Nou wat ik ook niet wist is dat Derek(geloof dat hij zo heet)ook met geesten contact kan maken,net zoiets als Char.. Heel erg spannend!
Hi allemaal, Ik ben weer bijgelezen, maar wat ik allemaal gelezen heb? Ik be net een vergiet. Ik ben erg moe, maar weet nog wel een paar dingen. Natas wat een vervelende operatie. Ik zal duimen dat hij er met zo min mogelijke blijvende schade uitkomt. je kan dat er echt niet bij gebruiken. Vervelend allemaal. Austin zouden het er dan 2 zijn? Spannend zeg. Daisy: Jeetje zeg dan schrik je ook als je ineens dat programma aan de telefoon hebt. Ik weet ook niet goed wat ik van die man moet denken, maar het interesseert en fascineert me wel. Rebbel en miranda gefeli met de goede echo. Ik ben de rest al weer kwijt. Sorry...... Oja over een pup, tja ik weet het ook niet hoor. Ik heb er zo nu en dan ook mijn twijfels over, maar ik zal er wel goed over nadenken. Ik heb wel mijn hele leven al honden gehad en ben meerdere cursussen geweest met ze. Vannacht vreselijk geslapen en gedroomd. Vanmorgen hoofdpijn en absoluut geen zin in school. Gelukkiog ( na een vreetkick appel banaan, sneetje kruidkoek en yoghurt met muesli) ging het weer wat beter. ik had vandaag weer een nieuw jongetje in de klas gekregen zo'n scheetje, een van een tweeling. Maakt mijn dag goed. Trouwens Linka wat een slechte school zeg als ze niet eens even contact opnemen als je dochter ziek is. Volgens mij is dat zelfs verplicht! Als er bij mij een kind afwezig is, zonder af te bellen, bel ik voor 9uur al de ouders op of er iets aan de hand is. Je weet maar nooit wat er onbderweg gebeurd kan zijn. Oja ik heb de laatste paar weken 's avonds last van mijn stuitje. Echt heel vervelend en pijnlijk. Maar waar kan dat aan liggen? Vermoeiheid? Groetjes muis
Ja ik ken je gevoel, ik moet donderdag dan wel voor een echo en ben dan 11 weken, bij 8 weken ging ik voor eerste gesprek en mijn enige bewijs is nog een test van moeders voor moeders en verder dus niks. heb ook nog niet het echt zwanger gevoel. hoop donderdag wel. heel veel succes en hoop dat je lekker eerder mag Gr jenny
Hoi, wij hebben 2 flatcoated retrievers van 1 en 6, staan bekend als lieve beesten natuurlijk maar ja geen één hond is te vertrouwen dus wij hebben benches gekocht (hele grote haha) was bang dat ze (vooral de oudste) er niet in willen maar promt sliepen ze de eerste nacht er al lekker in. weliswaar niet op slot maar we proberen steeds een beetje te oefenen. misschien iets voor jou? als de kleine straks over de vloer wil dan zet je ze een half uurtje erin. Iedereen: bedankt nog voor alle adviezen over paracetamol
Ik had bij 11 weken en 3 dagen mijn eerste echo. Ik had wel het geluk dat ik me kei zwanger voelde. Bij 3 weken zelfs al (vandaar dat ik zo vroeg durfde te testen). Niet dat ik ziek was ofzo, maar ik voelde me gewoon totaal anders. Kan niet echt uitleggen wat ik voelde. En dat gevoel is eigenlijk niet weggegaan. Gelukkig maar, want ik heb ook geen moment gedacht dat het fout kon zitten ofzo.
Ik vind het echt niet te geloven maar ik heb me met (bijna) 11 weken toch al een buik! Eerst dacht ik dat het kwam door lucht en mijn darmen (veel last van verstopping) vooral omdat de buik ook 's avonds erger was dan 's ochtends en overdag maar nu sta ik al op met een rond buikje! Ook al zou ik het pas bij 12 / 13 weken willen vertellen... iedereen kan het aan me zien! Kan geen normale broek meer aan! Sorry hoor... moest het even van me afschrijven! Iedereen heel veel geluk weer deze week en blij om te horen dat er zoveel mooie echo's te zien zijn en hartjes te horen zijn! Pien
Hoi hoi, Allereerst allemaal gefeliciteerd! Aangezien we vorige week tijdens de 2de echo 4 dagen vooruit zijn gezet zou ik eigenlijk naar het augustus topic kunnen..aangezien ik al ruim 4 weken op het september topic zit blijf ik daar ook..maar kom af en toe hier wel even spieken Ik heb me net aangemeld voor Kraamzorg en krijg 49 uur. (dit is ook ons eerste kindje)
Vandaag nekplooimeting gehad. Ofwel horen we niets en is alles in orde en als we iets horen dan zal het geen goed nieuws zijn, maar hij heeft al laten vallen dat het goed zit . Laat ons dus hopen dat we niets horen! Ons beebje is ondertussen 9,7 cm groot en heb voor het eerst armpjes en beentjes te zien. De gynea heeft lang moeten wachten eer ons ukkie goed wou liggen maar uiteindelijk is het gelukt. Binnen 4 weken terug...
er word ook tegen mij gezegd dat ik al dik begin te worden haha het hoort erbij je hebt dan wel een goed excuus om te gaan shoppen als je uit al je kleren groeit
Dag dames! Hier ook al een beginnend buikje, maar ik ben ook zwanger van onze tweede beeb, dus meestal zie je het dan eerder Ik droom de laatste tijd ook raar, net als bij mijn eerste zwangerschap. De dromen lijken ook heel echt en als ik wakker wordt, denk ik nog steeds dat ik in de droom zit, haha! Ik heb dan wel geen last van mijn stuitje, maar van het weekend had ik last van mijn kont (ahum), gewoon een soort spierpijn daarin en last van spierpijn in mijn bovenbenen. Heb niks raars gedaan, dus misschien vermoeidheid? Verder een goede trek in eten! Ik vermoed dat ik sneller ga aankomen dan bij mijn 1e. Maar das niet erg. Ik was bij mijn 1e in totaal maar 10 kilo aangekomen en dat was er 3 weken na de bevalling allemaal weer af Oh, wat heb ik zin in donderdag, eindelijk onze eerste echo! Ik hoop op een mooi kloppend hartje (of hartjes ) Dikke kus, Lise
hey meiden sorry maar dertig pagina's nakijken doe ik niet! hier alles goed. vandaag naar vk geweest en hartje gehoord helemaal te gek! tot laterz. gr mik kijkt er trouwens iemand naar de lijst af en toe?
Vandaag met Chris op de poli Oogheelkunde van het AMC gezeten. Alles is weer een keer doorgemeten, conclusie is dat het een hele grote scheur in het netvlies is. Zeg maar de ergste vorm die er is in netvliesproblemen. Ze gaan direct een techniek met olie doen, de andere technieken konden al niet meer. Het oogvocht wordt eruit gehaald en dan wordt er olie ingebracht + de scheur 'gehecht'. De olie zal er over 3 maanden operatief weer uitgehaald moeten worden. En we zijn gewaarschuwd voor mininaal nog een 3de operatie want Chris zal geheid op een bepaald moment staar krijgen. Maar goed, dat is van later een zorg. Morgen is de operatie, op dagopname dus daarna lekker weer naar huis. Overmorgen een controle afspraak, ik ben uiteraard aangesteld als privé chauffeuse. Chris moet zich 5 dagen rustig houden en zeer waarschijnlijk een voorkeurshouding aannemen, b.v. met je hoofd naar links en alleen op je linkerzij slapen. Daarna zal hij tot de olie er weer uit is troebel blijven zien maar verder dan wel gewoon kunnen functioneren. Over hoeveel % zichtverlies er zal blijven kunnen ze nu nog niets zeggen. En nu goed nieuws : de uitslag van de Combinatietest is helemaal goed! \/ Ik juich nu eigenlijk voor het eerst, nog geen tijd voor gehad sinds we het vanmorgen gehoord hebben. Ik heb vanmorgen zelf gebeld want ik kon niet thuis zijn voor de belsafspraak met de gyn, en een lief meisje gaf ons de uitslag. De kansberekening op Down is 1:720, dus prima (vanaf 1:250 zien ze als verhoogd risico). Ik ben nu helemaal brak. Heb wel snel bijgelezen maar kan niet meer op iedereen reageren. Gelukkig las ik heel veel positieve en fijne berichten! En allemaal dank voor jullie berichtjes aan mij, heel lief.
Diasy: heel veel sterkte en kracht toegewenst voor jullie, ik denk er de hele tijd aan, net je album gezien...ben er stil van...ik hoop echt het allerallerbeste voor jullie en ik hoop dat je iets aan ons allemaal hebt hier op deze site...we leven met je mee... Mystic: heel veel sterkte met het verlies van opa...ik hoop dat je hele lieve mensen om je heen hebt. gelukkig heb je je meiden...
Wat een geweldig nieuws! Heerlijk om te horen! Heel veel beterschap aan Chris, moge het allemaal maar goed aflopen zodat ie straks jullie kindje met beide ogen kan aanschouwen!
Diana en jenny: Ik ben 4 maanden geleden bevallen van ons eerste kindje. ook wij hebben twee grote honden, berner sennen, 65 kilo per stuk. We hadden allemaal plannen bedacht voor als ze de baby voor het eerst zouden zien, voor een bench zijn ze helaas te groot, uiteindelijk was er helemaal niets aan de hand, ze kijken er niet eens naar om, zo grappig! af en toe loopt toby langs om aan de voetjes te snuffelen als ze een flesje krijgt en dan krijgt ze een klein likkie, ik reageer dan niet of positief, brave hond, goedzo toby, dat idee...ik heb gelezen in het boek van martin Gaus dat je normaal moet doen en dat de hond de baby met iets positiefs moet associeren, dus een koekje geven als ze de baby voor het eerst zien etc. Natuurlijk laat ik never nooit de baby alleen met de boys, maar dat is common sense, in het wild krijgen puppies kleine beetjes van de moeder hond om ze te kalmeren, en als ze dat met een mensenbaby willen doen, hoe goed bedoelt ook...tja...misschien heb je er iets aan...bij ons boeit de baby ze dus absoluut voor geen meter!
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *(16-07-2008): # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen *(26-07-2008): # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje *(27-07-2008) # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????? *(28-07*2008): # Jeldou 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *(30-07-2007): # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *03-08-2008: # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # MamavanLunu 24 jaar 2e kindje # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen *04-08-2008: # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????? # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje (verwacht een tweeling) *05-08-2008: # Jordanne 28 jaar 3e kindje # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ????? # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *06-08-2008: # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????? # marie 27 jaar 1e kindje *07-08-2008: # Tuti 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????? # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # 1245 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????? *08-08-2008: # Diaantjuh 23 jaar 1e kindje # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Zibelle 34 jaar 1e kindje # Charissa1979 28 jaar 2e kindje *09-08-2008: # Bojenna ...jaar 1e kindje # Carina2412 22 jaar 1e kindje # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????? *10-08-2008: # Luckyone ...jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Debbie2007 30 jaar 1e kindje # Arri ? jaar 1e kindje *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje # CynthiaB 26 jaar 1e kindje *13-08-2008: # Marleen83 24 jaar 1e kindje # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen *14-08-2008: # Priscilla R 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Subke 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ???? # Wendyvdploeg 27 jaar 1e kindje # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????? # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje # Siria *15-08-2008: # Boogschutter 29 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Anoul26 27 jaar 1e kindje # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling) # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????? *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Tammie 26 jaar 1e kindje *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Jennifer70 37 jaar 1e kindje ?????? *18-08-2008: # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ??????? # Diantee 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Moniquekenitra 19-08-2008: # Mvjason 22 jaar 2e kindje # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ denkt zelf ????? *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar 1e kindje *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen # Fleur1 24 jaar 1e kindje # Foreverfriend 31 jaar 1e kindje? # Kimm1988 20 jaar 2e kindje # Shraron 25 jaar 1e kindje # Naannaan 28 jaar 1e kindje # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje *22-08-2008: # Jerl74 33 jaar 2e kindje # Claudia86 21 jaar 1e kindje *23-08-2008: # Kelly83 24 jaar 1e kindje # Muis80 27 jaar 1e kindje # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ???????? *25-08-2008: # Linnie83 24 jaar 1e kindje # Linka76 31 jaar 2e kindje Denkt zelf: meisje *26-08-2008: # Mystic sun 29 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender:jongen / Denkt zelf: ????? *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje? # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje *30-08-2008: # Irissa 24 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Kims 21 jaar 1e kindje *31-08-2008: # Kim1205 27 jaar 1e kindje # Lise 32 jaar 2e kindje # Lululuusje 29 jaar 1e kindje # Biebela 28 jaar 1e kindje # lindaa 22 jaar 1e kindje * kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje (*01-09-2008) # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen (*04-09-2008) # Aqua77 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Ingeltje 27 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????? Nog zonder datum: # Nickyz 21 jaar 1e kindje # Delayla 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Femke32 # Galadrose # Kvptje # Tammie26 * ER ZIJN 106 AUGUSTUS-MAMA'S* * Deze lijst graag overnemen, is als laatste aangepast! * Meiden geef even door als er nog gegevens missen!!!!
@ Natas: sterkte en succes morgen en super dat de combinatie test goed was! @ Austin: heb je nog weer naar het hartje (de hartjes) geluisterd? @ Schatje: probeer echt wel te genieten (hoor wie het zegt ), voor je het weet zijn we allemaal bevallen! @ Passiepaard: super mooi bloemstukje heb je gemaakt, en wat een mooie grote vuurpijl was het trouwens @ Diana: ik heb 's avonds laat vaak zin in brood, sta dan net op het punt om naar bed te gaan @ Kelly: je snel weer beter voelen hoor @ Chantico: volgens mij krijg je bij een eerste kindje wel de 49 uren kraamzorg omdat je dan nog veel info moet krijgen, bij volgende kindje gaan er uren van de 49 uur AF @ Aykietje: is wel groot hoor 9,7cm bij 12weken, die van ons is ruim 7cm bij 13,5weken en dit was precies volgens schema @ Iedereen die op een echo of controle wacht: Succes en geniet ervan. In het ziekenhuis keken ze op een beetje vreemd op van mijn buikje; was al flink aanwezig voor 13,5 week. Heb trouwens gisteren ook zelf het hartje gehoord met de Angelsound! Ik zet trouwens morgen even een foto van de echo in mijn album, heb een hele mooie meegekregen (op speciaal verzoek van onze meiden).
@Marleen: Wat fijn dat je het hartje hebt gehoord en nu een beetje gerustgesteld bent. @Daisy: Spannend en wat lief van je vader. Ben heel benieuwd, je houdt ons wel op de hoogte toch? Kom je dan ook op TV? Heb zijn programma wel eens gezien. @Rebecco: Gefeliciteerd met de echo. @Diana: Nou hier nog zo een. Kan geen kinderwinkel voorbij lopen, zonder er binnen te gaan en er weer uit te gaan zonder iets te hebben gekocht. Echt te erg gewoon, maar wel heel erg leuk. Ik "voelde" ook al zo snel dat ik zwanger was, en inderdaad een gevoel wat eigenlijk niet te omschrijven is. Heel speciaal. @Muis: Hopelijk slaap je vanacht wat beter. Vervelend zo'n slechte nachtrust. Jenny: Alvast heel veel plezier bij de eerste echo donderdag. @SM: Leuk al zo'n buik, alleen toch maar gaan vertellen alvast dan. @Krisstel: Welkom hier en veel lees en kletsplezier. Aykietje: Gefeliciteerd dat het allemaal wel goed zit. Ik denk niet dat de gyn dit zou laten vallen als hij/zij maar enigzins twijfelt. Lise: Nog drie nachtjes slapen, spannend! @Mik: Fijn dat je het hartje hebt gehoord, verders alles goed? @Natas: jeetje meid wat vervelend. Heel veel sterkte morgen en maar hopen dat het straks allemaal meevalt met het gezichtsverlies. Heel veel beterschap voor je mannetje en vertroetel hem maar lekker de komende dagen. Gefeliciteerd met de uitslag van de combinatietest. Helemaal toppie! Zo weer helemaal bijgelezen voor vanavond. Ga zo lekker mijn bedje opzoeken. Ook al voel ik me een stuk fitter, ga ik toch nog maar even op tijd naar bed. Morgen weer werken en ben bang dat ik anders morgen erg brak zou zijn. Is er inmiddels al meer bekend over een mogelijke meeting? Ik wil anders wel namen gaan verzamelen en proberen een datum en een locatie te prikken. Ik weet niet of er nog mensen zijn die daarmee willen helpen? Ik zal zo vast een opzetten maken. Liefs, Naat