je kunt je eigen hartslag wel horen in je buik maar dat gaat toch langzamer dan het hartje vd baby.dus ik weet het niet hoe dat komt dat je 2 snelle hartslagen hoort, toch een 2de ergens verstopt tijden de echo's?
Woei! De eerste meiden die dingen voelen in hun buik! Superspannend! Ik dacht zelf dat ik dat pas over 5 of 6 weken iets zou kunnen gaan voelen, maar nu zal ik er ook maar extra alert op zijn Mystic, is het bloeden opgehouden? En heb je de vk gebeld?
Dan zat t toch wel heeeeel erg goed verstopt, hihihi...Hoorde de hartslag heel duidelijk bij mijn lies, en juist niet op mijn buik....Vind het zo raar...denk dat het gewoon nu aan beide kanten goed te horen is...maar dan is het wel machtig gegroeid, want hoorde het vrijdag maar aan 1 kant....
Even snel! Kan iemand de lijst aanpassen? Ik denk namelijk dat het een meisje word...waarom? geen idee zegt mijn gevoel heel sterk! Over de angelsound ik hoor alleen m,n eigen hartslag of de navelstrengadres suizen (dacht bij lindsey altijd dat dat het hartje was maar is te langzaam)
Ik vanmorgen naar mijn werk, mezelf uit bed gesleept, voelde me nog niet veel beter, wordt ik door mijn baas naar huis gestuurd! Eerst maar eens uitzieken en dan weer werken! Dus was met een kwartier weer thuis. En ik zal nu eerst goed uitzieken en dan weer gaan werken. Vorig weekend waren wij een weekend weg met mijn zwangere nichtje en haar man. Ik voelde toen ook een paar keer een "vlindertje"/trillinkje in mijn onderbuik. Mijn nichtje zei inderdaad dat dat de baby al kon zijn, ook al was het nog zo vroeg. Maar wat voel je dan precies? Is het de vruchtzak die je voelt, de baby die draait of aan het rondspringen is ? Wat is het? (vraag dus voor de ervaringsdeskundigen onder ons 8) ) Ben ik wel benieuwd naar. Ik moet trouwens woensdag naar de gyn., krijg dan ook weer echo, zal het haar ook eens vragen. Fijne dag allemaal! Liefs, Puck
het maakt natuurlijk nu een enorme groeispurt hé. ben wel benieuwd hoe dat nu kan, zou wat wezen dat er stiekem eentje verstopt zit, hihi ik heb er werkelijk geen idee van hoe het kan, enne espit: je schrijft: is er nu iemand die heel hard lacht. dat doen we dus niet, want veel van ons zijn zwanger van de eerste dus het is allemaal hardstikke nieuw en voelen vanalles wat we niet thuis kunnen brengen dus is het heel goed om hier er met elkaar over te praten en vragen te stellen, dus we lachen je heus niet uit, want ik kan me heel goed voorstellen dat als je zo'n apparaatje op de buik zet en je hoort dat dat je jezelf afvraagt hoe dat kan.
puck: ik denk dat het dan de baby is die draait of met zijn handjes/voetjes de buik raakt ja ik weet het ook niet is maar idee ik vond het een hele vreemde gewaarworiding zo maar heel eventjes en hup weer weg bij mij voelde het alsof je een zenuwtrillingkje hebt snap je dat heb je wel eens aan je oog of zo herken je dat, zo voelde het bij mij en s avonds was het net een heel zenuwachtig gevoel, zijn dat dan de bekende vlinders in je buik waar ze over spreken als je je kleintje voor het eerst voelt,? ik hoop het want het was heel speciaal maar nu voel ik weer niks meer dus ja we zien het wel nu zit ik er op te letten en nu denkt hij/zij bekijk het maar ik houd me stil
Nou, de bloeding is zo goed als over, nu alleen nog een beetje bruin maar verder geen stolsels gehad of zo dus denk idd een adertje geknapt of zo, maar wat kun je dan schrikken zeg ! Moest gisteren wel ineens proesten wat me erg zeer deed aan beide kanten van mijn buik, misschien heeft dat die bloeding veroorzaakt. Ik heb nog wel een beetje een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, maar dat zal er vast wel bijhoren. Morgenmiddag weet ik meer, de echo is om kwart over 4.
Vandaag 14 weken! En mijn koorts is gelukkig gezakt. Nog wel gammel, maar goed. Mystic, fijn dat je nu niet meer vloeit. Ik duim voor je dat er niets aan de hand is. Esprit, best kans dat je in je lies je eigen hart hoorde. Tel maar es 10 seconden mee hoeveel hartslagen je hebt gehoord, dit maal 6 voor het aantal in 1 minuut. Zo kun je extra controleren op wat je gehoord hebt.
@Natas: Hoeveel slagen moet je dan horen om te weten dat je je kindje hoort? Ik kwam nu uit op 18-20 slagen....
hoi meiden! @mysic: knap van je dat je tot dinsdag kunt wachten, ik had de vk al gebeld! ik duim voor je dat het niks ernstigs is! ik heb de uitslag van de nekplooimeting binnen gehad! de kans op een kindje met down is kleiner dan 1:5000 dus dat is mooi! liefs rebbel
Hey meiden, @Mystic,das schrikken zeg,pfff.. Ik vind het ook knap dat je nog niet gebeld had,spannend hoor. Ik hoop dat alles goed is met jullie ukkie! Succes! @Rebbel,wat een goed en geruststellend nieuws he,top! @Puck,het kan wel heel goed zijn hoor dat je je kindje al voelt. Toen ik het de eerste x voelde vorig keer voelde ik echt een soort luchtbel. @Esprit,Enne over het hartje horen weet ik niet,geen ervaring met de angelsound.... @Natas,gefeliciteerd met je 14 weken,we lopen gelijk! Nou vanmorgen naar het ziekenhuis geweest,we hebben weer een echo gehad,zag er goed uit,ze bewogen goed,zooo schattig en mooi om te zien,ben helemaal verliefd! We weten nu niks meer,morgen terug naar Nijmegen,we krijgen iig moregn nog geen punctie,balen..... We wachten maar af! Ik ga ff eten en daarna gaan we ff voor vloeren kijken voor ons nieuwe huissie,leuk! Fijne dag! xxx Sorry als ik iemand vergeten ben en dat zal best wel,ik heb niet alles teruggelezen
@ Muis ja ze nemen echt de tijd voor je! we hebben de echo met DVD en foto's en we hebben zeker een half uur aan beeldmateriaal! echt een super aanrader! @ Petrabr als de placenta achter ligt zou het heel goed kunnen dat je de baby nu al voelt! spannend! @ Daisy ja het was koud he! heb je al veel kijkers gehad voor het appartement? spannend hoor! er gaan trouwens echt veel dames verhuizen hier! @ Licrys oh verschrikkelijk! ik heb ook alleen maar zin in vette dingen hihi! ja is inderdaad wel leuk om te weten ben allemaal gelijk aan 't kijken voor meiden dingen! veel plezier morgen! spannend hoor! @ Naat snap ik helemaal, en het gevoel wat door je heen gaat als je weet wat je kleintje wordt is zo onwijs bijzonder! ik moest gewoon huilen! p.s. ik gebruik stretchmark creme van Palmers, die is lekker dik! @ Rebbel hahaha ja dat is ff wennen he! ik heb gisteren de hele avond op sinas geleefd hahaha! en gefeliciteerd met je super goede uitslag! @ galadrose fijn om te lezen dat je beter slaapt is toch wel erg belangrijk! p.s. gave site en prachtige foto's! @ binna gefeliciteerd! spannend allemaal hoor! helaas hier geen apple computer. @ passiepaard jeetje meis dat klinkt niet zo best! veel beterschap! nee we hadden inderdaad echt een jongetje verwacht hahaha! @ aykietje vervelend he dat lichte slapen! enne hoe ga je dat oplossen als je vriend het wel wil weten en jij niet? @ puck spannend he meis! hopelijk voel je je al weer beter! @ Schatje oh wat leuk alles gekocht! voelt weer als een soort mijlpaal he! ja hoor met 20 weken echo kan je gewoon aangeven dat je het geslacht wilt weten en dan kijken ze gewoon! @ bumba gefeliciteerd met je 13 weken! @ Irissa veel plezier met je echo vanavond! @ mystic gelukkig is het bloeden gestopt meis! enne onwijs veel plezier morgen! @ kelly hoe was de echo? @ Esprit ik had toch ook het idee dat ik er twee hoorde...ik weet niet of dat komt doordat ze zo gegroeid was of iets anders...maarre je eigen hartslag is duidelijk te onderscheiden die gaat zo veel langzamer. @ Daisy super dat je je engeltjes weer hebt gezien! wanneer moet je wel terug komen voor de punctie? leuk leuk spulletjes uitzoeken voor het nieuwe huis! de vrouw die de echo deed zei dat ik de baby pas over een paar weken zou gaan voelen...waarom: omdat mijn placenta aan de voorzijde ligt als een soort stootkussen hihi! maar ze zei wel fijn naarmate je langer zwanger bent! vandaag weer werken, zit weer helemaal alleen, echt saai! ach ja alleen ik en mijn prinsesje hihi! xxx
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *(16-07-2008): # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen wordt: meisje *(26-07-2008): # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje *(27-07-2008) # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????? *(28-07*2008): # Jeldou 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *(30-07-2007): # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *03-08-2008: # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # MamavanLunu 24 jaar 2e kindje # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????? *04-08-2008: # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????? # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje (verwacht een tweeling) *05-08-2008: # Jordanne 28 jaar 3e kindje # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ????? # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Nickyz 21 jaar denkt zelf:jongen *06-08-2008: # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Marie 27 jaar 1e kindje *07-08-2008: # Tuti 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????? # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # 1245 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????? *08-08-2008: # Diaantjuh 23 jaar 1e kindje # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Zibelle 34 jaar 1e kindje # Charissa1979 28 jaar 2e kindje *09-08-2008: # Bojenna ...jaar 1e kindje # Carina2412 22 jaar 1e kindje # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????? *10-08-2008: # Luckyone ...jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Debbie2007 30 jaar 1e kindje # Arri ? jaar 1e kindje *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje # CynthiaB 26 jaar 1e kindje # Zonneveldje 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *13-08-2008: # Marleen83 24 jaar 1e kindje # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *14-08-2008: # Priscilla R 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Subke 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ???? # Wendyvdploeg 27 jaar 1e kindje # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????? # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ??????? *15-08-2008: # Boogschutter 29 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Anoul26 27 jaar 1e kindje # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling) # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????? *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Tammie 26 jaar 1e kindje *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Jennifer70 37 jaar 1e kindje ?????? *18-08-2008: # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Diantee 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Moniquekenitra 19-08-2008: # Mvjason 22 jaar 2e kindje # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ denkt zelf ????? *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar 1e kindje # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje # JennyS 27 jaar 1e kindje *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen # Fleur1 24 jaar 1e kindje # Foreverfriend 31 jaar 1e kindje? # Kimm1988 20 jaar 2e kindje # Shraron 25 jaar 1e kindje # Naannaan 28 jaar 1e kindje *22-08-2008: # Jerl74 33 jaar 2e kindje # Claudia86 21 jaar 1e kindje *23-08-2008: # Kelly83 24 jaar 1e kindje # Muis80 27 jaar 1e kindje # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ???????? *25-08-2008: # Linnie83 24 jaar 1e kindje # Linka76 31 jaar 2e kindje Denkt zelf: meisje *26-08-2008: # Mystic sun 29 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender:jongen / Denkt zelf: ????? *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje # Annelief *30-08-2008: # Irissa 24 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Kims 21 jaar 1e kindje *31-08-2008: # Kim1205 27 jaar 1e kindje # Lululuusje 29 jaar 1e kindje # Biebela 28 jaar 1e kindje # lindaa 22 jaar 1e kindje * kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje (*01-09-2008) # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen (*04-09-2008) # Aqua77 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen Nog zonder datum: # Nickyz 21 jaar 1e kindje # Delayla 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Femke32 # Galadrose # Kvptje # Tammie26 * ER ZIJN 106 AUGUSTUS-MAMA'S* * Deze lijst graag overnemen, is als laatste aangepast! * Meiden geef even door als er nog gegevens missen!!!! AGENDA: 04-2: Daisy ziekenhuis 05-2: Mystic sun tweede echo 05-2: Daisy echo 06-2: Puck2008 volgende afspraak gynacoloog 07-2: Austin volgende afspraak VK 08-2: Galadrose verloskundige, termijn echo 11-2: Diana81 verloskundige 12-2: Loutje83 verloskundig 12-2: Esprit echo 13-2: Muis nekplooimeting 15-2: Mariel77 gynaecoloog 18-2: Binnabinna echo 25-2: Rachel1984 geslachtsbepaling 25-2: Miranda contr gyn. 25-2: Aykietje echo 01-3: Mystic sun verhuizen 03-3: Linka verloskundige 05-3: Petrabr verloskundige 05-3: Austin 20 weken echo ( met 21.5 week ) 07-3: Noura verloskundige 17-3: Noura 20 weken echo 17-3: Miranda 20 weken echo 18-3: Esprit 20 weken echo 18-3: Mariel77 20 weken echo 21-3: Rachel1984 20 weken echo 21-3: Queenbee 20 weken echo 26-3: Passiepaard 20 weken echo
Hey meiden, Kben net bij de VK geweest en heb helemaal in een stuip gelegen van het lachen....wat bleek we zijn al weken trots op het geluid van mijn eigen hartslag, hahahahahahahahahaha........ Het hartje van ons kindje heb ik nu wel echt gehoord, het ligt aardig diep en het bewoog heel erg, maar heb nu wel het verschil gehoord. Alles is goed met onze beeb en mn baarmoeder was ook goed gegroeid, zit 4 vingers boven mijn schaambeen en is dus keurig op schema! Ik mag nu om de 2 weken op controle komen, voor mijn geruststelling, erg LIEF! @Daisy, wat fijn dat je je beebjes weer hebt mogen bewonderen! Ik zou daar ook wel een hobby van kunnen maken, kwil elke dag wel kijken! Maar helaas verkopen ze nog geen echoapparaten in mijn budget... Wel jammer dat ze nog geen punctie doen, kan me voorstellen dat die onzekerheid constant aanwezig is! Veel plezier met vloeren uitzoeken! Liefs
als je denkt dat dat het is wat je voelt, ga er dan maar van uit dat je HET voelt. Bij Hanne hoorde ik het nl ook al met 12 weken. Dacht eerst ook dat het eigenlijk niet kon omdat de baarmoeder dan nog zo laag ligt maar later wist ik zeker dat het de beebie was die ik voelde. Dus bij deze: GEFELICITEERD MET JULLIE "GEVOELENS". en nu maar hopen dat ze aan het eind van de zwangerschap jullie niet bont en blauw schoppen van binnen, want aan het eind ben je het geschop wel zat groetjes, brenda
Hola! Zou ieman voor mij mijn lijst kunnen aanpassen please?/ austin maybe? Ik ben zwanger van de tweede. we hebben 4 maart een vruchtwaterpunctie. Verders alles goed hier. Echo gehad en alles was goed, het bewoog heel veel en was 5cm lang. zo bizar! hoe was het afgelopen met de rechtszaak van daisy? goed hoop ik?
hihihi dat is inderdaad wel grappig ja! maar super dat je nu echt je beepje hebt kunnen beluisteren! xxx