lauwie: Idd, aquablauw, haha Ik heb voor Quinny Buzz gekozen omdat Bungaboo duur is, dat veel mensen die hebben, dus hebben wij maar voor Buzz gekozen, maar blijkbaar zijn ze ook populair, haha, het gaat om dat kind voor of achter kan zitten, dus vind ik fijner als ik kan kletsen met kind Plus, bij Bungaboo hebben ze reiswieg die nogal laag zit, dus vind ik niet zo fijn. Waar willen jullie dan bevallen? Thuis of ziekenhuis? Enne Daisy, mooie echo en ook mooie buikfoto, met prachtige jurkje
Austin: Je kan idd baby wel voelen zoals je zei, ik voel heel soms ook dat baby beweegt, ja ik weet het het is erg vroeg, maar ik weet het nog bij zwangerschap van Myrna.... Als ik druk heb gehad en ga ik rustig zitten en daar gaat ie bewegen, geinig, zo voel ik als de steekjes zoiets...
Sorry dat k ff niet zo ver terug ga met reageren. Waar willen jullie dan bevallen? Thuis of ziekenhuis? Ik denk zelf in het ziekenhuis wel zo gemakelijk. En een kinderwagen vind ik zo wie zo onhandig weet dan ook helemaal niet welke ik ga kopen.
Hoi, Wat een leuke ideeen hebben jullie al voor de kamertjes! Wij hebben vorig jaar de "kinderkamer" helemaal geschilderd en behangen om er een kantoor voor mijn man van te maken. We hadden al wel de kleuren zo gedaan dat het zo omgetoverd kan worden naar kinderkamer, lime groen met een leuk bedrukt (bloemen) behang aan 1 grote wand, laminaat op de vloer. Nu hoeven we alleen nog de meubeltjes te kopen. Wij gaan voor witte meubeltjes. Ga me gauw aankleden etc., ga zo werken. Fijne dag allemaal! Hoorde net dat het 14 graden wordt! Genieten maar! Liefs, Puck
Ik neem aan dat als babypark streng christelijk is dat je ze ook op zondag niet kunt bezoeken (alleen de site niet beschikbaar zou dan wel heel hypocriet zijn...) of was je zaterdag geweest? Voorlopig gaat mijn voorkeur uit naar ziekenhuis of bevallingscentrum. Thuis bevallen trekt mij persoonlijk helemaal niet. En oja, wij nemen de jungle walker van mijn zus over die vond ik indertijd erg leuk en dat scheelt een boel geld. We gaan zo de deur uit voor de nekplooimeting.... SPANNEND Pien
ik ben vorige week naar kesteren geweest ik vond het een beetje tegen vallen.. heb maar 1 leuk kamertje gezien maar echt meer voor een meid dus dat moeten we even afwachten haha.. nu hebben we bij een andere zaak een leuk kamertje gevonden en gekocht ben er echt heel happy mee groetjes
@Lauwie, het is idd een Zoom. Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Maar die online winkel heeft ook een showroom en die is toevallig bij ons in Etten-Leur. We gaan dus zeker een keer kijken (en proberen of we 'm in de auto kunnen krijgen). @Joy72, bij de eerste wilde ik thuis bevallen en dat is uiteindelijk het ziekenhuis geworden, vanwege langdurig gebroken vliezen. En nu wil ik weer in het ziekenhuis. Is me wel goed bevallen.
Poeh, ik moet naar Mondhygienische, bah! Geen zin, maar schijnt al erger te worden mijn tandvlees bovengebit, bah Dus ben benieuwd wat ie gaat zeggen dat ik nu zwanger ben...
Hallo meiden. @ Austin: fijn dat het weer ietsje beter gaat met je rug, lijkt me erg vervelend. Ik voel onze UK sinds het weekend ook duidelijk, ik voel geen steekjes maar een soort gekriebel! @ Mystic: fijn dat jullie een beslissing hebben kunnen maken. @ Daisy: wat een prachtige foto's van jullie kleintjes zeg. Helemaal super. Ik hoop dat jullie snel een datum horen. @ Rebecca: ik heb ook regelmatig een harde buik hoor, maar bij mij komt het wel door spanning denk ik. Houd het even voor jezelf in de gaten. Ons kamertje is ook lime, blauw, geel en wit gestreept behang met creme kleurige meubeltjes (zie foto's in mijn album). Ik ben er heel tevreden over! @ Joy: ik MOET in het ziekenhuis bevallen, heb dus geen keus. @ Pien: succes bij de neplooimeting. Ik sta op het punt om naar de huisarts te gaan voor een "goed" gesprek. Ik wil het eens hebben over de spanning en stress die ik op het moment zo voel en wil heel graag weten of ik een tijdje echt rustig aan moet doen. Mijn zwangerschap en meiden komen voor mij nu op de 1e plaats en dan pas mijn werk. Jullie horen nog van me.
@ joy ik wil ook in het ziekenhuis bevalen.en dat omdat het me thuis niet terekt.en mijn moeder twee moeilijke bevaling heeft gehad.en het kan mee spelen hoe de bevalingen van je moeder zijn geweest. nou ik heb het ook te paken.zit ziek thuis.met hoofd pijn.en een keel die zo dik en zeer doet dat ik niet eens kan eten of drinken of slikken echt erg.maar ja gaat weer over zeggen ze dan. voor de geen die vandaag voor de echo of nekplooi meting moeten sterkte. en miranda suces bij de dokter. lief sabrina
hoi allemaal hier ben ik weer even. ik heb globaal gelezen, maar niet alles hoor! dat is weer een beetje te veel van het goede. Miranda, ik denk dat je inderdaad het advies gaat krijgen rustig aan te doen, je hebt nogal wat op je bordje gekregen. Neem vooral de tijd. Je gezin en zwangerschap zijn het allerbelangrijkst! Succes in ieder geval. Austin: wat leuk dat je al weet dat je een meisje krijgt (late reactie, maar ik loop een beetje achter...) ik zou het ook wel willen weten, maar ik wacht de 20 w echo af (heb ik op 11-3, dus het valt mee) Daisy: wat een mooie foto's zeg, echt schitterend. Hopelijk gaat alles goed me jullie. Mystic, wat fijn dat jullie een beslissing hebben genomen en ik wens jullie veel succes en hopelijk is het snel weer raak! Dit was even uit m'n hoofd wat ik heb onthouden, sorry als ik nog iets belangrijks ben vergeten. Hier gaat het weer wat beter. Een weekendje zon heeft me goed gedaan en ik rust veel, dat is ook erg fijn. De auto is inmiddels terug bij de garage en het kan gemaakt worden. kost wel de helft van wat de auto gekost heeft, maar ja het is niet anders, daar komen we wel weer overheen. verder weten we nog niet hoe we de babykamer gaan maken, omdat we af willen wachten wat het wordt. Mocht het weer een jongen worden dan komen ze samen op 1 grote kamer, en anders krijgen ze allebei een kleine kamer. Ik heb bij de eerste borstvoeding gegeven, dus die lag de eerste 6 maanden bij ons op de kamer, wel zo makkelijk 's nachts. En ik wil graag in het kraamhotel bevallen, daar ben ik de vorige keer ook geweest en ik wil er nu ook een week blijven. Echt geweldig vond ik het nou ik ga weer verder liefs Philly
goeiemorgen allemaal, weer heel slecht geslapen, als dat zo blijft ga ik toch maar de vk bellen, op het moment dat ik net in slaap val krijg ik een vervelend gevoel in de buik echt niet normaal doet geen pijn maar trekt zo is dat nou frummeltje die beweegt of is het harde buik, ik weet het niet meer dan word ik ongerust met als gevolg dat ik niet meer in slaap kom. bah vind het maar niks maar raar dat ik het overdag niet zo heb en alleen s nachts, gisteravond na het eten voelde mijn buik wel wat strakker en harder dan anders maar niet zo erg als s nachts, waarom alleen s nachts meer? omdat ik dan in rust lig zeg maar, wat gebeurt er dan? wie weet hoe het met esprit is,ik zie dat ze sinds vrijdag niets meer geschreven heeft? alles zal toch wel goed zijn?
Ik denk dat het je banden zijn. Ik krijg er ook last van als ik in bed lig en soms als ik te snel opsta van de bank ofzo. Maar bel je VK als je ongerust bent. Die vinden dat helemaal niet erg en kunnen je een beetje gerust stellen.
mijn buik voelt zo strak en gespannen aan dan, misschien is het ook wel normaal want het maakt nu een groeispurt natuurlijk of kan dat niet?, ik hou het in de gaten,
Wij zijn ook bij babypark in kesteren weesten kijken! en nog op een paar plekken. Wel 'n paar mooie geizen maar nog niet van; jah dat is het nou. kinderwagen vind ik helemaal moeilijk je hebt zoveel keus. ik heb nu besloten nog eventjes te wachten totdat we weten of het een jongetje of 'n meisje is dat maakt het misschien voor het kamertje weer 'n stuk makkelijk (denk ik).
@Rebecca. Ik denk dat Philly gelijk heeft en dat het je banden zijn. Ik heb er soms ook last van. Het kan flink pijn doen. Ik heb het wanneer ik in bed lig en bijvoorbeeld moet niezen of hoesten. De eerste paar keer ben ik er erg van geschrokken maar nu ben ik het wel gewend. De pijn trekt direct weer weg. Maar ik zou zeker ook even met je VK overleggen, zij weet het toch het beste De nekplooimeting vanochtend ging hartstikke goed (alhoewel de baby had er geen zin in en lag er elke keer lastig voor) en we kregen direct de uitslag. De kans op een kindje met het S. van Down is kleiner dan 1:5000. Gezien mijn leeftijd is dat een fantastisch mooie uitslag en we zijn dus heel blij (al realiseren we ons best dat het een kansberekening blijft). De hele wereld mag het nu weten! Ik vond het heerlijk om naar mijn bewegelijke baby te kijken.. beetje jumpen en met de handjes zwaaien. Erg leuk. Ook mijn vriend is helemaal blij en gerustgesteld. 3 april gaan we voor de 20 weken echo. Ik ga zo maar eens aan het werk. Iedereen een heel fijne dag en geniet nog een beetje van dit mooie weer Pien
hier ben ik weer even, sorry heb niet veel bijgelezen, heb het namelijk echt ff flink te pakken (gehad)! nog naar de huisartsenpost gemoeten pfff.... een virus op mijn luchtwegen waar ik flink koorts bij kreeg, wat is dat vervelend zeg als je zwanger bent! je mag dan zo weinig pakken! de arts zei, ik zou je normaal antibiotica moeten geven, maar nu dus liever niet... vervolgens schoot ik daar in een hoestbui en toen zei hij nou begin ik toch te twijfelen over die anti biotica als ik je zo te keer hoor gaan, want je hebt er wel die veilig zijn in de zwangerschap, maar we doen het liever niet! ja dat vind ik dus zo tegenstrijdig he... dus ik wilde het niet, nu moest ik paracetamol nemen om de koorts naar beneden te houden en neusspray om de holtes open te houden. de koorts is zo goed als weg nu maar voel me nog goed belabberd, ga dus weer snel achter de pc vandaan! zo gauw ik weer helemaal opgeknapt ben kom ik weer mee kletsen! liefs rebbel
Pfff, ik ben alweer terug, ik heb idd ontstoken tandvlees, erger dan vorige behandeling, maar daarvoor nog erger, vreselijk...... Kreeg speciae pasta en over 3 maanden weer terug en ik moet waarschijnlijk na de bevalling de antibiotica Kutzooi! En nu heb ik ontdekt dat ik nog steeds last van bloedneus en verstopte neus, wat nu
beetje kromme vraag hoor..maar ik weet het ff niet..ik ben nu precies 11 weken..heb nu zo'n babysite gemaakt en daar staat ook heel handig wat er elke week gebeurd..maar die geeft dus nu de 12e week aan..zit ik nu dus in de 11e of in de 12e week? oja ons kamertje wordt 1 muur wit en andere muur knal oranje met in het groot de witte belijning van nijntje met een teddybeer..we hebben ook allemaal witte meubeltjes..
Je bent gewoon in 12e week, ik in 13e week. Hoor ik ook vakere, maar waarom precies, niet dat ik weet.