oh wat schrok ik net toen ik even kwam kijken, lieve mystic wat erg voor jullie, woorden zijn er niet, maar ik denk aan jullie, heel veel sterkte de komende tijd daisy wat een moeilijke keus. en je hebt natuurlijk nooit zekerheid, zelfs als alles gezond is, dan kan er tijdens zwangerschap of bevalling nog van alles gebeuren. maar op 1 of andere manier toen ik het las kreeg ik het gevoel dat het goed is, weet niet waarom. ik hoop het zo voor jullie ik hoop dat jullie een keus vinden die jullie rust geeft. ben heel benieuwd hoe het bij derek is, mischien kan die je ook rust geven wat betrefd je 2 wondertjes in je buik. ik heb hem eens een mooie uitspraak horen doen. wat betrefd die gratis echo dat lijkt me leuk, heb dat ook eens mogen doen bij mijn vorige zwangerschap. dat was in bilthoven. echt heel leuk alleen is eindhoven nogal een eindje weg
@Mystic Sun Heel veel sterkte en hopelijk kom je wat tot rust en ben je weer zo zwanger dikke knuffel voor jou . @Daisy moeilijk zeg deze situate weer voor jullie . Maar k blijf er een beetje bij dat het kans berekeningen zijn. Ik ben zelf 35 jaar en ik laat niks testen. Als het zo s dan is het maar zo je houdt er echt niet mnder van als je kindje wat mankeert . Ik hoop en duim voor je dat alles goed zal zijn en dat ze er gewoon langs zitten. @Licrys Gefelicteerd met je 2 beebs en fjn dat je goede echo hebt gehad. @miranda3xmama Wat schrikken zeg gelukkg is alles goed. @petty fijne echo dadelijk en ook voor de meiden die er vandaag een hebben. @Muis80 OOk niet leuk he ruzie met je vriend s alles weer goed? en dat dromen heb ik ook nog steeds pfff erg vervelend. Heb niet zo ver terug gekeken pfff tis nogal erg veel. Ben niet zo veel online geweest hebt het zo in me rug dat ik me geen houding weet aan te geven en k maar heel vroeg op bed ga . Wel lekker waterbed merk ik nu want dan zakt het toch wat af met de warmte . En weer aangekomen in week 14 wat gaat dat toch hard zeg
Mystic, wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte! Daisy, kan me voorstellen dat het een moeilijke keuze is. Wel fijn dat jullie de kindjes goed hebben gezien op de echo. Miranda: pff, kan me voorstellen dat jullie je rotgeschrokken zijn! Vanmiddag weer afspraak bij gyn. als het goed is weer een echo. Hoop dat alles goed is, na al de verhalen hier is het soms moeilijk positief te blijven, maar we houden de moed erin! Liefs, Puck
@ Jezus Miranda dat is wel schrikken gelukkig dat alles toch goed bleek te zijn...jij moet wel enorm in de rats hebben gezeten zeg! ongelooflijk! @ Petty meis veel plezier! @ Muis jeetje kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zat! ja is een lieve vrouw he! ben blij dat je een gezond kindje hebt gezien! is alles weer goed tussen jou en je vriend? veel sterkte de aankomende tijd met de sterfdag van je vader. @ Zibella dank je! nee natuurlijk ben ik niet boos hihi ik ben tenslotte niet de maker van de angelsound ( anders was ik trouwens wel rijk geweest! hahaha ) willen jullie ook van te voren weten welk geslacht jullie kindje zal hebben? @ joy veel beterschap met je rug! @ noura ja lijkt mij ook wel wat zo'n gratis echo! valt het dan toch allemaal goed te zien of staat er dan een horde studenten omheen? @ puck meid laat je niet uit het veld slaan, onwijs veel plezier vanmiddag! xxx
Puck heel veel plezier bij de gyn. Ik zal duimen voor een prachtige echo. Joy vervelend zeg dat je rugpijn hebt. Ik had vorige week heel erge last van mijn stuitje en dat gaat deze week veel beter. Ik hoop dat die rugpijn bij jou ook wegtrekt. Hebben jullie net een nieuw waterbed? ik heb trouwens nog een vraagje: Hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen/ afgevallen? Ik blijf hetzelfde wegen tot nu toe, maar heb het idee dat mijn broeken wel wat strakken aan mijn buik gaan zitten. Ik pas alles nog ( voorlopig) Oja de ruzie met mijn vriend. Alles is allang weer goed. Het was zondag alleen 's middags, maar ons plan om naar de sauna te gaan is daardoor wel in het water gevallen
Gelukkig is alles weer goed! ik heb me vorige week voor maandag voor 't laatst gewogen en toen was ik 8 kilo aangekomen....is volgens mij wel erg veel! xxx
@Mystic sun heel veel sterkte meis! @Daisy succes met alle keuzes die jullie moeten maken. Doe waar je jezelf het beste bij voelt!
Oh Mystic, wat een afschuwelijk nieuws Ik ben er helemaal stil van... Ik wil je heel veel sterkte wensen nu, donderdag en de komende tijd. Ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben. Daisy, wat een moeilijke keuze. Ik hoop dat jij en je vriend er samen uit komen. En heel veel plezier bij Derek! En Miranda, weer zo schrikken Gelukkig was het toch goed. Rust lekker uit en zorg goed voor jezelf en je Uk. Rebbel, ik duim voor je! Superspannend maar zó bijzonder om dat wondertje in je te zien! Geniet er van! Muis, jij ook al een moeilijke tijd, maar gelukkig die fijne echo! En sterkte met de sterfdag van je vader. Joy, ik heb ook last van mn rug. Balen hè. Zijn net de kwaaltjes over, krijg je dit En dat gewicht is hier ook een dingetje waar ik mee bezig ben. Wil natuurlijk niet lijnen (zou het niet eens kunnen als ik al zou willen) maar wil ook niet te veel aankomen. Lastig, want ik heb af en toe zon honger / trek! Ik ben nu al zon 2,5 of 3 kilo aangekomen Ben ook bijna niet misselijk geweest, dat scheelt natuurlijk. De vk zei dat je ongeveer 3 kilo aankomt in de eerste 3 of 4 maanden: groei baarmoeder en borsten, een liter extra bloed, etc. Maar toch, ik vrees dat er ook wel wat extra vetopslag heeft plaatsgevonden
@Austin Ik wil wel weten wat het word alleen weet ik nog niet wanneer ik de pretecho wil laten doen. @Muis80 Nee heb me bed toch alweer een tijdje maar moet zeggen dat ik er nu wel veel profijt van heb. Erg vervelende rugpijn s het op meerdere plekken tegelijk. En alles aan de rechterkant van boven naar beneden trekt gewoon door naar me bil en been. En dat aankomen pfff zit nu al op de 6 kilo maar hou ook al veel vocht vast merk ik . Dat deed ik al voor de zwangerschap maar nu helemaal.
@Joy72 wat voor bed heb je dan? @muis ik ben ook nog niks aan gekomen zelfs afgevalen.maar ik ben van me zelf al wat dikker.en mijn buik is wel een beetje gegroeit maar voor al steviger geworden en wat harder. en voor mijn hoeft er niet zo veel bij want eht moet er ook weer af dus maak me niet druk. liefs sabrina
Èen waterbed binnabinna. Zo moet naar de ggz met me zoontje voor andere medicatie want betaal me suf aan zijn medicijnen
@Mystic... ik ben er stil van. Jouw slechte nieuws te horen geeft zo'n overweldigend gevoel van onrechtvaardigheid. Het is ook nog eens de angst van ons allemaal, en ik denk dat het iedereen daarom ook zo ontzettend aangrijpt, en dat we enigszins ons kunnen indenken wat een klap dit is in deze fase van de zwangerschap. Lieve meid, heel veel sterkte jullie de komende tijd. Zorg goed voor jezelf. @Daisy... Ik heb je verhaal continu gevolgd. Wat een sterke meid ben jij zeg! Ben heel bij voor je dat de echo z'n mooi resultaat opleverde. Dat is nog eens een extra bonus op de toch al grote kans dat alles hardstikke goed zit. ... Vind het ook wat moeilijk hoor, van twee rotberichten naar de dagelijkse gang van zaken springen... ... Ik heb me nog niet hoeven wegen bij de dokter. Gelukkig maar, want ik word toch altijd sip van weegschalen (ben maatje 38/40, dus prima gewicht hoor, ik vind het ok). Denk zelf dat ik een paar kilo ben aangekomen, maar nog niet veel. Houd geen vocht vast of nauwelijks, en mn spijkerbroeken passen nog prima om mn kont en benen (nee, totaal NIET om mn buik, hahaha) groets, D.
Ik ben net een kijkje gaan nemen. idd een erg leuke trouwkaart binna. Jij gaat dus met een mooie buik trouwen! Waren er al trouwplannen voor dat je wist dat je \zwanger was? Had je je jurk daar op aangepast of gaat dat nog gebeuren? Wat een vragen he. Komt omdat ik ook een aanstaand bruidje ben. Alleen ik ga trouwen zonder buik, maar met een bruidsmeisje of - jonkertje. Ik heb trouwens echt helemaal geen idee wat het wordt.
Bedankt meiden, dat was zeker schrikken. Maar gelukkig was alles goed. Mijn buik is wel goed gegroeid maar in kilo's ben ik nog niet zo veel aangekomen, volgens mij 2 kilo. Kijken wat er in de loop van de weken nog bij gaat komen. :-s Heb net via de post de afhaalkaart voor de Etos zwangerkado doos gekregen. Binnenkort maar even ophalen. \/
nee, mystic wat erg! en dat als je denkt dat je er bijna bent en de ellende achter je kunt laten. ik vind het echt verschrikkelijk! heel veel sterkte! ik wens dat de rust in de nabije toekomst terug keert in jullie leven! en dat je als je er weer aan toe bent heel snel weer zwanger bent! blijf je hier af en toe vertellen hoe het met je gaat? kan me voorstellen dat het te pijnlijk is, maar als je het op kunt brengen zou ik het wel heel fijn vinden om te weten! een dikke knuffel van mij! daisy, ben zo benieuwd hoe het is/was vandaag! ik hoop dat derek aardig voor jullie is! dat vind ik m namelijk niet altijd voor ouders. en ben heel benieuwd of hij contact kon maken met merel. en of hij iets kon zeggen over de baby'tjes in je buik. over jullie moeilijke keuze: begrijp ik het goed dat jullie de keus voorlopig gemaakt hebben? afwachten of de kindjes op de 20 weken echo lichamelijk gezond zijn? ik hoop dat het maken van een keuze jullie ook weer wat rust geeft en dat jullie ook weer kunnen genieten van je zwangerschap! heel leuk trouwens dat de echo zo leuk was! miranda, wat schrikken was dat voor jullie. ben je nu weer helemaal gerustgesteld? doe het maar lekker rustig aan en laat je maar verwennen door je man en meiden! ik heb vanochtend eindelijk de huisarts gebeld om te zeggen dat ik zwanger ben. begreep dat dat een formaliteit voor in je dossier was. nou daar dacht de assistente anders over! ik had eerst de huisarts moeten bellen! en daar langs gemoeten. daarna kon ik wel naar de vk, maar formulieren voor bloedprikken moest allemaal via ha! (?) nu ga ik vrijdag nog maar ff langs. komt ook wel goed uit, want ik ben snotverkouden, maar mag van de assistente er behalve paracetamol niets voor nemen. heb net toch gestoomd. zou niet weten waarom dat kwaad zou kunnen. verder baal ik een beetje dat ik geen neusspray mag halen, want mijn oren doen er ook pijn van. gelukkig kan ik vandaag een dagje thuiswerken. zijn jullie langs de huisarts geweest omdat je zwanger bent?
Ik blijf wel op het forum en lees nog mee en zal zeker vertellen hoe het met me gaat... Vooralsnog ben ik als de dood voor de curretage morgen... Ik ben vanmorgen wezen praten met de anesthesist en ik mag helemaal gaan slapen zodat ik niets meekrijg van dit alles... En dan even rustig aandoen de eerste tijd. Het is voor ons zo'n klap dat we besloten hebben om pas eind dit jaar het echt opnieuw gaan proberen, we willen eerst dit verwerken en ons nieuwe huisje mooi klaarmaken en tegen die tijd zijn we er denk ik weer klaar voor. Het is echt een schok die we nog steeds niet te boven zijn helaas.....
Ik ben een kilo aangekomen en bij mij inderdaad ook alleen moeite met dichtknopen broek, buik zet dus wel uit.
Mystic, ik vind het zo erg voor je Misschien kan ik je iets gerust stellen over de curretage : dat is lichamelijk niet zwaar. Jij zal er niets van merken dankzij de narcose. Ik had erna maar lichte buikpijn, dat viel erg mee. Maar emotioneel valt het niet mee allemaal....... heel veel sterkte!
Ik heb m'n afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, is op 27 maart. Maar dat vond ik nog zo lang duren ...... heb gisteren afspraak voor een pretecho gemaakt op 29 februari \/ Miranda, wat was dat schrikken voor je gisteren. Gelukkig bleek alles goed! Daisy, erg moeilijke keuze. Ik hoop dat jullie eruit komen. Hoe was het bij Derek vandaag? Lauwie, hier heeft de HA niets te maken met een zwangerschap. Gewoon direct naar de VK.