Sh*t Daisy Dit was ook echt niet de uitslag die ik had verwacht. Kan me voorstellen dat dit nieuws hard aankomt. Moeten jullie nu weer wachten tot volgende week, voor meer onderzoeken enzo? Lieverd ik denk aan je................ Dikke knuffel van Miranda
Neej he Daisy, dat is niet eerlijk Sterkte meis en ga maar lekker janken, dat verdient je het wel, ik leef met je mee! Austin: Ja he, heb liever eigen smaak met kleding voor Myrna, pfff! Maar tsja soms moet ik ff accepteren, maar lukt me niet altijd hoor Esprit: Je ex? Wat is er aan de hand? Heb ik soms overheen gelezen dan? Mijn ex is ook niets hoor, pfff, ik ben blij dat hem niet meer ziet want de dovenwereld is erg klein kan je hem makkelijk tegenkomen, maar heb al jaartje niet meer gezien en ik ben happy met mijn vriendje en beebie natuurlijk, hihi! (last van bindingsangst, 3 keer relatie gehad van 2 maanden en kon me niet loslaten, ik mocht geen andere vriendje, die hield mij aan de lijntje en wachten wat hij precies wilde pfff) Rebbel: fijn dat goed is, hartstikke fijn joh, ben blij voor je Enne over geslacht, misschien laat ik hier wel weten denk ik hihihi! Oja over lijst wanneer ik afspraak heb: op 3 maart heb ik afspraak met VK
hoi allemaal, daisy: wat een vervelend nieuws is dat toch, ik denk aan jullie, heel veel sterkte de komende tijd! verder gaat het wel goed met me, beetje verkouden, maar ja wie is dat niet op dit moment. heb alleen sinds een weekje last van mijn onderrug, in de buurt van mijn stuitje/billen dat is echt een akelig gevoel ik kan niet echt zeggen wat voor gevoel is niet echt spierpijn ja ik weet het niet, zou dit ook biij de zwangerschap horen? vd banden kun je toch daar niet voelen? de misselijkheid is bijna verdwenen af en toe nog eens als ik iets sterk gekruid eet of gekke luchtjes ruik. ben vd week de stad in geweest en het een en ander aangeschaft, misschien te vroeg? en moet nodig om positie broeken want kan niks meer aan, het gaat nu best snel vind ik, iedereen die binnenkort voor echo/vk gaat ,veel succes!
@Linka: DEnk dat ik een pagina of 150 terug daar over geschreven heb. Heb een relatie gehad van ruim 9jaar waarin lichamelijk, geestelijk en seksueel misbruik voorkwam....Door jaren therapie heb ik het gelukkig allemaal een plekje kunnen geven en ben ik na een aantal jaren weer de kroeg in gestapt waar ik uiteindelijk mn lieve ventje heb ontmoet! Maar de boosheid blijft en het verdriet komt af en toe weer boven....BEN NU SUPERGELUKKIG HOOR en die ervaring heeft mij gemaakt tot wie ik nu ben en ik ben erg trots op mezelf.... @Rebecca: waar is je banner meis? Vanavond weer naar Char kijken dames, vind dat zo machtig interessant! Vriendje is de deur uit, die vind er niks aan, dus lekker rustig! Liefs
gvd daisy wat een rotnieuws. maar het is wel kansberekening he! het hoeft toch niet te betekenen dat het zo is? wat ik heb gehoord is het zelfs bij hoog risico zo dat het merendeel nog gezond geboren word. ik hoop dat je nu goed begeleid word en dat je terecht kan bij mensen met je vragen. heel veel sterkte en kracht voor jullie allebei (ik denk aan jullie) fijn he rebecca dat de misselijkheid weg is. en met dat gevoel bij je stuitje moet je mischien eens informeren bij huisarts of vk? mischien je bekken ofzo? doe rustig aan heerlijk he die hormonen nickyz.. hier duiken ze ook te pas en onpas op en joy wij zijn wel voorbij de mijlpaal, want volgens mijn vk was 11,12 of 13 weken niet echt de magische mijlpaal, maar vooral dat als je de echo had gehad en daarop was het goed dan kon je er bijna vanuit gaan dat het goed was en ik bedacht me net dat ik 1/3 van de zwangerschap erop heb zitten.. ook een mijlpaal, op naar de helft, is al over een paar weken
@ Daisy GVD! de wereld is zo oneerlijk! jullie verdienen het zo erg om 2 kerngezonde kindjes op de wereld te zetten! Komen er nu nog meer onderzoeken? Huil er alles maar eens flink uit meid daar heb je alle recht toe! dikke x en knuffel ik denk aan je!
@ Daisy: Ik duim voor je dat alles goed zal aflopen! @ Esprit: Laten we ons daar maar op concentreren. Dat we nu gelukkig zijn. Wat gebeurt is is gebeurt en het mag ons leven niet meer beïnvloeden. Natuurlijk doet het dat af en toe nog wel. Maar als het ons leven maar niet meer beheerst. Ik heb het gelukkig allemaal heel goed kunnen verwerken. Toendertijd heb ik geen professionele hulp gehad, maar ben ik heel goed opgevangen door mijn zus, mijn ouders en mijn vrienden (ze weten haast allemaal wat er gebeurt is, dat praat gemakkelijker). Toen ik in december 2006 te horen kreeg dat hij was opgepakt (het was trouwens een totaal onbekende man), raakte ik toch wel in een put. Maar ook mede dankzij de zwangerschap voel ik me alsof ik de hele wereld aan kan. Natuurlijk is een staf die zo iemand tegenwoordig krijgt, nooit genoeg (zeker hier in nederland niet). Maar ALS hij maar een straf krijgt. Ik denk dat wanneer hij vrijgesproken wordt dat hij onder zal moeten duiken. En dan zou het nog wel eens kunnen dat ik helemaal doordraai. Maar we hopen maar op een goeie afloop.
Ongelofelijk zeg! Wat een zak! Ik kan hem zo wel wurgen, dat heb ik echt ontzettend hekel aan, pfff! Ik ben zelfs ook bij psychologie gelopen, ik ken dat...... Maar mijn grote complimenten dat je nu happy bent met je vriendjelief, dat verdien je hartstikke veel man! Echt mijn complimenten!
hihi ja super he! heb net mijn nieuwe buikfoto in mijn album gezet...hij lijkt wel of hij steeds groter word van onder naar boven...of ligt dat aan mij? xxx
Noura: Je bent dus niet zo groot en lekker slank met maat 34, hihi, vroeger woog ik 55 kilo en gestopt met roken kwam ik op 65 kilo en daarna onverwacht zwanger van Myrna kwam ik bij eind van zwangerschap van 37 weken op 90 kilo aan, pff! En na bevalling kwam ik op 85 kilo en kreeg daarna AD en woog bleef hetzelfde bij 80 kilo na 2 jaar gestopt met AD kwam ik snel op 62 a 65 kilo. Nu nog, maar nu weet ik het neit hoeveel ik weeg moet een weegschaal maar aanschaffen, maar ik zou gek van worden hoor..... Normaal voor het zwangerschap heb ik problemen met hoge hormonenspiegel, snel zweten enz (dat is niks hoor) en nu heb ik totaal geen last van, hou ik die maar vast, na bevalling. Rebecca: Fijn dat misselijk heid weg is en tsja bij 6 weken heb ik al positiebroek gekocht....
Neej ligt niet aan jou, gaat steeds naar boven idd, want onderbuik word het dikker en geloof ik dat ie naar boven gaat Merk ik ook aan mezelf aan mijn onderbuik die nu echt dikker word....Maar ik zie het ook dat je buik ronder word. maarrrre dus je bent eigenlijk eind juli uitgerekend? Of tel ik dat verkeerd !
@Babsie: ik mag kiezen uit Assen, Drachten en evt. Heerenveen. Voor mij dus Assen of Heerenveen. @Jikke: ik heb nog niemand gehoord die in Drachten prettig bevallen is. VK is er ook niet weg van. @SM591: je wordt een supermoeder! Geen twijfel nodig hoor. @Noura: tuurlijk maken je ervaringen uit mbt hoe je je zwangerschap beleefd. Toch ben ik ondanks een bbz, 2 vroege miskramen en het feit dat het heel lang duurde voor ik zwanger raakte van Jarissa erg nuchter. Is ook aard van het beestje. @Diana: veel sterkte meid. @Daisy: voor jou ook veel sterkte. Hier gaan de weinige kwaaltjes langzaam over. Nog wel moe maar minder dan het was.
Nee meis dat ligt niet aan jou! Of het moet aan zwangere ogen liggen?! Hihihihi....Wat een machtig mooie buik! Cker geen maatje 34 meer, hihihi, daar mag je trots op zijn! Liefs
meiden willen jullie mijn bevallings datum terug zetten naar 13 augustus? ben iets langer zwanger heb namelijk vandaag weer een echo gehad kleine was echt heel druk in me buik wilde helemaal niet op de foto dus heb de 12 WEKEN al bereikt haha kussiej