Je kunt een stukje tekst herhalen (zoals hierboven) door in het bericht van degene op wie je wilt reageren op de knop 'Quote' te klikken (rechtsboven in het berichtje). Dan kom je in een reactievenster waar de tekst van de ander al instaat. Je kunt je eigen reactie er achter schrijven. Als het een lange tekst is van de ander, kun je ook alle zinnen weghalen waar je niet op wilt reageren. Als je maar wel het begin en het einde van het bericht laat staan met de codes tussen de vierkante haakjes. Dan komt het allemaal goed! Oja, ik heb ook al héél lang een jongens- en een meisjesnaam op het oog. Nu staat één van de twee in de top 20 en dat is wel iets om rekening mee te houden. Maar ik denk toch dat ik er wel voor zou gaan als mijn vriend en ik er allebei helemaal weg van zijn (wat ook eigenlijk wel zo is). We houden gelukkig van dezelfde soort namen. En we hebben geen mensen in onze naaste omgeving die zo heten.
zondag had ik een apart gevoel in mijn buik, ik dacht dat het mijn babytje was een raar gevoel. maar sindsdien heb ik het niet meer gevoelt, zou het dan toch niet het babytje geweest zijn of voel je het dan maar af en toe even,? het is natuurlijk ook nog wel heel vroeg om het nu al te voelen. maar was zo'n soort trilling maar nu niks meer dus misschien toch mijn darmen aan het rommelen?
Ik wilde jullie even laten weten dat ik jullie ga verlaten... Géén Burger King vandaag, onze eetlust was ineens over. We hadden de echo en direct al zagen we dat het niet goed was, het hartje klopte al niet meer en het kindje was niet gegroeid vergeleken met de eerste echo. Wel was ik veel gegroeid en de reden waarom is dat ik alles vol met bloed heb zitten rond en in de baarmoeder maar een spontane miskraam is er nog steeds niet dus heb ik aankomende donderdag al de curretage. Waarom? Ik weet het niet, zou het dan toch de antibiotakuren zijn geweest en de ontstekingen die ik had die de boosdoener zijn dat het kindje is overleden, geen idee? Ik wens iedereen een goede zwangerschap toe en wij hopen dit ook voor onszelf in de toekomst........
GRATIS ECHO, GRATIS ECHO, GRATIS ECHO! Fontys paramedische hogeschool te eindhoven zoekt vrijwillergers voor gratis echo. Zie website: http://startpagina.paginablog.nl/startp ... aken_.html Ik heb die vrouw ook gebeld en heb gelijk 2 afspraken staan! Dus sla jullie slag meiden. Dit soort echo's zijn erg leuk, heb ze eerder gehad met m'n zoontje, duren echt wel half uur tot een uur! By the way: Ik ben Nina, mama van Dani en hij is geboren 7 okt 2006. Ben nu 13weken zwanger van nummer 2! Over 3 weken hebben wij geslachtsbepaling Iedereen veel succes en ik toost alvast op allemaal mooie gezonde augustus babietjes!
Mystic Sun, ik weet even niet wat ik moet zeggen maar wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie kindje....
@Mystic Sun; Jeetje, wat een verschrikkelijk nieuws zeg... ... Wil jullie heel veel sterkte wensen in de komende periode... Dikke knuffel.
@Mystic Sun ik weet niet wat ik moet zeggen.heeeeeel veeeel sterkte.wat erg.gaan ze het nog onder zoeken waarom of dat niet. liefss sabrina
Tjonge dat had ik niet verwacht, het lijkt allemaal zo goed als je eenmaal een goede echo hebt gehad, nu wordt je wel weer even met beide beentjes op de grond gezet. Mystic Sun heel veel sterkte, ik vind het echt afschuwelijk voor je, net na het verlies van opa, de ziekte van oma en nu dit,...knuffel van mij
Dank je meiden... Het is echt een schok, dacht ook dat er niets aan de hand was en daar sta je dan met je goede gedrag samen met het hele gezin, het was echt een klap in ons gezicht voor ons allemaal... Wat het geweest kan zijn weten ze niet maar gaan ze denk ik ook niet verder onderzoeken. Morgenvroeg moet ik weer naar het ziekenhuis naar de anesthesist, die verteld me hoe en wat er gaat gebeuren deze donderdag, moet ook bloedprikken, wegen enzovoorts. Ik moet donderdag tegen 8 uur in het ziekenhuis zijn en mag tegen 4 uur weer weg, dus een dagopname. Ik zie hier heel erg tegenop... Ja, ik kan er nog niet bij, we waren zo verschrikkelijk blij en ik was al 11 weken, vind het echt heel erg jammer... Maar we geven de moed niet op hoor, even een tijdje rustig aan doen zodat alles zich goed kan herstellen en dan gaan we er gewoon weer voor...we blijven ons best doen hoor meiden... Maar eerst even dit alles verwerken want ben nu net een slappe vaatdoek bah. Mijn mannetje probeerde me een beetje op te beuren door filet american op te halen voor op toastjes vanavond (als je zwanger bent mag dit niet en ik vond dat zo erg want ik ben er gek op). Ja hij heeft het ook zwaar, maar ja...hier is gewoon niets aan te doen, je staat gewoon machteloos....
Mystic Sun, weet niet of je hier nog (gaat)lezen, maar heel veel sterkte voor de komende tijd. Liefs. Ik werd net door een vriendin uitgenodigd voor een "site"als dat tenminste zo heet op Hyves. Je kunt het vinden als je gaat zoeken naar "voor iedereen die zwanger is of net is bevallen. Is volgens mij net opgezet. Ik zit er al bij onder brenda. Wilde dit jullie ff vertellen. groetjes, jikke (brenda dus).
Neej he, je bent even ver als ik, dat is niet eerlijk ! Niet eerlijk................... Je hebt bij 7 weken echo gehad die klopte toch, begrijp ik toch even niet Sterkte, heel veel sterkte!
Ik lees nog wel mee hoor, en blijf ook wel op de site, maar niet zoveel meer. In ieder geval de eerste tijd even niet, heb echt even de rust nodig om alles wat ons de laatste tijd allemaal is overkomen rustig te gaan verwerken en ons voor te bereiden op de verhuizing volgende maand en proberen te gaan genieten van ons nieuwe huissie en daarna zien we wel weer verder.....
Ik snap het ook niet, de eerste echo was pima 100% in orde, goed sterk kloppend hartje en een netjes aan de maat baby qua grootte. Dit zal vast een vraag zijn die nooit beantwoord kan worden helaas...
@mystic.... Heel veel sterkte! @Naat80 en Rebbel: Helaas dus wel een zwangerschapsmasker. Had ik het jaar voor mijn eerste zwangerschap ook al van de pil. Ben ook bang dat ik er niet meer vanaf kom. Goed smeren en blijven hopen. Vandaag naar VK geweest. Baarmoeder was goed voelbaar en dus genoeg gegroeid. Ook kon ze het hartje zo vinden. Helemaal gerust dus. Blijft toch altijd spannend!
@ mystic nee meis dit is echt niet eerlijk, net of jullie niet al genoeg te verduren hebben gehad de laatste tijd! ik vind het zo erg voor je zit hier gewoon te huilen! ik wens jou je man en jullie dochtertje heel veel sterkte toe in deze verschrikkelijke tijd! hele dikke x en ik hoop nog wat van je te horen! xxx
Ja, dat bedoel ik nou, snap ik ook niks meer van ! Is NIET EERLIJK! Voor je dochtertje ook niet ! Nogmaals heel veel sterkte voor je hele gezin! Wij zullen aan julle denken! Dikke knuff!
@Mystic, nee wat een verschrikkelijk nieuws zeg! Na alles wat jullie al hebben moeten meemaken,het kan niet op,pff.. Wat is het toch oneerlijk heh! Lieverd,ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen! Veel liefs en een dikke knuffel....