Hoi Dais, Weliswaar niet meer samen uitgerekend maar toch nog weer samen zwanger! hoop zo voor jullie dat het dit keer wel goed gaat. Ik zal je blijven volgen. Liefs Sen.
ja rachel. ze zeggen dat je het bij de tweede veel eerder gaat zien he omdat je buik al een keer uiterekt is geweest. hihihihih dat belooft wat bij jou. nou meiden de keuken is weer niet goed. ik krijg hier moordneigingen van................gggggrrrrrrrrrrrrrr. kunnen mensen nou niet gewoon een aanrechtblad maken. stress is niet goed voor je kindje maar dan moeten ze ook eens een keer hun werk doen. gr mik
hallo allemaal, Nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd! Het wordt al gezellig druk hier. Vanochtend kwam de eerste misselijkheid opzetten, pff was vergeten hoe naar dat kan voelen. Nu gaat het wel weer. Bij de vorige nam ik als ik misselijk werd op m'n werk een tictac, dat hielp wel een beetje. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen allemaal. Nou vannacht weer niet lekker geslapen hier, werd heel onrustig zelfs beetje paniekerig wakker. Heb maar weer een zwangerschapstest gedaan om mezelf te overtuigen dat ik echt wel zwanger ben. Nou gelukkig kwam er weer een streep die duidelijker is dan de vorige test. Maar blijf toch onzeker. Pfffff nog 17 dagen voor ik naar de VK mag. Liefs Zoe
Hol allemaal nIEUWE ZWANGEREN GEFELICITEERD Ik heb ook wat slecht geslapen. Ben gisteren voor de eerste x tante geworden. Ga dadelijk kijken Echt leuk het is een meisje , ze heet Lynn. Grappig iedereen dacht dat het een jongen zou worden . Nou ben benieuwd hoe ze eruit ziet. Nu duurt het echt nog lang bij ons. haha Kan ik wel alvast een beetje oefenen. Groetjes Janine
@Littleme, succes met de echo, inmiddels mischien al terug? @mik25, het kindje is zeker welkom, maar idd niet gepland, we waren er nog niet uit of we een derde kindje wilden, maar zie het zo de keuze is dus nu gemaakt! En idd nu hopen dat het goed gaat.. Geloof dat ik bijna nog nooit heb gehoord dat een keuken helemaal goed wordt geplaatst of dat het klopt of dat het niet is beschadigd...heel vervelend dus. Minder van je verstandskies, is er echt geen oplossing voor? Verschrikkelijk die pijn.. Hier ook een slechtslaper, ik wordt nu steeds om 5 uur s'nacht wakker en ben dan echt klaarwakker.. niet leuk meer, ben overdag dan best moe.. Verder nergens nog last van. Allen mijn trek is wel weg op dit moment.
hey meid! dank je, lief van je! het gaat op zich wel, ik verlies soms wat bruine afscheiding, maar het is niet rood en ik heb geen buikpijn... afwachten maar, ik zal blij zijn als het dinsdag is! met jou alles goed? liefs rebbel
Hee ik ben weer terug samen met m'n stip! Het zat allemaal waar het moest zitten en ik mag over 2 a 3 weken een nieuwe afspraak maken om te zien of het hartje klopt ( nu nog wat vroeg voor )
hihihihiihihihihihii ook een stip. GEFELICITEERD! leuk he zo'n stip wat kan je daar toch blij mee zijn. gr mik
ik heb 24 december mn eerste afspraak met de verloskundige, kunnen jullie me vertellen of je dan gelijk een echo krijgt of niet? Iedereen trouwens gefeliciteerd!
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt met de vk en als het goed is wordt ik volgende week gebeld door Moeders voor Moeders. Heb ook besloten om hier aan mee te doen, geeft me wel een goed gevoel dat ik zo misschien andere moeders kan helpen. Vooral omdat mijn vriendin ook al meer dan 10 jaar bezig is om kinderen te krijgen.. Voelt alsof ik ook een beetje voor haar iets kan doen. Liefs, misspiggle
moeders voor moeders is woensdag bij me langsgeweest en vanaf maandag mag ik eraan beginnen. ben benieuwd hoe ik het vind en of ik s'morgends niet vergeet om in een kan te plassen, ben tegenwoordig namelijk nogal langzaam wakker
Hoi Puck, Nou, met mij hetzelfde hoor. Ik heb ook nergens last van.. Heb alleen het idee dat ik wat sneller moe ben, maar voor de rest niks.. Moeten we inderdaad eigenlijk wel blij om zijn, maar het maakt je ook wel onzeker.. Zit ook al te denken of ik nog een extra test zou doen om even te checken of het allemaal nog goed zit Zullen inderdaad de hormoontjes zijn. Liefs misspiggle
Hoi petrabr, Allereerst van harte gefeliciteerd! Ik heb in januari mijn eerste gesprek bij vk en ik krijg dan niet meteen de echo, daarvoor moet ik een week later terugkomen. Ik weet alleen niet hoe het bij jou zal zijn. Of het wel eens voorkomt dat ze de intake en de echo tegelijkertijd doen. Misschien zou je je vk kunnen bellen om dit te vragen? Liefs misspiggle
Nou hier nog een hoor, heb vanmorgen toch weer een testje gedaan, en gelukkig weer een tweede streepje. Maar ook geen echte kwaaltjes.
Ik heb de verloskundige gemaild dat ik zo nieuwschierig en zenuwachtig ben enzo, en gevraagd of ze ook pretecho's maken, dat ik dan tegen betaling misschien eerder al een echo kan krijgen. Ik heb nu een mailtje terug gekregen dat ze geen pretecho's maken, maar ze gaat in de agenda kijken of ze misschien eerder een plekje voor me vrij hebben (en daar hoefde ik natuurlijk niet voor te betalen). Lief hè!
Gelukkig dat het geen helderrood bloed is meid! En dat de krampen ook uitblijven! Kan me zo goed indenken hoe je je voelt! Probeer wel te genieten he! Duim hard voor je! Hier alles goed gelukkig. Af en toe erg misselijk en zuurbranden, maar ik klaag niet hoor ! En ik groei al (kan mijn spijkerbroeken niet meer goed dicht), het voelt ook erg hard onder mijn navel, heb er wel een heel goed gevoel over, maar de twijfel zal pas echt weg zijn wanneer ik een hartje heb zien en horen kloppen! Gelukkig was mijn test voor Moeders voor moeders heeeeel duidelijk zwanger, dus het HCG was goed toegenomen..... Volgende week ga ik de VK bellen, hopelijk mag ik een echo krijgen voor de kerst, zit nu op bijna 6 weken, dus als het goed is, is er al hartactie..... Las dat wanneer je al een keer een MK hebt gehad je eerder een echo mag, zie het echt niet zitten om te moeten wachten tot januari....vindt het nog steeds erg spannend! Liefs