Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @puck gaaf joh een nieuwe auto! ik hoop dat ik stiekem nog voor kerst terecht kan voor de echo......

@rachel hoe ver ben je nu hihi wilde ff spieken op je banner maar dan kom ik niet veel verder.

@Misspiggle gefeliciteerd! en welkom natuurlijk!

@alle andere dames hele dikke knuffel

xxx

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hi meiden,

wij willen het ook heel graag met de kerst gaan vertellen,als ik maar zolang mn mond kan houden?
    2 collega's weten het al(erg ben ik heh)..
    Ik had straks gebeld voor een afspraak bij de gyn zegt die muts,ja 24 dec kan terwijl mn gun heeft gezegd dat als we een posi test hebben gelijk moeten bellen en dan n2 weken al langs mochten komen!
    Ja maar dan ziet de gyn nog niks,zegt ze,MAAR HIJ ZEGT HET TOCH tegen ons,ik word hier zo pissig om!
    Nu weet ik nog niks morgenvroeg terug bellen!

Ik wil ook al graag leuke baby spulletjes kopen maar doe het nog niet hoor,we hebben al best veel,rustig aan maar!

OOk ik heb al last van mn broeken,althans 1 broek die ik aan heb voor mn werk,heel irritant.
    Ik heb gelukkig wel wat kleren alvast dus kan vooruit,ben benieuwd hoe snel je het nu kan zien?

Verder iedereen van harte gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap! :D

Liefs Dais..
    xxx

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant

Dank je wel,lief van je!
    Hoe gaat het met jou?

Liefs Dais..
    -x-

4. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    @ Misspiggle: van harte meid, geniet er van!

Ik heb morgen lekker een dagje vrij en ga mn ventje even heeeeeel lief aankijken om al het kerstspul in de kamer te zetten vanavond! Kan ik morgen lekker de hele dag aan het kerstfreubelen :D

Moet het weekend werken...heb toch helemaal geen zin....maar ja, moet wel he met het wondertje op komst! ;)

Liefs Vera

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @ daisy

nou ik heb een echo gehad met vijf weekjes zwangerschap en oke je zag geen hartje ofzo maar ik was behoorlijk opgelucht toen ik de stip zag hoor. laat je niet afschepen.

gr mik

6. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hoi Daisy,

Jij natuurlijk ook gefeliciteerd! (lees net je berichtje namelijk)
    Kreeg kippevel bij het lezen van jouw onderschrift! Jeetje meid, wat een verdriet! Fijn voor je dat je weer zwanger bent! Geniet er van!

Liefs Vera

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hai ladies, ik meld me ook weer even!

Mijn buikje is nog niet gegroeid, dat begon vorige keer ietsje voor de 8 weken.
    Wel heb ik nu 'eindelijk' de zere borsten die ik herken van toen, vind ik wel een prettige gedachte.

8. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Mik,
    ik laat me ook echt niet afscepen ik ben het wel zo spuugzat,elke keer is er wel weer iets!

Ik voel mn borsten ook nog steeds niet,dat wil ik wel heel graag :(
    omdat ik anders bang ben dat het weer mis gaat...
    Verders voel ik me wel heel erg moe en misselijk,eten doe ik wel maar echt niet veel.
    Geef mij maar zoveel mogelijk kwaaltjes zodat ik zeker weet dat het goed zit! :D

xxx

9. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    OOWWW,wat kan ik me toch ook druk maken heh!
    Werd net gebeld door het ziekenhuis,ze zag dat ze na 15.00u moest bellen,hihi...
    We mogen as dinsdag naar de gyn,spannend!
    Ben benieuwd,hij zal toch zeker wel al iets zien :(: :(:

xxx

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    tuurlijk hihihihihh jij krijgt net als mij een dikke vette stip te zien meissie. en ik heb geen symptomen alleen met vijf weken werden mijn borsten gevoelig. dus het zit heus wel goed.

ik geloof erin jij hebt zoveel meegemaakt dat dit wondertje jou er weer uit aat halen let maar op over acht maanden heb jij een wondertje in je handen.

dikke knuffel en maak je niet te druk he?!

liefs mik

11. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    @Daisy; super joh, gefeliciteerd! Vind het heel fijn voor je en ik duim voor je dat het goed blijft gaan!

Ik las dat iemand schreef dat je geen sultana mag omdat er kaneel in zit, maar je mag best kaneel eten hoor! Een vriendin had het aan haar vk gevraagd en die zei dat je daar echt niet op hoefde te letten. Zolang je geen 3 potjes kaneel op een dag eet kan het geen kwaad.

Hebben jullie verder klachten? Mijn verkoudheid zakt gelukkig af. Verder heb ik steeds steken in één borst en ze zijn wat gevoelig... rotgevoel maar ik vind het niet zo erg :)

Ik heb het inmiddels ook even aan mijn werkgever verteld, vond ik wel zo prettig. Hij vindt het heel leuk voor ons!

12. AmyLee

AmyLee Actief lid

3 jul 2006
    120
    0
    0
    Limburg
    Hallo Allemaal,

Iedereen hier als eerste natuurlijk van harte gefeliciteerd. Ik mag me hier ook aansluiten, alleen weet ik nog niet wanneer ik uitgeteld ben, Ik ben namelijk de laatste keer ongi 3 weken aan een stuk geweest. Beetje raar dus. Donderdag ga ik naar de vk en de week erna krijg ik een echo.
    Dit word ons tweede kindje, onze eerste zoon is nu 10 maanden, dus tegen de tijd van bevalling ruim 1 1/2.

Mijn buikje is ook alweer een beetje aan het groeien hoor. Bij Milan droeg ik al vanaf 7 weken een zwangerschapsbroek, mijn eigen broeken pasten toen echt niet meer. In principe vind ik dit niet zo heel erg, maar op deze manier is het natuurlijk wel moeilijk te verbergen...

13. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @AmyLee: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!

Ik ben net gebeld door Moeders voor Moeders. 17 December komen ze bij me langs en dan kan ik gelijk mee gaan doen. Zijn ze bij jullie al geweest of duurt dat ook nog even?

Liefs, Puck

14. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant

Mik,je bent een schat!
    Dank je wel,dat geeft me weer een goed gevoel :thumup:

@Amylee,gefeliciteerd en spannend dan joh!
    We lezen wel hoe het is gegaan volgende week!
    ik moet dinsdag.......

Fijne avond meiden,trouwens kijken jullie ook babyboom?
    Ik wel,vind het altijd interresant om te zien,mijn tante begint deze maand met ivf,spannend!

Liefs Dais..
    -x-

15. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ja, ik volg Babyboom wel. Mijn man vindt het niet zo'n leuk programma, dus meestal neem ik het op en kijk het op een ander moment. Ik vind het wel een interessant programma en leer er ook nog wat van! :D

16. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ja dat is ook zo,het is best leerzaam maar ook zet het je met beide benen op de grond,jetje als je toch ziet hoe vaak het fout gaat en hoe hoe weinig vrouwen eigenlijk zwanger worden.
    Mijn vriend wil het ook graag zien,komt omdat we op het moment zo erg met babytjes bezig zijn,hij vindt het ook erg interessant,gelukkig,haha..

Nou we gaan maar ns wat eten,lekker lasagne carbonara,mmm....
    Misschien tot strakjes!
    xx

17. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Nou ikke niet. Mijn wekker stond op 8 uur, maar ik ben pas om 9 uur opgestaan (en om half 10 moest de winkel open). Het liefst zou ik de hele dag in bed blijven liggen.

18. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Ik had al vanalles gekocht en gekregen voordat ik uberhaupt zwanger was. Iedereen wist al dat we aan het "oefenen" waren.

19. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Hi hi, ja het geboortekaartje willen we door dezelfde tekenaar laten tekenen.

20. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Ik had me de 24e op internet aangemeld en dezelfde dag ben ik nog opgebeld voor een afspraak, en deze was maandag de 26e al.
    Ik kon wel pas vanaf 5 dec meedoen, anders kwam het niet zo goed uit met de chaufeur.

Deel Deze Pagina