Hallo! Fijn dat het met de meeste weer wat beter gaat hier. De voorspelling volgens de kalender en mijn eigen gevoel zeggen beide jongen. Wat het uiteindelijk ook zal worden, het maakt niet veel uit wat mij betreft
Fijn dat het weer goed gaat met iedereen. Ik heb vandaag ook veel minder gevoeld dan de afgelopen dagen, nu aan het eind van de middag weer wat krampjes, ga weer even zitten en het is weer over.... @ miranda....ehm ik heb zelf nog echt geen idee wat ik denk dat het gaat worden, maar ik neig meer naar een meisje, dus wil je dat invullen? Bedankt! En ik moet toegeven, ik ben een klein beetje bezweken voor alle lieve babyspulletjes ik heb een paar sokjes van Lief! gekocht! Zo schattig! Mijn vader woont sinds een half jaar in Italie en vandaag kreeg ik een lieve kaart van hem en z'n vrouw, dat ze het zo fantastisch vinden, heel lief! Goed, ik ga zo pannenkoeken bakken, mijn zusje komt hier lekker eten, dus wordt vast een gezellige avond! Voor jullie ook allemaal een fijne avond en veel plezier voor als je vanavond Sinterklaas viert! Liefs, Puck
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *(21-07-2008): - Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen *(28-07*2008): - Jeldou 1e kindje *(31-07-2008): - Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje *01-08-2008: - Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje - Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje - Biancatje 30 jaar 1e kindje *02-08-2008: - Philly 31 jaar 2e kindje - Danoek 32 jaar 1e kindje *03-08-2008: - Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:................... - Visjes 24 jaar 1e kindje - Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen - Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen - Petrabr 31 jaar 1e kindje - MamavanLunu 24 jaar 2e kindje *04-08-2008: - MissyN 24 jaar 2e kindje - Natas1 40 jaar 1e kindje - Mandje 21 jaar 1e kindje *05-08-2008: - Jordanne 28 jaar 3e kindje - QueenBee 26 jaar 2e kindje *06-08-2008: - Rebbel 24 jaar 1e kindje - Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen *07-08-2008: - Tuti 32 jaar 1e kindje - Zoe10 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje - Rachel1984 23 jaar 2e kindje *08-08-2008: - Diaantjuh 23 jaar 1e kindje - Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje - Zibelle 34 jaar 1e kindje *09-08-2008: - Bojenna 1e kindje
Volgens de kalender krijg ik een meisje en dat gevoel heb ik op dit moment ook nog wel. Maar het maakt mij eigenlijk niet uit wat het wordt, als het maar gezond is. Mijn vriend wil wel graag een meisje omdat hij thuis tussen de jongens is opgegroeid. Ik had eerder altijd de gdachten dat ik een jongen zou krijgen, maar op dit moment denk ik alleen maar dat het een meisje wordt. Ik heb al 1 broek die ik niet meer pas. 's avonds loop ik graag in en trainingsbroek, maar die begint ook al strak te zitten. Dat is denk ik ook het eerste wat ik aan ga schaffen aan positiekleding. Met de "kwaaltjes" gaat het uitstekend, oftewel ik heb bijna nergens last van. Wel wordt ik 's morgens erg vroeg wakker en kan ik niet meer in slaap komen. OOk heb ik 's avonds wat last van mijn onderrug. Maar geen gespannen borsten en krampjes meer en tot nu toe gelukkig niet misselijk.
Volgens de chinese kalender krijg ik een jongetje. Ik denk zelf : géén idee en maakt ook niet uit, als het maar niet weer mis gaat. Om niet alleen met mijn angst bezig te zijn maar ook even lekker baby-positief heb ik twee babypakjes gekocht. Volkomen tegen mijn 'principes' in van voor goede echo's niets kopen, maar zo liefffffff!
hahaha is echt leuk geworden die lijst, dank je miranda en alle andere dames voor het meedenken is echt super! dikke x
he dames, heb eindelijk de foto van mijn buik kunnen uploaden, ligt het nou aan mij of is hij al wel erg groot voor hoever ik ben? xxx
Ik ben nog minder ver maar krijg ook steeds meer een buikje. Volgens mij zijn het mijn darmen die een beetje vast lopen en ik heb gelezen dat ze ook vocht vast houden. Drink nu maar yakult kijken of dat wat helpt. Loop nu al moeilijk te doen met wat ik aan moet trekken. Wil nog niet dat iedereen het weet maar heb wel veel strakke truitjes en zo. Nou daar steekt het echt wel doorheen die buik van mij. Liefs Zoe
Ik heb ook een foto van mijn buikje in mijn album gedaan. Normaal ben ik gewoon plat. Hoe is het met de buikjes van de rest? Liefs Zoe
jij begint ook al een schattig buikje te krijgen! helaas zal dat niet helpen dat drink ik al elke dag hihi, ik ben best wel mager van mezelf misschien dat je het daarom sneller ziet? xxx
he meiden nou bij mij zie je nog niets hoor terwijl ik dat wel wil. kom maar op met die buik. (imk zal wel anders piepen als ik een grote buik heb) ik zag van het weekend mijn nocht die 27 weken is en een grote buik heeft. fantastisch (jaloers!) hihihi ik kan nog genoeg genieten. zelfs de krampen beginnen te wennen. ik heb doorgegeven aan mijn ouders dat ze gewoon baby spulletjes mogen kopen, ik kan mezelf toch ook niet inhouden hihihih gr mik
Nou ik maak me wel een beetje zorgen als ik nu al een aardig buikje heb hoe zal dat over 7 maanden zijn. En zijn het er misschien meer, nou dat hoop ik niet. Maar normaal heb ik ook maatje 36/38 en nu pas ik tegen de avond alleen nog maar de broeken met elastiek. @Mik veel plezier met leuke dingetjes kopen voor stip. Hihihi ik wil ook een stip, maar ja nog even wachten. Misschien krijg ik dan gelijk een rijst korrel. Aaaah ook lief.
Wie weet ben je wel al langer zwanger dan je denkt. Ik had al een beetje een flubberbuikje. Niet dik, maar ook niet slank, om het zo maar te zeggen. Ik merk nu wel dat het ietsje meer is, maar met m'n kleding heb ik nog geen problemen (alleen bh's beginnen te klein te worden). Ik heb ook wel gehoord dat in de eerste weken je buikspieren verslappen, omdat dat straks allemaal moet oprekken. Mischien lijkt het daardoor ook dikker.
Nou ik heb net via marktplaats op een leuke zwangerschapsbroek en jurkje geboden. Dus misschien heb ik volgende week al een paar leuke kleren voor mezelf. Hihihi dit maakt het wel erg echt he, leuk hoor. Liefs Zoe
ja dames we moeten er allemaal aan geloven, dikke buiken, misselijkheid, stretchbroeken etc. etc. hahahaha! ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel super zou vinden als het er 2 zouden zijn hoor! wel pittig zeker bij de eerste x maar toch wel heel erg leuk! ik heb normaal maatje 34 dus voor is het wel ff wennen hahahaha! morgen precies over een week naar de VK en dan zullen we meer weten....begin echt zenuwachtig te worden! ik ga ook lekker babyspulletjes vragen voor kerst hoor hihi, mijn moeder begon ook al dat ze de kinderwagen wil kopen hahaha word echt allemaal echt nu! iemand nog wat leuks gehad voor sinterklaas? xxx
Ja, da's een leuk boek van Kluun, de schrijver van "Komt een vrouw bij de dokter", laatst kreeg een aanstaande papa bij ons in de familie het ook, ik wil het ook nog aan mijn man geven... Volgens mij is mijn buikje nog niet echt gegroeid, maar aan het eind van de middag wordt hij wel boller en wil ik ook het liefst een makkelijke broek aan. Ik heb normaal maat 42 (paar maanden geleden gestopt met roken en ja, dan komen de kilootjes er wel aan, pfff), dus ook wel een buikje hahaha! Ben benieuwd wanneer je het bij mij echt gaat zien! Wat een mooi bruidje was je Austin, erg leuk om foto's te zien! En wat een lieve buikjes hebben jullie al! Goed, ga maar eens richting mijn bedje... allemaal welterusten en tot morgen! Liefs, Puck
Nog even mijn antwoord op de jongen/meisje vraag. Volgens de Chinese kalender is het een meisje, net als de vorige twee en dat klopte. Zelf denk ik dat het misschien wel een jongen is, maar dat dacht ik bij mijn dochters ook... dus daar ga ik maa niet op af! Kwaaltjes? Sinds ik vanmorgen ben opgestaan doen mijn borsten weer een beetje pijn en ik ben gigantisch moe. Verder eet ik me gek aan zure haringen (heel cliché maar echt waar) laatst samen met stroopwafelijs Wij hebben het nog aan niemand verteld, dus ook nog geen reacties!