Wij zijn gister voor de 1ste echo geweest en alles was helemaal goed! En we waren precies even ver als ik dacht! Dus gister aan iedereen vertelt leuk hoor!
@Philly Heel veel sterkte en gecondoleerd in deze moeilijke tijd. We hebben net afgelopen maandag onze opa begraven, was ook totaal onverwachts, 1 week ziekenhuis en hij kwam niet meer terug. Het is nog steeds voor onze familie erg moeilijk te plaatsen maar gelukkig hebben we heel veel steun aan elkaar... @Daisy Wat nu? Och meis, ik duim echt heel erg hard mee dat je toch gezonde kindertjes ter wereld mag brengen meid, ik wens jullie heel veel sterkte en hopelijk krijg je snel goed ander nieuws. Geef de hoop nog niet op meid...
Hey meiden, dank je voor jullie lieve woorden allemaal! Hier gaat het echt een beetje klote om het zomaar even te zeggen,ik voel me zo rot,we hadden dit gewoon niet verwacht en dan komt het hard aan. Toen ze belde gister zei ze dus dat het een hoog risico is,dus schrok me al helemaal wild,ze weten niet of het bij 1 of allebei is en dat is raar want ze zijn 1 eiig dus zijn ze zo goed als identiek? We moeten een vruchtwaterpunctie doen maar wanneer weet ik niet(hoop dinsdag gelijk),ze kijken dan ook gelijk naar tts,volgens mij weten ze zelf allemaal niet hoe het zit,maar ik ben bang dat we nog en lange weg te gaan hebben voor we ECHT weten wat er precies aan de hand is... Sowieso duurt de uitslag van de punctie 2 weken.... @Philly,gecondoleerd met je oma meissie! Van deze kant heel veel sterkte gewenst! @Austin,ik wil jullie vast heel veel plezier wensen morgen! Ben errug benieuwd! Sorry voor de rest niet teruggelezen... Veel liefs Dais...
Hallo meiden. Ik ben hier ook even weggeweest. Druk met voorbereiding voor de carnaval. We lopen nl. in de optocht mee! daarbij is ook nog mijn laptop stuk. Dus kan alleen even tussendoor op mijn werk kijken! Daisy ik zal voor je duimen. Wijzelf hebben 07-februari de nekplooi-meting. (nog 2 daagje's en dan 12 weekjes, joepi)
hey daisy, wat een onzekere tijd weer. had je zo een onbezorgde zwangerschap gegund! philly, gecondoleerd. sterkte de komende tijd, meid!
Dag dames! @Daisy; ik hoop echt op een goede uiteindelijke uitslag! Wij zijn gisteren voor de termijnecho geweest, ik ben 3 dagen korter zwanger dan ik dacht. Maar....het leukste en belangrijkste komt nog, wij krijgen niet 1 kindje, maar een TWEELING! De vk zei dat het tussenschot heel dun is, dus het zou zo maar een 1 eiige tweeling kunnen zijn! Maar dat of het nu 1 of 2 eiige is, dat maakt niet uit. Als alles maar goed gaat. We schrokken wel even, je stelt je niet in op een tweeling Nu is mijn uitgerekende datum 3 september, maar ik zal waarschijnlijk met ongeveer 37 weken bevallen zei de vk, met tweelingen is het meestal vroeger. Betekent dat ik ga verhuizen naar het september forum, ik hoop dat jullie dat niet erg vinden. Dan ben ik een beetje even ver als de dames daar! Veel plezier en succes met jullie zwangerschappen en een dikke kus van Lise!
wij zijn net voor de termijnecho geweest. het zag er allemaal goed uit. hartje klopte, 4cm, 2 armpjes en beentjes en toen ik vroeg of het niet erg was dat ie zo stil lag begon ie te bewegen! helemaal leuk was het dus. alleen mijn placenta lag waarschijnlijk niet helemaal goed. ze was een beetje verbaasd dat ik geen bloedverlies had gehad. bij de 20 weken echo gaan ze daar nog extra op letten, maar ik maak me er geen zorgen over. nu snel naar mijn neefje! ben zo benieuwd of ik er een nichtje of neefje bij krijg! fijn weekend meiden!
Lise wat een leuk nieuws zeg! Kom je nu ook bij de tweelingen kletsen? Ik vind het wel jammer dat je hier weg gaat,je gaat toch echt in Augustus bevallen hoor meis Super!
@Daisy: bij een vruchtwaterpunctie kunnen ze toch al met meer zekerheid zeggen hoe het zit. Wel vervelend dat jullie zolang moeten wachten op het resultaat. Ik weet niet goed wat ik moet typen om jou te troosten. Hoe moeilijk het ook is, probeer toch hoop te koesteren. Hou je sterk! Ik blijf voor jullie duimen! @Lise: proficiat met jullie tweeling! Vandaag heb ik geen zin om de deur uit te gaan. Ik heb nog steeds mijn pyjama aan. Fijne dag voor iedereen! zibella x x
@Zibella,ja dan weten we waarschijnlijk wat er nou aan de hand is.. Ik denk dat er altijd iets aan de hand is omdat ze zeiden,of down-syndroom of afwijking aan organen of twin-to-twin syndroom,dus ja? Jullie schrijven al genoeg lieve dingen hoor,erg lief! Ik zal proberen weer gezellig mee te kletsen want dit is voor jullie ook niet leuk! Liefs..
hey daisy, ik snap het heel goed als je hoofd niet naar gezellig meekletsen staat. doe lekker wat voor jou goed voelt! liefs, lauwie
hey lise, wat leuk een tweeling! kan me voorstellen dat het ook ff wennen is. veel plezier bij de september mama's, maar je mag natuurlijk ook hier blijven! liefs, lauwie
@Daisy: ik heb er totaal geen moeite mee dat je jouw hart lucht. Het minste wat wij kunnen doen is jou troosten. Dus laat je gerust gaan, uit ervaring weet ik dat het kan opluchten om de dingen van jou af te schrijven/typen. Zibella x x
sjarlottuh lise en lauwi gefeli met jullie goede echo en lise dubbele proficiat met je 2 wondertjes! daisy meid kom lekker hier je hart luchten. wat ondraaglijk om zo lang te moeten wachten. sterkte lauwie heb je een voorliggende placenta? pracenta praevia? heb ik ook ben even gaan neuzen in geslachtsbepaling en je schijnt al tekenen te hebben met 12 weken. dus wie een echo heeft die hier op lijkt, kan een gokje wagen http://baby2see.com/gender/external_genitals.html erg leuk om te kijken
@lise, goh dat lijkt mij ook wel even schrikken maar goed je hebt gelukkig nog even de tijd om er aan te wennen @noura, haha, nou ik heb even gekeken maar ik denk dat ik van onze echo nog niet veel wijs zou worden bij 12 weken :S
daisy, wat een vervelend nieuws zeg voor jullie! Hopelijk krijgen jullie toch 2 hele mooie gezonde kinderen. Probeer wel te blijven genieten van de wondertjes in je buik! Lise, gefeliciteerd joh, een tweeling!