Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hi dames,wat is het hier al lekker druk,gzelli!
    Ik kom ook met jullie meekletsen,weet alleen niet precies hoe ver ik ben maar zoals zelf geteld komen we op ongeveer 07-08-08?
    Spannend!

Hoe gaat het hiet verder met de zwangere dames?
    Ik ga nu werken dus ben er misschien vanavond weer!

Fijne dag en tot snellie!
    Liefs Dais..
    -x-

2. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Wauw Daisy,

super voor jullie dat je weer zwanger bent! Heel heel erg proficiat. 'T is je gegund.

xxx
    Mrietje (julimama)

3. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen!

Ik ben alweer wakker. Vanmorgen om kwart voor 7 moest ik naar het toilet en ben maar beneden gebleven, ga zo werken...

Irritant alleen is dat ik niet kan stoppen met gapen, ben nog zo moe! Gelukkig maar een ochtend werken en dan vanmiddag maar eens lekker rustig aan doen!

Fijne dag allemaal!

Liefs, Puck

4. Littleme

Littleme Actief lid

25 okt 2007
    141
    0
    0
    Limburg
    Morge iedereen!
    Het lijkt erop dat iedereen lekker vroeg wakker wordt.
    Ik was zelf ook al om half zeven wakker...

Daisy, gefeliciteerd en geniet er van.

Straks mag ik bellen om een intake afspraak te maken bij de VK.
    Morgen een eerste echo om te kijken hoe ver we zitten *spannend*

5. Littleme

Littleme Actief lid

25 okt 2007
    141
    0
    0
    Limburg
    Even een vraagje trouwens:

Vanaf wanneer mogen jullie ( van jezelf ) de eerste leuke babyprulletjes kopen?

Voor mijzelf vind ik het nog wat vroeg...
    Het lijkt nog steeds allemaal niet 100% echt.
    Misschien dat ik na morgen ook zwicht.

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    goedemorgen meiden

@daisy
    welkom en gefeliciteerd.........................

@all. oh meiden ik ben zo blij en gelukkig dat ik het wel van de daken kan schreeuwen. maar mijn man wil het geheim houden tot drie maanden (eind januari) getverdemme ik kan mijn mond echt niet houden hoor. misschien dat ik mijn man wel overhaal dat als we het hartje hebben gezien dat we het dan vertellen. hihihihihihihihi miss ongeduld he?

vannacht weer dubbel gelegen van de pijn een uur lang op de wc dus weet zeker dat het mijn darmen zijn (gisteren gourmet vet en veel)

nou ja alles voor een baby he!

tot vanmiddag gr mik

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oh ja

ik heb ook het boek help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt gekocht voor mijn man. en dat boek is echt te grappig.

allemaal grappige dingen over zwangerschap hromonen etc maar dan op een grappige manier geschreven. met een verklarende woordenlijst achterin. echt helemaal leuk wij komen er alleen niet zo goed in uit maar ja vrouwen en hormonen he..................................

gr mik

8. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames!

Weer een werkdag begonnen en kijk zou uit het raam, de lucht ziet er echt super mooit uit, licht rood door de zon en het witte lijkt wel een warm licht af te geven en het blauw is super mooi blauw hahahaha nu begin ik ook al sentimenteel te worden over het weer!

Hoe is het met iedereen?

@mik jeetje meis dat is ook niet fijn! als het nu maar weer beter is!

xxx

9. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    he dames nog ff een vraagje sultana's mag je die eten?
    naar mijn idee zit hier kaneel in maar weet het niet zeker....zouden jullie doen?

laat maar heb het al opgezocht, ja dus! dus dames geen sultana eten!

hoop niet dat ik er nu al te veel van heb gegeten :(

xxx

10. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    Goedemorgen allemaal.
    Hier ook veel last gehad van buikpijn vannacht(darmen).

@daisy Van harte gefeliciteerd meis. Ik wens je een goede zwangerschap toe, je hebt het verdient.

@Austin, volgens mij mag je gewoon kaneel eten als je er maar niet te veel van eet. Dus niet overal extra kaneel over gooien en zo en de gehele dag alleen maar kaneelthee of zo. En sultana kan prima, neem ik ook mee zo.

Werkse allemaal, liefs Zoe

11. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    @ daisy: Gefeliciteerd met je zwangerschap, wat ontzettend fijn dat je weer zwanger bent!

@austin; een beetje kaneel kan echt geen kwaad hoor, zolang je het maar niet met scheppen naar binnen werkt. Als je erop googlet vind je verschillende berichten, maar nergens is bewezen dat het schadelijk is, er wordt aangeraden het matig te gebruiken.

@mik: vervelend hé, die pijnlijke darmen, ik heb er ook last van, dan ren ik krom naar de wc, daarna is het gelukkig wel over

@littleme: ik heb gisteren een heel leuk gehaakt knuffelaapje gekocht bij de prenatal en het boekje 'kleine pluis' van nijntje. Verder wacht ik even af tot we het geslacht weten, want op jongensgebied heb ik nog genoeg liggen.

@puk: hier hetzelfde, ik kan niet meer uitslapen. als ik wakker ben, ben ik ook echt klaarwakker.

@diana: dat boekje heeft mijn man ook gekregen de vorige keer, erg grappig inderdaad.
    o en wat een ontzettend coole trouwkaart hebben jullie! Ben zeer benieuwd naar jullie geboortekaartje

@zoe: hier nog geen buik, of niet meer dan normaal, maar bijm mijn eerste duurde het ook even.

@jordanne: hoe lang gaan jullie wachten met het vertellen?

Sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd, maar als ik terug blader is mijn getikte tekst helemaal weg, dus ik hou het hier even bij...

Voor het schema:

kalender: meisje en ik denk het zelf ook.

Ik heb bij HM-online vast wat positie dingetjes besteld, een paar hemdjes en een lekker broek, ik moet nog even op zoek naar een jeans, maar ik had gezien in de Viva Mama dat Queen Mum mooie heeft. Maar ik wacht nog even tot ik wat dikker ben.
    Ik heb nog wel wat kleren van de vorige keer, maar toen was ik 2 maanden later zwanger, dus daar zitten niet veel winterdingen bij. Binnenkort maar even gaan shoppen.
    Hier in de stad is een nieuwe positiekleding winkel, maar ik durfde nog niet naar binnen, want straks ziet iemand me. Binnenkort ga ik wel een keer naar Den Bosch of Breda, daar is ook meer keuze.

Verder gaat alles hier goed, nog bijna nergens last van, maar de vorige keer werd ik met 10 weken pas misselijk, dus het kan nog alle kanten op....

fijne dag allemaal

liefs

Philly

12. Jordanne

Jordanne Lid

28 nov 2007
    14
    0
    0
    Wij willen het met kerst vertellen maar dat duurt nog zolang voor mijn gevoel!

Ik merk wel al dat sommige broeken me te strak zitten. En ik kan echt de hele dag slapen!
    Ik heb nog niks gekocht... misschien ook omdat niemand het nog weet, het is nog een beetje ons geheimpje.

13. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    he dames weer ff een vraagje,

Bel net de VK op en die verteld me heel leuk dat ik op mijn eerste afspraak puur en alleen een gesprek krijg dus geen echo.... :(

weet iemand gemiddeld hoeveel tijd er tussen zit, ik bedoel kan je meestal snel weer terecht?

Wilde de foto zo graag hebben voor Kerst als we de familie gaan inlichten...en natuurlijk wat meer zekerheid....kijk nou al weken uit naar deze datum en dan heb ik nog niets.... :(

xxx

14. Eimat

Eimat Niet meer actief

Hey...Leuk! weer wat zwangeren erbij! Gefeliciteerd dames!
    Over de lijst... volgens kalender jongen (maar dat stond er al op) en ik denk zelf een meisje...we zullen zien.
    Verder iedereen weer wat beter te pas? Ik wel in ieder geval. zo vind ik de zwangerschap weer leuk...maar ik moet er nu vandoor. Spreek jullie nog

15. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hoi Meiden,

Ook hier al enige ontwikkeling van een buikje. Kan mn broeken niet meer goed dicht krijgen....ben benieuwd wat dat nog gaat worden....Ik zei al tegen mn vriend, ookal moet ik door de terrasdeuren naar binnen en buiten...ik heb het er graag voor over...als het er straks maar weer af gaat.....

Volgende week bellen met de VK. Ik wil eigenlijk voor de kerst wel graag de 1e echo.... Hoorde dat wanneer je een MK hebt gehad, je wel wat eerder mag voor geruststelling? Ik hoop het, ik wil ook wel een stip zien of een rijstkorrel ;).....

Liefs

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik geloof inderdaad dat als je al eerder een miskraam heb gehad je de keer erna eerder naar de vk mag en een echo mag laten maken. ik geloof dat je dan met zes weken een ecjo mag. dus dan moet je wel opschieten met bellen hoor!

hihihiihi ik kan begrijpen dat je snel heenwilt en geloof me je bent erg tevreden hoor met een stip

gr mik

17. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hoi allemaal,

Zo ik heb weekend! Heerlijk! helemaal geen klachten nog vandaag, alleen een beetje last van brandend maagzuur, dat je zo lekker in je keel voelt :( Iemand de gouden tip om hiervan af te raken? Suggesties zijn welkom!

@ Austin: hier is het ook zo dat je eerst een intake hebt en daarna de echo. Intake bij 8 weken en echo bij 10 weken. Ik heb ze beide tegelijk af kunnen spreken.

Ik ga nu mijn nieuwe auto ophalen! Ik heb een hele mooie Jeep, maar dat is een slurpmonster en aangezien ik meer zakelijke kilometers maak dan gedacht en mijn man in januari een eigen zaak begint...moet je wel eens wat keuzes maken. Ik krijg nu een baby(!)-blauwe VW Lupo! Pittig karretje!

Dus groetjes maar weer!

Liefs, Puck

18. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Heey meiden,

Jeetje wat hebben jullie veel gekletst! Heb een paar dagen niet bij kunnen lezen en nu meteen een aantal pagina's :)
    Hier gaat alles goed geen klachten alleen nog steeds die buikpijn soms.
    Wij gaan het ook rond kerst vertellen omdat we dan een week bij familie zijn en ik m,n mond toch niet kan houden ;)

Verder gaat hier alles goed ook met Lindsey. We denken zelf dat het nu een jongen word maar hoe ik daarbij kom geen idee...maakt me ook allemaal niets uit. De chinese kalender zegt ook jongen haha. Bij Lindsey klopte het.

Ik werk verder als gastouder van een jongen van 9 maanden en een meisje van 2. Even kijken hoe dat straks verder gaat.

Nou morgen is mijn man vrij en gaan we winkelen dus probeer het weekend weer mee te lezen.

19. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Hoi Allemaal,

Allereerst natuurlijk iedereen van harte gefeliciteerd..
    En daarnaast kom ik mij ook even melden als augustus moeder.
    Als alles soepel zal verlopen dan ben ik uitgerekend op 10 augustus...
    Wij willen het ook graag aan iedereen vertellen, maar dat is nog een beetje vroeg.
    Mijn moeder is al wel op de hoogte, want tegen haar kan ik niet liegen... Ze heeft meteen door als er iets is...
    Verder genieten we nog even in stilte.
    Morgen ga ik de VK bellen voor een intakegesprek, spannend allemaal.

Groetjes misspiggle

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hoi miss piggle

gefeliciteerd.....

gr mik

ik hoop dat ik mijn man zometeen kan overhalen om de kerstboom te kopen. hebben jullie ook zo'n zin in de kerst meiden.?

Deel Deze Pagina