Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ Puck veel beterschap!

@ Linka ja hahaha wie weet! is inderdaad leuker als het wat verder is dan is er meer te zien! onze mannen krijgen het maar zwaar te verduren met ons! wat erg dat ze Myrna zo stom kleden, ik zou me ook dood irriteren!

@ petra ik ben benieuwd hihi! goed idee van je met de lijst!

@ Noura fijn dat je het goed hebt kunnen bespreken met je VK je zult je op het moment waarschijnlijk een heel stuk beter voelen! Dus jouw beepje kan lekker zwemmen in jouw buik hihi!

@ Esprit jouw ex zouden ze ook eens een x flink bij moeten werken...sorry dat ik het zeg maar ik vind dat wat je een ander aandoet je zelf terug verdient!
    En natuurlijk mag jij nog komen op de meeting! ga je er direct meteen terug opzetten!

@ kim mijn mannetje en ik gaan ook lekker naar de beurs! ik denk op zondag!

@ aykietje gaat de goede kant uit meid, nu alleen de hoofdpijn nog!

@ SM591 tuurlijk word je wel een goede moeder, iedereen gaat er gewoon anders mee om.

@ Rachel spannend hoor! nog heel eventjes geduld!

@ Daisy wat onwijs associaal dat kunnen ze echt niet maken vind ik! ze moeten toch wel begrijpen dat dit nieuws voor jou heel belangrijk is! nog heel veel sterkte met het hele lange wachten!

Nou ik ben weer helemaal vrolijk...niet dus....mijn collega zegt net "nou je begint een dikke reet te krijgen" wat is dat nou voor opmerking? ik heb altijd maatje 34 gehad...mocht echt wel wat bij!

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hallo allemaal,
    zoals jullie weten ben ik de hele week ziek thuis geweest en je moet wat hè, dus vandaar die lijst hihi. morgen ga ik weer aan het werk en zal ik 's avonds de lijst aanpassen.
    @ austin, probeerde de hele tijd foto erop te krijgen....wat blijkt foto zelfs na verkleinen te groot, dus niet mn buik maar de foto is te groot

3. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    weet je wat het makkelijkste is?
    Dat doe ik ook altijd:

* ga naar je album
    * druk op foto uploaden
    * daar staat:
    Maximum breedte van het plaatje (pixel): 1024
    Maximum hoogte van het plaatje (pixel): 768

* dan open je je foto in paint en gaat naar "afbeelding" in paint zelf
    * ga naar "kenmerken"
    * vul daar bij breedte en hoogte de toegestaande afmetingen in van hierboven. ( let wel op dat daaronder "pixel" staat aangevinkt en niet "inches" of "cm"

Hopelijk heb je hier wat aan hihi!

xxx

4. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Ach, je moest is weten met welke wraakgevoelens ik heb rondgelopen! Nu nog wel is hoor, dan denk ik echt de pijnlijkste dingen en het gaat me er dan vooral om zijn gezicht te zien en de pijn te zien! Iedereen zei je hebt hem al heel veel pijn gedaan door bij hem weg te gaan (hij was erg jaloers, claimend en dwingend en wilde mij voor zichzelf. Hij deed daar ook echt ALLES aan en vond mij zijn bezit....heeft me nog heel lang gestalkt en ben daardoor ook verhuist naar een andere stad! :( ), maar toch hè, dat heb ik niet van hem gezien en wil hem zo graag *******piep******piep**** :x :x :x ....als je begrijpt wat ik bedoel.....Ik houdt me aanbevolen voor een knokploeg hoor, hihihihi....
    Al weet ik zeker dat hij het nu niet kan hebben dat ik heel gelukkig ben met mn vriendje en we een huis hebben gekocht en een superbeebje gaan krijgen! En dat doet me heel erg GOED! BEN NU SUPERGELUKKIG MET MN VENTJE EN ONS WONDERTJE! :D :D :D :D

Maar die collega van je moet of een kerel zijn of een meid die altijd wat te zaniken moet hebben, jeetje, wat een stomme opmerking!
    En als jij altijd al maatje 34 hebt gehad, meis, daar heb ik geloof ik nog nooit in gepast, dusse...lekker laten L . L L . . ;)

Liefs

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    na een tijdje klooien is het gelukt de foto te verkleinen alleen zie je nu een stuk foto zonder buik haha. heb mn toestel gewoon anders ingesteld en maak snel een nieuwe foto!
    btw austin was wel gelukt via paint

6. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    AUGUSTUSMAMA'S 2008 MEETING

Wil mee datum in maart 2008 (zaterdag of zondag)

Naat80, voorkeur datum: Geen
    Linka76: voorkeur datum: Geen behalve 15 maart ;), Hoofddorp, NH
    petrabr, voorkeur datum: geen, bergschenhoek, ZH
    Austin, voorkeur datum: geen, Halsteren, NB
    Esprit, voorkeur datum: 1, 15 of 29 maart, Kampen Overijssel

zo! nou klopt het toch weer he?

xxx

7. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik ken dat gevoel, je wil dan ook echt zien dat een ander minstens net zoveel lijd als dat jij hebt gedaan!
    Maar idd wat je zegt je hebt een leuke vriend, een huis en een super mooi beepje onderweg dat tie gewoon lekker kapot valt! en als hij dat zou weten zou hij een beroerte krijgen hahaha!

Ja is gewoon een eikel, maar hij maakt continue van dat soort opmerkingen vind dat foliumzuur en visolie ook flauwekul zijn en het feit dat ik een extra echo wilde omdat er zoveel tijd tussen zat vond hij ook allemaal onzin etc. etc. etc. 't is gewoon een gefrustreerde zak!

dikke xxx

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

@daisy: wat balen zeg dat ze je zo lang laten wachten! ik hoop dat je ondertussen goed nieuws hebt gekregen!

liefs rebbel

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ach austin, je moet maar zo denken, zulke mannetjes hebben vaak zelf een tekort aan van alles.... en moet dat vaak dan verhullen met grote praatjes.

daisy hoop dat je gebeld bent inmiddels

haha petra lachen met de foto, ach je gaat er wel handigheid in krijgen ;)

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik ben vandaag niet gebeld door het ziekenhuis, dat is goed nieuws, ze dachten al wel dat de nekplooimeting goed was, maar ik moest nog even het bloed afwachten! morgen krijg ik waarschijnlijk de brief binnen met de kansberekening!

liefs rebbel

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh rebbel dus jij had ook een spannende dag

fijn dat jij niet gebeld bent, en nu hopen op de brief morgen met een mooie uitslag ;)

12. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ noura dat is ook zo! ookal ben ik aangekomen wat een ontactische opmerking dat zeg je toch niet? ik zeg toch ook niet tegen hem van nou jij mag ook weleens wat doen aan je bierbuik?

@ Rebbel dat is goed nieuws meid! gefeliciteerd

@ Daisy meis heb je al wat gehoord? we denken hier allemaal aan je en duimen voor je!

dikke xxx

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @noura: ja jij ook he! fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en dat alles goed is met je beepje! :D

liefs rebbel

14. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Hey dames ik lees wel beetje mee maar reageer ms wat minder.
    Maar zag ook dat daisy uitslag zou krijgen is er al wat bekent ?
    Hopelijk is alles goed anders duim ik even door.

En voor de dames met goed nieuws gefeliciteerd.
    Volgens mij zijn de aug. mama ook allemaal voorbij die eerste mijlpaal niet?Nou hopelijk geen afvallers of erge dingen meer.

Ik heb nog steeds veel last van me maag ik slaap heel slecht voor de rest gaat het goed hier.Hopelijk met jullie ook :D

15. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Ja zo klopt ie weer, voel me weer welkom, hihihi....

Rebbel ook een spannende dag gehad dus, meis wist t niet! Fijn dat je goed nieuws hebt gehad dan!

Liefs

16. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Daisy, hoe is t meis?

17. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    hallo allemaal

reageer niet veel maar lees alles wel mee!
    hier alles goed af en toe die leuke fijne dwarsliggende man teroriserende hormonen die tekeer gaan hahahaha!

18. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey meiden,

eindelijk hebben we de uitslag en die is niet positief!
    De kans op een down syndroom bij 1 of allebei is hoog,de kans is 1 op 35...
    We zijn er allebei gruwelijk emo onder,we hadden dit echt niet verwacht....

-x-

19. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Ach meis toch! Wat een rotnieuws! Heb tranen in mn ogen, dat dit jullie nou weer moet overkomen!

Hele dikke knuffel

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @Daisy jeetje meis.dat is wel heftig nieuws. snap wel dat jullie daar erg verdrietig onder zijn. weet veder niet wat ik moet zeggen.

xx

Deel Deze Pagina