Ik ben een beetje aan het zoeken gegaan en bij haar staat geen banner meer. Ze is al sinds okt. of nov. niet meer actief. Vandaar dat ik haar weg gehaald heb. *Weten jullie nog meer meiden die wel op de lijst staan, maar nooit meer een bericht hebben gepost? @ Philly: sterkte met je hersenschudding. wat vervelend allemaal. @ Mystic: nogmaals heel veel sterkte de komende tijd. @ Austin: hoe gaat het nu met je rug? @ Debbie: ze kunnen nu al wel het hartje laten horen hoor! maar of dat bij de dokter kan weet ik niet. @ Noura: het is zeker heerlijk weer, super @ Alieke, Bemy: fijn dat alles goed gaat. @ Mik: jammer dat je er zo weinig bent @ Daisy: super goed dat jullie een besluit hebben genomen. ik zal voor jullie blijven duimen. wanneer kunnnen jullie heen? @ Zibella: leuk is dat om je baby te voelen hè! Volgens mij begin ik ook wat te voelen. Joepie, ik ben al over de 15weken heen! Vanmorgen toch een extra afspraak gemaakt bij de gyn. Mag nu dinsdag ook even heen. Ben toch behoorlijk onzeker geworden door de gebeurtenis van deze week (bloeding en buikpijn). Gelukkig zijn alle klachten nu wel over, maar wil gewoon voor de zekerheid even heen, was gelukkig ook géén probleem in zkhuis. Voor as maandag een afspraak gemaakt bij huisarts om eens alles goed te bespreken. Wordt me op het moment allemaal en beetje teveel: verlies Lindy*, nieuwe zwangerschap, spanningen en emoties, 2 kids in huis en ook nog werken. Weet even niet hoe ik alles moet doen.
Ik had in de lijst van afspraken bij mij erbij gezet nekplooimeting op 11-02-08 maar ik zie hem niet meer? Verder lees ik veel mee maar het reageren op iedereen vind ik moeilijk (schaam schaam) gelukkig heb ik de laatste dagen weer meer energie (en honger) dus kan ik in de avond weer lekker reageren.
monique het is soms ook niet te doen om op alles te reageren als je een tijdje niet bent geweest, of de tijd gewoon niet hebt om alles door te lezen. soms lees ik alleen de laatste 2 paginas, waar ik ook op probeer te reageren. volgens mij zijn er best veel die al een tijd niet reageren. ikweet ook dat er een tijd geleden een beginnend verloskundige meeposte, maar haar zie ik ook niet meer. debbie ze doen het hartje luisteren met een doptone, een simpel apparaatje. of de dokter dat heeft weet ik niet, iedere vk in ieder geval wel miranda goed van je dat je een afspraak hebt gemaakt. ik hoop voor je dat het snel dinsdag is. want volgens mij maak je je best wel zorgen als ik het zo lees. hou je goed! en als het je teveel word, kan je je ook een paar dagen ziek melden diana, mm je brengt me op een idee, softijs! we gaan vanavond bowlen met het werk, pas om half 10. dan ben ik altijd al moe. bowlen ga ik niet doen, mag ook vast nietmet de bloedingen. maar wel lekker bitterballen en snacks eten
hallo hallo, wat een weertje vandaag! hier wordt toch iedereen vrolijk van? Mik, jammer dat je niet meer komt, maar misschien kom je later weer? Noura, onwijs veel plezier met bowlen en succes met wakker blijven Miranda, super dat je naar de huisarts en naar de gyn gaat, goed voor jezelf zorgen! Esprit, voel je je al wat beter? Galadrose, hoe was je echo vandaag? met mij gaat alles erg lekker, heb maar weer eens een dag vrij genomen en ben lekker aan het rommelen. Ik blijf hard groeien , moet er zelf nog erg aan wennen en hoop dat ik niet in dit tempo door blijf groeien anders wordt de aarde nog te klein!
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *(16-07-2008): # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen wordt: meisje *(26-07-2008): # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje *(27-07-2008) # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????? *(28-07*2008): # Jeldou 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *(30-07-2007): # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *03-08-2008: # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # MamavanLunu 24 jaar 2e kindje # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????? *04-08-2008: # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????? # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje (verwacht een tweeling) *05-08-2008: # Jordanne 28 jaar 3e kindje # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ????? # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Nickyz 21 jaar denkt zelf:jongen *06-08-2008: # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Marie 27 jaar 1e kindje *07-08-2008: # Tuti 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????? # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # 1245 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????? *08-08-2008: # Diaantjuh 23 jaar 1e kindje # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Zibelle 34 jaar 1e kindje # Charissa1979 28 jaar 2e kindje *09-08-2008: # Bojenna ...jaar 1e kindje # Carina2412 22 jaar 1e kindje # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????? *10-08-2008: # Luckyone ...jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Debbie2007 30 jaar 1e kindje # Arri ? jaar 1e kindje *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje # CynthiaB 26 jaar 1e kindje # Zonneveldje 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *13-08-2008: # Marleen83 24 jaar 1e kindje # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *14-08-2008: # Priscilla R 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Subke 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ???? # Wendyvdploeg 27 jaar 1e kindje # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????? # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ??????? *15-08-2008: # Boogschutter 29 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Anoul26 27 jaar 1e kindje # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling) # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????? *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Tammie 26 jaar 1e kindje *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Jennifer70 37 jaar 2e kindje *18-08-2008: # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Diantee 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Moniquekenitra 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen 19-08-2008: # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ denkt zelf ????? *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar 1e kindje # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje # JennyS 27 jaar 1e kindje *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen # Fleur1 24 jaar 1e kindje # Foreverfriend 31 jaar 1e kindje? # Kimm1988 20 jaar 2e kindje # Shraron 25 jaar 1e kindje # Naannaan 28 jaar 1e kindje *22-08-2008: # Jerl74 33 jaar 2e kindje # Claudia86 21 jaar 1e kindje *23-08-2008: # Muis80 27 jaar 1e kindje # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ???????? *25-08-2008: # Linnie83 24 jaar 1e kindje # Linka76 31 jaar 2e kindje Denkt zelf: meisje *26-08-2008: # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender:jongen / Denkt zelf: jongen *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje # Annelief # Kelly83 24 jaar 1e kindje *30-08-2008: # Irissa 24 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Kims 21 jaar 1e kindje *31-08-2008: # Kim1205 27 jaar 1e kindje # Lululuusje 29 jaar 1e kindje # Biebela 28 jaar 1e kindje # lindaa 22 jaar 1e kindje * kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje (*01-09-2008) # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen (*04-09-2008) # Aqua77 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen Nog zonder datum: # Nickyz 21 jaar 1e kindje # Delayla 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Femke32 # Galadrose # Kvptje # Tammie26 * ER ZIJN 104 AUGUSTUS-MAMA'S* * Deze lijst graag overnemen, is als laatste aangepast! vergeet niet de quote haakjes weg te halen anders is al het gekleurde weg * Meiden geef even door als er nog gegevens missen!!!! AGENDA: 08-2: Galadrose verloskundige, termijn echo 11-2: Diana81 verloskundige 11-2: Pien nekplooimeting 11-2: Sjorsje echo 11-2: Moniquekenitra nekplooimeting 12-2: Loutje83 verloskundige 12-2: Esprit echo 12-2: joy72 verloskundige 13-2: Muis nekplooimeting 15-2: Mariel77 gynaecoloog 18-2: Binnabinna echo 19-2: Babsie verloskundige 19-2: Bemy verloskundige 20-2: Daisy Nijmegen 21-2: Rebbel verloskundige 23-2: Naat pretecho met 15 weken en 2 dagen 25-2: Rachel1984 geslachtsbepaling 25-2: Miranda contr gyn. 25-2: Aykietje echo 25-2: Kelly verloskundige 27-2: Pien verloskundige 28-2: puck2008 echo 29-2: Bemy pretecho 29-2: Natas1 pretecho 01-3: Mystic sun verhuizen 03-3: Linka verloskundige 03-3: Daisy ziekenhuis 04-3: Jennifer70 vruchtwaterpunctie 05-3: Petrabr verloskundige 05-3: Jikke verloskundige 05-3: Austin 20 weken echo ( met 21.5 week ) 05-3: Puck2008 gynaecoloog 07-3: Petrabr 20 weken echo 07-3: Noura verloskundige 07-3: Schatje1 verloskundige 13-3: Naat verloskundige 17-3: Noura 20 weken echo 17-3: Miranda 20 weken echo 17-3: Puck2008 20 weken echo 18-3: Esprit 20 weken echo 18-3: Mariel77 20 weken echo 21-3: Rachel1984 20 weken echo 21-3: Queenbee 20 weken echo 26-3: Passiepaard 20 weken echo 27-3: Natas1 20 weken echo 09-4: Jikke 20 weken echo 12-4: Austin 3D/4D echo
Ik ben een beetje aan het lezen gegaan vanaf pagina 1 en dan vind ik heel veel namen (zeker 24) die al vanaf dec niet meer meeschrijven of die toch een mk hebben gehad. Ben tot pagina 116 gekomen, net of ik niks te doen heb zeg..... Moet ik die meiden laten staan of van de lijst halen? Wat vinden jullie? Het wordt dan wel weer een stuk overzichtelijker.
Hee, allemaal. Even snel een berichtje hoor, alles beantwoorden doe ik vanaaf of morgen wel weer. Vanmiddag de echo gehad en het was helemaal geweldig. beeb was erg beweeglijk en ging heftig op en neer met de armpjes. Ongelofelijk toch he, dat dit zich allemaal in je buik afspeeld en dat je er zelf zo weinig van merkt. Nou ja, ik kan het nu wel van de daken schreeuwen en ben erg blij, het grote voorbereiden gaat nu beginnen. Nog even gauw voor Mystic, meid, zorg heel erg goed voor jezelf, neem rust en kom goed bij van wat je allemaal hebt meegemaakt, heel veel sterkte. De rest; ik kom snel weer bijlezen. Wat de lijst betreft, van mij mag die wel blijven maar die agenda hoeft niet zo nodig onderaan, de meesten zetten toch in hun onderschrift wanneer er wat is. Ik kijk er in ieder geval niet naar. De meeste tickers zeggen ook al genoeg. Ik ga verder roze wolk hangen.......
Hallo Allemaal Even een weekje ofzo niet geweest. Had gewoon de energie er niet voor. Heb wel wat dingen gelezen. Maar niet gereageerd. @Mystic. Heel veel sterkte de komende tijd. Wat moet dit moeilijk voor jullie zijn! @Daisy: Jullie ook sterkte de komende tijd. Wat vervelend al dat slechte nieuws. Fijn dat jullie wel een beslissing hebben genomen. Iedereen verder met goed nieuws. Gefeliciteerd. En met minder goed nieuws sterkte. Hier gaat alles goed. Ben inmiddels 13 weken. Dus ben de gevarenzone voorbij! Heerlijk. Al had ik al heel lang zo iets van het zit gewoon goed. Mijn buik is ook al weer een stuk gegroeid. Iedereen staat er van te kijken. Echt grappig! Maandag echo voor de NP meting. Krijg dan meteen de uitslag! En volgende week maandag weer naar de VK.
hoi meiden, ik heb weinig terug gelezen, maar wil ff melden dat ik ziekjes ben en dus mn bed in ga, zal er even niet zijn denk ik! tot later! liefs rebebl
@ miranda, iedereen die je tegen bent gekomen en hier al lang niet is geweest kan er volgens mij vanaf. volgens mij melden de mensen die er toch wel op willen staan zich vanzelf wel. @ rebbel, beterschap en goed uitzieken Ik heb niet alles meer gelezen dus vandaar verder niet gereageerd. Hoop dat het met iedereen goed gaat. groetjes en alvast een fijn weekend
Mystic sterkte komende tijd. Ik probeer beetje bij te houden met lezen maar soms gaat het te snel en dan pak ik maar wat ik wel bij kan houden .Dus kan wel is ooit zijn dat ik midden in de valreep in val . Hier nog steeds heel erg in me rug en met lopen krijg k steken als ik me passen wat te ver zet.Dus denk toch dat het aan me bekken lgt.Heb bij me dochtertje ook hele erge bekken instabilteit gehad dus vrees het ergste
wat een heerlijk weer inderdaat.ben ook bijna de hele dag buiten geweest voel me helemaal rosig.dat is echt het voor deel met mijn baan.met die kindjes lekker buiten spelen.al zal het van de zomer wel minder zijn. ik ben het er ook wel mee eens dat als er mensen op de lijst zijn dat die al maande niet meer active zijn er af te halen.en voor mijn hoeft die ander lijst ook niet persee. voor de rest gaat het wel bij mij.vandacht er slecht geslaapen viel in slaap met krampen.en toen droomde ik vanacht dat mijn buik weg was. dus werd een beetje raar wakker.maar toen even met de angelsound het hardje gezocht en kon het vinden. dus dat was weer een gerust steling.kon er alleen niet van eten.maar ja maakt niet uit voor een keer. lief sabrina
ik alleen aan mijn navel.maar ik moet zeggen ik smeer hem ook wel vaak in.dus hij is wel vettig.mischien komt het van de droogt en dat ie uitgerekt wordt.
Meiden...ik zit een beetje in een dillemma...hoe zouden jullie hierover denken? Zoals jullie weten ben ik gisteren gecurreteerd na 11 wk en 2 d zwangerschap. Wij hebben bewust de pil laten staan in november 2007 en ok is was direct de 1ste ronde zwanger, heel snel dus, helaas ging dit niet goed. Het was echt heel erg gewenst en we hebben er beiden ook heel erg veel verdriet van, ik loop de hele dag te janken vooral als ik mijn lichaam op dit moment bekijk die zich nog op en top zwanger voelt, behalve mijn buikje dan die is helaas weg en god was mis ik die...ik mis mijn baby Ik zei wel dat we weer aan de pil wilden maar twijfel nu echt heel erg of ik dat nu wel zou moeten doen... Zouden we de eerste tijd totdat mijn eigen cyclus en menstruatie weer op gang is gekomen gewoon niet afwachten zonder pil? Even mijn lichaam de tijd gunnen om zich te kunnen herstellen want de pil ben ik eigenlijk zelf niet zo'n voorstander van op dit moment want we willen heel erg graag weer zwanger raken... Dus wat kan ik kiezen, de pil weer gaan gebruiken tot eind 2008 voor de zekerheid en dan weer ermee stoppen en proberen zwanger te worden of de natuur z'n gang laten gaan zonder dagen te gaan tellen van de cyclus, ovulatietesten of iets dergelijks, gewoon weer spontaan zwanger worden? Natuurlijk ben ik wel als de dood voor nog een miskraam en gezien mijn verleden is deze kans wel heel groot aanwezig dus het kan ook best een hele tijd duren voordat we eindelijk een gezond 2de kindje mogen krijgen. Ik heb zo'n verdriet, kunnen jullie helpen, hoe zouden jullie met zo'n keuze omgaan? Alvast bedankt maar ben nu echt even goed de weg kwijt, ik twijfel zó erg
Mystic: Als ik jou was je hart volgen en overleg dan goed met je man! Als jullie heel erg kinderwens hebben zou ik niet pil slikken en gewoon de natuur laten gaan.... Sterkte en neem dan de goede keuze.
Het is ook grote verdriet meis...... ik leef heel erg met jullie mee. Goed erover praten en ook met Gyn zou ik doen.
Mystic, wat een moeilijke vraag zeg Ik denk niet dat wij je kunnen helpen bij je keuze. Jullie moeten er echt zelf een keuzein maken. Hoe moeilijk ook. Ik wens jullie heel veel sterkte met het grote verdriet!
@Mystic sun. ik zou ook de pil niet gaan slikken. ik heb zelf de ervaring dat deze mijn cycles niet ten goede kwam. ik zou al weet ik dat het geen succes is gewoon alleen de 1e of de 1e en 2e maand een condoom gebruiken om je lichaam te laten herstellen en daarna gewoon lekker natuur zijn gang te laten gaan. Oja en ik vind ook dat mensen die al heel lang niks van zich zelf hebben laten horen van de lijst geschrapt mogen worden. Als ze er terug op willen melden ze zich vanzelf weer.