he jeetje mystic wat naar suc6. heb het gevoel dat ik de kleine voel, vooral als ik in bad zit!ben verder doodop, iedereen al startklaar voor peter r de vries? liefs nickyz
dus jij hebt ook het gevoel dat je de baby voelt,nickyz? ik weet het ook niet, het voelde bij mij echt raar vanmiddag, en nu zat ik vanavond tv te kijken en ik had weer zo'n gek gevoel in mijn buik. een zenuwachtig gevoel, tintelingen ja ik weet niet hoe ik het moet beschrijven, wilde op tijd naar bed gaan ,lig ik erin kan niet in slaap komen dus ben ik er weer maar uit gegaan en achter de comp gekropen, heb overal spierpijn, in rug, armen, benen, hoort dit ook bij de zwangerschap,(te lang gelopen in de stad zaterdag)?of krijg ik griep, ik hoop het daarom niet, nou ja ga maar weer eens mijn bedje opzoeken en hopen dat het nu wel lukt.
Galadrose: Wow, een fotografie, dat vind ik heel leuk om te doen, maar ik heb nieret zoals jij die hebt die fototoestel, hahaha! me vader is ook gek van foto's
Mystic: ik hoop dat niks ernstig is! Ik had dus ook bloed, ook helder, maar blijkbaar was baarmoedermond is verwond. Goedemorgen allemaal, ik heb wel gelezen, maar hierbij reageer ik niet alles hoor. Ik kan nu niet ontbijten, zit thee te drinken en ga zo naar Lab voor bloed laten prikken en dan ben ik vanaf, zucht..... Ik heb zo hekel aan... Voor meiden die nu 12 weken en echo of noem maar op die hebben gehad, super dat goed ging! @Daisy: Fijn dat nu wel gaat met je, ja, positief blijven al is heel erg moeilijk, kan ik me wel begrijpen. Ik duim heel hard voor je! Straks om half 12 zie ik mijn moppie weer, hoera !
Goedemorgen allemaal, Ik ben er ook geen ster in om alles terug te lezen en ook nog te reageren. Hou het nog steeds niet lang vol achter de laptop. Gisteren een hele drukke dag gehad, veel in de auto gezeten....maar niet overgegeven. Hopelijk gaat het vanaf nu weer wat beter. Straks om 11uur weer een echo!
Goeiemorgen allemaal! @Mystic Sun; Dat is idd wel even schrikken! Maar je hoort het wel vaker, dus het hoeft niet persé iets ergs te zijn. Misschien een adertje ofzo. Iig veel suc6 bij de echo dinsdag! @Austin; Leuk zeg dat je weet dat je een meisje krijgt! Kun je wat gerichter kleren en spulletjes gaan kopen! @Kelly83; Veel plezier bij je echo strakjes! @Linka76; Sterkte straks bij het bloedprikken! @Binnabinna; Is idd een leuke site! Leuk om te zien! @Passiepaard; Beterschap hoor! Ben zelf vorige maand 2 weekjes ziek thuis geweest, niks aan! @Rebecca5 & NickyZ; Wow, jullie voelen jullie beebjes al? Super zeg! @Irissa; Veel plezier bij jullie 1e echo vanavond! @Jelske78; Ik was ook heel erg moe de eerste 11/12 weken. Begint nu pas wat beter te worden. @Lyrics; Mooie echo hoor! Blijft bijzonder, helemaal met een 2ling! @Bumba; Van harte met je 13 weken! @Lauwie; Waren je frietjes lekker? @Chantico; Was vast gezellig gisteravond met je zwangere vriendinnetjes, hihi! Babytalk! Voor iedereen met een echo vandaag; heel veel plezier en geniet ervan! Hier gaat het verder z'n gangetje. Ik voel me gelukkig goed, af en toe een vlaagje misselijkheid, maar da's zo weer over als ik iets eet. Hebben het hele weekend een ziek kereltje gehad, dus dat was wat minder. Maar dat lijkt vandaag gelukkig weer de goeie kant op te gaan. Zo, een heel verhaal weer! Xx
@Mystic, oei, dat klinkt eng, rot he, heb ik ook al enkele malen gehad, als je twijfelt gewoon vandaag je VK bellen hoor, niet nog een dag met zenuwen zitten. @Kelly, veel plezier met echo! Zometeen even naar het surfstrand; foto's maken, dan een DVD wegbrengen (Alles is liefde, ik vond hem tegenvallen) en even naar de AH. En dan......verkleden, schmincken en naar de optocht! En, volgens mij heb ik vannacht voor het eerst de hele nacht doorgeslapen sinds een maand ofzo! Heeeerlijk. Begin me voorzichtig steeds meer zwanger te voelen.........nog 4 nachtjes en...echo!
@Linka; naja, beter laat dan nooit .. gelukkig is het goed gegaan! @Galadrose; have fun! Enne, bijna echo dus! Spannend hoor!
queenbee; kan dat dan al zo vroeg je beebje voelen?nu vanochtend heb ik het nog niet gevoelt maar het zou wel te gek zijn natuurlijk,het was echt een gek gevoel, soort trilling zenuwtrilling, zenuwachtig gevoel ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. verder heb ik een ontzettende spierpijn overal kon haast mijn bedje niet uit, weet niet wat dat is hoor poosje geleden had ik er ook al last van in de benen maar nu is het echt armen benen rug echt niet normaal. mijn rug kan ik nog wel verklaren dat dat vd zwanegrsch komt maar armen en benen? Mystic: hoe is het nu met je? bloedverlies al minder?waarschijnlijk adertje gesprongen, dat hoor je zo vaak! sycces bij de echo dinsdag! en natuurlijk iedereen die vandaag voor echo of naar vk moet heel veel succes!
zo weekend weer voorbij, en ben vandaag lekker vrij. gister was het werk toch wat zwaar mystic, als je ongerust bent mag je je vk bellen, gewoon doen hoor oei linka jij ook al bloedverlies. ik voel me vandaag niet zo geweldig, wat hoofdpijn. ik las al dat er meer zieken waren allemaal beterschap! ik voel af en toe ook wat ploppen in mijn buik. het kan best dat je nu al wat voelt. had ik metmijn zoontje ook, en met 17 weken kon je van buitenaf soms wat voelen.
@Rebecca5; Tja, dat verschilt per zwangerschap en per vrouw. Bij Jamie voelde ik het pas begin maart, toen was ik ongeveer 18 weken zwanger. De VK vertelde mij toen dat het voelde 'als een visje wat zwemt...' Uhm, weet jij hoe een visje voelt? Denk dat je zelf het beste weet als het echt je beebje was. Helemaal als je het daarna vaker gaat voelen, dan is het zeker weten je beebje! Xx
echt waar, dat is geweldig ik wist niet wat me overkwam en schrok ervan, wel heel leuk hé ik wist helemaal niet dat dat al kon vd eerste zo vroeg. nu ga ik er op letten natuurlijk en nu voel ik niks .
Zal je net zien. Tis ook niet gezegd dat je het nu elke dag gaat voelen hoor, naarmate de beeb groeit zal je het vaker gaan voelen.
tja hoe een visje zwemt, haha weet ik veel. het was gewoon heel raar, bij mij voelde het alsof er een bepaalde zenuwtrilling was, snap je? en s avonds toen ik op de bank zat zei ik tegen me vriend het voelt ze raar in mijn buik, heel gek lijkt een zenuwachtig gevoel in buik te hebben, maar nu voel ik weer niks meer en tja ik ben maar een beginneling dus ik weet het allemaal niet als het zo is is dat super geweldig zo roeg maar ik zou het nog helemaal niet verwachten zeker omdat mijn baarmoeder iets gekanteld ligt naar achter dus ja. maar nu wil ik het weer voelen en nu gebeurt er natuurlijk niks hé.
Hè getver meiden, dat bloedverlies! Ik zou gelijk bellen hoor! Waarom langer in de stress zitten als ze je eerder kunnen geruststellen! Hier ff weer wat geks hoor....jeetje had toch wat beter op moeten letten bij Biologie! Ik ging net weer t hartje luisteren.... Nu hoor ik links en rechts van mn schaambeen heel duidelijk een snelle hartslag! HUH? Nou zit ik te denken dat ik misschien wel helemaal het hartje niet hoor, maar de angelsounds op mn slagader zet en dus het pompen van mn eigen bloed hoor? Misschien erg domme vraag, maar toch hè....het houdt me bezig! Ik weet zeker dat er maar eentje zit....Of kan het zijn dat mn kindje al zo gegroeid is en ik aan beide kanten nu al zijn/haar hartslag kan horen? Boven mijn schaambeen hoor ik helemaal niks.... herkent iemand dit? Of is er iemand die nu hard lacht en zegt dat je nooit zo duidelijk je slagader kunt horen? Op mn pols hoor ik totaal geen geluid en op mn eigen hart klinkt een heel dof rustig geluid.... Whaaaah, heb een ernstige blonde dag hier, hihihi.... Meiden met een echo vandaag, succes en geniet er lekker van! Liefs
Leuk spannend die trillingen in jullie buik meiden! Ik heb geen idee of dat het kindje kan zijn, ben ook een beginneling...Lijkt me wel heel gaaf om het kindje te voelen....