Mystic: Arme hond zeg, fijn dat jullie die gaat opvangen! Veel plezier ermee en zorg dat daar voor goed! Hmmm Burger King? Ik ga meer naar Mac Donalds ! Hahaha! Geweldig dat jouw dochtertje ook mee gaat voor echo, super ! Myrna gaat op 3 maart met mij mee naar VK, ze zijn ook nieuwsgierig naar haar !
Nou goedemorgen meiden! Ik wilde na opstaan meteen bloed laten prikken, moest eigenlijk binnen 2 weken gebeuren, dus vorige week maandag kreeg ik verwijsbrief, nou dacht ik, ach ga ik vandaag wel, omdat Myrna er niet is kan ik gewoon even snel in me uppie naar Lab. maarrrreee toen zag ik op papier dat het NIET op donderdag en vrijdag is, toen dacht ik, neej verdorie.... Is makkelijker na opstaan naar toe ivm suiker, anders morgenmiddag 2 uur zonder eten en suiker naar het ziekenhuis, dat kan het ook namelijk Maar ik ga wel op maandagochtend naar lab denk ik want Myrna is er ook weer niet, denk ik tenminste. Wat ben ik nou ongelofelijk sufferd en twijfelaar ! (weegschaal )
Goedemorgen meiden! Fijn dat jullie zo meeleven,thanks! Ik wilde vandaag vanalles gaan doen,was om 7.00u opgestaan en lekker in douche geweest,was opgeruimd en nu moet ik eigenlijk gaan poetsen maar ik kan me er niet toe zeten,de tranen blijven komen... Als ik iets hoor laat ik jullie iets weten. Ik ga vanmiddag shoppen met mn moeder,nieuwe broeken kopen.. Meiden die vandaag een echo krijgen heel veel succes en plezier! Meiden die naar VK of gyn gaan,good luck! Liefs Dais...
Lekker afleiding Daisy, shoppen met je moeder, heerlijk gewoon! Mijn moeder komt vanmiddag en dan gaan wij naar zwemles van Myrna, er is kijk dag! Maar goed, ik leef ook heel erg met je mee, ik hoop zo hard van harte dat zo goed gaat!
Daisy, ik hoop echt dat je vandaag goed nieuws krijgt. Hopelijk bellen ze op tijd, zodat je niet de hele dag in spanning zit liefs Philly
@ marleen mooi kamertje trouwens! @ passiepaard meis toch veel beterschap! nog gefeliciteerd met het behalen van je mijlpijl! @ binna ik denk dat iedereen 'm kei leuk gaat vinden! @ esprit meis dat is heel normaal hoor en we zijn er natuurlijk om elkaar te steunen en te helpen! @ naat lijkt mij ook leuk! we zullen zien of er nog een aantal meiden zich aan zullen melden! en gefeliciteerd met je mijlpaal! @ petra vanavond zet ik er weer een bij hihi! maar wil de jouwe ook zien hoor! @ linka nee klopt is goedkoper en een 3D echo laten we maken zo rond de 30 weken lijkt me wel mooi! @ schatje veel plezier bij de VK vandaag! @ Diana heel begrijpelijk dat je dat kwijt wilt! heel veel sterkte kan me voorstellen dat dit een hele moeilijke tijd is voor jou nou! hopelijk als alles afgerond is dat je wat meer rust hebt voor jezelf! @ mystic spannend hoor een nieuwe hond erbij! en wat leuk dat jullie dochtertje helemaal enthousiast is voor de echo! smakelijk alvast ( ben jaloers hihi! ) @ Linka zal je altijd zien he meis! ach ik denk dat wel allemaal lijden aan zwangerschapsdementie hihi! @ Daisy meis ik wou dat ik iets voor je kon doen! Hoop dat ze je echt super snel bellen! en fijn dat je vanmiddag i.i.g. een beetje afleiding hebt. ik ga voor je duimen dat ze super super snel bellen! xxx
*inbraak* Daisy, ik kom je heel veel sterkte toewensen! Denk aan je meid, en hoop dat je snel het verlossende telefoontje krijg. Dikke knuffel voor jou *uitbraak*
@Diana, Goh dat lijkt me dan wel een heftige periode die je tegemoet gaat. Ik hoop voor jou enige gerechtigheid zodat jij het een plek kunt geven om het af te kunnen sluiten. @pendrag, Oh mag je dan gewoon in Assen bevallen? Ik dacht dat je binnen een x aantal km van een ziekenhuis moest wonen of heeft dat weer met thuisbevallen te maken . Assen is ook een leuk ziekenhuis En wat je zegt over het verschil met 1e kindje en de volgenden, ik heb precies hetzelfde. Ook erg nuchter sowieso al en nu tja we wachten tot het einde en dan zullen we wel weer zien Hier verder geen bijzonderheden. Het griepgevoel trekt bij mij alweer wat weg. Gelukkig hoef ik de rest van de week niet meer te werken dus kan ik nog ff rustig aan doen.
Heb een foto van onze nieuwe aanwinst de dobermann Brenda geplaatst in mijn album. Ze is echt een scheet en luisterd perfect, met mijn dochter gaat ook alles goed en ons franse bulldogje Maggie is helemaal verliefd op haar nieuwe vriendin. Nu er maar even voor zorgen dat ze weer mooi in de vacht komt te zitten en die bulten laten weghalen (het blijken er 5 te zijn !). Hier mag ze de rest van haar leven gaan slijten in ons gezin, ZE IS GEWELDIG !
Ik ben dol op Dobermanns mijn vader heeft er ook een gehad en die was zo onwijs lief! wat een schatje zeg zorg maar goed voor haar! xxx
Hoi, Hier nog steeds ziek, bah! Ik heb net wel lekker even onder de douche gestaan, daar knapte ik wel even van op, maar nu ben ik warm en moe van het douchen . Ik doe het dus voorlopig nog maar even rustig aan. @ Diana: Sterkte meid de komende tijd! Hopelijk krijgt hij de straf die hij verdient! @ Daisy: ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt! Als ik mensen vergeet, sorry, ga weer naar mijn bedje. Liefs, Puck
Wow, dat is mooie bruine dobbereman, soms ben ik wel bang voor dobberman of vreemde honden die ik NIET ken, van familie of vrienden die ik wel ken ben ik niet bang voor........ Raar maar waar, al hou ik teveel van dieren! Maar die is echt prachtig! Fijn dat ie zo lief is, super ! Austin: Idd, 3d gaan wij ook maar liever later periode zoals 30 weken of zo, is nog veel mooier dan kan je zien of ie grote neus heeft, haha, geintje ! En Daisy hoe is dan nu met je?
Oeh, dames....een paar dagen niet hier en het bijlezen is al bijna niet meer te doen, daar zal ik me vanmiddag wel even voor gaan zitten. Gisteren heb ik een heerlijke relaxdag met een vriendin gehad; naar een beauty toestand met een berg massages en gezichtsbehandelingen. Gloeiend als een glimworm kwam ik weer naar buiten. Het was heerlijk. 's avonds lag ik er al om half 9 in, mannetje had wat vrienden over de vloer en ik had zoiets van doeiiiiii, ik ga naar mijn bedje. Filmpje opgezet maar die heb ik nog niet half gezien, ik was heel snel vertrokken. Ik slaap al een maand heel slecht, gisteren met VK gebeld; komt door verstoord slaap/waak ritme ivm innestelingshormoon, zou moeten overgaan bij 14-15 weken. Tip; als je het al van plan bent om te gaan doen, alvast een sessie zwangerschapsyoga doen; helpt beter te ademhalen en te ontspannen. Mijn mannetje zegt dat ik heel raar adem 's nachts.... Ik beloof bij te lezen en te antwoorden, vanmiddag.
Ik slaap laatste tijd ook zo slecht, steeds draaien enzovoort, als me vriend ook steeds draait word ik ook alsmaar gek van! Pfff! Verschrikkelijk vond ik dat...
ja dat heb ik ook verschrikkelijk! enne van dat hormoon...wou dat dat bij mij zo was ik zit nu op 16 weken maar heb het nog steeds! en mijn man die word er helemaal gek van! maar als hij draait word ik weer boos dus met andere woorden, we slapen gewoon allebei niet meer! hahahaha!
@ mystic: wat leuk voor je dat het goed gaat met de nieuwe hond, jij kan wel wat positieve dingen gebruiken na je zware tijd @ galadrose: er zit dus niks anders op dan elke dag naar de beautyfarm te gaan, hihi @ puck, ik begin eindelijk op te knappen (na 5 dagen) hoop voor je dat je je snel beter voelt en doe maar lekker rustig aan lekker hoor babsie dat ook jij je weer beter voelt @ linka, veel plezier bij het zwemmen en @ austin, ik weet niet of mn buik op je beeldscherm past, haha. ik probeer m ook vanavond erop te zetten daisy, ik hoop met heel mn hart dat je wat wijzer wordt van het telefoontje en dat ze goed nieuws hebben
@ Daisy hopelijk krijg je goed nieuws @ Dianna Langs de ene kant goed dat de dader is gepakt, langs de andere kant komt alles weer naar boven denk ik. Veel sterkte ermee! Ikzelf werk in die sector (maar dan wel in België, zedenpolitie) als je eens een vraagje hebt laat maar iets weten, ik zal proberen deze te beantwoorden. In verband met het slapen kan ik u zeggen dat ik ook slecht slaap. Ik ben normaal een buikslaper maar dat kan ik nu niet meer. Verder voel ik me al een pak beter dan gisteren, nog juist een beetje last van hoofdpijn, maar als dat alles is
ben ik helemaal met je eens. Ik ben ook altijd nioeuwsgierig naar mensen, maar er is een verschil tussen het niet breed hebben, en GEEN geld hebben. iig veel plezier met de meeting en drink er 1 voor me (cola graag, haha). groetjes, brenda
ff vraagje, waarom wil je niet in Drachten bevallen. Ik ben bij de laatste (4 mnd terug) daar bevallen, en daarvoor in leeuwarden. Het is mij heel goed "bevallen", en wil daar wel weer bevallen.