goedemorgen! @austin: maak je niet druk meid, bij de vk hebben ze daar toch niks over gezegd? is bij iedereen anders meid! ik zit vandaag op de 14 weken! liefs rebbel
Heel even snel een reactie van mij. Alles dames met goed nieuws: Super! Dames met minder nieuws of moeilijke beslissingen voor de boeg:heel veel sterkte gewenst. wij hebben van de week de echo gehad,alles was goed en zag er perfect uit. Nu ga ik snel koffers verder pakken we gaan vannacht namelijk voor 3 weken naar zuid-afrika. xxx
Hallo ik heb de laatste tijd nogal zeurende pijn in mijn onderrug kan iemand mij vertellen wat dat precies is? alvast bedankt..xxx
@binnabinna ja een waterbed op klossen gaat niet he. Had ook al zitten denken hoe en wat.Ben jij er al uit? @petty en duha fijn dat je een goede echo hebt gehad en de andere die een echo hebben gehad @PPA Gefeliciteerd met je zwangerschap. @Loutje83 Ik heb het ook heel erg in me rug in het midden onderaan en aan de hele rechtsekant van me schouder naar me been toe . wat het is weet ik niet zal er wel bij horen denk ik . @daisy hoe is het gegaan?
Heej meiden, hier is ze weer! Bedankt in eerste plaats voor jullie lieve antwoorden... We hebben de keus idd al voor ons zelf gemaakt,we wachten tot de 20 weken echo... We zouden het wel graag willen weten maar dan wel zonder risico's en dan ook in welke mate maar dat kan helaas niet! Nou gister bij Derek,wat een leuke vent is dat zeg,we hebben ook veel gelachen. Hij is echt ongelooflijk,hij wist te vertellen waar een meisje een moedervlek had zitten(bij haar vagina,haha) Maar we werden niet uitgekozen,zo jammer. Je zit dan in een publiek en hij blijft gewoon op het podium,kijkt wat rond en krijgt dan bij iemand wat door of ziet een geest staan bij iemand! Het duurde tot 16.30u en daarna kregen we te horen dat mensen die geen reading hadden gehad mochten blijven voor een volgende opname,deze begon weer om 19.30u dus dat hebben we gedaan en dat was niet voor niks! Hij begon bij mn tante,hij zag een man acher haar staan,toen naar mij,MAAR hij vroeg helemaal niks aan mij,hij ging gelijk door naar mn moeder,You see dead people zei hij tegen mn moeder,en dat klopte,ze had het nooit tegen me verteld maar ze zag iedere avond voor ze gaat slapen ons Mereltje.. Ook begon Derek moeilijker te praten,kennen we iemand doie dat doet,ja ons pa,over een lekkage die we ooit ns gehad hebben,klopte ook,hij zag heel veel bij mn moeder en nu komt hij bij ons thuis langs,spannend! Wanneer weten we niet maar binnen 3 maanden iig..... Het was een lange dag,we waren om 23.30u thuis maar zeker de moeite waard! Heel bijzonder! Helaas zag hij niks van Merel*,maar wie weet als hij bij ons thuis komt wel.. @Miranda,jeetje das igg heel erg schrikken zeg! Gelukkig is alles goed met jullie beebje,maar wat was het nu dan? Sorry de rest nog niet allemaal gelezen...... Liefs Dais...
Hi allemaal, Naat ik stond met tranen in mijn ogen toen ik las in welk liedje jij steun vindt. Kan me heel goed voorstellen. Vroeger draaide mijn vader op zijn ADV-dag altijd heel hard nummers van de Direstraits ( weet even niet goed hoe je dat schrijft) De "walk of live"is echt een nummer van mijn vader en ondanks dat terwijl ik schrijf, de tranen over mijn wangen rollen, vind ik het het toch fijn als ik dat nummer hoor. Daisy, wat fijn dat je het goed hebt gehad bij Derek. Knap he wat die man allemaal kan. Hoe kan die dat nou weten van die moedervlek. Spannend dat hij bij jullie thuis komt. Austin maak je niet druk om die 8 kilo. Iedereen is anders en stikjaloers op jouw mooie buikie. Wie weet kom jij de komende tijd gewoon veel minder aan en gaat het bij ons erg hard. PPa van harte Ik ben benieuwd hoe ver je bent. Delayla heerlijk zag 3 weken naar Afrika. Ik ben zo jaloers. Carnavallen heb ik dit jaar niet gedaan. Ik kon het niet opbrengen en wilde ook nog niet vertellen dat ik zwanger was, dus ja dilemaa "waarom drink ik dan niet....... Nu ik dinsdag die mooie echo heb gehad, hebben we besloten om het dit weekend aan mijn schoonouders en opa en oma te vertellen. Ooh ik heb er helemaal zin in. Ik ga mijn haar even fohnen en me klaar maken, want ga naar de juwelier mijn verlovingsring ophalen. Hopelijk past die deze keer wel. Liefs muis
@Muis80,ik wil je ook nog veel sterkte wensen meissie... Het blijft altijd een gemis als je je ouders verliest of 1 van je ouders.. Rustig aan heh meis! Enne ik hoop dat je ring ook past,ben heel benieuwd! Liefs...
@Mystic: heel veel sterkte met jullie verlies. @Delayla: lekker zeg, 3 weken naar Zuid-Afrika. Is een droombestemming van mij (zal waarschijnlijk ook wel bij dromen blijven). Degenen met een goede echo gefeliciteerd en degenen die nog moeten veel succes. Zelf mag ik 11 februari voor de volgende echo. Groetjes Joyce
daisy kreeg een beetje kippenvel toen ik het las. ik hoop voor je dat hij als hij bij jullie is jullie iets moois van merel vertellen kan. fijn dat jullie een beslissing hebben genomen. brengt vast meer rust, want stress is niet goed. en wat ook vaak zo is, dat je gevoel je vaak al veel meer zegt. delayla fijne vakantie, wow lekker hoor muis succes met de ring passen austin ik zou me niet te veel druk maken om de kilos. ben bij de laatste zwangerschap een ruime 20 kilo aangekomen. en dat was ook zo weer weg. en sommigen komen in het begin veel aan en anderen aan het eind loutje het kan bandenpijn zijn, maar ook je bekken. mischien een bezoekje huisarts? want als het erger word is het erg vervelend in de loop van de zwangerschap rebbel gefeliciteerd met de 14 weken ppa geweldig nieuws, fijn hoor petty fijn te horen dat jij ook een mooie echo had
Jippie, over 4 nachtjes slapen weer een echo! Ik hoop dat dan het geslacht al te zien is. Ik wil graag weten wat het wordt. Ben veel te nieuwsgierig. Ik heb vannacht heel slecht geslapen, veel moeten hoesten en raar gedroomd. Nu voel ik me helemaal brak. Ik zou het liefste thuis willen blijven, maar m'n pauze is om en ik moet weer aan het werk.
ik heb vorig jaar 3 ribben gebroken en een klaplong gehad dmv een val van de trap. ik heb hiervoor een tijd in het ziekenhuis gelegen omdat ik 2 liter vocht in mijn linkerlong had(de klaplong) dat is dmv een drain er weer uitgehaald..erg pijnlijk allemaal..nu is mijn vraag aangezien ik nog steeds erg gevoelige ribben heb kan ik hierdoor wel normaal druk zetten met het persen bij een bevalling?heb het mijn verloskundige(was een stagaire) wel gevraagd maar die gaf er geen duidelijk antwoord op. alvast bedankt groetjes Loutje
Even een snelle reactie wat ik moet alweer verder, druk druk druk. PPA, wat geweldig dat je weer zwanger bent. Gefeliciteerd! Rebbel, mooie babykamer zeg. Doe je rustig aan met je bloedarmoede? Daisy, intrigerend wat Derek allemaal weet te vertellen. Ik hoop dat hij straks ook wat over Merel* kan zeggen.
Sorry meiden, geen puf om veel te schrijven! Ben zo MOE en zo jankerig, bleh....Hormonen? Hoop dat het met iedereen goed gaat! Liefs
Hoi, even kort berichtje van mij. Degene die mijn data op de lijst heeft gezet, bedankt! Weet effe niet meer wie, sorry. Verder geen nieuws, gaan misschien vanavond al naar een kinderwagen kijken, beetje vroeger dan gedacht, maar heb er wel zin in! Liefs, Puck
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *(16-07-2008): # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen wordt: meisje *(26-07-2008): # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje *(27-07-2008) # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????? *(28-07*2008): # Jeldou 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *(30-07-2007): # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *03-08-2008: # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # MamavanLunu 24 jaar 2e kindje # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????? *04-08-2008: # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????? # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje (verwacht een tweeling) *05-08-2008: # Jordanne 28 jaar 3e kindje # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ????? # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Nickyz 21 jaar denkt zelf:jongen *06-08-2008: # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Marie 27 jaar 1e kindje *07-08-2008: # Tuti 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????? # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # 1245 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????? *08-08-2008: # Diaantjuh 23 jaar 1e kindje # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Zibelle 34 jaar 1e kindje # Charissa1979 28 jaar 2e kindje *09-08-2008: # Bojenna ...jaar 1e kindje # Carina2412 22 jaar 1e kindje # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????? *10-08-2008: # Luckyone ...jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Debbie2007 30 jaar 1e kindje # Arri ? jaar 1e kindje *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje # CynthiaB 26 jaar 1e kindje # Zonneveldje 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *13-08-2008: # Marleen83 24 jaar 1e kindje # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *14-08-2008: # Priscilla R 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Subke 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ???? # Wendyvdploeg 27 jaar 1e kindje # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????? # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ??????? *15-08-2008: # Boogschutter 29 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Anoul26 27 jaar 1e kindje # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling) # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????? *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Tammie 26 jaar 1e kindje *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Jennifer70 37 jaar 2e kindje *18-08-2008: # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Diantee 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Moniquekenitra 19-08-2008: # Mvjason 22 jaar 2e kindje # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ denkt zelf ????? *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar 1e kindje # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje # JennyS 27 jaar 1e kindje *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen # Fleur1 24 jaar 1e kindje # Foreverfriend 31 jaar 1e kindje? # Kimm1988 20 jaar 2e kindje # Shraron 25 jaar 1e kindje # Naannaan 28 jaar 1e kindje *22-08-2008: # Jerl74 33 jaar 2e kindje # Claudia86 21 jaar 1e kindje *23-08-2008: # Muis80 27 jaar 1e kindje # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ???????? *25-08-2008: # Linnie83 24 jaar 1e kindje # Linka76 31 jaar 2e kindje Denkt zelf: meisje *26-08-2008: (# Mystic sun 29 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje) # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender:jongen / Denkt zelf: jongen *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje # Annelief # Kelly83 24 jaar 1e kindje *30-08-2008: # Irissa 24 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Kims 21 jaar 1e kindje *31-08-2008: # Kim1205 27 jaar 1e kindje # Lululuusje 29 jaar 1e kindje # Biebela 28 jaar 1e kindje # lindaa 22 jaar 1e kindje * kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje (*01-09-2008) # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen (*04-09-2008) # Aqua77 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen Nog zonder datum: # Nickyz 21 jaar 1e kindje # Delayla 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Femke32 # Galadrose # Kvptje # Tammie26 * ER ZIJN 105 AUGUSTUS-MAMA'S* * Deze lijst graag overnemen, is als laatste aangepast! * Meiden geef even door als er nog gegevens missen!!!! AGENDA: 06-2: Puck2008 volgende afspraak gynacoloog 07-2: Austin verloskundige 07-2: Bemy nekplooimeting 08-2: Galadrose verloskundige, termijn echo 11-2: Diana81 verloskundige 11-2: Pien nekplooimeting 11-2: Sjorsje echo 12-2: Loutje83 verloskundige 12-2: Esprit echo 12-2: joy72 verloskundige 13-2: Muis nekplooimeting 15-2: Mariel77 gynaecoloog 18-2: Binnabinna echo 19-2: Babsie verloskundige 19-2: Bemy verloskundige 20-2: Daisy Nijmegen 21-2: Rebbel verloskundige 23-2: Naat pretecho met 15 weken en 2 dagen 25-2: Rachel1984 geslachtsbepaling 25-2: Miranda contr gyn. 25-2: Aykietje echo 25-2: Kelly verloskundige 27-2: Pien verloskundige 28-2: puck2008 echo 29-2: Bemy pretecho 29-2: Natas1 pretecho 01-3: Mystic sun verhuizen 03-3: Linka verloskundige 03-3: Daisy ziekenhuis 04-3: Jennifer70 vruchtwaterpunctie 05-3: Petrabr verloskundige 05-3: Jikke verloskundige 05-3: Austin 20 weken echo ( met 21.5 week ) 05-3: Puck2008 gynaecoloog 05-3: Petrabr 20 weken echo 07-3: Noura verloskundige 07-3: Schatje1 verloskundige 13-3: Naat verloskundige 17-3: Noura 20 weken echo 17-3: Miranda 20 weken echo 17-3: Puck2008 20 weken echo 18-3: Esprit 20 weken echo 18-3: Mariel77 20 weken echo 21-3: Rachel1984 20 weken echo 21-3: Queenbee 20 weken echo 26-3: Passiepaard 20 weken echo 27-3: Natas1 20 weken echo 09-4: Jikke 20 weken echo 12-4: Austin 3D/4D echo
hoi allemaal, vandaag over 4 weken de 20 weken echo, heb er al helemaal zin in en vind het niet normaal hoe snel de tijd gaat, hebben jullie dat ook? Esprit ik hoop dat je snel weer lekker in je velletje zit. loutje, ik heb geen idee, misschien weet de verloskundige van het forum het, zij geven altijd erg snel antwoord muis, onwijs veel plezier met het vertellen van het grote nieuws
Goede avond allemaal, Ik heb eigenlijk weinig te vertellen. Ik heb mijn ring opgehaald en hij past. Helemaal blij ermee! Vandaag even een boekje "opa en oma Pluis" Gekocht om te geven aan mijn schoonouders dan gaan we het op die manier vertellen. Austin hoe was het bij de verloskundige? Je moest toch vandaag weer? Volgens mij staat trouwens onder je banner een foutje: er staat namelijk 3de echo 5 februari/ volgens mij moet dat maart zijn. Esprit vervelend dat je je zo moe voelt. Probeer je rust lekker te pakken en ga maar vroeg slapen. En dat jankerige had ik aan het begin van deze week. vreselijk. Loutje ik zal dat idd maar eens goed navragen. Wel belangrijk, anders moet je een keizersnede, toch? Puck hebben jullie al enig idee welke kinderwagen je wilt? Ik ben afgelopen dinsdag voor het eerst gaan kijken en je hebt er zoveel! Ik moet me er toch eens in gaan verdiepen, misschien dit weekend eens gaan kijken samen met mijn schatje. Diana sweet dreams vannacht. groetjes Muis
Hoi allemaal, een paar dagen niet geweest vanwege werk en moe en geen zin, bla bla. Maar nu zal ik eerst maar eens gaan reageren en de eerste...tja, dat is helemaal niet leuk...... @Mystic, jee, hier ben ik wel stil van, wat een ellende meid. Heel veel sterkte gewenst. Hopelijk kan je er gauw mee dealen, hoe lastig dat ook is en ik wens jullie alle geluk voor de toekomst. Lees net dat je bang bent voor de curretage, kan ik me helemaal voorstellen, als het goed is heb je het nu achter de rug, ik hoop dat het is meegevallen, voor zover dat kan. @JennyS, las iets over combinatietest wel/niet. Wij doen het wel, maar alles stap voor stap, eerst kijken wat eruit komt en dan zien we wel weer verder. We hebben zoiets van, de medische techniek staat voor niets en we willen graag gebruik maken van de mogelijkheden om mogelijke afwijkingen op te sporen en dan gewaarschuwd te zijn. @Daisy, wat fijn, zo'n goed echo! Maar wat lastig en wat een moeilijke keuze, wel/niet punctie, pffff, heel veel sterkte met kiezen en beslissen. Inmiddles bij Derek geweest, wat een aparte ervaring heb je daar opgedaan, ben benieuwd naar de volgende keer! @Miranda, oef, wat schrikken voor jullie, maar wat fijn dat je meteen naar het ziekenhuis kon en dat alles goed is, fijn! @Muis, wat goed dat je al die onzekerheid gewoon hebt omgezet naar een telefoontje en ook nog eens meteen terecht kon. Fijn dat de echo goed was, ben je wat relaxter? @SM591, is het gesprek met je baas goed gelopen? Enne, alleen maar aan jezelf denken nu hoor, is het allerbelangrijkste, Alleen doen waar je je goed bij voelt, dus...niet teveel! @Petrabr, wat leuk een schommelstoel, hmmmmm, misschien ook wel wat voor mij! @Binna, wat een mooie jurk, je zal vast stralen! @Rebbel, oeps, bloedarmoede, krijg je nu staaltabletten? Of gewoon veel appelstroop eten? En wat een mooi strak kamertje, zoiets zoek ik ook, leuk! @Delayla, fijne vakantie gewenst. Moet je nu ook vaccinaties hebben voor Afrika? @Esprit, zulke jankerige dagen heb ik er ook al 3 van achter de rug, gewoon kop in het zand steken en over laten gaan......succes! Verder een heleboel meiden met goede echo's; gefeliciteerd! En sorry voor wie ik vergeten ben, moest 12 pagina's bijlezen...... Ik ben nu ongeveer 1,5 kilo aangekomen en broeken zitten vooral 's avonds strakker. Wat namen betreft, de meisjes naam weten we vreemd genoeg al een paar jaar, jongensnaam vinden we erg moeilijk, maar die moet wel 'stoer' zijn en lekker pakkend. Morgen heb ik de termijnecho, ik vind het heel spannend, toch weer, zo van, als alles maar goed is. Pfoeh, hopelijk gaat de ochtend snel morgen, ik ben om 2 uur aan de beurt. Als het dan allemaal goed is ga ik meteen bloed laten prikken en een afspraak voor de nekplooi meting maken. Dat zou dan volgende week zijn. Ook weer spannend. Het gaat verder wel goed, nog steeds niet helemaal fit en wat last van rug, maar dat heb ik wel vaker. Verder een zwaar gevoel in mijn buik. Wie kan er zijn baarmoeder al zelf voelen en vanaf hoeveel weken kon je dit?
@Joy72 nee nog niet echt.maar wil zo ie zo in het ziekenhuis bevalen.en denk dat ik dan maar aan de vk vraag.wat ik er veder mee moet. Omgeving zegt dat ik waarschijlijk een bed moet huren.maar zien het wel. even updat over me zelf.ben erg moe de laatste tijd.en heb soms wat last van me buik.maar jaa komt goed. liefs sabrina
hoi! @natas: ja ik probeer het idd rustig aan te doen, maar ben echt kapot als ik uit mn werk kom, vriend moet ook veel werken dus thuis blijft het allemaal een beetje liggen, krijg er een beetje de balen van... wil het graag opgeruimd hebben! sorry voor mijn geklaag! hoe gaat het met jou en chris? @galadrose: ik moet veel ijzerrijke producten eten en over 2 weken weer laten prikken, dan kijken ze verder! en thanks! we zijn ook erg blij met ons kamertje! liefs rebbel