hebben gehad?
Ik zie niks geks aan je echo hoor Austin! Not to worry! Hier nog steeds ziek, bleh, dus ga op de bank met mn dekbedje en een flinke pot thee... Fijne dag allemaal en voor iedereen met een echo veel succes en plezier! Liefs
Goeie morgen. Ik sta op het punt om naar het ziekenhuis te gaan voor de echo en controle afspr. gyn. Ik kom vanmiddag vertellen hoe het was. Tot laterrrrrrrrrrrrrrr.
@Natas: Jeetje het zit jullie ook niet mee. Heel veel sterkte vandaag. @Daisy: Wanneer moeten jullie weer naar het ZH? Snap de onzekerheid waar jullie inzitten, ga voor je duimen, meid. Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Ga duimen dat jullie appartement dan is verkocht! @Passiepaard: Wat een duidelijke echo hebben jullie. Leuk! En wat een ontzettend mooi bloemstuk. Knap hoor en snap je tranen...... @Esprit: Beterschap Meis, ziek lekker uit! @Rebbel: Mooie echo! @Marie: Ik heb ook al kraamzorg aangevraagd, en volgens mij meerdere hier, dus vroeg ben je helemaal niet. @Galadrose: Wat een lieve hubbie heb jij..... Onze zwangerschap, doet met hun toch ook wat! @Austin: Gefeliciteerd met al je aankopen! Twee hartjes, hmmmm, wie weet.... Spannend zaterdag..... @Linka+Esprit: Hier nog een die geregeld hele heftige hoofdpijn heeft. Ik neem dan toch ook een paracetemol en na een uurtje zakt het dan gelukkig weer. @Chantigo: Ja hoofdpijn is het kwaaltje van deze week hihi. @Daisy: Fijne werkdag vandaag. @Linka: Lekker laten l*llen joh en je er niks van aantrekken, flauw is het wel..... @Rebbel: Succes met de echo vandaag. @Mystic: Ik denk aan je vandaag. Heel veel sterkte deze o zo moeilijke dag. @Miranda: Veel plezier met de echo vandaag. Zo ben weer helemaal bijgelezen! Wat wordt er toch veel geschreven. Heb gister een super leuke dag gehad, erg vermoeiend, maar leuk! Ciske de Rat vond ik geweldig! Vandaag lekker een dagje vrij, maar heb wel wat dingen te regelen, heb ik dan ook alle tijd voor.... Heerlijk.
Hoi meiden, ik weet niet of ik nog op de lijst sta bij 23aug? maar ik mag naar 30 aug. vannochtend 2e echo gehad en we zagen een zeer beweegelijk kindje emt een kloppend hartje! momenteel ben ik zeer weinig online ivm misselijkheid en overgeven. hopelijk kan ik snel weer met jullie mee kletsen!
veel sterkte kelly, hoop dat je je snel beter voelt. Ik kom net terug van de verloskundige en heb het hartje super gehoord!helemaal blij, was een kilo afgevallen en mn bloeddruk was nog lager geworden (maar ben gelukkig niet duizelig of iets) fijne dag allemaal en Mystic: heel veel sterkte
@ rebbel dank je! vind jouw echo echt zo gaaf met zijn duimpje in de mond! onwijs veel plezier vanmiddag! @ Mystic dank je dat ga ik zeker proberen! heel veel sterkte vandaag meissie! ik zal aan je denken dikke knuffel! @ Kimm snap dat je het te lang wachten vind! maar probeer je niet als je onzeker te voelen over het feit dat je je anders voelt dan bij je vorige zwangerschap, misschien omdat het deze x een ander geslacht heeft? heb dat wel vaker gehoord. @ Esprit hihi ik begin echt paranoia te worden nu hoor! veel beterschap meissie! @ Miranda veel plezier! xxx
Super hoor! Mystic: sterkte vandaag. Ga ook ff van de pc weg, blugh...drinken komt omhoog, gauw ff wat eten. Nog 2 weken en dan mag ik eindelijk voor mijn eerste echo! Het komt dichterbij hèhè! Tot later!
Tja ik ben nooit zo'n bemoeial maar ik vind wel dat Pendrag gelijk heeft. Tenzij je een luie Engelse bulldog gaat kopen, maar ik heb een labrador van bijna 3 en heb er nog mijn handen aan vol. Heeft 5 diploma's is keurig opgevoed, maar ik kom soms ogen tekort hoor. Ze wil altijd wel even kroelen, sloopt de post nog wel eens, eet buiten poep (ranzig met een baby in huis) Het is een schat van een beest, maar ben toch blij dat ze weer een half jaar ouder is als de kleine komt en ik haar niet meer de grondbeginselen hoef te leren, ik had dat nooit gekund nu ik zwanger ben danwel als straks mijn hummeltje er is. Als je het doet wens ik veel sterkte en hoop ik dat het van een leien dakje gaat en je er veel lol aan beleeft, maar denk niet dat jer bent met 6 maandjes opvoeden, want als jij gaat bevallen is die hond niet opeens een voorbeeldig luisterend hondje hoor. Nogmaals, trek je niks van mij aan, ik wilde je net als Pendrag alleen maar even een beetje waarschuwen,...
hallo kom net van de vk terug en heb het hartje gehoord echt heel gaaf! iedereen met kwaaltjes veels sterkte liefs nickyz
Ooooh Claire wat ontzettend verdrietig! Ik lees het berichtje nu pas en leef echt met je mee. Heb je vandaag de curretage gehad? Het is heel dubbel om nu gelijk weer over blije dingen te gaan praten, maar ja, leven en dood liggen zo dicht bij elkaar! Ik heb vandaag een vrije dag en ga mijn manneke eens motiveren om mee te gaan naar de babywinkels. Mijn broeken beginnen al goed strak te zitten en ik wil ook wel alvast ideetjes opdoen voor leuke spulletjes. Eerst eens kijken of hij wakker wil worden Fijne dag vandaag allemaal!
Even over een hond hè. Wij hebben een duitse herder van 4 jaar. Hij is echt lief maar heeft ook z'n nukken. Wij willen Zarko vanaf de zomer wat meer buiten gaan laten. Nu is hij heel veel binnen, 's nachts ook. Maar we gaan een ren maken, buiten, met een hok, waar hij dan in kan slapen. Dat geeft me toch een veiliger gevoel.