Ben al weer eventjes terug van de echo. De foto's die ik heb gekregen zijn niet echt duidelijk. Maar waar het om ging heb ik gezien. Het is een heel beweeglijk kindje, met armpjes en beentjes. 4 april moet ik naar de gynaecoloog voor de 20 weken echo.
ja ik hou het even in de gaten als ik te ongerust word bel ik ze eventjes want anders blijft het toch in mijn hoofd zitten, het lijkt wel of mijn buik met de dag dikker word dus ergens is het dan wel te begrijpen dat gevoel, ik kijk het nog even aan,
@ Lautje: als je er 11 weken op hebt zitten, zit je dus al in de 12e week... bijv. ik zit nu zelf op 13w2d. Ik heb er dus al 13 weken op zitten en zit nu in de 14e week. Wij zijn idd zaterdag geweest (zat in de nachtdienst, dus vandaar wat verwarrend...)
@sjorsje ik ben 2 keer bevallen in ziekenhuis. Eerste keer omdat ze er achter kwammen dat me zoontje te klein was. Bij de tweede werd ik ingeleid omdat de groei gestopt was dus ook te klen. Bij deze wil ik weer in ziekenhuis voel me er toch meer op me gemak en geen rommel thuis. @Linka76 vervelend zeg ik ben bij elk kind een kies kwijt geraakt .haha bij deze al paar dagen voor ik wist dat ik zwanger was. @miranda3xmama sterkte dadelijk bij de huisarts @binnabinna ik heb ook 2 moeilijke achter de rug (alleen de weeen dan) Heb bij me zoontje ruggeprik gehad bij me dochtertje een ruggeprik. Ben eerlijk gezegt ook best wel bang voor wat komen gaat haha. beterschap binnabinna met je keel. @Philly Kost dat niet duur een kraamhotel? @rebecca5 vervelend dat slecht slapen ik heb er ook nog steeds last van . @rebbel beterschap en tot gauw. @sjorsje leuk een echo wil ook wel weer . Voor iedereen met een echo vandaag succes. En voor de zieken beterschap. Ik heb weer hoofdpijn blehhh. Ik ga het babykamertje oranje met rood en lime doen dus veel kleuren dit keer maar voor namelijk oranje .
Whoehahaha op maandag anders te druk, ja dat zal het zijn Nee, gaat dus idd om christelijk dat die site op zondag uit de lucht is. De hoofdvestiging zit in Kesteren, midden op de bible-belt
Ja, Chris mag gelukkig weer normaal bewegen. Verder gaat het nog niet zo. Hij ziet heel erg raar en troebel door dat oog dus hij krijgt 2 verschillende beelden binnen wat erg vermoeiend is. Hij doet nu halve daagjes administratie thuis, geen klantbezoek etc, en dat is nu echt meer dan voldoende. Dank voor het vragen!
het heeft ook zo zijn voor delen ziek thuis zitten.heb net een leuke bebiee site gemaakt.waar de mensen dan de ontwikeling op kunnen zien.en heb weer een buik foto in me album gezet en de kinderwagen. maar ga nu wel even tukken want ben wel moe en krijg hoofd pijn van de pc liefs sabrina
Rebecca, vervelend dat je er vannacht weer zo'n last van hebt gehad. En logisch dat je je er zorgen om maakt, dat zou ik ook doen. De eerste keer zwanger is idd allemaal helemaal nieuw. Wanneer mag je weer naar de vk om het hartje te horen enzo? Bandenpijn is volgens mij vooral een soort pijnscheut na een plotselinge beweging en trekt ook meteen weer weg. Een aanhoudend gespannen gevoel lijkt me meer iets als rekken van de baarmoeder ofzo. Maar ik weet er dus ook niks van behalve wat ik in boekjes heb gelezen. De vk kan vast echte geruststelling geven of tips hoe hier mee om te gaan. SM591, gefeliciteerd met de mooie uitslag van de nekplooimeting! Miranda, succes bij de huisarts. Rebbel, beterschap Linka, jij ook beterschap met je tandvlees... Loutje, je telt de weken inderdaad zo: van dag 1 tot dag 7 (wanneer je 1 week zwanger bent) is allemaal de 1e week. En vanaf 1week1dag begin je dus aan je 2e week, die duurt tot je precies 2 weken bent. Met 11w1d begin je aan je 12e week. Voelt krom, maar is net als bij babietjes; hun eerste levensjaar is ook vanaf de dag van de geboorte tot hun 1e verjaardag. En zodra ze 1 zijn beginnen ze aan hun 2e levensjaar. Hier alles z'n gangetje. Heb volgens mij wel nu al last van het hormonale verweken van de banden. Vanaf week 12 gaat je placenta relaxine aanmaken, las ik. En vanaf toen had ik last van m'n rug en sinds een paar dagen ook weer last van een enkel waar ik blijkbaar mee gezwikt heb... Ik wist al wel dat ik losse banden had (lenig, maar ook makkelijk zwikken enzo), maar dat dat zulke gevolgen kon hebben had ik nog niet bedacht. Nou ja, goed oppassen maar op hoe ik loop en zit.
Dank aan allemaal voor jullie antwoorden over keuze kinderwagen! De verkoper raadde ons ook een 4-wiel Mutsaerts aan, i.v.m. het lopen met de hond in het bos. En omdat het bij ons bij 1 kindje zal blijven hoeven we ook niet heel duur te gaan zitten, de wagen hoeft het bij ons geen 2 kinders uit te houden. Baby-Dump heeft een leuke prijs voor de Mutsaerts Stye, 400 euro. (ken ik jou trouwens niet van HF?)
Ik nog 3 weekjes Ik ben benieuwd naar hartjes, als ik goed heb kunnen ze harder zetten zodat ik wel even kan luisteren met gehoorapparaat....zucht..!
toch altijd weer spannend hé linka76, je buik groeit wel maar toch ben je weer heel benieuwd hoe het zal zijn bij de vk
hier hoef je geen urine mee te nemen, geloof dat ze dat nergens meer doen. daisy wat een schatjes, heb je fotos bekeken, en mooi buikje al linka wat vervelend van je tandvlees rebbel beterschap wat een handige duowagen die iemand liet zien. lijkt me een zeer praktisch ding en nog modern ook miranda, doe rustig aan, en ik denk dat je zoals je zelf al aangeeft mischien even naar je lichaam moet luisteren. het werk kan ook wel even zonder jou leuk zeg dat er al veel wat voelen bewegen, of denken iets te voelen ik voel hier af en toe ook een soort veeg langs de binnenkant gaan. blijft iedere keer weer bijzonder. ik had van de week toen ik moest niezen een scheut bandenpijn wij gaan waarschijnlijk thuisbevallen, volgens de vk moet het haast wel omdat we het ziekenhuis mischien niet eens zouden halen. mijn zoontje was er binnen 40 min. vraag me af of het nog sneller zou kunnen gaan weet niet meer wie het was , maar wat een geweldige uitslag van de nekplooimeting!
Is eigenlijk makkelijk uit te leggen: van 0 tot 1 week, dan zit je in de 1e week van de zwangerschap. Je zegt niet: ik ben in de 0de week. van 1 tot 2 weken, dan zit je in de tweede week, maar pas aan het eind van deze tweede week ben je twee weken zwanger. Dus in je derde week ben je twee weken zwanger, enz. Ik ben nu ook 26 jaar, maar ben nu met m'n 27e levensjaar bezig.
Aha, snap het nu, ik ben dus 31 maar ben dan 32e levensjaar bezig? AAARRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!